dac77 Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Jeden z płatków lilii przebija drugiego. Spróbuj poprubować SSS i daj jakieś odbicia.
kellyq Napisano 24 Wrzesień 2009 Autor Napisano 24 Wrzesień 2009 z sss to nic z tego yafray takowego jeszcze nie posiada niestety progresik
peter_f Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 Przepiękna robota! Lilia jak dla mnie wygląda bardzo real!
Loki Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 no panie lilie bardzo fajne - jest szansa na jakis "making of" ?
eco Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 ostatni swietny ale samochod wklejony w foto niewlasciwie - dobrze ktos zauwazyl ze świat sie wali- samochody w tle stoja na innej plaszczyznie niz twoj
kellyq Napisano 27 Wrzesień 2009 Autor Napisano 27 Wrzesień 2009 z samochodem się zobaczy jeszcze a tu finał lilii
NV Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Wgniotło mnie 10x mocniej niż jazda z kokpitu w nfs shift ! :) Genialne ... genialne.
Lucek Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Nie wiem ile to jest warte dla grafika ale wg mnie jest poprostu piękne. No to jest sztuka.
-=S3B=- Napisano 28 Wrzesień 2009 Napisano 28 Wrzesień 2009 Bardzo mi sie podobaja Twoje prace. Doskonale pokazales ze to nie software czyni artyste:) Lilia wyszla fantastycznie! Gratulacje!
kellyq Napisano 30 Wrzesień 2009 Autor Napisano 30 Wrzesień 2009 thanks, "making of" powiadacie.....OK -------------- coby lud nie zapomniał o tym modelu,
kellyq Napisano 3 Październik 2009 Autor Napisano 3 Październik 2009 poprawiłem teksturę, shader- teraz wygląda mniej bajkowo chociaż poprzedni też mi się podobał, za to ten szybciej się liczy
F/X Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Lilie swietne. Mordka jak na razie realistyczna. Trzymaj tak dalej. Jednego nie rozumiem. Tyle pozytywnych komentarzy i ani jednej gwiazdki? ****
indian Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 no dobra jak mafida, to i ja dam :) *****
ptaszek Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 eno eno... pory to bump czy diffuse? super jest :0
kellyq Napisano 10 Październik 2009 Autor Napisano 10 Październik 2009 dzięki, trochę się wciągnąłem w malowanie tekstur -
Tomasz Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Jak dokładnie malujesz te tekstury, pierwsze szukasz zdjęć a potem clonetoolem pobierasz ze zdjęcia obraz i przenosisz na swoją teksturę czy, tylko się wzorujesz, bo jeśli się tylko wzorujesz to naprawdę jesteś bardzo dobry w malowaniu tekstur. Pomarańcza jak żywa. Brakuje tylko wypukłości.
kellyq Napisano 11 Październik 2009 Autor Napisano 11 Październik 2009 (edytowane) Jak dokładnie malujesz te tekstury, pierwsze szukasz zdjęć a potem clonetoolem pobierasz ze zdjęcia obraz i przenosisz na swoją teksturę czy, tylko się wzorujesz, bo jeśli się tylko wzorujesz to naprawdę jesteś bardzo dobry w malowaniu tekstur. Pomarańcza jak żywa. Brakuje tylko wypukłości. tekstury maluję w blenderze dzięki "projection painting", po prostu mam 3 UV-ki, 1 główna, 2 z widoku z boku i 3 od góry , mapuje do nich zdjęcia (wystarczą tylko 2 ) i przenoszę kolor z pomocniczych na główną, coś jak w zbrush'u projection master ale w blenderze chodzi na różnych UV wypukłości już są ;) a tutaj koszyk plotę // już skończyłem // gruszka i kokos Edytowane 11 Październik 2009 przez kellyq
kellyq Napisano 13 Październik 2009 Autor Napisano 13 Październik 2009 "odgrzewany kotlet" - takie sformułowanie pojawia się ostatnio dość często na forum, i ja pokazuje starego kotleta
dac77 Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Fajnie że Ci się chce takie niepozorne obiekty robić.
kellyq Napisano 16 Październik 2009 Autor Napisano 16 Październik 2009 obiecałem tut więc jest, modelowanie i teksturowanie, rozmiar ~16MB czas ~20min http://odsiebie.com/pokaz/6190181---27ce.html 1
Marshall Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 Stary jedziesz z tym modelowaniem jak szalony, zazdroszczę skilla oraz oczywiście gratuluję. Pozdrawiam.
adam_m Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 Koszyczek wymiata... jak go wymodelowałeś, możesz zdradzić?
kellyq Napisano 12 Listopad 2009 Autor Napisano 12 Listopad 2009 (edytowane) Koszyczek wymiata... jak go wymodelowałeś, możesz zdradzić? krzywymi baziera , później zapodam video ........................... elementy zawieszenia MAZ-a // // Edytowane 15 Listopad 2009 przez kellyq
Matchias Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 kellyq, twój skill wpędza mnie o kompleksy
kliment woroszyłow Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 Konkurencja rośnie kurna pod bokiem, człowiek już nie może być niczego pewny.. co za czasy, co za czasy...
indian Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 co ty z tym blenderem wyczyniasz, stary zaczynam się martwić o Ciebie...
t0m3k Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 piekna robota... prosze zrob videotutka pokazujacego modelowanie tego koszyka wiklinowego. wyglada pieknie. i tak pewnie w 3ds nie ma narzedzi zebym mogl to odwzorowac ale przynajmniej zobacze mozliwosci blendera...
kellyq Napisano 20 Listopad 2009 Autor Napisano 20 Listopad 2009 @pabulo @Matchias @trosiek @kliment woroszyłow , dzięki za uznanie ;) @t0m3k, obiecałem to zrobię , właściwie miałem go na pewnym serwisie, ale niestety jak się okazało padł, niedługo zapodam jak moje łącze pozwoli ........................................ przednie zawieszenie
Tores Napisano 20 Listopad 2009 Napisano 20 Listopad 2009 No blenderek daje piękne narzędzia do modelingu. Cieszę się, że dajesz tutaj takie pro modele i rendery bo młodzi z chęcią wezmą się za niego a i może starzy maxowcy się przesiądą.
kellyq Napisano 22 Listopad 2009 Autor Napisano 22 Listopad 2009 wybaczycie za słabą jakość? Jak w końcu zrobię coś żeby mój net się tak nie zacinał to wrzucę jeszcze raz ten tut o koszyku pozdro http://kellyq.wrzuta.pl/film/4cNmLrBCnCe/koszyk 1
trosiek Napisano 22 Listopad 2009 Napisano 22 Listopad 2009 no całkiem spoko tutek. przyda się poczatkującym. pozwolisz, że wrzucę tu tutorial robienia czegoś podobnego - http://www.evermotion.org/tutorials/show/7840/making-simple-plant :) (poniżej robienia drzewka jest)
kellyq Napisano 22 Listopad 2009 Autor Napisano 22 Listopad 2009 spoko ten tut ......................... wzór moro
latos Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 czy blender jest darmowy? Tak jest darmowy.
kellyq Napisano 27 Listopad 2009 Autor Napisano 27 Listopad 2009 Tak jest darmowy. ołówek - 50 groszy blok rysunkowy - 1,8 zł V-Ray for 3ds Max- 3500,26 zł Autodesk 3ds Max 2010- 17 652,61 zł współpraca z blenderem - bezcenne ............................................................. up
Jacek Hewusz Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 Fajna mocna maszyna, super wyszło podwozie.
Areien Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 łwaaaaaaaaaaaa xD... osz q.... xD pozdrawiam za podwozie :D model mega ^^
kliment woroszyłow Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 super modelik, AO jakies wrzuć koniecznie i ubłoć go :)
eco Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 niee - zroob go w studio ;) hehe - model bajera a i oponki mi sie bardzo podobaja - fajne ogumienie im domalowales :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się