Napisano 23 Marzec 200915 l http://www.mil-art.com/ nie wiem czy o te forum chodzi ale fajne cacka tutaj maja :) w tym Klimenta na froncie. Co do scenki, skoro masz taki a nie inny pomysł to proponowałbym zrobić coś w tym stylu --- > http://images49.fotosik.pl/74/7649c3e52207917cmed.jpg trochę więcej roślinności i może jakaś postać do tego ? Kadr również mógłby być szerszy ale rozumiem, że dopiero pracujesz nad scenką/texturkami.
Napisano 25 Marzec 200915 l Ciśnienie mi rośnie ;) Ty Wojtek lepiej uważaj z tymi obrazkami, bo ja będę pierwszym co kojfnie ;)
Napisano 25 Marzec 200915 l Świetnie to wygląda ;) Jak już ktoś wspominał: przydałby się jakiś spec map. Dodam jeszcze od siebie, że miło byłoby, gdyby te ogumienia na rolkach podtrzymujących gąsienicy i kołach nośnych były bardziej zużyte. Jakieś przebarwienia na gumie, wystrzępienia, spadające ogumienie. Chyba rozumiesz co mam na myśli ;) No, ale to czepianie się, bo wygląda b. dobrze ;)
Napisano 26 Marzec 200915 l Autor zmieniłem wyglad tego spalonego miejsca..faktycznie ten czysty metal tam nie pasował:
Napisano 26 Marzec 200915 l białą farbę powycieraj więcej i może trochę więcej rdzy bo tak tylko na tej jednej osłonie jest?
Napisano 26 Marzec 200915 l jak Ty to robisz, że wygląda to tak nieziemsko, obłędnie, super, przekozacko? jeszcze trochę i będzie wyglądać bardziej realistycznie od zdjęcia, a to już będzie ostre przegięcie:)
Napisano 26 Marzec 200915 l Autor Tak apropo rdzy to jest tylko tam gdzie sie paliło, nie chce z nia przesadzić. Oczywiscie mozna zrobic całego umorusanego w błocie i zardzewiałego, tylko czy napewno o to chodzi. Staram sie zeby textura nie zakryła za mocno detalu poprostu . nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa .
Napisano 26 Marzec 200915 l Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p
Napisano 26 Marzec 200915 l Autor styczeń- bedzie będzie, ale to juz na koncowym rendzie, póki co to co pokazuje to zajawki textur bez AO i postprodukcji. Nvidia- zapewniam że mają właściwą grubość ;)
Napisano 26 Marzec 200915 l nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa . A skąd Ty masz tyle czasu na to dłubanie? Co to żadnych pożarów w Kielcach nie ma ;)
Napisano 26 Marzec 200915 l Kliment steruje pożarami z maxa, odpala glu3d albo particle flow w przerwie od malowania, gasi i po problemie
Napisano 26 Marzec 200915 l Kliment steruje pożarami z maxa, odpala glu3d albo particle flow w przerwie od malowania, gasi i po problemie :))))))))))))))) co za swiry :P
Napisano 26 Marzec 200915 l ja to bym jeszcze kilka śrubek obluzowował i 'wypadł', a wokół dziur wytarty metal;p jedziesz, jedziesz!:)
Napisano 26 Marzec 200915 l Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p heh co za heretyckie pytanie ! ja jestem pewien ze nie tylko blachy mają grubość odpowiednią, ale zakładam ze w przypadku tego Pana nawet śruby mają skok taki jak w rzeczywistości... miazga i tyle :)
Napisano 26 Marzec 200915 l kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :)
Napisano 26 Marzec 200915 l Mało przekonywujące te texturki jak na razie głownie rdza, pracuj dalej:).
Napisano 26 Marzec 200915 l kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :) ławo się domyśleć że materiał to jakiś standard dla szybkiego renderu:) a mi się wydaje ze dobrym dodatkiem były by mchy porastające gdzieniegdzie pojazd oczywiście modelowane;P
Napisano 27 Marzec 200915 l czy Wy czasami nie przesadzacie ? dajcie mu sie wyszalec i tak nam wszystkim szczeny opadna
Napisano 27 Marzec 200915 l Autor Taaaa....gdyby słuchać wszystkich uwag to skończę na święta wielkanocne......2015 roku ;) świecenie rdzy poprawione;)
Napisano 27 Marzec 200915 l No Valery ma rację. Masz nieźle porysowane te blachy. Idąc tym tropem to musiałbyś jeszcze pościnać śruby jeżeli zaraz koło nich przechodzi głęboka rysa.
Napisano 27 Marzec 200915 l no no, coraz ładniej, mam tylko małe pytanie co to/w jakim celu jest ta biała farba z przodu (piękny bump na niej)?
Napisano 27 Marzec 200915 l Autor Styczeń -taki znak "szybkiej identyfikacji" prawdopodobnie....zaczerpnięte ze zdj archiwalnych :)
Napisano 28 Marzec 200915 l Nooo teraz lux malina: ], jedynie co bym zmienil(nie wiem czy ktos nie wspomnial) rdza ma bardzo slaby specular, moim zdaniem powinna byc niemal matowa
Napisano 30 Marzec 200915 l co dalej? czekam na environment wokół czołga, by się dobrze wkomponowało ;)
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor to nie dof, nieudolnie rozmyte brzegi warstwy, robione na chybcika..w finale bedzie lepiej;) I jeszcze jeden tescik z dymem: zaznaczam, to sa testy, model nie jest jeszcze dopracowany jak bym chciał, wciąz pracuje nad nim;).
Napisano 31 Marzec 200915 l Bardzo ładnie z tym dymem Wojtek! Pilnuj tylko ostrości tła w stosunku do czołgu. Tak sobie myślałem jeszcze że mógłbyś lekko zmodyfikować teren przy czołgu tzn. błoto jak się w nie wdeptuje to rozłazi się pod butem i wychodzi bokami. Pod czołgiem tym bardziej powinno się rozejść (czyli displacement mocniejszy przy gąsiorach), a cały czołg zapaść głębiej, ale to tylko takie pierniczenie :) I tak jest git :)
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor Muminek-a co cie w tym dziwi bo nie rozumiem? Klicek- to jest test robienia dymu...w szopie :) jesli o to pytałeś .
Napisano 31 Marzec 200915 l Hej Całkiem całkiem, ale światełko do wymiany! Jak ma być taka pochmurna atmosfera to nie powinno być ostrych cieni, teraz wygląda jakby ktoś swiecił halogenem na niego..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto