Akierek Napisano 15 Marzec 2022 Napisano 15 Marzec 2022 Ja sie nie znam , ale dla mnie majstersztyk 🙂 1
RaVirr Napisano 20 Marzec 2022 Autor Napisano 20 Marzec 2022 Dzięki za komplementy ❤️ Wpadłem dzisiaj na pomysł by zreworkować starą pracę, o tą o: Chce zachować kadr, architekturę i "układ" więc całość nie będzie miała większego sensu, ale fajnie by było epicko. Na tę chwilę rozrysowałem co i gdzie ma mniej więcej być: I zrobiłem kilka konceptów pod budynki: 6
RaVirr Napisano 20 Marzec 2022 Autor Napisano 20 Marzec 2022 AAAA jak wip to wip pełną gębą, wymodelowałem sobie jeden budynek, narzuciłem tekstury, poskalowałem i ustawiłem na scenie żeby zobaczyć co z tego będzie. Na razie tylko chciałem osiągnąć podobne światło i klimat, reszta do wymiany 😄 6
michalo Napisano 21 Marzec 2022 Napisano 21 Marzec 2022 8 godzin temu, RaVirr napisał: AAAA jak wip to wip pełną gębą, wymodelowałem sobie jeden budynek, narzuciłem tekstury, poskalowałem i ustawiłem na scenie żeby zobaczyć co z tego będzie. Na razie tylko chciałem osiągnąć podobne światło i klimat, reszta do wymiany 😄 Już wygląda spoko 🙂 2
RaVirr Napisano 1 Kwiecień 2022 Autor Napisano 1 Kwiecień 2022 Dopiero od wczoraj miałem szansę posiedzieć, pomodelować, poteksturować. Efekty: 7
tobiq4 Napisano 1 Kwiecień 2022 Napisano 1 Kwiecień 2022 (edytowane) Prince of persia 🙂 śliczne, jedyne co mi sie rzuca w oko to czasami ta sama tekstura użyta na wieżach, przez ten ładny zaciek. Edytowane 1 Kwiecień 2022 przez tobiq4 1
RaVirr Napisano 1 Kwiecień 2022 Autor Napisano 1 Kwiecień 2022 (edytowane) 8 minut temu, tobiq4 napisał: Prince of persia 🙂 śliczne, jedyne co mi sie rzuca w oko to czasami ta sama tekstura użyta na wieżach, przez ten ładny zaciek. Tak, ten zaciek będzie się powtarzał- to wszystko jest na potrzeby podmalówki więc przepaliłem i podmalowałem teksturę 1 budynku i tego mostu 😄 Edytowane 1 Kwiecień 2022 przez RaVirr analfabetyzm 1
alex3d Napisano 2 Kwiecień 2022 Napisano 2 Kwiecień 2022 (edytowane) Fajne klimaty, czuć tę moc cywilizacji. Z takich rzeczy czepialskich, które można by dopracować, to trochę sterylnie i zbyt jednorodnie kolorystycznie w stosunku do starej wersji. Przy takiej gładkiej wodzie, odbicia fizycznie są lustrzane, wiec przy tym napiętym żaglu i rozmyciach wody trochę się to gryzie. Poza tym, układ budynków i kompozycja super. Edytowane 2 Kwiecień 2022 przez alex3d 1
RaVirr Napisano 2 Kwiecień 2022 Autor Napisano 2 Kwiecień 2022 @alex3d Jeśli chodzi o kolorystykę to w wersji "tuż przed wydaniem" było trochę bardziej kolorowo i faktycznie się to trochę zgubiło. A jeśli chodzi o wodę to ten sam zarzut był w starej wersji i TO DECYZJA ARTYSTYCZNA 😄 Choć 100% racji, przez żagle potęguje się uczucie, że coś nie gra 😄 Dzięki!
RaVirr Napisano 13 Kwiecień 2022 Autor Napisano 13 Kwiecień 2022 Z lubą, w ramach treningów i samorozwoju, bawimy się w "zleć mi coś na niby". Więc mam zlecenie na zaprojektowanie domku w stylu stylizowanym, póki co szkice z dzisiaj: 6
SebastianSz Napisano 13 Kwiecień 2022 Napisano 13 Kwiecień 2022 40 minutes ago, RaVirr said: zaprojektowanie domku w stylu stylizowanym Aż nazbyt wierne odwzorowanie precyzyjnego briefu 😄 1 1
RaVirr Napisano 13 Kwiecień 2022 Autor Napisano 13 Kwiecień 2022 18 minut temu, SebastianSz napisał: Aż nazbyt wierne odwzorowanie precyzyjnego briefu 😄 Paaanie, ja to tylko tak streściłem, tutaj pełna profeska domowa wchodzi! Ciąg dalszy to już wygląd zewnętrzny w perspektywie, z aparaturą i całą resztą tałatajstwa, a na końcu wnętrze 😄 4
Destroyer Napisano 13 Kwiecień 2022 Napisano 13 Kwiecień 2022 To nie jest profesjonalny brief branżowy, powinno być coś takiego " Jesteśmy olbrzymią międzygalaktyczną multiwymiarową firmą z miliardem lat doświadczenia we wszystkim, chcemy domek alchemika kreskówkowy, taki ładny żeby nam się podobał, żeby był efekt wow, odpowiedniej wielkości i szczegóły żeby były, obrazek taki nie za duży żeby się na monitorze zmieścił ale też nie za mały bo nikt się nie przyjrzy co tam jest, czas wykonanie nie za długo bo nie będziemy nie wiadomo ile czekali, ma się nam podobać, jeśli efekt będzie super to jako wynagrodzenie wspominamy o panu gdzieś w naszych materiałach, polecimy komuś kiedyś może gdzieś przy okazji i wrócimy z kolejnymi zleceniami. Pracy nie można nigdzie pokazywać, w załączniku 200 stronnicowy NDA z naszym standardowym zabezpieczaniem na 300tys, pierwszych szkiców spodziewamy się zanim wyślemy tego meila, jeśli ich nie otrzymamy zrywamy umowę i spotykamy się w sądzie" 🙂 Fajny pomysł z takim ćwiczeniem, ciekawi mnie jaki będzie efekt końcowy 🙂 3
RaVirr Napisano 13 Kwiecień 2022 Autor Napisano 13 Kwiecień 2022 @Destroyer Ja w sumie też jestem ciekaw jak wyjdzie, ale idziemy trochę za radą @SebastianSz z innego wątku- niekoniecznie to musi być praca do portfolio, byleby się czegoś nowego nauczyć. Póki co wspólnie robimy kroczek po kroczku by wychodzić ze strefy komfortu i próbować nowych rzeczy. Od początku miesiąca jestem już oficjalnie bezrobotny więc chcę odświeżyć portfolio i choć trochę się rozwinąć w różnych kierunkach 😄 Swoją drogą- tego typu ćwiczenia kiedyś załatwiało się tutaj, bitwami, tygodniowym speedpaintingiem...kiedyś nawet idea dueli była 😮 Ciekaw jestem czy dałoby się przyciągnąć na forum ludzi gdybyśmy odświeżyli tego typu aktywności i trochę zareklamowali temat 😄 1
dm_ Napisano 14 Kwiecień 2022 Napisano 14 Kwiecień 2022 Jak będą nagrody materialne to trzeba będzie robić eliminacje 😄 1
RaVirr Napisano 14 Kwiecień 2022 Autor Napisano 14 Kwiecień 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, dm_ napisał: Jak będą nagrody materialne to trzeba będzie robić eliminacje 😄 Przeczytałem "nagrody matrymonialne" xD No zawsze do puli nagród można wrzucić najnowszą wersję Blendera, Kritę albo DaVinci resolve (tą z pewnymi ograniczeniami) czy na przykład jakąś gierkę pokroju Path of Exile 😄 Edytowane 14 Kwiecień 2022 przez RaVirr 1 1
RaVirr Napisano 14 Kwiecień 2022 Autor Napisano 14 Kwiecień 2022 (edytowane) Wybór padł na budynek nr 1. Szybka podmalówka modelu celem sprawdzenia co z tego wyjdzie 😄 Jeszcze nie ma wielu nawet podstawowych elementów jak np. drzwi, parapet, poręcze, kukułki z wyjściem na taras itd. Edytowane 14 Kwiecień 2022 przez RaVirr 4
RaVirr Napisano 15 Kwiecień 2022 Autor Napisano 15 Kwiecień 2022 Domek skończon, Pani zleceniodawczyni zażyczyła sobie taką perspektywę: 9
yarosh Napisano 20 Kwiecień 2022 Napisano 20 Kwiecień 2022 legancko, przy modeliku już światełko od razu masz ustawione żeby o tym nie myśleć za dużo ? 1
RaVirr Napisano 20 Kwiecień 2022 Autor Napisano 20 Kwiecień 2022 (edytowane) 5 godzin temu, yarosh napisał: legancko, przy modeliku już światełko od razu masz ustawione żeby o tym nie myśleć za dużo ? Tak tak, upraszczam sobie jak tylko mogę- zarówno światło jak i bazowe tekstury, kształty itd. W trakcie pracy zawsze sobie kalkuluję co mi się bardziej "opłaca" i co będzie lepiej wyglądało- zrobienie większości w 3d i podmalówka czy zrobienie lichej bazy w 3d i duże malowanie/photobashing. Obecnie przestałem myśleć kategoriami "czy dałbym radę narysować to od zera" bo stwierdziłem, że cel uświęca środki. Poza tym, wdrożenie do pracy 3d ma jedną, wielką zaletę- można w bardzo prosty sposób zrobić poprawki, dodać ozdoby, pokazać coś z innej perspektywy, modyfikować w niemal nieograniczony i nieupierdliwy sposób. Już nie wspominając, że to jest trochę tak jak z projektem budowlanym i budową- papier wszystko przyjmie, a już fizycznie, coś, co wyglądało dobrze na rysunku jest niemal niewykonalne/nie ma sensu w rzeczywistości 😄 Teraz robiąc szkice od razu się zastanawiam czy ktoś od 3d dałby radę coś takiego wymodelować, czy wiedziałby o co w tym chodzi. Na przykładzie tych domków- lubię na samym początku zrobić sobie wstępne rysunki żeby wiedzieć dokąd idę, przesiadka na 3d żeby zobaczyć czy to się skleja do kupy i na końcu podmalówka. Mając już bazowe tekstury z pierwszego domku, jakieś modele poręczy czy okien mogę przerzucić do kolejnego domku i w krótkim czasie naprodukować takich domków z 10- odpowiednio mieszając ich elementy, kolory, bryły itd. Mając to mogę je ustawić na scenie i wykonać z 5 ilustracji w ciągu 2 dni bez wielkich nakładów godzinowych. Ogólnie polecam 😄 Edytowane 20 Kwiecień 2022 przez RaVirr 5
michalo Napisano 20 Kwiecień 2022 Napisano 20 Kwiecień 2022 2 godziny temu, RaVirr napisał: Teraz robiąc szkice od razu się zastanawiam czy ktoś od 3d dałby radę coś takiego wymodelować, czy wiedziałby o co w tym chodzi. Więcej takich! 😉 Takie "malownicze" oszustwa to czasami wielka udręka. Z drugiej strony to ostatnio oglądałem na youtube jak pacjent zrobił model 3d Shin-chana, więc wszystko jest możliwe. Bardzo fajny ten domek i świetnie oświetlony. 1
Sewer Napisano 21 Kwiecień 2022 Napisano 21 Kwiecień 2022 Ciekawe, bo ja mam tak, że czasem malowanie bez 3d idzie mi szybciej. Zależy co, oczywiście, bo ja konkretnie robię dużo natury i organiki. Nieraz łapałem się na tym, że całą bazę 3d w zasadzie przemalowywałem od nowa. Szybciej i łatwiej renderuje mi się w Photoshopie :). Też swego czasu używałem dużo 3d, ale teraz odchodzę od tego osobiście. No, ale w firmie oczywiście komercyjne rzeczy robimy po renderach jak najbardziej. A w tym domku nie widać szczerze mówiąc tego 3d. Strasznie w ogóle łamie się w środku jego bryła. Refka była bardzo fajna, ale ten twój niestety nie siedzi mi. Myślę, że samym designem można by jeszcze zawalczyć.
RaVirr Napisano 21 Kwiecień 2022 Autor Napisano 21 Kwiecień 2022 @Sewer tak, zgadzam się, dlatego pisałem o "opłacalności" przy używaniu 3d 😄 Nie widzę gdzie bryła się rozjeżdża- możesz wrzucić jakieś małe rozrysowanie?
Sewer Napisano 21 Kwiecień 2022 Napisano 21 Kwiecień 2022 Chodzi mi o to, że kierunki tworzą chaos, abstrahując od tego, czy to jest poprawnie w perspektywie, czy nie. Trudno orzec, bo może być ok na renderze nawet, a może w podmalówce coś się zgubiło - za takimi rzeczami w perspektywie raczej nie nadążysz. Sama bryła tego domku tworzy wrażenie chaosu dla mnie, za dużo rzeczy tam się dzieje, w zbyt wielu kierunkach. Rozumiem, że to stylizacja, ale wówczas bym postawił na jeden stylizowany akcent, np. ten lekko wypukły przekrój dachu, i nie krzywił wszystkiego aż tak. Poza tym, dach wybrzuszający się pośrodku jest dziwny, naturalnie to raczej tam konstrukcja siądzie pod własnym ciężarem. I dziwne są dla mnie intersekcje brył, gdzie tynk rozmywa się w dachówki. Nas na wzornictwie uczulali, żeby zwracać właśnie szczególną uwagę na łączenia brył.
RaVirr Napisano 21 Kwiecień 2022 Autor Napisano 21 Kwiecień 2022 Dzięki! Design już zostaje, ale dałeś mi do myślenia z tym rozmydlaniem łączeń- ja właśnie zawsze lubiłem takie płynne przejścia, ale skoro źle się to czyta to warto się zastanowić jak to zbalansować.
RaVirr Napisano 5 Maj 2022 Autor Napisano 5 Maj 2022 Stety mój główny czas pochłonęły zlecenia więc wrzucam pierdołę: Drogi pamientniczku oto muj pierszy projekt w substance painterze, pierszy ruwnierz raz zrobilem normalno projekcje uvek bo nauczylem sie tego z filmiku w oddzielnym wontku, na temat zupelnie innego oprogramowania. Znalazlem w tym programie fajny pendzel do szfuw, mam nadzieje, ze nikt go nie urzywal przede mno. Oto brudna i spocona koszula Swoją drogą- czy lepiej zakładać nowy wątek pt. "Teksturowanie jak marzenie w Substance painterze czyli jak robić by dobrze robić, pomoc ogólna, pytania i droga na skróty" czy ewentualnie wołać o pomoc tutaj??
michalo Napisano 5 Maj 2022 Napisano 5 Maj 2022 Wołaj tutaj 😉 W czym ci można pomóc? Polecić proszek do prania? 1
blood_brother Napisano 5 Maj 2022 Napisano 5 Maj 2022 Moje zastrzeżenie to tego topu są tylko takie, że skoro są szwy to niech będzie jakaś zmiana, chociaż niewielka rotacja kierunku włókien, materiału w tym miejscu, a nie malowane jak po ceramicznej lalce. 1
RaVirr Napisano 5 Maj 2022 Autor Napisano 5 Maj 2022 (edytowane) To korzystam i wołam... Zrobiłem sobie Paint Layer i malowałem. W pewnym momencie stwierdziłem, że spróbuję namalować plamy potu ze specularem przy szyi i pod pachami. Warstwy wyglądają tak: I tera tak, przy warstwie Fill mam takie opcje: Na luźno mogę zmienić sobie wszystkie rzeczy (metallic, opacity, specular itd) i spokojnie to przestawiać później. W warstwie paint opcje są takie same jak wyżej ALE działają tylko na pędzel- czyli na to co zostanie namalowane, a tego co już jest nie mogę poprawić. Możliwe, że tłumaczę zbyt chaotycznie więc na przykładzie tej koszuli- namalowałem w warstwie paint zapocenia z wartością specular chyba 0.7, w substance wygląda to dobrze, ale już w blenderze świeci się niemiłosiernie. Wróciłem do substance by to przestawić (wiem, że mogę to spokojnie zmienić w blenderze, ale chciałem sprawdzić jaka będzie odpowiednia wartość specular by za mocno się nie świeciło) i tutaj zonk- za nic nie mogłem znaleźć sposobności by modyfikować tę warstwę. Pytanie jest więc następujące- czy w warstwie paint są opcje (może w innej zakładce) by modyfikować je tak jak w warstwie fill? Edytowane 5 Maj 2022 przez RaVirr
RaVirr Napisano 5 Maj 2022 Autor Napisano 5 Maj 2022 Dodam tylko, że to Substance Painter 3d- widziałem po tutach, że chyba w porównaniu do starszych wersji UI zostało nieco przebudowane. Jeszcze ciekawi mnie jak maluje się z projekcji obrazu (nie wiem czy tak to się tłumaczy), ale znalazłem jakiś tutorial i pewnie już jutro będę testował czy działa 😄 Chcę tę koszulę i najprawdopodobniej resztę szmat traktować tylko i wyłącznie w ramach nauki programu i testów (co można zrobić i jak to zrobić by było dobrze) 😉 Jednak ten substance sprawia wrażenie narzędzia, które ma większe możliwości niż Blender w kwestii teksturowania... 😄
HubertP Napisano 6 Maj 2022 Napisano 6 Maj 2022 Brzmi jak nieustawione non color na texturach w B 😜 A w S możesz sobie dać filtr albo levels (prawym na warstwie) i dać wpływ na co tam chcesz 😜
Destroyer Napisano 6 Maj 2022 Napisano 6 Maj 2022 Możesz też dać fill layer czy jak to tam się nazywało i malować maskę do niej a wartości tej warstwy będziesz mógl sobie modyfikować kiedy zechcesz albo jak Hubert napisał możesz dodać levele i tym trochę kręcić tymi warstwami niedestrukcyjnie. No i viewport w painterze jest gówniany 🙂
RaVirr Napisano 6 Maj 2022 Autor Napisano 6 Maj 2022 @HubertP Non color ustawione, jeszcze jak! Ja to załatwiłem w samym blenderze w bardzo prosty sposób- wsadziłem noda hue-sat-value, zjechałem value do 0.2 i wygląda legancko. Dzięki za tipa z filtrem, właśnie czegoś takiego szukałem i za parę dni pewnie pojawiłoby się kolejne pytanie "EJ MORDY GDZIE KUWA JEST JAKIŚ BALANS KOLORÓW????" ❤️ @Destroyer Ta, właśnie zauważyłem po totalnie pierwszej próbie, że viewport trzeba mocno dostosować bo ten bazowy, delikatnie mówiąc, zakłamuje prawdziwy wygląd tekstury 😐
RaVirr Napisano 6 Maj 2022 Autor Napisano 6 Maj 2022 Tymczasem, w międzyczasie machnąłem sobie drugi domek w perspektywie: 7
KLICEK Napisano 7 Maj 2022 Napisano 7 Maj 2022 fajny taki troszke grecki, jezeli taki byl zamysl to fajnie by bylo dojebac wiecej bialego 😉 1
RaVirr Napisano 31 Maj 2022 Autor Napisano 31 Maj 2022 (edytowane) Miałem akurat wolną nockę po 2 czarnych mocnych i zrobiłem obrazeczek: Ten główny to jednostka z gry Conquerors Blade, modelowałem sam. Za dalsze tło robią rycerzyki od Jamy, a najdalsze tło czyli zamek i ten trebusz po lewej też robiłem sam 😮 Edytowane 31 Maj 2022 przez RaVirr 5 1 1
Mortom Napisano 31 Maj 2022 Napisano 31 Maj 2022 (edytowane) @RaVirr Co ty chłopie spania nie masz? 👀 Obrazeczek milutki i szacuneczek wyszło fajnuchnie!. Choć przez chwilkę myślałem, że to walka gigantów z racji tego że zaraz przed naszym dzielnym bohaterem wystaje zatopiony wieżowiec. Ale po chwili dotarło do mnie, że to korbacz wersja delux ++ na poziomie 200. Ale potem znowu oświeciło mnie, że to kawałek innego korbacza który jest po prostu blisko kamery i nie ma poziomu 200 a 10 i tylko trzeba iść z nim do kowala i go naprawić za 200 złota. Po czym zaraz sekundę po tym znowu natrafił na moje lico jakiś niebiański szperacz oświetleniowy i zdałem sobie sprawę że 2ch pierwszych wojaków rozkminia swoją egzystencję na polu walki. Gł. bohater (tak sobie wyobrażam) myśli sobie: Jak ja tu kurła trafiłem... jeszcze wczoraj z Marylą na sianku, potem miła kąpiel w rzece, a teraz TO... no rzesz ty kurła Karol! WHY? Trzeba było słuchać dziadunia i zostać średniowiecznym developerem budowlanym a nie tarzac się w błocie jak świnie sąsiada z 334b. A ten na lewo: O mleczyk! Chyba ostatni w tym roku 🙂 A teraz poćwiczę sobie pajacyki... 😉 Mam nadzieję że sie nie obrazisz za doklejenie historii. Cheers! P.S. Przydał by się jakiś trup, chyba że to początek bitwy i jeszcze żadnego nie wyprodukowano 🙂 Edytowane 31 Maj 2022 przez Mortom 2
RaVirr Napisano 31 Maj 2022 Autor Napisano 31 Maj 2022 @Mortom właśnie nie miałem spanka 😐 Ładna historia 😄 Moja była krótsza i brzmiała "CHŁOOOPAKI IDĘ SIĘ BIĆ" 😄 Co do trupa to jeszcze nie wyprodukowano bo faktycznie w zamierzeniu to początek bitwy. Ogólnie miało być trochę inaczej, ale popsułem model i nie zrigowałem tak jak powinienem. Początkowo miało być bardziej dynamicznie, ale dodałem modyfikator solidify i go zaaplikowałem przed riggowaniem. W rezultacie wewnętrzna część wyłaziła na wierzch przy ruchu i robiła się lipa na modelu. Niestety nie dałem rady tego odratować w jedną noc więc zmieniłem koncepcję do poziomu, w którym nie potrzebowałem robić zamaszystych ruchów kończynami 😄 1
dm_ Napisano 31 Maj 2022 Napisano 31 Maj 2022 No właśnie dziwnie się na to patrzy bo ci trzej najbardziej wyraziści kolesie wyglądają jakby już byli po i sprawdzali na spokojnie czy przypadkiem kogoś na ziemi nie trzeba dobić. Dopiero w tle widać jakąś akcję ale trzeba się przyjrzeć i mocno kontrastuje ona z tym co jest z przodu. Trzeba też mocno się dopatrzyć żeby zauważyć ten łańcuch łączący uchwyt z częścią właściwą broni (nie mam pojęcia jak to nazwać). Przez długi czas myślałem że oni to mają same kijki w łapach i chęć rozszyfrowania po co im one pozwoliły zauważyć pozostałą część broni. Plus jeszcze ich postawa bardzo podobna do siebie, trochę wygląda jakby to było copy x3 i obrót żeby nie było widać. Ale technicznie bardzo fajnie, jak to poszło w jedną noc to tym lepiej. 1
RaVirr Napisano 31 Maj 2022 Autor Napisano 31 Maj 2022 1 godzinę temu, dm_ napisał: Plus jeszcze ich postawa bardzo podobna do siebie, trochę wygląda jakby to było copy x3 i obrót żeby nie było widać. Mniej więcej tak było- z powodu popsutego riga miałem niewielką możliwość zmiany pozy 😄 Trochę dałeś do myślenia, pierwszy raz bawiłem się z dofem i chyba po prostu przesadziłem- temu nie widać co tam się dzieje z tyłu 😐
EthicallyChallenged Napisano 31 Maj 2022 Napisano 31 Maj 2022 A może jeśli chodzi o ten DoF to może by dać ostrość na tego jeźdźca/miejsce gdzie się dzieje akcja? No i fakt, że te pozy trzebaby zróżnicować bo mi też się wydały mocno powtórzone i za mało dynamiczne jak na pole bitwy. To samo z roślinami, może trawę pogrupuj w większe kępy, zróżnicój ich wysokość, a te więsze chwasty też zrób różnej wielkości i stanu dojrzenia, można by też ich więcej nasadzić bliżej krawędzi kadru jak również wyższych, żeby stworzyć z nich jakiś większy kształt który mogłby coś zadziałać kompozycyjnie. Myślałeś może nad tym, jakie wrażenie chcesz wywołać tą pracą, jakie aspekty bitwy chcesz ukazać widzowi?
RaVirr Napisano 31 Maj 2022 Autor Napisano 31 Maj 2022 @EthicallyChallenged Właściwie to nie chciałem ilustrować bitwy jako takiej- ona miała być jedynie tłem do tego pana na pierwszym planie. Cała historia stojąca za tym obrazkiem jest taka- w tej gierce masz mnóstwo jednostek (a właściwie oddziałów) i akurat ta była off metą przez...no niemal od początku. Koszt jej wykorzystania był turbo wysoki, a użyteczność bardzo mała. Porobili reworki, pobalansowali i wiele jednostek wróciło do łask- w tym ta. Ten obrazek to taka laurka dla niej bo akurat jest moją ulubioną w gierce 😄
RaVirr Napisano 31 Maj 2022 Autor Napisano 31 Maj 2022 Kurczę, tak teraz popatrzyłem i kompozycyjnie chyba lepiej będzie tak o jednak: 1
RaVirr Napisano 31 Maj 2022 Autor Napisano 31 Maj 2022 Jednak update, zgodnie w domu usłyszałem, że tak o wiele lepiej 😮 4
tobiq4 Napisano 31 Maj 2022 Napisano 31 Maj 2022 A to ma być szot bardziej ogólny czy jednak na bohatera, bo nie wiem. Jak na bohatera i leci kamera poziomu ziemi to w kinie daje się jeszcze bardziej tzw. "low angle" żeby podkreślić postać. 1
RaVirr Napisano 31 Maj 2022 Autor Napisano 31 Maj 2022 11 minut temu, tobiq4 napisał: A to ma być szot bardziej ogólny czy jednak na bohatera, bo nie wiem. Jak na bohatera i leci kamera poziomu ziemi to w kinie daje się jeszcze bardziej tzw. "low angle" żeby podkreślić postać. Głównie bohater, ale z uwzględnieniem całości 😄 Chciałem to jakoś wyważyć i nie robić mega dramatycznych kątów (również przez moją nieśmiałość).
tobiq4 Napisano 31 Maj 2022 Napisano 31 Maj 2022 (edytowane) Spoko, a mi się jeszce bardziej podoba z lekkim (moze nawet za malo) zakrzywieniem, takim dziś bardzo trendy w kinie 😄 nie jest tak płasko, ale co kto lubi. 🙂 Edytowane 31 Maj 2022 przez tobiq4 3
RaVirr Napisano 5 Lipiec 2022 Autor Napisano 5 Lipiec 2022 HALO DZIEŃ DOBRY, Wczoraj około północy, poniekąd w przerwie od zleceń stwierdziłem, że chce zrobić coś cliche, coś, co zostało już ograne z milion razy, ale zmieniłem zdanie i poszedłem drogą oryginalności... Zatem przedstawiam Wam coś, czego jeszcze świat nie widział- rycerz jadący na koniu, w tle zamek, drzewka, a nawet ptaki- dobre, nie? 7
EthicallyChallenged Napisano 5 Lipiec 2022 Napisano 5 Lipiec 2022 Tego jeszcze nie było! Problem w tym, że teraz zaczną wszyscy zgapiać, często bywa nawet tak, że to nie twórca pomysłu ale właśnie jakiś powielacz zgarnia większość sławy, noale przynajmniej tutaj będziemy wiedzieć, kto był pierwszy! 2 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się