Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jeden z płatków lilii przebija drugiego. Spróbuj poprubować SSS i daj jakieś odbicia.

  • Odpowiedzi 470
  • Wyświetleń 107,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

z sss to nic z tego yafray takowego jeszcze nie posiada niestety

 

 

progresik

 

0001.jpg

Napisano

Wow! Powala :)

Napisano

no panie lilie bardzo fajne - jest szansa na jakis "making of" ?

Napisano

ostatni swietny ale samochod wklejony w foto niewlasciwie - dobrze ktos zauwazyl ze świat sie wali- samochody w tle stoja na innej plaszczyznie niz twoj

Napisano

Wgniotło mnie 10x mocniej niż jazda z kokpitu w nfs shift ! :) Genialne ... genialne.

Napisano

Nie wiem ile to jest warte dla grafika ale wg mnie jest poprostu piękne. No to jest sztuka.

Napisano

Tłum żąda making off'a! Hua! Hua! Hua! :)

Napisano

Bardzo mi sie podobaja Twoje prace. Doskonale pokazales ze to nie software czyni artyste:) Lilia wyszla fantastycznie! Gratulacje!

Napisano
  • Autor

thanks, "making of" powiadacie.....OK

 

--------------

coby lud nie zapomniał o tym modelu,

125433660448.png

 

125431059766.jpg

Napisano
  • Autor

poprawiłem teksturę, shader- teraz wygląda mniej bajkowo chociaż poprzedni też mi się podobał, za to ten szybciej się liczy

 

12887205.jpg

Napisano

Lilie swietne.

 

Mordka jak na razie realistyczna. Trzymaj tak dalej.

 

Jednego nie rozumiem. Tyle pozytywnych komentarzy i ani jednej gwiazdki? ****

Napisano
  • Autor

dzięki,

 

trochę się wciągnąłem w malowanie tekstur

 

125520039059.png

-

125520069080.png

Napisano

Jak dokładnie malujesz te tekstury, pierwsze szukasz zdjęć a potem clonetoolem pobierasz ze zdjęcia obraz i przenosisz na swoją teksturę czy, tylko się wzorujesz, bo jeśli się tylko wzorujesz to naprawdę jesteś bardzo dobry w malowaniu tekstur.

Pomarańcza jak żywa. Brakuje tylko wypukłości.

Napisano
  • Autor
Jak dokładnie malujesz te tekstury, pierwsze szukasz zdjęć a potem clonetoolem pobierasz ze zdjęcia obraz i przenosisz na swoją teksturę czy, tylko się wzorujesz, bo jeśli się tylko wzorujesz to naprawdę jesteś bardzo dobry w malowaniu tekstur.

Pomarańcza jak żywa. Brakuje tylko wypukłości.

 

tekstury maluję w blenderze dzięki "projection painting", po prostu mam 3 UV-ki, 1 główna, 2 z widoku z boku i 3 od góry , mapuje do nich zdjęcia (wystarczą tylko 2 ) i przenoszę kolor z pomocniczych na główną, coś jak w zbrush'u projection master ale w blenderze chodzi na różnych UV

wypukłości już są ;)

125525531927.jpg

 

 

 

a tutaj koszyk plotę

125525476469.png

 

// już skończyłem

10002p.jpg // gruszka i kokos

16885957.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano
  • Autor

"odgrzewany kotlet" - takie sformułowanie pojawia się ostatnio dość często na forum,

i ja pokazuje starego kotleta

f1.jpg

Napisano

Stary jedziesz z tym modelowaniem jak szalony, zazdroszczę skilla oraz oczywiście gratuluję.

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor
Koszyczek wymiata... jak go wymodelowałeś, możesz zdradzić?

krzywymi baziera , później zapodam video

 

...........................

elementy zawieszenia MAZ-a

93288742.png

 

//

 

zamyn.th.jpg

 

//

3_1.jpg1_54.jpg2_14.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano

co ty z tym blenderem wyczyniasz, stary zaczynam się martwić o Ciebie...

Napisano

piekna robota...

 

prosze zrob videotutka pokazujacego modelowanie tego koszyka wiklinowego. wyglada pieknie.

i tak pewnie w 3ds nie ma narzedzi zebym mogl to odwzorowac ale przynajmniej zobacze mozliwosci blendera...

Napisano
  • Autor

@pabulo

@Matchias

@trosiek

@kliment woroszyłow , dzięki za uznanie ;)

@t0m3k, obiecałem to zrobię , właściwie miałem go na pewnym serwisie, ale niestety jak się okazało padł, niedługo zapodam jak moje łącze pozwoli

........................................

przednie zawieszenie

zaw.jpg w1024.png

Napisano

No blenderek daje piękne narzędzia do modelingu. Cieszę się, że dajesz tutaj takie pro modele i rendery bo młodzi z chęcią wezmą się za niego a i może starzy maxowcy się przesiądą.

Napisano
  • Autor
Tak jest darmowy.

 

ołówek - 50 groszy

 

blok rysunkowy - 1,8 zł

 

V-Ray for 3ds Max- 3500,26 zł

 

Autodesk 3ds Max 2010- 17 652,61 zł

 

współpraca z blenderem - bezcenne

.............................................................

up

 

33894112.th.png

23612410.th.png

aaakj.th.png

Napisano

łwaaaaaaaaaaaa xD... osz q.... xD pozdrawiam za podwozie :D model mega ^^

Napisano

niee - zroob go w studio ;) hehe - model bajera a i oponki mi sie bardzo podobaja - fajne ogumienie im domalowales :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności