Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajny shaderek skóry :) ogólnie bardzo dobra praca IMO tylko mam dwa pytania

 

czy sss na uszach nie jest za mocny (za bardzo swieca imo)

i czy skoro to wampir nie wypadało by zaznaczyć jakos tych zębów całych? nie mówie o otwieraniu szczęki na chama i wpychaniu mu kłów po pas tylko o takim delikatnym uwidocznieniu że faktycznie te zęby ma

 

ale cóż finished to finished dla mnie co najmniej 4* jak głębiej zanalizuję temat to coś wystawię :)

 

edit:

 

fajne ziarno wyszło

Napisano (edytowane)

bardzo mi się podoba, fajnie wyszedł. W niektórych miejscach trochę się błyszczy za bardzo, ale daje to fajne wrażenie, jakby był pokryty śluzem czy czymś takim, więc z tego punktu widzenia jest OK. Szacuneczek.

Edytowane przez mis3k
Napisano

wyglada bardzo filmowo, czyli super!

 

Bardzo chetnie bym go zobaczyl w ruchu. Jaki rendertime? Nigdy nie uzywalem Indigo..

Napisano

Bardzo zacnie wykonany, tylko te uszy faktycznie chyba za dużo sss mają.

 

Pozdrawiam

Napisano

Nie lubie potworow, ale z tym bym sie nawet umowil, jest zajebisty. Powaznie mowiac kawal swietnej roboty, najbardziej podoba mi sie naturalny wyraz twarzy.

Napisano

Dzieki za komentarze chłopaki i za fronta oczywiście.

 

Shader nie ma sss, tylko kilka materiałów z blendowanych ze sobą, uszy rzeczywiste za dużo czerwonego maja.

 

kubi, no model taki sobie, trochę pogięty bo miał wyglądać dobrze na renderze, a nie w zbrushu.

 

Czas renderu to 8 godzin, jak na mlt nie jest źle, biorąc pod uwagę ze po 3 godzinach miałem już dość fajny render, ale smażyłem dłużej musiałem pozbyć się szumu żeby potem trochę w postprodukcje się pobawić.

Napisano

Mocny... fajna buzia... górna warga ładnie wyszła. może bicepsa ma zbyt jędrnego.. ale cały efekt powala... powiedziałbym że to charakteryzacja.

 

pozdrawiam.

Napisano

Super pracka; graficznie rewelacja i świetna reklama możliwości Blendera. Grafika wygląda faktycznie jak żywcem wyjęta z kadru, albo inaczej - jak zdjęcie ekranu telewizora (to przez ten szum).

 

Super

Napisano

czad render! podziwiam cierpliwość do indigo:P

ale coś mi sie widzi ze jak bym zobaczył screeny modelu z Z to bym tu i tam sie czepnął. Nie mniej bardzo super!

Napisano

Bardzo dobrze wyszedł, z tymi lekkimi rozmyciami wygląda jak kadr z jakiegoś filmu. Trochę irytuje czarna plama na czole (nie wiem co to jest).

Napisano

spoko jest bardzo fajnie, ale nie wiem czy wiesz ze z aberka sie powinno raczej walczyc niz ja uskuteczniac, pewne materialy ja tworza, ale na pewno nie nalezy do nich skora, to tak jakbys robil zdjecia przyjaciolce, ktora jest oswiatlona padajacymi rejami przez liscie... takich rzeczy po prostu sie nie robi. Tak czy inaczej przynam sie, ze lubie aberacje hehehe, fajnie sprzedaje obrazek. Wydaje mi sie ze jest tutaj nie potrzebna, jezeli Twoim celem byla klatka filmowa, to strzal w plot jak nic, jezeli chciales uchwycic potwora atakujacego swoja dziewice i w tym czasie ona robi mu fote komorka to spoko ;)

Napisano

Aberracja, ta, takie moje zboczenie, lubię aberracje:) następnym razem będzie bez, dzięki za komentarz.

Ania, czarna plama, to taka dziura, przekombinowałem model i tyle, mój błąd, mi również się nie podoba, dzięki za komentarz.

  • Like 1
Napisano

Poza tym, że robisz świetne postacie cholernie podoba mi się sposób w jaki je oświetlasz :)

Robisz może jakieś efekty do filmów?

Napisano

Model rewela, światło i rendering śliczne, to ja o czymś innym.

Kompozycja kadru. Nie potrzebna zupełnie ta przestrzeń z prawej, nic nie daje. Monster się prosi o ciaśniejszy i bardziej dopasowany kadr. Owszem, z prawej wypada mu dać trochę więcej powietrza niż z prawej bo się minimalnie na lewo przechyla i patrzy lekko w prawo ale nie aż tyle. Ogólna zasada brzmi: lewa strona = prawej. Co ma oznaczać że nie należy obiektu osadzać bez powodu z boku kadru. Jeśli się osadza to z drugiej strony trzeba dać coś co szalki wyrówna. Czasem może być to i kompletnie pusta przestrzeń ale tu nie wypaliło, może dlatego że nie jest taka całkiem nieokreślona.

Wiem że to niby filmowo wygląda, jednak jak prześledzisz filmy to albo w takich kadrach znajdziesz jakąś plamę czy obiekt wyrównujący kompozycję albo jest to dynamiczne ujęcie gdzie rekompensuje się nieprecyzyjną kompozycję ruchem.

Tło u ciebie w ogóle jest trochę od czapy, nie bardzo wiadomo co ma wspólnego z postacią, za bardzo dosłowne żeby wyłącznie wydobywać postać i za mało tematycznie związane. Byś mu wcisnął kawał trumny, ozdobną framugę, krucyfiks czy dziewice po prawej :)

Napisano

Ile liczyłeś w indyku? Genialny jesteś! A tak to ja mam problemy z indykiem więc sobie idę liczyć w Kerkythea :( naucz mnie po polsku indyka :)

Napisano

biglebowsky, nie ukrywam ze kompozycja to mój najsłabszy punkt, przez ostatni rok kładłem nacisk na shading i oświetlenie, testowanie rożnych enginow itd, czyli tak bardziej technicznie, teraz poświecę czas właśnie na kompozycje dobieranie kolorów itd dzięki za sensowny komentarz.

 

arev, Nie:)

 

Dunablaster, 8 godzin na 4 rdzeniach.

 

natas, dzięki.

Napisano

a co to za film ?

super robota z checia zobaczyl bym siatke i jakis kruciutki paro godzinny tutorialik jak to robisz :D

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności