Napisano 8 Sierpień 201311 l Świetne ! Jedyne, na co chciałabym zwrócić uwagę to anatomia konia z prawej. Tylna noga za gruba, szyja też za szeroka. Ogólnie to świetne fakturki materiałów i metal. Pozdrawiam. Edytowane 8 Sierpień 201311 l przez Piret
Napisano 9 Sierpień 201311 l Autor Dzięki, będę pracował jeszcze nad końmi bo sporo problemów mam z nimi. Zarzucam garść szkiców. Koń na wypasie z fotki, reszta z bani
Napisano 9 Sierpień 201311 l Faktycznie ten ostatni konik zajebiście definiowany pociągnięciami w konkretnym stylu . Ogólnie super ćwiczenia muszę się wziąć za zwierzaki :D
Napisano 11 Sierpień 201311 l post 1500... gienjusz gienijusz!! tylko szkoda że uciachałes konia z lewej :(... koniec lizusostwa na dziś :D
Napisano 30 Sierpień 201311 l Autor Dzieki za komcie! 2 szkicyki wrzucam. Pierwszy z wyobrazni, drugi z fotki
Napisano 31 Sierpień 201311 l Witaj. Nie wiem czy jestem kompetentna, ale wydaje mi się, że wojownik ma zbyt sztywną pozę , chyba przez nienaturalnie wyprostowane ręce w łokciach? A na drugim obrazku z widokiem sądzę, że ten element w dali mógłby być trochę mocniej widoczny (minimalnie) żebym nie zadawała sobie pytania czy o coś tam chodziło - moje odczucie. Ogólnie sprawiają i tak mega wrażenie! Imponująca teczka. Pozdrawiam
Napisano 31 Sierpień 201311 l Mieszkam tu juz rok i ani jednego smoka nie widzialam. Gdzie sie szlajasz ze takie fotki cykasz? :P
Napisano 31 Sierpień 201311 l A na drugim obrazku z widokiem sądzę, że ten element w dali mógłby być trochę mocniej widoczny (minimalnie) żebym nie zadawała sobie pytania czy o coś tam chodziło - moje odczucie. Ależ pici zgodnie z teorią to im coś znajduje się dalej tym jest mniej widoczne , perspektywa powietrzna jest jak najbardziej w porządku do tego dochodzi mgła więc nie może być inaczej :) Druga sprawa to że zaczynasz się zastanawiać co jest w oddali i to właśnie czyni obraz jeszcze bardziej atrakcyjnym . Co do wojownika z toporkiem to chyba za małe dłonie w stosunku do twarzy tyle ode mnie :)
Napisano 3 Wrzesień 201311 l Autor Dzięki za komenty. Smok i chowający się kolo to oczywiście zmyślone ozdóbki ;] Dziś (wczoraj?) premiera Rome II Total War, więc mogę się pochwalić, jak udało mi się spełnić marzenie jakie towarzyszyło mi od dawna, aby poudzielać się przy grafice do gier. Wszystko zaczelo się rok temu, gdy pewien dobrodziej polecił mnie swoim kolegom z Creative Assembly, którzy dzieki niemu zaprosili mnie do współpracy. Zajmowałem się malowaniem małych ilustracji, obrazujących różne zdarzenia w grze. Krótko mówiąc, gdy graczowi umrze szpieg albo zaraza przetrzebi mu wojsko, beda bluzgali na mój obrazek :) Było to dla mnie super doświadczenie, zlecienie zabralo mnie w przerózne miejsca i pośród rózne kultury, gdzie raczej sam z siebie nigdy bym nie zawędrowal. Celtyckie poranki , sródziemnomorskie wieczory i lasy skapane w świetle ksiezyca . Wyginka na plazy górskie widoczki morskie widoczki trupy postacie siedzace we wnetrzach siedzące na zewnatrz stojace na zewnatrz Czasami bylo smutno czasami wesolo czasami wszystko w pizdu zalało Udalo się również wcisnąć martwe (dosłownie) natury Oczywiscie nie moglem obojetnie przejsc kolo takiej okazji do przemycenia paru easter eggów, wiec szybko obsadzilem siebie i swoja dziewczyne w roli rannych szpiegów pusciłem oczko w stronę wielbicieli rzeźby klasycznej oraz fanów jednej z moich ulubionych gier (ciekawe czy ktos zgadnie jakiej) Łącznie zrobiłem 101 takich obrazków, poświęcając około 5-6 godzin na jeden. Całą akcję uważam za mój freelanserski chrzest bojowy, jako że wszystko obskoczylem przed terminami, nie wymiękłem na długim dystansie i ludzie z CA byli z obrazków zadowoleni, wiec czułem się jakbym przeżył bitwę albo skończył budynek :) Tak wygląda 100 ze 101 obrazków, do pokazania wybrałem te najlepsze. Po jednym wieczorze spędzonym z grą zauważyłem, że studyjni graficy chyba gdzieniegdzie upiększyli i posypali trochę własnej magii na te obrazki, w pracy Lacedemona też zauważyłem kilka różnic na jednym z loading screenów, więc nie wiem jak to w grze dokładnie wygląda. Dam znać jak pogram dłużej, ale do premiery GTA tylko 2 tygodnie :D
Napisano 3 Wrzesień 201311 l Myślałem że jak zrobisz kolejną wrzutę "z branży" to po prostu się na to popatrzy i tyle, może się coś napisze. A tu mega zaskok. Nie wiem czy sam wszystko dłubałeś czy parę razy dostałeś linijką po łapach ale ładnie się to prezentuje. Krótko - pogratulować i dalszych sukcesów życzę =]. P.S. a fan ulubionej gry... pierwsze co mi na myśl przychodzi to Fallout. Pozdro600 =]
Napisano 4 Wrzesień 201311 l Gratulacje z wygranej bitwy :) . Świetne rzeczy , dzięki za motywator i jak kolega wyżej dalszych sukcesów życzę.
Napisano 4 Wrzesień 201311 l Jestem Sherlockiem i strzelam że to nie dobrodziej polecił Cię a dobrodziejka...Telthona! ;] świetne te prace, jest klimat
Napisano 4 Wrzesień 201311 l telthona wogole chyba jakos sie angażuje by ludziom pomagać :) wogole jakos dawno nie bylo branżowego wpisu na jej blogu a szkoda bo lubie poczytać
Napisano 4 Wrzesień 201311 l Łopanie, gratulacje!! Ale masywny ten apdejt! :D Czasy wykonania śmierdzą mi paranormalnością!
Napisano 4 Wrzesień 201311 l slabiak: dzieki :) Ja niestety mialam popsuty komputer od polowy lipca do konca sierpnia, i dopiero przedwczoraj odebralam go z naprawy, dlatego tak malo aktywna bylam ostatnio :) W miedzyczasie jeszcze zdazylam popsuc piorko do intuosa, i mialam tez duzo roboty w studio, i jakos tak sie rozpierzchly wszystkie moje organizacyjne plany. Ale tez mam zamiar niebawem cos pokazac z Total War: Rome II :) Nie pokaze chyba az tak duzo jak EC, ale zawsze lepiej malo niz nic :> Szykujcie sie tez na jakis update na maxie od LaceDeamona :D Jestem pewna ze tez pokaze tu swoje epickie ilustracje promocyjne (a przynajmniej na to licze :>) Edytowane 4 Wrzesień 201311 l przez telthona
Napisano 4 Wrzesień 201311 l To co, teraz drugiego litra musze postawic chyba :} Potezna wrzuta, na glowna to pany!
Napisano 5 Wrzesień 201311 l ahh niektóre mają total klimat :) Ta mysza wymiata, lubie takie smaczki w grach. Total War to moja ulubiona seria, dobra robota!!!
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Mi się podoba ze każdy obrazek ma jakąś historię.Bardzo ładne kolorki. Gratuluje wytrzymałości na długich dystansach.
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Gratulacje! Piekna kolekcja. Widze ze chyba juz nie mam co ci pomagac ;]
Napisano 5 Wrzesień 201311 l Po pierwsze gratuluje i szacunek za Tytaniczna prace jaka odwaliłeś. Miałem nie tak dawno okazje robić ponad 100 ilustracji jednym ciągiem i wiem jak ogromny jest to projekt. A nie musiałem sie martwić kolorami jak Ty. Generalnie większość bardzo mi sie podoba. Pomysły i przywiązanie do rożnych szczegółów nadają klimat. Myśle ze jeśli jeszcze trochę pocwiczysz kompozycje i anatomie to będziesz naprawdę mega wymiatał.
Napisano 6 Wrzesień 201311 l Gratuluję! Ilustracje bardzo fajne, kolory i kompo na wysokim lvlu. ;) To uczucie widzenia swoich grafik w grze - bezcenne :) Teraz pozostaje czekać na Tethlonę :D
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Autor Wielkie dzieki za komenty! Obylo sie bez bicia linijka, jakos mi sie odalo namalowac samemu i bez bicia. W ogole krytyki i poprawek mialem malo, tylko przy 3 obrazkach, nie wiem czy to zle czy dobrze. Z Falloutem strzal w 10! Tr3buch - nie jestes Sherlockiem, pudlo ;]. Kompo, anatomie i wszystkie inne braki bede sie staral zglebiac i doskonalic az do smierci, jeszcze wiele mi brakuje do kompetentnego poziomu w moim mniemaniu. Ogladanie swoich prac w grze jest fajne, z wyjatkiem elementow ktore bym chcial poprawic a sie nie da :) Gratulacje! Piekna kolekcja. Widze ze chyba juz nie mam co ci pomagac ;] Alez mistrzu.. co mistrz... No ok, skoro tak trzeba :( Pomogles mi i tak bardzo duzo, a wszystko co dobre kiedys sie konczy... Przez lata dudnil mi w tyle glowy zlowieszczy glos "to doskonaly negatywny przyklad dlaczego nie powinno sie malowac skomplikowanych obrazkow..." i pchala mnie do przodu ambicja namalowania czegos czego nie rozerwiesz na strzepy :) Teraz musze zostac swoim wlasnym "demotywatorem", ale mam nadzieje, ze jesli kiedys moja praca zasluzy na Twoja miazdzaca krytyke to nie zadrzy Ci reka. Dzieki za pomoc Omen!
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Kurde... fajne rzeczy. A patrząc na pierwsze posty i w tym wątku i na ten ostatni, to widać jak poszedłeś do przodu i jak masz dobrze w łepetynie poukładane. ;)
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Iloraz czasogodzin do jakości daje przytłaczający wynik = zepsułeś rynek :) Teraz klienci powiedzą, ze tak się da. A tak na marginesie, skoro miejsce się zwolniło u OMENA to zgłaszam kandydaturę ( pewnie nie ja jeden )
Napisano 15 Październik 201311 l Autor Konstrukcja pierwszego Tesco w Wessex, Anglia, pozny wiek IX. Reprezentant zwiazkowy, noszacy helm typu coppergate i czerwony plaszcz, obserwuje, podczas gdy kierownik instruuje robotnika w kwestii umiejscowienia przyszlego parkingu. Po lewej stronie pracownik Tesco testuje nowy wozek sklepowy. W tle widoczna dwojka konnych zwiadowcow, wypatrujaca znakow Skandynawskich najezdzcow (IKEA). Ilustracja wykonana dla Medieval Warfare Magazine. Dla porzadku dorzucam fanart The Last of US z konkursu. Dzieki dla Sidre za ksiazke!
Napisano 15 Październik 201311 l Autor Dostalem fronta w zeszlym roku, pewnie wyczerpalem swoj przydzial :D
Napisano 15 Październik 201311 l Niezłą wielowiekową tradycję ma ta sieć, ostatnio słyszałem że w Świebodzinie Tesco powstało 5 lat przed Chrystusem. Oficjalnie gratuluję wygranej i świetnego fanarta! Ale te nożyczki to mogłeś zostawić.
Napisano 17 Listopad 201311 l Autor Nazbierało mi się trochę obrazków. W porządku chronologicznym: Ilustracje do karcianki LOtR. Były malowane niemal 2 lata temu i dziś bym je zrobił trochę inaczej, ale jeszcze mi nie wstyd, to wrzucam ;) Ilustracja do książki historycznej "Henchmen of Ares". Dzielni Greccy hoplici stają twarzą w twarz ze swym odwiecznym wrogiem - sałatką owocową. Do tej samej książki, oblężenie Starej Smyrny. Ilustracja ukazuje zastosowanie rampy z ziemi oraz legginsów, ale gdybym miał wybrać tytuł, to brzmiałby on "Duparbuz" Obrazki powstałe podczas awarii kompa. Kolorowe z natury na nexus 7, czarnobiały ołówkiem z wyobraźni Oprócz tego zostałem zaproszony do kontynuowania współpracy przy DLC do Rome II Total War. Jak kilka stron wcześniej, ilustrowałem zdarzenia występujące podczas kampanii. W dalszym ciągu nie umiem malować tak dobrze, jakbym sobie tego życzył, więc jak zwykle wszystkie komenty w cenie. ;)
Napisano 17 Listopad 201311 l Widze, ze Was ostro ktoś z forum (nie pamietam nicka) zaangażował do Rome. Jak dla mnie Twoje szkice nadal wymiatają ale kolory nieco ssą. Szczegolnie ludzie. Nie wiem czy to problem saturacji czy zbyt miękkich świateł, czy moze za mocno wymęczonych detali w miejscach kompletnie zbytecznych. Niemniej to jakiś tam stały błąd, jest lepiej niz kiedyś ale nadal coś nie halo. Prace dopracowane i poprawne ale brakuje im wyrazistości.
Napisano 17 Listopad 201311 l wg mnie powinieneś potrenowac nad "gesture" postaci/ludzi... strasznie "drewnianie" Ci wychodzą, proporcje jeszcze w niektórych obrazkach kuleją... najlepiej prezentuje się ostatni, fajnie wyszła facjata i poza... może ta "drewnistość" wynika ze sposobu malowania, może przez przerysowywanie niektórych linii, które powinny być bardziej miękkie, może przez błąd w konstruowaniu tych postaci... tak jak na początku wspomniałem najbardziej wg mnie brakuje tego "gesture"... pozdro tytanie pracy ;)
Napisano 17 Listopad 201311 l Akurat mi się kolory podobają, tylko właśnie we wszystkich ilustracjach brakuje takiego rozluźnienia. Let go Luke, jak mawiał Obi-Wan. ;)
Napisano 18 Listopad 201311 l Progress od poczatku teczki niesamowity :) Nie wiem czy to swiadomie czy nie, ale wszystkie pracki sprawiaja wrazenie fresków, przez uzycie teksturowanego pedzla wszystko ma taka lekko ziarnista fakture :) Mozesz sie tym pobawic wiecje i jakos to zroznicowac.
Napisano 21 Listopad 201311 l pikne rzeczy, za to tatuaż syreny Ci nie wyszedł.. co to za syrena z zakrytymi cyckami?
Napisano 21 Listopad 201311 l oj musisz się ostro wziąć za anatomię, no ale to trudny temat, u omena postacie też wyglądają sztywno i nieanatomicznie moim skromnym zdaniem błędem jest traktowanie ludzkiego ciała jako zbiór sześcianów i cylindrów jak to sugerują w ksiązkach( no chyba że do złapania na szybko proporcji ), przez to postacie póżniej wyglądają jak klony c3p0 torso jest torsem, miednica jest miednicą zbyt skomplikowane kształty żeby zamknąć je w sześciu ścianach Edytowane 21 Listopad 201311 l przez tr3buh
Napisano 16 Grudzień 201311 l Autor Dzięki wszystkim za komenty, czytam uważnie i postaram się, żeby na drugi raz było dobrze ;) Specjalne dzięki dla thirdeye za radę którą mogę natychmiastowo zastosować. Pokazuję 2 obrazki namalowane w sierpniu/wrześniu.
Napisano 16 Grudzień 201311 l Lubię to !! a najbardziej kolorki. Jedynie coś mi się ta włócznia za krótka wydaje na pierwszym obrazku
Napisano 24 Grudzień 201311 l Autor Dzięki Kalberos Mikołaj i Jezus szykują się do walki która zadecyduje czyje są Święta. Naszkicowane na nintendo DS w apli Colors. Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku życzę wszystkim użytkownikom!
Napisano 25 Grudzień 201311 l W ostatniej pracy z posta #1544 dodałabym zniebieszczeń (okolice wozów najbardziej), żeby poczuć głębię/głębokość tego wąwozu. Myślę, że to mały zabieg a dałby nam trochę inne odczucie. Poza tym szacun za wszystkie ostatnie prace do Rzymu, czasopism czy te bardziej prywatne. Pięknie ten progress wygląda. Trzymam kciuki. Masz swój styl i to mi się bardzo podoba. Pozdrawiam.
Napisano 30 Grudzień 201311 l Autor Dzięki! Kilka nowych obrazków wykonanych do DLC "Cezar w Galii". W ramach składania hołdu starym mistrzom chciałem być trochę jak Breugel. Kto skuma o co chodzi będzie miał mój podziw.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto