NV Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 http://www.mil-art.com/ nie wiem czy o te forum chodzi ale fajne cacka tutaj maja :) w tym Klimenta na froncie. Co do scenki, skoro masz taki a nie inny pomysł to proponowałbym zrobić coś w tym stylu --- > http://images49.fotosik.pl/74/7649c3e52207917cmed.jpg trochę więcej roślinności i może jakaś postać do tego ? Kadr również mógłby być szerszy ale rozumiem, że dopiero pracujesz nad scenką/texturkami.
kliment woroszyłow Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 zajawka textury. podłoze szopowane wiec nie patrzcie ;)
Filip Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Jako sam diffiuse to ujdzie, jako materiał to bardzo płasko.
JunioR Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 no to rozumie :) ! Swietnie idzie i z texturami !
Tores Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Świetnie idzie. Ciekawe jak ci wyjdą gąsienice.
peter_f Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Ciśnienie mi rośnie ;) Ty Wojtek lepiej uważaj z tymi obrazkami, bo ja będę pierwszym co kojfnie ;)
Trybal Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Fajne, fajne :) Przydałoby się chyba trochę reflecta co? ;> :P
Gallanonim Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Świetnie to wygląda ;) Jak już ktoś wspominał: przydałby się jakiś spec map. Dodam jeszcze od siebie, że miło byłoby, gdyby te ogumienia na rolkach podtrzymujących gąsienicy i kołach nośnych były bardziej zużyte. Jakieś przebarwienia na gumie, wystrzępienia, spadające ogumienie. Chyba rozumiesz co mam na myśli ;) No, ale to czepianie się, bo wygląda b. dobrze ;)
kliment woroszyłow Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 zmieniłem wyglad tego spalonego miejsca..faktycznie ten czysty metal tam nie pasował:
09121986 Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Mnie to juz sciska zeby zobaczyc final tego :D Jedziesz Wojtku !!
mrkrzysiek Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 białą farbę powycieraj więcej i może trochę więcej rdzy bo tak tylko na tej jednej osłonie jest?
kliment woroszyłow Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 cała reszta jest niezrobiona jeszcze :P
nocny drwal Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 jak Ty to robisz, że wygląda to tak nieziemsko, obłędnie, super, przekozacko? jeszcze trochę i będzie wyglądać bardziej realistycznie od zdjęcia, a to już będzie ostre przegięcie:)
kliment woroszyłow Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 Tak apropo rdzy to jest tylko tam gdzie sie paliło, nie chce z nia przesadzić. Oczywiscie mozna zrobic całego umorusanego w błocie i zardzewiałego, tylko czy napewno o to chodzi. Staram sie zeby textura nie zakryła za mocno detalu poprostu . nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa .
NV Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p
styczeń Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 wygląda coraz miodniej, może zapodaj małe dirtowe AO przy śrubach itp?
kliment woroszyłow Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 styczeń- bedzie będzie, ale to juz na koncowym rendzie, póki co to co pokazuje to zajawki textur bez AO i postprodukcji. Nvidia- zapewniam że mają właściwą grubość ;)
adam_m Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa . A skąd Ty masz tyle czasu na to dłubanie? Co to żadnych pożarów w Kielcach nie ma ;)
styczeń Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Kliment steruje pożarami z maxa, odpala glu3d albo particle flow w przerwie od malowania, gasi i po problemie
ptaszek Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Kliment steruje pożarami z maxa, odpala glu3d albo particle flow w przerwie od malowania, gasi i po problemie :))))))))))))))) co za swiry :P
chveti Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Czekam czekam na tę galerię :) Ekstra jak dotąd.
Touch Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 ja to bym jeszcze kilka śrubek obluzowował i 'wypadł', a wokół dziur wytarty metal;p jedziesz, jedziesz!:)
Loki Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p heh co za heretyckie pytanie ! ja jestem pewien ze nie tylko blachy mają grubość odpowiednią, ale zakładam ze w przypadku tego Pana nawet śruby mają skok taki jak w rzeczywistości... miazga i tyle :)
Valery Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :)
Filip Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Mało przekonywujące te texturki jak na razie głownie rdza, pracuj dalej:).
mrkrzysiek Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :) ławo się domyśleć że materiał to jakiś standard dla szybkiego renderu:) a mi się wydaje ze dobrym dodatkiem były by mchy porastające gdzieniegdzie pojazd oczywiście modelowane;P
ReflectVision Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 czy Wy czasami nie przesadzacie ? dajcie mu sie wyszalec i tak nam wszystkim szczeny opadna
kliment woroszyłow Napisano 27 Marzec 2009 Autor Napisano 27 Marzec 2009 Taaaa....gdyby słuchać wszystkich uwag to skończę na święta wielkanocne......2015 roku ;) świecenie rdzy poprawione;)
Tores Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 No Valery ma rację. Masz nieźle porysowane te blachy. Idąc tym tropem to musiałbyś jeszcze pościnać śruby jeżeli zaraz koło nich przechodzi głęboka rysa.
Ania Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 Czerwona gwiazdka chyba jest za bardzo spłaszczona? Tekstury ładne.
styczeń Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 no no, coraz ładniej, mam tylko małe pytanie co to/w jakim celu jest ta biała farba z przodu (piękny bump na niej)?
kliment woroszyłow Napisano 27 Marzec 2009 Autor Napisano 27 Marzec 2009 Styczeń -taki znak "szybkiej identyfikacji" prawdopodobnie....zaczerpnięte ze zdj archiwalnych :)
KoMic Napisano 28 Marzec 2009 Napisano 28 Marzec 2009 Nooo teraz lux malina: ], jedynie co bym zmienil(nie wiem czy ktos nie wspomnial) rdza ma bardzo slaby specular, moim zdaniem powinna byc niemal matowa
peter_f Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Rewelka Wojtku! Jak dla mnie wszystko jest MISTRZ!
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 co dalej? czekam na environment wokół czołga, by się dobrze wkomponowało ;)
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Tekstury się powtarzają? Twoim zdaniem chyba 1,5 raza xD
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Napisano 31 Marzec 2009 Co tam gadacie?:) kolejny prerenderek przed finałem:
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Napisano 31 Marzec 2009 to nie dof, nieudolnie rozmyte brzegi warstwy, robione na chybcika..w finale bedzie lepiej;) I jeszcze jeden tescik z dymem: zaznaczam, to sa testy, model nie jest jeszcze dopracowany jak bym chciał, wciąz pracuje nad nim;).
peter_f Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Bardzo ładnie z tym dymem Wojtek! Pilnuj tylko ostrości tła w stosunku do czołgu. Tak sobie myślałem jeszcze że mógłbyś lekko zmodyfikować teren przy czołgu tzn. błoto jak się w nie wdeptuje to rozłazi się pod butem i wychodzi bokami. Pod czołgiem tym bardziej powinno się rozejść (czyli displacement mocniejszy przy gąsiorach), a cały czołg zapaść głębiej, ale to tylko takie pierniczenie :) I tak jest git :)
KLICEK Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 model jak zawsze zajebisty, ale teraz pytanie czy to jest test renderu ?
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Napisano 31 Marzec 2009 Muminek-a co cie w tym dziwi bo nie rozumiem? Klicek- to jest test robienia dymu...w szopie :) jesli o to pytałeś .
Filip Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Hej Całkiem całkiem, ale światełko do wymiany! Jak ma być taka pochmurna atmosfera to nie powinno być ostrych cieni, teraz wygląda jakby ktoś swiecił halogenem na niego..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się