Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 339
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetnie to wygląda ;) Jak już ktoś wspominał: przydałby się jakiś spec map. Dodam jeszcze od siebie, że miło byłoby, gdyby te ogumienia na rolkach podtrzymujących gąsienicy i kołach nośnych były bardziej zużyte. Jakieś przebarwienia na gumie, wystrzępienia, spadające ogumienie. Chyba rozumiesz co mam na myśli ;)

 

No, ale to czepianie się, bo wygląda b. dobrze ;)

Napisano

jak Ty to robisz, że wygląda to tak nieziemsko, obłędnie, super, przekozacko? jeszcze trochę i będzie wyglądać bardziej realistycznie od zdjęcia, a to już będzie ostre przegięcie:)

Napisano

Tak apropo rdzy to jest tylko tam gdzie sie paliło, nie chce z nia przesadzić. Oczywiscie mozna zrobic całego umorusanego w błocie i zardzewiałego, tylko czy napewno o to chodzi. Staram sie zeby textura nie zakryła za mocno detalu poprostu .

nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa .

6d9cac759c55a0e7.jpg

Napisano

Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p

Napisano
nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa .

A skąd Ty masz tyle czasu na to dłubanie? Co to żadnych pożarów w Kielcach nie ma ;)

Napisano
Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p

 

heh co za heretyckie pytanie ! ja jestem pewien ze nie tylko blachy mają grubość odpowiednią, ale zakładam ze w przypadku tego Pana nawet śruby mają skok taki jak w rzeczywistości...

 

miazga i tyle :)

Napisano

kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno

6d9cac759c55a0e7.jpg

 

dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć

jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :)

Napisano
kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno

6d9cac759c55a0e7.jpg

 

dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć

jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :)

 

ławo się domyśleć że materiał to jakiś standard dla szybkiego renderu:)

 

a mi się wydaje ze dobrym dodatkiem były by mchy porastające gdzieniegdzie pojazd oczywiście modelowane;P

Napisano

No Valery ma rację. Masz nieźle porysowane te blachy. Idąc tym tropem to musiałbyś jeszcze pościnać śruby jeżeli zaraz koło nich przechodzi głęboka rysa.

Napisano

Nooo teraz lux malina: ], jedynie co bym zmienil(nie wiem czy ktos nie wspomnial) rdza ma bardzo slaby specular, moim zdaniem powinna byc niemal matowa

Napisano

Bardzo ładnie z tym dymem Wojtek! Pilnuj tylko ostrości tła w stosunku do czołgu. Tak sobie myślałem jeszcze że mógłbyś lekko zmodyfikować teren przy czołgu tzn. błoto jak się w nie wdeptuje to rozłazi się pod butem i wychodzi bokami. Pod czołgiem tym bardziej powinno się rozejść (czyli displacement mocniejszy przy gąsiorach), a cały czołg zapaść głębiej, ale to tylko takie pierniczenie :) I tak jest git :)

Napisano

Hej

Całkiem całkiem, ale światełko do wymiany! Jak ma być taka pochmurna atmosfera to nie powinno być ostrych cieni, teraz wygląda jakby ktoś swiecił halogenem na niego..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności