Napisano 23 Wrzesień 200915 l Jeden z płatków lilii przebija drugiego. Spróbuj poprubować SSS i daj jakieś odbicia.
Napisano 24 Wrzesień 200915 l Autor z sss to nic z tego yafray takowego jeszcze nie posiada niestety progresik
Napisano 27 Wrzesień 200915 l ostatni swietny ale samochod wklejony w foto niewlasciwie - dobrze ktos zauwazyl ze świat sie wali- samochody w tle stoja na innej plaszczyznie niz twoj
Napisano 27 Wrzesień 200915 l Wgniotło mnie 10x mocniej niż jazda z kokpitu w nfs shift ! :) Genialne ... genialne.
Napisano 27 Wrzesień 200915 l Nie wiem ile to jest warte dla grafika ale wg mnie jest poprostu piękne. No to jest sztuka.
Napisano 28 Wrzesień 200915 l Bardzo mi sie podobaja Twoje prace. Doskonale pokazales ze to nie software czyni artyste:) Lilia wyszla fantastycznie! Gratulacje!
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Autor thanks, "making of" powiadacie.....OK -------------- coby lud nie zapomniał o tym modelu,
Napisano 3 Październik 200915 l Autor poprawiłem teksturę, shader- teraz wygląda mniej bajkowo chociaż poprzedni też mi się podobał, za to ten szybciej się liczy
Napisano 3 Październik 200915 l Lilie swietne. Mordka jak na razie realistyczna. Trzymaj tak dalej. Jednego nie rozumiem. Tyle pozytywnych komentarzy i ani jednej gwiazdki? ****
Napisano 11 Październik 200915 l Jak dokładnie malujesz te tekstury, pierwsze szukasz zdjęć a potem clonetoolem pobierasz ze zdjęcia obraz i przenosisz na swoją teksturę czy, tylko się wzorujesz, bo jeśli się tylko wzorujesz to naprawdę jesteś bardzo dobry w malowaniu tekstur. Pomarańcza jak żywa. Brakuje tylko wypukłości.
Napisano 11 Październik 200915 l Autor Jak dokładnie malujesz te tekstury, pierwsze szukasz zdjęć a potem clonetoolem pobierasz ze zdjęcia obraz i przenosisz na swoją teksturę czy, tylko się wzorujesz, bo jeśli się tylko wzorujesz to naprawdę jesteś bardzo dobry w malowaniu tekstur. Pomarańcza jak żywa. Brakuje tylko wypukłości. tekstury maluję w blenderze dzięki "projection painting", po prostu mam 3 UV-ki, 1 główna, 2 z widoku z boku i 3 od góry , mapuje do nich zdjęcia (wystarczą tylko 2 ) i przenoszę kolor z pomocniczych na główną, coś jak w zbrush'u projection master ale w blenderze chodzi na różnych UV wypukłości już są ;) a tutaj koszyk plotę // już skończyłem // gruszka i kokos Edytowane 11 Październik 200915 l przez kellyq
Napisano 13 Październik 200915 l Autor "odgrzewany kotlet" - takie sformułowanie pojawia się ostatnio dość często na forum, i ja pokazuje starego kotleta
Napisano 16 Październik 200915 l Autor obiecałem tut więc jest, modelowanie i teksturowanie, rozmiar ~16MB czas ~20min http://odsiebie.com/pokaz/6190181---27ce.html
Napisano 16 Październik 200915 l Stary jedziesz z tym modelowaniem jak szalony, zazdroszczę skilla oraz oczywiście gratuluję. Pozdrawiam.
Napisano 12 Listopad 200915 l Autor Koszyczek wymiata... jak go wymodelowałeś, możesz zdradzić? krzywymi baziera , później zapodam video ........................... elementy zawieszenia MAZ-a // // Edytowane 15 Listopad 200915 l przez kellyq
Napisano 17 Listopad 200915 l Konkurencja rośnie kurna pod bokiem, człowiek już nie może być niczego pewny.. co za czasy, co za czasy...
Napisano 17 Listopad 200915 l co ty z tym blenderem wyczyniasz, stary zaczynam się martwić o Ciebie...
Napisano 18 Listopad 200915 l piekna robota... prosze zrob videotutka pokazujacego modelowanie tego koszyka wiklinowego. wyglada pieknie. i tak pewnie w 3ds nie ma narzedzi zebym mogl to odwzorowac ale przynajmniej zobacze mozliwosci blendera...
Napisano 20 Listopad 200915 l Autor @pabulo @Matchias @trosiek @kliment woroszyłow , dzięki za uznanie ;) @t0m3k, obiecałem to zrobię , właściwie miałem go na pewnym serwisie, ale niestety jak się okazało padł, niedługo zapodam jak moje łącze pozwoli ........................................ przednie zawieszenie
Napisano 20 Listopad 200915 l No blenderek daje piękne narzędzia do modelingu. Cieszę się, że dajesz tutaj takie pro modele i rendery bo młodzi z chęcią wezmą się za niego a i może starzy maxowcy się przesiądą.
Napisano 22 Listopad 200915 l Autor wybaczycie za słabą jakość? Jak w końcu zrobię coś żeby mój net się tak nie zacinał to wrzucę jeszcze raz ten tut o koszyku pozdro http://kellyq.wrzuta.pl/film/4cNmLrBCnCe/koszyk
Napisano 22 Listopad 200915 l no całkiem spoko tutek. przyda się poczatkującym. pozwolisz, że wrzucę tu tutorial robienia czegoś podobnego - http://www.evermotion.org/tutorials/show/7840/making-simple-plant :) (poniżej robienia drzewka jest)
Napisano 27 Listopad 200915 l Autor Tak jest darmowy. ołówek - 50 groszy blok rysunkowy - 1,8 zł V-Ray for 3ds Max- 3500,26 zł Autodesk 3ds Max 2010- 17 652,61 zł współpraca z blenderem - bezcenne ............................................................. up
Napisano 27 Listopad 200915 l łwaaaaaaaaaaaa xD... osz q.... xD pozdrawiam za podwozie :D model mega ^^
Napisano 27 Listopad 200915 l niee - zroob go w studio ;) hehe - model bajera a i oponki mi sie bardzo podobaja - fajne ogumienie im domalowales :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto