Konras Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Gwiazdki to głos ludu, fronta wybiera moderator. Niestety GameArt nie ma aktywnego moderatora :)
arcade Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 No trudno, dawaj dalej z modelikami pewnie jeszcze nie jednego fronta na tym forum będziesz miał, jak widzę taki progres to jestem tego na 100% pewien :)
Babylero Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Powiedz mi proszę, jak zrobiłeś z tego HP LP? Zwykłe retopo czy jak? Bo cholernie dużo pracy musiałeś w to włożyć. Wszystkie części zbroi były osobnymi meshami czy połączone i budowane na nich retopo?
F/X Napisano 12 Listopad 2009 Autor Napisano 12 Listopad 2009 Babylero: Niektore kawalki polaczylem, niektore zrobilem na osobnych siatkach, a czesci byla kopiowana. Wydzielilem 3 etapy: -Zbroja zewnetrzna -Wszystkie tloki, plytki, rurki itp -i pancerz wewnetrzny (ktorego praktycznie wcale nie widac wiec nei przykladalem sie jakos specjalnie) Wyszlo mi cos kolo 20 czesci, ktore mialy osobna retopologie. Samo retopo zrobilem w 3d coat. Przedostatni screen pokazuje schemat tworzenia LP: http://firebat.site90.net/eagleclaw.html Btw. Zainspirowany dragon age'm stwierdzilem, ze musze znalesc chwile czasu na zrobienie jakiegos wojaka :)
urvis Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 swietny model! Moze juz ktos pytal ale ile Ci to czasu zzaejlo zrobienie czegos takiego?
F/X Napisano 23 Listopad 2009 Autor Napisano 23 Listopad 2009 urvis: Cale wakacje w wolnych chwilach. Pora cos nowego wrzucic. Taka glowka kleje do nastepnego modeliku. I wstepny szkic (jescze sporo pracy do zrobienia):
Lucek Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 (edytowane) O, widzę że nowy model będzie miał też fajną głowę. W tamtym cyborgu to była pięta Achillesowa. Możesz jeszcze poprawić uszy, szyję i czoło. Musisz uważać z proporcjami bo stale skalujesz klatę i łapy. WELL Edytowane 23 Listopad 2009 przez Lucek
Konras Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 Fajna Glowa :) Powinieneś jednak popracować nad jej średnim detalem, bo teraz jest ogólnie zarysowana bryła i pełno mikro detalu. Włosy chociażby maja dużo drobnych "slash", ale brakuje im tych większych charakteryzujących uczesanie fryzury :) Niemniej jednak zapowiada się fajny knight :)
Kruku Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 Głowa o wiele lepsza niż ostatnia ;], z profilu wydaje mi się by coś było nie tak (poza uchem) sam kształt jakiś taki.. masywny? Naramienniki z profilu bym trochę cofnął do tylu i zmniejszył w kierunku dołu. Czekamy na progres :3
F/X Napisano 24 Listopad 2009 Autor Napisano 24 Listopad 2009 Ok. Zastosowalem sie do waszych rad i up:
Lucek Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 Nie bój się zabrać mu trochę masy z tej szyi. I tak nie będzie wyglądał na chłystka. Zrób trochę wcięcia na skroniach bo są okrąglutkie. Zrób sobie loopa na ucho i trochę je wyciągnij, bo chowa się za policzkiem. Włosy dużo lepsze:) Pozdrawiam.
wizz Napisano 24 Listopad 2009 Napisano 24 Listopad 2009 żuchwa sie za daleko kończy a przynajmniej tak mi sie wydaje, reszta jest tak jest :)
ETA Napisano 25 Listopad 2009 Napisano 25 Listopad 2009 Imo uszy zbyt przy głowie na renderze z rzucie z boku wygląda prawie jakby mu ucho wgniotło bynajmniej ja mam tkaie odczucie pozatem to fajno :)
F/X Napisano 4 Grudzień 2009 Autor Napisano 4 Grudzień 2009 (edytowane) Nad glowa jeszcze pracuje, a teraz taki screen ogolnego modelu i dobierania proporcji (front i left sa orto): Edytowane 4 Grudzień 2009 przez F/X
Konras Napisano 4 Grudzień 2009 Napisano 4 Grudzień 2009 Glowa wydaje sie byc za duza, a konczyny za krotkie w stosunku do tulowia. Tak apropo glowy jeszcze, to przydaloby sie jej poprawic troche polylice i kark, bo teraz teretyczie nie widac tego miejsca, ale wydaje mi sie jakby tyl glow byl bardzo plaski. mala referka: http://cache1.asset-cache.net/xc/AA045029.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=91F5CCEF208281FD1B37D151F440A72C2A112253B9F6E7E4FE130D9337F4CE34 Dlonie tez ma dziwnie ulozone, tak jakby mu je ktos wylamal do wewnatrz... Podejrzewam ze to jednak wczesna faza produkcji ciala i wszystko jeszcze dopiescisz :)
Gość Marioza Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 ii pane kologo proporcji to tu nie ma zadnych, proponuje zanim rzucisz materiał na porzarcie forumowe skorzystac z refek i dobrze popatrzec czy gra all czy nie bo tu kompletnie nic nie gra :\
Selena Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 (edytowane) hm...faktycznie proporcje ten...no trochę nie pasują:)... popracuj z referkami tak jak mowi donMario... głowa, ramiona, ręce...:) pozdrawiam:) ...albo to jego pancerz takie wrazenie sprawia...:) ale mimo wszystko:) Edytowane 5 Grudzień 2009 przez Selena
F/X Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 Konras: ok. Dzieki za rady (np na rekach nawet nie zauwazylem, ze rekawice sa przekrecone o 90 stopni) donMario: Fakt, proporcje nie leza. Odczekam chwile czasu i zrobie kolejne podejscie ze swiezym spojzeniem. A screeny wrzucam dlatego, ze po pewnym czasie nie widac wlasnych, oczywistych bledow, a ludzie na forum szybko je wylapia. Narazie to wstepna faza modelu, pozniej zmienianie proporcji mogloby byc bolesne. Selena: Troche odpoczne od modeliku i pozmieniam proporcjie. Pancerz natomiast ma odwrotna krzywizne do tych uzywanych w rzeczywistosci. Nie wiem czy sie sprawdzi. Jezeli nie to zmienie.
Jim mee Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 F/X , gratuluje postępów i tego że po drodze ogarniasz maturę. Trochę sic ;P ale generalnie bravo . Mam pytanie dotyczące najlepszej Twojej imo pracy Eagle Clawa... czym się inspirujesz lub skąd bierzesz detal który występuje na zbroi wszędzie. Te wypustki zaczepki wgłębienia i inne pierdółki tworzące fajny design ?
F/X Napisano 16 Grudzień 2009 Autor Napisano 16 Grudzień 2009 Jim mee: Detal mechniczny jakos latwiej mi wymyslac niz organike. To wszystko sprowadza sie do referek. Obrazek jednego ukladu hydrualicznego i pomyslow na detale jest na kilka modeli :D Do tego trzeba pamietac zeby to wszystko mniej wiecej pasowalo do mechaniki. Tzn. W miejsce zawiasow dac zawiasy a nie jakas rurke czy pokretlo. Taki 10h speed wrzucam (rogi i zeby na szybko):
Lucek Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Wow fajne ładne! Tylko ten Hard surface nie wyszedł. Nie znam tych narzędzi z najowszego zbrusha ale ja bym je zwyczajnie wymodelował i dał na subtoola. Zęby też IMO do poprawy.
wizz Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 aaaa :) niezłe niezłe, boli jedynie ta gałka oczna, zrób zeby bylo widac ze to gałka, bardziej okrągła ale to juz taki detal chyba wsumie. pozdro
Jim mee Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 omG , jaka genialna skóra O MY !!!! przypomina dinozaura trochę bardziej niż smoka. Imho. Zęby i oko , podtrzymuję. Dzięki za reply. Czy coś jeszcze skąd inspirować się takim detalem mechanicznym mozesz ? Lub może ktoś inny ma pomysł.
Gość Marioza Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 bardzo fajnie pojechales z tym headem smoka wygląda extra
F/X Napisano 26 Grudzień 2009 Autor Napisano 26 Grudzień 2009 Dzieki za komenty. Zabki powinny byc zrobione na osobnym modelu, oko tez, ale to speed wiec odpuszczam. Teraz taki modelik-WIP (kilkanascie godzin jak na razie i konczy mi sie czas wiec wrzucam):
PIraT Napisano 26 Grudzień 2009 Napisano 26 Grudzień 2009 Robi wrażenie :D Te łuski na brzuchu trochę mi nie odpowiadają, ale nadrabia resztą. 1
Persh Napisano 26 Grudzień 2009 Napisano 26 Grudzień 2009 Zrobiłbyś wkońcu coś ładnego, a nie same potwory. Papieża na przykład. A tak na serio to bardzo fajne. Kip it going ;p 1
Gość Morte Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 A mi sie nie podoba zupelnie- anatomicznie nie wyglada to dobrze, szczegolnie sposob, w jaki ramiona lacza sie z ta przerosnieta klatka piersiowa, lapki wyszy po twojemu, jakos tak dziwnie zawiniete bez zarysowania nadgarstkow.Dziwacznie tez wyszly miesnie miedzy zebrowe.. Caly ten detal jakos sprawia wrazenie losowego. Technicznie jest naprawde duzo lepiej- ale koncepcyjnie kaszana.
Fr3d3k Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 ja się czepiać anatomii nie będę bo nie ma potrzeby ...w końcu to nie człowiek i napisze że wg mnie prezentuje sie świetnie!
Matys Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 zgadzam sie z z reszta anatomia jest do poprawy, moze to kwestja tego ze kozystasz caly czas ze zlej bazy.
F/X Napisano 27 Grudzień 2009 Autor Napisano 27 Grudzień 2009 Co do anatomii. Bylbm bardzo wdzieczny za jakies overpainty, wskazowki jak powinno to wygladac. Nie widze gdzie robie bledy na rekach wiec prawdopodobnie powielam je przy kazdym modeliku (a nie chce zrobic sobie zlego nawyku). Specjalnie tym razem zrobilem niesymetryczne rece zeby przecwiczyc anatomie na umiesnionych i chudych. Niby wszystko sie zgadza, ale dalej cos dziwnie wyglada. Miesnie midzy zebrowe tak niewygldaja. Wlasciwie nie wiem czy to sa miesnie (jezeli juz to bardzo przerysowane). Widzialem takie cos w podobnych modelach i stwierdzilem, ze tutaj nada troche characteru. Co do konceptu. Moim zdaniem jest to pierwszy speed, ktory ma jakis charakter.
olaf Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 Myślę, że podstawowy problem w tej postaci to brak powiązania mięśni z układem kostnym. Nie widziałem poprzednich prac wiec nie wiem czy problem się powtarza i czy był zamierzony. Masz overpainta, ale nie wiem na ile jest on słuszny przy odrealnionym modelu. Poza tym widac, ze onanizuje się lewa ręką. 1
F/X Napisano 29 Grudzień 2009 Autor Napisano 29 Grudzień 2009 OK. Dzieki panowie. Podpatrzylem sobie, i zmienilem sporo rzeczy. Stwierdzilem ze warto skonczyc ten model, wiec wrzucam up (rogi jak zwykle na szybko, nie mam jeszcze na nie pomyslu):
Trybal Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 Załóż własną religię :D Jestem pewny, że znlazłbyś wielu wiernych :D xD Już to pisałem i napiszę jeszcze raz. Miażdżysz :D
Lucek Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 Pracujesz z maskami cz tak lecisz na przebój? Głupio że zaczynasz od detalu - może to lepiej wyglądać.
jacynt Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 twarz mi się od razu spodobała! super detale. nie czytałem posta od początku, więc nie wiem, czy "karczycho" specjalnie mu zrobiłeś takie "szczupłe"?
F/X Napisano 2 Styczeń 2010 Autor Napisano 2 Styczeń 2010 Trybal: hehe...dzieki :D lucek91: Lece bez masek. A detal jeszcze sporo pracy wymaga. jacynt: Tak karczek specjalnie taki. Staram sie na calym modelu stworzyc wrazenie bardzo cienkiej skory. I taki maly up. Walcze z materialem:
Kruku Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Wygląda ciekawie. Mogłeś go wcześniej jeszcze trochę pougniatać XD (za szybko wchodzisz w detal ale to chyba wiesz :3). Te dłonie w podstawowym kształcie wydają się za bardzo proste (palce w jednej linii, trochę podobnych rozmiarów, słabo zarysowany nadgarstek, kciuk za bardzo obrócony). Łatwiej się komentuje niż robi XD więc życzę wytrwałości w dalszej pracy :>. Pozdro
Matys Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 sorka ze to powiem ale nie moge patrzec na te dlonie, lewa jest plaska jak placek ze juz nie wspomne o tym jak ona wyglada z bocznego ujecia.
Babylero Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 mógłbyś pokazać Base Mesh zwłaszcza tej szmaty bo by mi się bardzo to przydało :) dzięki z góry.
Trybal Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 A mi z kolei się wydaje, że dłonie są lekko za duże w porównaniu do głowy.
_Arti_ Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Czy mi się wydaje, czy Ty rzeźbisz jednego z bosów do Diablo III? =]
F/X Napisano 3 Styczeń 2010 Autor Napisano 3 Styczeń 2010 Kruku: hehe...Ja zawsze mam ten sam problem. Lubie przeskakiwac pomiedzy detalem i ogolna forma, zamiast robic po kolei. Do tego ten modelik mial byc tylko speedem wiec nie przygotowalem wczesniej konceptu. Ehh....ale trzeba dokonczyc to co sie zaczelo. Matys: OK. Popracuje jeszcze nad dłońmi. Tylko lewa czy obie? Babylero: Prosze bardzo Trybal: Tak. Ten demon ma wieksze dłonie niz normalny czlowiek _Arti_: Hmm....juz kilka razy slyszalem, ze ten model przypomina diablo, ale nigdy nie widzialem bosow z tej gry wiec nie wiem. Model jest robiony bez jakiegos konkretnego konceptu.
Matys Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 musisz mi wytlumaczyc co znaczy "Lubie przeskakiwac pomiedzy detalem i ogolna forma"? nie chce Cie zniechacac ale jak piszesz takie rzeczy to juz sam nie co sobie myslec. Powiem tak moim zdanie to nie jest przeskakiwanie tylko ten detal kompletnie zaslania Ci jakakolwiek forme i ksztalt do tego stopnia ze od kilku modeli nie jestes wstanie sobie z tym poradzic.
Babylero Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Matys ma dużo racji. Wyczesany komp może być największym wrogiem grafika bo w sumie wszystko teraz wygląda fajnie nawet jak posiedzisz nad tym 10 minut w ZB tylko detalując ale w sumie teraz poziom poszedł w górę i od ludzi więcej się wymaga niż kiedyś. Wtedy siedziało się tygodniami żeby uzyskać efekt który teraz można mieć w parę godzin. Ale model fajny łapki tylko takie se i widać fascynacje Diablo :) Ale to raczej duży + I dzięki wielkie za te łachmany o to mi chodziło... szukałem czegoś takiego od kilku dni :) THX
F/X Napisano 5 Styczeń 2010 Autor Napisano 5 Styczeń 2010 Matys: To zdanie znaczy tyle, ze w momencie kiedy proporcje, sylwetka sa ustalone, zabieram sie za robienie jakies czesci ciala do max detalu, nastepnie cofam sie i robie kolejna czesc. W przeciwienstwie do tego jak powinno sie robic, czyli kazda czesc rownomiernie z innymi. Jest cos w tym co mowicie. Mysle ze pora zrobic krok do tylu, narysowac concept,i przemodelowac czesc rzeczy. W kazdym modelu staram sie zrobic cos nowego. Tutaj popracuje nad naturalnoscia detalu, tak zeby nie zaslanial formy. (detal do jakiego daze: http://grassetti.files.wordpress.com/2007/10/dwiv_grassetti_low_wip02.jpg )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się