Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nie wszystko do końca tak jak planowałem, ale robiłem ją po pracy 'poza dniem' zwykle tak 23 - 3 rano przez jakieś dwa tygodnie.

 

W kolejności: Maya i Wings3d modelowanie i texturowanie.

Dalej ZBrush, jeszcze nie rzeźbiłem wcześniej całej postaci w ZBrush'u

więc musiałem się w końcu pogodzić z jego całkowicie nielogiczną strukturą.

Dynamika, symulacja sukienki i particle - Maya.

Włosy - Shave and Haircut.

Wszystko wyrenderowane w Rendermanie poza pass'em scateringu bo w Rendermanie, przynajmniej w RenderMan Studio, jest dla mnie nieużywalny, chodzi mi nie tylko o kontrolę sss'a, a bardziej o artefakty które zawsze gdzieś wyłażą, ale to nie wątek o tym.

Więc jeszcze MentalRay.

W Afterze skład layerów w całość, dof(chociaż tutaj zrezygnowałem z dużej głębi - Lenscare którego przy okazji tej pracy miałem okazję potestować działa naprawdę super z zbufforem), color korekcja...

No i Photoshop w którym podmalowałem fragmenty gdzie odpuściłem sobie eamy na etapie texturowania.

 

fizz_halfsize.jpgfizz_snapz.jpgfizz_snapm.jpgfizz_slice.jpg

Edytowane przez Adek
  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

super, tylko mnie trochę nie pasuje pewien element, otóż jak ma kobieta ma nogę położoną na stole w miejscu kolana tyle że pod spodem chyba powinno być widać choćby zarys ścięgna.

Napisano

Niesamowita robota.

Fajny klimat, świetny render. Bomba.

 

Moze sie mylę ale wydze chyba male błędy w anatomii. :)

Chodzi mi o lewą nogę, pod kolanem na zgjęciu jest kość po obu stronach nogi między udem a piszczelą.

Wydaje się mieć nienaturalnie skręconą rękę, chodzi mi o łaczenie ramienia z przedramieniem. Powinno być odwrócone o jakieś 20/30 stopni w strone ciała.

I gumki do włosów zabrakło ;)

 

Pochwal się teksturami.

Napisano

no tego typu scen mi brakowało :) - szkoda że postać trochę zalatuje kukłą- mandragora dobrze zauważył, że brakuje np zarysu ścięgna ale ogólnie pod względem naturalnego zachowania ciała to jest tu więcej "kwiatków" -jak to się mówi "ręka, noga..." ;)

Napisano

poza jest na pewno bardzo mocno naciągnięta, wątpię żeby ktokolwiek w takiej pozie wytrzymał dłużej niż kilka sekund. ale trochę o to chodziło, żeby ona wydawała się naciągnięta, niewygodna, przerysowana. Ścięgno pod kolanem mogłoby się pojawić, ale jej kolano jest skierowane do środka i niestety zasłoniło ot ścięgno :)

 

Pytanie o Renderman'a - tak, bardzo fajny, jest w nim kilka naprawdę fajnych usprawnień które dają mu w wielu kwestiach przewagę. Ale są wady i zalety jak w każdym rendererze.

Napisano

Klimat oddany, cel osiagniety. Gratulacje!

Fajnie ze zadbales o detale jak drobiny kurzu w powietrzu.

Szader skory nieco przerysowany, jak na tak mloda i zacna panne skora wyglada miejscami na mocno zmeczona:) Glownie czepiam sie nogi polozonej na stole(okolice kostki i piszczela)

Byc moze to moje subiektywne odczucie, nie powinno byc czytane jako uchybienie

 

Pozdrawiam

Pawel

Napisano

Obrazek bardzo fajny,model trochę niedorobiony:)Zwłaszcza głowa wygląda jakby górna część,powyżej nosa uciekła do tyłu.

Ale ogólnie bardzo dobrze całość wygląda.

Cztery gwiazdki odemnie:)

 

Pozdr:)

Napisano
Obrazek bardzo fajny,model trochę niedorobiony:)Zwłaszcza głowa wygląda jakby górna część,powyżej nosa uciekła do tyłu.

Ale ogólnie bardzo dobrze całość wygląda.

Cztery gwiazdki odemnie:)

 

Pozdr:)

 

No chyba na odwrót. Głowa ma bardzo wypukłe czoło jakby afrykański typ.

Napisano

Ja na błędy anatomiczne nie będę zwracał uwagi. Render podoba mi się:) Shader skóry extra wyszedł. Czy duże różnice czasowe wychodzą w renderingu między rendermanem a mentalem?

Pozdrawiam

Napisano

nie potrafię rozstrzygnąć. Coś co liczy się na farmie szybko w Rendermanie, mental liczy to dłużej, później renderman wisi na np. wysoko-samplowanym blured-reflection, albo w Rmanie obniżysz Shading Rate na

Napisano

Był kiedyś gdzieś w sieci artykuł porównujący oba produkty i wynikało z nich że Renderman jest szybszy od MentalRaya we wszystkim z wyjątkiem raytracingu, więc jak jest dużo glossy reflections to pewnie Mental byłby szybszy.

Napisano

Sam model babeczki troche kuleje: nagarstki za bardzo skrecone do tylu, brzydko wyglada staw gdzie przedramie laczy sie z ramieniem, okolice kostki tez. Wlosy niby upiate ale jednak zanej gumki czy spinki tam nie widac ;P Ale mimo wszystko praca pod wzgledem plastycznym baardzo mi sie podoba i tez jestem za tym zeby tu wiecej sie takich pojawialo :)

Napisano

Ja czepiałbym się bardziej tła bo zasłaniając butelki, lampy i rant blatu zostaje nam płaska podmalówka, chyba że to celowe działanie tworzące klimat. Zaczynam troche rysować postacie w 2D więc wiem, iż nawet bardzo drobne nieścisłości w proporcjach detalu anatomii przekładają się w znaczący sposób w odbiór całościowy. Jak dla mnie pracka wykonana w takim czasie naprawdę trzyma poziom. Widziałem dużo gorsze na froncie. Powodzenia

Napisano

dla mnie to praca jest bardzo łądna, ale.

 

no włansie ale, jest ładna tylko na początku, pierwsze 40 sekund. potem człowiek zaczyna się przyglądać i co po kolejne zgrzyty wychodzą na wierzch.

 

no ale tak czy tak fajna pracka

Napisano

No spoczko pracka:)

I dobrze sprzedana, renderman i cycki. Tłuszcza się cieszy;)

 

Tex skóry wyszedł fajnie, ale do ogólnego realizmu i smaczności pracy można się przyczepiać z wielu stron. Render jak by nie patrzyć.. wieje renderem:)

Światło, shaderki (w tym skinshader też),atmosfera.

GI leży, czarne plamy, te latające punkciki też takie na siłe, fume by się przydał może w takiej knajpie. I jeszcze te mazy, na lampie palce jakieś i na tablicy, krew? Skąd więc? Szminka? Nie chyba krew..:)

 

Jeśli już wywaliłbym akcesoria alkoholika, stanik i tego typa co psuje efekt, a zostawiłbym sam efekt cycków na "tle". Stylizacja w tym przypadku byłaby fajniejsza.

Byłoby konkretniej i bez zbędnego owijania w bawełnę.

 

No ale chyba się napociłeś, więc gratuluję ukończenia!

 

pozdrawiam i powodzenia!

Napisano

A ja mam nieodparte wrażenie że to nie jest twój model. Powiem więcej, moje przekonanie graniczy z pewnością.

Napisano

No właśnie nie do końca słaby. Miejscami bardzo dobry a miejscami potworne babole świadczące o kompletnej nieznajomości tematu. Ktoś kto wie co robi nie zostawił by takich rzeczy. Stąd moje przypuszczenia

Napisano
A ja mam nieodparte wrażenie że to nie jest twój model. Powiem więcej, moje przekonanie graniczy z pewnością.

 

Podaj proszę źródło tego przekonania bo jak to plagiat to trzeba zwalczać, a jak bezpodstawne oskarżenia to również.

Napisano

No błędów trochę jest niestety. Głowa jakby ją pokazać od frontu to nie wiele ma wspólnego z anatomią, uszy, oczy, to samo stopa, noga poniżej kolana jest za długa, jakiś pasek na brzuchu.

Ale całość wygląda całkiem całkiem i za to gratki :)

Napisano

P. jedyne fajne miejsce to cycki, reszta jest nieanatomiczna, reka dlugosc uda, dlon meska, biceps polamany, poza polamana glownie rece w lokciach, kostka itp itp itp

Napisano

Co do długości członków to trudno mi wyrokować. Dla mnie wygląda to przekonująco.

Generalnie proporcje wyglądają przekonująco i prawidłowo. wiele detali anatomicznych też wygląda przekonująco i fajnie ale są też babole w stylu wielka dziura na udzie. Ktoś to modeluje postać i zna anatomię (a po wielu miejscach wnioskuję ktoś kto był autorem modelu ją znał) nie zostawiłby takiego czegoś tym bardziej że rzuca się to w oczy dużo bardziej niż fałdki na zgięciu dłoni. Kto modelował by te fałdki a zostawiłby pokrzywioną głowę albo plecy?

Moje przypuszczenia są takie.

Model ściągnięty z sieci, porigowany przez snoo, babole które wyszły przy rigowaniu zostały, snoo pomaział po głowie i dłoni w zibraszu. tyle

 

Jak już pisałem to są tylko moje przypuszczenia. Po prostu model jest potwornie nierówny.

Napisano

no ok jest to przekonujace co mowisz, ale moze po prostu on chcial sobie szybko poswiecic scene/model i po prostu olal poprawki po transpozie, no albo robiony pod ujecie... no troche ciezko tak prorokowac

Napisano

Niepotrzebnie snooo pokazał ten skrin z zbrusha, bo tam widać pełno niedoróbek. W finalnej pracy nie widać aż tylu błędów.

Z sieci nie ściągnał, prędzej mi by zakosił;). Ale też nie. Za szybko chciał skończyć i tyleI i jeszcze nie chciał pokazać wipa za bardzo, żeby impaktowość była większa;).

Wnoszę pozew o rozwód!

Napisano

Jak już pisałem to jest tylko moje wrażenie. Podobne do tego gdy patrzysz na pracę 2d taka.... no np gdy koleś przemalowuje zdjęcie. Widzisz że gdzieś tam pod spodem wszystko wygląda fajnie ale warsztat nie ten, dziwne błędy, gość nie ma pojęcia o kolorze itp. Ja mam właśnie takie wrażenie patrząc na tą babkę. Może się mylę. Pewnie tak.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności