Muminek Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Oberwał zaczął się palić i zerdzewiał od razu ? Jaka jest historia :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 hej a co bys myslal o troszke jasniejszej scence? Jak cos to usune:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Na rozjaśnionej wersji dopiero widać ile tak naprawdę pracy było przy modelu - genialnie miażdżąca rewelacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorenus Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Zagdza sie super model i super scenka :). To chyba koniec ?. Co następne :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 hmm, a nie lepiej byłoby dać go na jakieś bagna, albo w lesie przywalony lekko drzewami powalonymi przy eksplozji, może nawet lekko czymś porośnięty?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Share Napisano 31 Marzec 2009 Touch- jasne ze byłoby lepiej, poprzywalac go drzewami z onyxa ( po 2 mln fejsów jedno) do tego mech na nim który sam w sobie lubie ale kiedy zakrywa mi detal modelu to juz mniej a wogóle to jeszcze zeby spadł snieg i wszystko ładnie przykrył białą kołderką..nie przesadzacie koledzy aby z tym koncertem zyczeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 (edytowane) hejka lekki post pro w photoshopie... wrzucam tutaj drogi Klimencie, sorry za jakosc, ale nie mam wiecej czasu zeby to dociagnac do jakiegos normalnego wygladu. Tlo w zasadzie jest cale do wymiany slabo sie klei z reszta obrazka, podloze tak samo do wywalenia, potrzebna jest wieksza glebia. Jezeli chodzi o render to jest obiekt zle poswiecony, strasznie splaszczony i tak do konca nie wiadomo skad pada swiatlo, trzeba lukac po cieniach. Wez sprobuj to oswietlic jakims dajrektem, albo oswietlaj od konca do przodu, czyli backlajty i fille na poczatku z malymi wartosciami na koncu kluczowe. Warto cos z tym zrobic wrzucam prevke pozdro, mam nadzieje ze chociaz troszeczke pomoglem Edytowane 2 Kwiecień 2009 przez KLICEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johny Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Klicek, slabo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Skoro się dymi, to znaczy, że dopiero co oberwał; w takim razie skąd rdza? Wersji Klicka ala Mordor;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Share Napisano 31 Marzec 2009 Faun- one sie czesto paliły wiele godzin..a rozgrzany dymi jeszcze dłuzej. Nie ucz mnie o pozarach...bo mam wrażenie ze wiem o nich jednak nieco wiecej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Faun- one sie czesto paliły wiele godzin..a rozgrzany dymi jeszcze dłuzej. Nie ucz mnie o pozarach...bo mam wrażenie ze wiem o nich jednak nieco wiecej ;) co do pożaru się zgadzam, ale rdza chyba się nie pojawia tak od razu, zwłaszcza, że w miejscu rdzawym nie widzę uszkodzeń. No ale, Twój czołg, Twoja rdza;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Share Napisano 31 Marzec 2009 (edytowane) Rozhartowany metal przez pożar, pozbawiony farby, bo sie spaliła i odpadła, pokrywa sie rdzawym nalotem szybciej niz sądzisz...ale ok... potraktujcie rdze jako slady spalonej farby czy co tam chcecie... chodzi o to zeby nie zamazywac wszystkiego czarną znikającą wszystko sadzą. Edytowane 31 Marzec 2009 przez kliment woroszyłow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Ludzie... chłopak się napocił przy śrubkach, a Wy się zastanawiacie nad śladem rdzy. To już można podpiąć pod "czepianie się". Mnie osobiście się ta rdza bardzo podoba, O! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Wy ! od tej rdzy ! idzcie sobie podpalcie czołg i porobcie foty :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
styczeń Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 A masz już pomysł na finalne ujęcie? Jakiś szerokokątny żabi kadr byłby fajny imho:) btw: ile jest tekstur na tym czołgu (o ilości map diffuse chodzi), na każdy element osobna czy jak to robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Share Napisano 31 Marzec 2009 Póki co jest 10 map difusse w całym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SereCk Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 zabi kadr ?? szeroki kat?? do takiej sceny ?? Domyslam sie ze Kliment jest na tyle rozsadny ze przy takiej pracy nie popelni takiego bledu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 co do kadru sceny: aktylny jest do bani:) wyglada jakby zaraz mial spasc albo sie przewrocic, i przez to nie czuc wogole jego ogromu. postaraj sei go ustawic jakos zeby bylo czuc jego wielkosc, monumentalne ujecie jakies:) poza tym przydala by sie jakas referencja do jego wielkosci, jak go tak w polu postawisz to lipa:), moze jakis plot / mur / kalosz / latarnia / budka telefonicza, albo najlepiej zaparkuj go w jakims domu (przejechal przez niego czy cos;)) poza tym skup sie na modelowaniu teraz tylko pierwszego planu, reszte zrob sobie w poscie, szkoda czasu na modelowanie 3ciego planu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 moze wieworka:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 klicQ! to nawet nie jest 3=!!!! Wstyd! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 hehe spalony już jest a się jeszcze dymi ? ;) textury według mnie fajnie się prezentują. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 A mnie się Klickowe podoba. Jak na szybką podmalówkę to prezentuje się fajnie. Super wybrudziłeś tekstury i podłoże. Co do światła to IMO nie jest tak źle. Da się sporo z tego wycisnąć ;) Klimek idzie dobrze, jesteś na dobrej drodze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 wersja KLICKA bardzo fajna może trochę mniej rdzy i brudu ale tak to najfajniej wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 akurat textury tutaj sa naprawde na super poziomie ! A co do ognia i dymu to sam autor najlepiej wie jak to wyglada :) Super i czekam na upek ciagle ! Pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeotiX Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Co do tej rdzy to nie ma się co czepiać bo w rzeczywistości różne rzeczy się zdarzają (nieraz człowiekowi ciężko jest zaakceptować niektóre zjawiska jako naturalne) i taki czołg już mógł być nieraz sfatygowany zanim go ukatrupili na dobre. Rdza wcale nie musi pochodzić od ognia. Co do modelu to prezentuje świetny detal, ale tekstury wyglądają na jakieś takie standardowe. Szczególnie płasko wygląda farba w miejscu przypalenia. Nie jestem specjalistą od ognia, ale farba raczej pod wpływem wysokiej temperatury odchodzi od metalu, wybrzusza się i łuszczy. Do tego koła, rolki, gąsienica są jak dla mnie zbyt sterylne. Widziałem sprzęt wojskowy wracający z poligonu i raczej do czystych nie należał. Tak więc w warunkach bojowych taki czołg nawet jak jest kolosem i to niezbyt szybkim, to jednak układ jezdny powinien być trochę uświniony. No i faktycznie trzeba poprawić oświetlenie by nadać głębi i wyrazistości. A tak poza tymi pierdołami to gratulacje samozaparcia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Share Napisano 31 Marzec 2009 (edytowane) Neotix- wymienione elementy,zwłaszcza koła własciwie nie były jeszcze robione...do testów wrzuciłem na nie częsciowo texture a czapy, słowem uwaga właściwa z tym ze to nie sa finalne rendery i jeszcze sporo ulegnie zmianie ;) Edytowane 2 Kwiecień 2009 przez kliment woroszyłow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 1 Kwiecień 2009 Share Napisano 1 Kwiecień 2009 takiego environmenta się doczekałem! :D Jasności daj w fotosklepie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2009 testuje otoczenie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Rozhartowany metal przez pożar, pozbawiony farby, bo sie spaliła i odpadła, pokrywa sie rdzawym nalotem szybciej niz sądzisz...ale ok... potraktujcie rdze jako slady spalonej farby czy co tam chcecie... chodzi o to zeby nie zamazywac wszystkiego czarną znikającą wszystko sadzą. ja myśle ze problemem tu jest fakt ze rdza to tylko tekstura, gdybyś wymodelował rdzę pewnie pasowała by bardziej... jest wypas i gadanie o pierdołach tego nie zmieni - czekam niecierpliwie na render finalny i kibicuje zaciekle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 ja myśle ze problemem tu jest fakt ze rdza to tylko tekstura, gdybyś wymodelował rdzę pewnie pasowała by bardziej... nie mam pytan;s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Bardzo dobry test otoczenia, choć wydaje się że sucha trawa i woda wzajemnie sie wyklucza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 2 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Filip - masz racje, wyklucza sie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 świetne otoczenie. takie coś wypluło z Maxa czy to PS? Naprawde robi wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 2 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2009 chudy - Moze ja jestem zbok, ale tak to juz nie zeby to w maxie robic ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 chudy - Moze ja jestem zbok, ale tak to juz nie zeby to w maxie robic ;D hehehe no wiesz. Po Tobie można sie wszystkiego spodziewać :P. W sumie dzisiaj oglądałem jak ktoś podobne rzeczy w Vue zrobił. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Filip - masz racje, wyklucza sie ;) No to mnie przyłapałeś:P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Kliment nie lam sie cholera, rób to otoczenie w 3d ! :) btw. i tak wygląda ostro to co pokazałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Nie będzie błotka w 3d? Myślałam że skoro są gwinty od śrubek i spawy, to trawka też będzie 3d. Musisz nachlapać wody na teksturę, i powiesić kilka wodorostów na kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 2 Kwiecień 2009 Share Napisano 2 Kwiecień 2009 Oooo tak Ania dobrze prawi. A teścik bomba :) Bardzo mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 7 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 7 Kwiecień 2009 finalny rend pierwszej wersji : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58210 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się