ArTooRo Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam wszystkich! Jako, że nadal, dość opornie uczę się Zbrusha postanowiłem wzorem innych założyć swój gryzdolnik. Liczę na to, że Wasza krytyka zmotywuje mnie bardziej do pracy :D. Na początek wrzucę niemal wszystko co dotąd wybazgroliłem w Zbrushu (nie ma chyba tylko niczego z projektu "Marzyciel Szkolny") - nie ma tego dużo jak widać :). Basemeshe były robione w 3dsMaxie, w poście poniżej pokazana jest jego aktualna wersja. Większość, o ile nie wszystko, są to prace niepodokańczane. Pozdrawiam! Edytowane 3 Wrzesień 2014 przez ArTooRo
Noe Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 jesli dopiero sie uczysz to swietlana przyszlosc przed toba:) nie znma sie na zbrushu za bardzo ale wiadac w tym potencjal
Raju Napisano 5 Wrzesień 2009 Napisano 5 Wrzesień 2009 Pierwszy kosmita i ostatni stworek sa swietne, czekam na wiecej - masz do tego dryg ;)
Falcon Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Durosjanin fajowy, ale ten Yuzhanin wypas. Mam nadzieję że zrobisz całą postać.
Ania Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Ten pan ma chyba trochę zbyt wąską szyję, brakuje karku. Dwa ostatnie alieny bardzo mi się podobają.
ArTooRo Napisano 7 Wrzesień 2009 Autor Napisano 7 Wrzesień 2009 Dzięki za opinie :) Ów pan to rzeczywiście z Magnuma, fajno że choć trochę do Higginsa podobny skoro rozpoznany :). Potem go trochę dopracuję, w tym oczywiście szyję. Mam nadzieję, że będę miał w końcu więcej czasu i zacznę zasypywać Was modelami.
noted Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 No my też mamy taką nadzieję, bo jest na co popatrzeć :) gratuluję
andy_a Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 Humanoid nr 1 – najbardziej podoba mi się ubranie :) (twarz ma dobra bryłę, lecz zmarszczki są trochę tak jakby nabazgrane (polecam wątek Antropus'a na zbrushcentral) Higgins – jest podobieństwo więc jest git :) Podoba mi się okolica nad ustami :) Bryle trochę brakuje (powinien być ciut okrąglejszy) ale do tego z kolejnymi głowami sam dojdziesz. Błędy: głowa zbyt jajowata (czaszka), nozdrza i powieki zbyt drobne (lepiej jest zrobić dużo grubsze, wyglądają wtedy fajniej), zmarszczki na powiekach, fałda skóry pod powieką (trochę inny kąt powinien tam być, bez tego załamania). Na koniec dodam, że prezentowanie w ten sposób głowy (ucięta szyja) zazwyczaj sporo odbiera pracy (a tego nie chcemy przecież :) ) - wyjątkiem jest tylko bliskie towarzystwo gilotyny, ale na załączonym obrazku jest jej brak :P Pozostałe 2 głowy technicznie lepsze, ale jakoś mnie nie przekonują (zwłaszcza te cienkie wzorki na nich, ew jedno ciecie) ale to tylko moje subiektywne zdanie (jeden woli córkę, a drugi teściową... :) )
ArTooRo Napisano 14 Wrzesień 2009 Autor Napisano 14 Wrzesień 2009 Dzięki :) Miałem chwilkę, pobazgrałem conieco Higginsa. Ucho, oczy, nos, szyja, wąsate - wszystko jeszcze mocno WIP. Przede wszystkim odkryłem, że ma gałki oczne za duże i przez to wszystko inne w okolicy oka leży (jeszcze bez detalu zmarszczek itp.), więc następnym razem zajmę się poprawą właśnie tych okolic głównie i ucha. Przyznam, że jeszcze nie stosowałem się do porad Andy'ego, ale zrobię to.
ArTooRo Napisano 30 Wrzesień 2009 Autor Napisano 30 Wrzesień 2009 Poprawki na głowie i zaczęte popiersie.
ArTooRo Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 Thx :) Dobra to już koniec, nie chcę mi się dłużej nad tym siedzieć (wiem tył skopany) :) Niniejszym ogłaszam więc, że jest to mój pierwszy w pełni ukończony model w Zbrushu :D
mafida Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Higgins jak żywy:).Podobny.Reszta też fajna chociaż nie lubie starwarsów...;)
Lucek Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Jak dla mnie to trochę przesadziłeś z tym wysokim czołem i podbródkiem. Ale to takie czepianie się bo prawie taki sam.
ArTooRo Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 (edytowane) Zarzucam do zeszytu dwie rzeczy: Maskota znanego zespołu heavy, na razie jeszcze bazgroł wip. Ostatnio padł mi dysk, więc te stwory co tu zacząłem przepadły. Przepadła także połowa Marzyciela Szkolnego, więc... zacząłem nowy prosty projekt, ale póki się nie rozwinie na dobre to wrzucam tutaj jako szkic. Ucho ledwo liźnięte a i widoczne błedy w anatomii ulegną poprawie. Więcej panny nie zmodelowane, bo tylko tyle widoczne będzie w kadrze. Edytowane 2 Kwiecień 2010 przez ArTooRo
Hatt3r Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 uaaa, szkoda tych stuffów z dysku, no to przekleństwo z tymi padającymi dyskami, trzeba se zawsze gdzieś backupa robić, mój WD wydaje coraz częściej dziwne dźwięki... kobita spoko, szyja wydaje się trochę za szczupła względem głowy ale to się może mi tylko wydawać i tył głowy może ciut za wypukły , pzdr :)keep it up
ArTooRo Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 Dzięki :) Generalnie to backupuję projekty (zwłaszcza komercyjne), ale tutaj niestety backupy były robione zbyt dawno, żeby pewne rzeczy kontynuować. Dalszy sculpt i upozowanie na szybko, wiem że jest pełno baboli w anatomii - postaram się je potem poprawić. Wiadoma część ciała jest lekko dziwna, bo planuję nałożyć na nią potem ciuch.
mafida Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 Bardzo fajnie i czysto wyrzeżbiona kobitka:)
ArTooRo Napisano 6 Kwiecień 2010 Autor Napisano 6 Kwiecień 2010 Dziękuwa :) Trochę detalu tym razem. Jeszcze trochę poprawek (ucho!) i mogę się brać za ciuch.
ArTooRo Napisano 8 Kwiecień 2010 Autor Napisano 8 Kwiecień 2010 To teścik pod rendering. Trochę tekstur już jest, trochę podmalówki delikatnej, widać że jeszcze sporo roboty przede mną. Brwi tymczasowe i krzywe, potem raczej zrobię je z włosia. Kolory i kompozycja w scenie oraz oświetlenie pozostaną prawdopodobnie niezmienione, a dojdzie jeszcze kilka elementów. Render mental ray, hdrka nie moja i będzie inna później. Chyba czas z tego powoli zrobić osobny wątek, ale obawiam się że posty w nim znowu będą nieczęste. Się obaczy.
Ania Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 Fajnie ci idzie, w tym ostatnim ujęciu szyja jakby odrobinę za gruba (z prawej strony).
Simple_man Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 z błędów anatomicznych to... skutki. Czemu są kwadratowe i czarne :P
eco Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 ...niezle- jednak dopicuj oczy bo powieki masz jakby patrzyla przed siebie a galki zerkaja na bok- obecnie strasznie dziwnie to wyglada
adam_m Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 Bardzo dobrze Ci idzie :) Postać jest z referki czy wyłącznie Twoja fantazja? Najbardzie podobaja mi się usta i ucho :) Powodzenia.
XaoC Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Ile razy patrze na pracki Zbrushowskie, to kopara opada. Jedyne co mnie powstrzymuje to moja jednordzeniówka 1.8GHz, 1GB ram i brak tabletu:) Chociaz do mojej obecnej pracki będę potrzebował normal mapkę, wiec mus musem zaraz obczaję ten program (w końcu!!!). Podoba mi się ta postać ostatnia:) Takie prace jak Twoje właśnie pchają mnie dalej na przód i motywują do dalszej pracy, bo zawsze se myślę "Nosz kurde, tyle lat głupiego dłubania w maxie, a tu mi ktoś ze zbrushem wjezdza i jak g***no się czuje". No, no, nie ma co sie burzyć, bo jak ktoś to potrafi to ja też :D hehe P.S. Od raz też przerzucilem swoje dane na drugi dysk, bo strzelilbym se w glowe gdybym w tym momencie stracil wszystko co mam:P Takze thx za przypomnienie, mialem to zrobic dawno temu:P
ArTooRo Napisano 12 Kwiecień 2010 Autor Napisano 12 Kwiecień 2010 (edytowane) Dzięki serdeczne. Ania - zapomniałem poprawić, ale masz rację oczywiście. Simple_man - na życzenie, sutki są już okrągłe. Eco - nad oczami ogólnie tym razem trochę posiedziałem, mam nadzieję, że nie na darmo. Adam_m - trochę z różnych referek żeby wyglądała jak człowiek a trochę z głowy, nie było konkretnego wzorca. Xaoc - miałem to samo, do ZB również się okrutnie późno zabrałem, wciąż go mało znam, ale zapewniam Cię, że to nie jest tak, że lata w maxie zostają zastąpione zbrushem... to są w zasadzie dwie różne dziedziny grafiki z uwzględnieniem tego, że doświadczenie z organiki w polymodelingu mocno procentuje w sculptingu. Zmiany głównie w okolicy oczu i ogólnie twarzy. Rzęsy są namalowane póki co, ale zrobię je w 3d. Brwi też jeszcze wiszą jako wszawa teksturka :) I takie tam surowe zrzutki z mentala. Edytowane 12 Kwiecień 2010 przez ArTooRo
kotisded Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Wsyzstko poprawnie fajnie i miło się patrzy, ale oczami i tym co w okolicy to wymiotłeś. Piersi mi nie pasują tylko bo wyglądają jakby w niewidzialnym staniku siedziały i grawitacji się opierały. No chyba, że na końcu tak też ze sobą poczynią :)
eco Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 ...oczy o wiele lepiej - choc nie wiem czy nie zrobilbym rzes gornej powieki nieco bardziej wyrazistych (dluzsze i grubsze) oraz inny material brwi - reflect bardziej jak wlosy - bo na razie swieca sie jak skora- ogolnie nie wiem czy tam rozdzialka textury nie jest za niska bo jakies rozmazane te brwi- pewnie najlepiej byloby je "uczesac" z wloskow ;)
Tomala Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 shaderek pierwsza klasa. Kąciki ust za ostre. Nos na wysokości oczu jest chyba zbyt płaski, oblookaj to. A piersi jak mają być bez niczego to nie powinny tak odstawać ;) Poza tym super idzie :)
kliment woroszyłow Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Tomala - arTooRo jest wyrazicielem naszych męskich marzeń, wg mnie te rzeczy powinny odstawać! jak najbardziej! Obaj z autorem uważamy że pierwsi to fajna rzecz i każda kobieta powinna je mieć! :D
KLICEK Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 zgadzam sie nie ma nic gorszego niz rozmwiar ss ;)
mafida Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Bardzo,kurde fajnie to wygląda.A cycki przecież mówił że będą w ubranku i dlatego sterczą:)
ArTooRo Napisano 16 Kwiecień 2010 Autor Napisano 16 Kwiecień 2010 Dzięki za komentarze :) Piersi... (tylko nie ss!) owszem będą w "ciuchu" jak to widać w updacie dzisiejszym, stąd kształ nie do końca "poluzowany". Rzęsy są już 3d, ale jeszcze do nich przysiądę pod koniec żeby nadać im charakter. Brwi, tak jak pisałem, to tymczasowa metoda - na razie są teksturką dla orientacji, ale potem będą hairem. Kształty nosa, kąciki ust oraz jeszcze raz za grubej szyji poprawię później przy okazji ponownego wysyłania modelu do ZBrusha. Młoda J.Lo nie służyła za wzór :) nawet mi przez myśl nie przeszła taka refka :) Update: Zacząłem ciuch... widać teraz co zamierzałem :) Ciekły metal, ale nie do końca, jak wejdzie do ZBrusha to dojdzie na nim trochę detalu. W tej chwili to w sumie jest surówka, która dopiero będzie podsculptowana stąd masa niedociągnięć. Ramiączko będzie o wiele ciensze.
XaoC Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Dobra, fajnie i fajnie, ale żeby nie było że każdy beszczelnie bez masła....:) Skoro już tak fajnie idzie to popracuj nad skórą... tzn wiecej detali, jeden pieprzyk to maławo:P Chociaż nie wiem czy to polypaint czy nie... Bo jak ma być za....biście to konkretnie i z pełną gębą:) Pozdr @edit - thx ArTooRo, w końcu sam ruszyłem ze Zbrushem:)
ArTooRo Napisano 23 Maj 2010 Autor Napisano 23 Maj 2010 Za skórę , oczy i inne niedociągnięcia zabiorę się zaraz po tym jak skończę wszystkie obiekty w scenie. Niesamowitym zbiegiem okoliczności znalazłem chwilkę czsau żeby sobie przypomnieć o tym projekcie. Ciuch praktycznie skończony, coś tam liźnięte z tłem i kulka uległa zmianie, reszta nieruszona. A teraz będę modelował jaszczurki, ale na razie nie powiem po co :P
dac77 Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 Muszę przyznać że oczy robią wrażenie. Jakby dać ładny fryz zamiast tych kulek i pozbyć się tego spływającego stanika to byłaby gotowa naprawdę fajna pracka pod warunkiem doświetlenia twarzy.
viater Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 dziewczyna wyszła fajnie. Futurystyczne ciuchy psują efekt całej pracy. Ale to tylko moje zdanie.
KoMic Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 Mi sie podoba, bardzo fajny pomysl. tylko troche bialka oczu sa za malo biale: ]
Ania Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 Bardzo fajne ubranko, jakie planujesz włosy? Pasowałyby takie mocno kręcone puszyste, uczesane w lewo.
ArTooRo Napisano 29 Maj 2010 Autor Napisano 29 Maj 2010 Vega - w zamierzeniu ciekły metal, coś na wzór rtęci - cały ciuch jest z takiego budulca... i kule też dac77 - dzięki, oczy jeszcze wymagają pracy, fryz będzie. viater - thx, ciuchy nie są futurystyczne, miałybyć raczej surrealistyczne. Niedługo sprawa się wyjaśni jak dokleję jaszczury tam gdzie trzeba. KoMic - dzięks i racja. Ania - dzięki, szczerze mówiąc to myślałem o prostych włosach, ale to dlatego, że się nad nimi jakoś szczególnie nie zastanawiałem. Niemniej jednak taki pomysł jest dość przewrotny :). Jeśli mi wyjdą loki to takie zrobię - dotąd jeszcze włosów czy futra kręconych nie robiłem, warto spróbować. Słowo się rzekło: ot jaszczur.
plasti Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 co ty kombinujesz???? nie moge sie doczekac rozkminienia:D:D jaszczur calkiem, brakuje mi lusek, jak dasz mu jakas fakture, wtedy bardziej sie wypowiem:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się