Skocz do zawartości

Dlaczego tak trudno tworzyć modele przypominające rzeczywistość ?


Smr

Rekomendowane odpowiedzi

Pytam zupełnie z ciekawości, nie znam się na temacie modeli. Ale ciekawi mnie dlaczego tak trudno jest stworzyć model który wygląda jak żywy. I to nie tylko dla amatorów ale również dla profesjonalistów (filmy robione komputerowo nadal wyglądają sztucznie ) i z tego co wiem nie chodzi o liczbę trójkątów i moc obliczeniową sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pytam z ciekawości, ale skoro tak piszesz to odpowiedz mi na te dwa pytania , dlaczego nie powstają filmy wyglądające jak rzeczywistość i jeśli się da to co jest tym najważniejszym elementem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, chyba chodzi o to, że ciężko zrobić człowieka całkowicie na komputerze unikając tego "efektu botoksu". Banjamina Buttona zrobili już całkiem fajnie, tylko pozostaje pytanie: na ile jest to jeszcze grafika komputerowa a na ile komputerowe maskowanie Brada Pitta. Sztucznie wyglądają też chyba filmy robione wyłącznie na kompie, bez udziału tradycyjnej "taśmy" i wyjścia w realny teren z planem filmowym (np. Final Fantasy, które chyba - bądź co bądź - miało ambicję osiągnąć maksimum złudzenia realności).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, chyba chodzi o to, że ciężko zrobić człowieka całkowicie na komputerze unikając tego "efektu botoksu". Banjamina Buttona zrobili już całkiem fajnie, tylko pozostaje pytanie: na ile jest to jeszcze grafika komputerowa a na ile komputerowe maskowanie Brada Pitta. Sztucznie wyglądają też chyba filmy robione wyłącznie na kompie, bez udziału tradycyjnej "taśmy" i wyjścia w realny teren z planem filmowym (np. Final Fantasy, które chyba - bądź co bądź - miało ambicję osiągnąć maksimum złudzenia realności).