Skocz do zawartości

tjażełyj mnogobaszcziennyj tank t 35


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 339
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Touch- jasne ze byłoby lepiej, poprzywalac go drzewami z onyxa ( po 2 mln fejsów jedno) do tego mech na nim który sam w sobie lubie ale kiedy zakrywa mi detal modelu to juz mniej a wogóle to jeszcze zeby spadł snieg i wszystko ładnie przykrył białą kołderką..nie przesadzacie koledzy aby z tym koncertem zyczeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka

 

lekki post pro w photoshopie... wrzucam tutaj drogi Klimencie, sorry za jakosc, ale nie mam wiecej czasu zeby to dociagnac do jakiegos normalnego wygladu. Tlo w zasadzie jest cale do wymiany slabo sie klei z reszta obrazka, podloze tak samo do wywalenia, potrzebna jest wieksza glebia.

Jezeli chodzi o render to jest obiekt zle poswiecony, strasznie splaszczony i tak do konca nie wiadomo skad pada swiatlo, trzeba lukac po cieniach. Wez sprobuj to oswietlic jakims dajrektem, albo oswietlaj od konca do przodu, czyli backlajty i fille na poczatku z malymi wartosciami na koncu kluczowe. Warto cos z tym zrobic wrzucam prevke

 

kliment.jpg

 

pozdro, mam nadzieje ze chociaz troszeczke pomoglem

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faun- one sie czesto paliły wiele godzin..a rozgrzany dymi jeszcze dłuzej. Nie ucz mnie o pozarach...bo mam wrażenie ze wiem o nich jednak nieco wiecej ;)

 

co do pożaru się zgadzam, ale rdza chyba się nie pojawia tak od razu, zwłaszcza, że w miejscu rdzawym nie widzę uszkodzeń. No ale, Twój czołg, Twoja rdza;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozhartowany metal przez pożar, pozbawiony farby, bo sie spaliła i odpadła, pokrywa sie rdzawym nalotem szybciej niz sądzisz...ale ok... potraktujcie rdze jako slady spalonej farby czy co tam chcecie... chodzi o to zeby nie zamazywac wszystkiego czarną znikającą wszystko sadzą.

Edytowane przez kliment woroszyłow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kadru sceny:

aktylny jest do bani:)

wyglada jakby zaraz mial spasc albo sie przewrocic, i przez to nie czuc wogole jego ogromu.

postaraj sei go ustawic jakos zeby bylo czuc jego wielkosc, monumentalne ujecie jakies:)

 

poza tym przydala by sie jakas referencja do jego wielkosci, jak go tak w polu postawisz to lipa:), moze jakis plot / mur / kalosz / latarnia / budka telefonicza, albo najlepiej zaparkuj go w jakims domu (przejechal przez niego czy cos;))

 

poza tym skup sie na modelowaniu teraz tylko pierwszego planu, reszte zrob sobie w poscie, szkoda czasu na modelowanie 3ciego planu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się Klickowe podoba. Jak na szybką podmalówkę to prezentuje się fajnie. Super wybrudziłeś tekstury i podłoże. Co do światła to IMO nie jest tak źle. Da się sporo z tego wycisnąć ;)

Klimek idzie dobrze, jesteś na dobrej drodze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej rdzy to nie ma się co czepiać bo w rzeczywistości różne rzeczy się zdarzają (nieraz człowiekowi ciężko jest zaakceptować niektóre zjawiska jako naturalne) i taki czołg już mógł być nieraz sfatygowany zanim go ukatrupili na dobre. Rdza wcale nie musi pochodzić od ognia.

 

Co do modelu to prezentuje świetny detal, ale tekstury wyglądają na jakieś takie standardowe. Szczególnie płasko wygląda farba w miejscu przypalenia. Nie jestem specjalistą od ognia, ale farba raczej pod wpływem wysokiej temperatury odchodzi od metalu, wybrzusza się i łuszczy.

Do tego koła, rolki, gąsienica są jak dla mnie zbyt sterylne. Widziałem sprzęt wojskowy wracający z poligonu i raczej do czystych nie należał. Tak więc w warunkach bojowych taki czołg nawet jak jest kolosem i to niezbyt szybkim, to jednak układ jezdny powinien być trochę uświniony.

No i faktycznie trzeba poprawić oświetlenie by nadać głębi i wyrazistości.

 

A tak poza tymi pierdołami to gratulacje samozaparcia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozhartowany metal przez pożar, pozbawiony farby, bo sie spaliła i odpadła, pokrywa sie rdzawym nalotem szybciej niz sądzisz...ale ok... potraktujcie rdze jako slady spalonej farby czy co tam chcecie... chodzi o to zeby nie zamazywac wszystkiego czarną znikającą wszystko sadzą.

 

ja myśle ze problemem tu jest fakt ze rdza to tylko tekstura, gdybyś wymodelował rdzę pewnie pasowała by bardziej...

 

jest wypas i gadanie o pierdołach tego nie zmieni - czekam niecierpliwie na render finalny i kibicuje zaciekle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności