Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jlidesign duży plus za wstawianie normalnych renderów a nie miniaturek, o wiele wygodniej się ogląda :) Biuro jak biuro, a wizualizacje fajne, jak zwykle ładne światło.

Napisano (edytowane)
Bo to taka niekomercyjna wersja wizki dla własnej uciechy ;)

 

Nie tylko własnej ;) Bardzo mi się podoba! Zieleń bardzo atrakcyjna :) Mój ulubiony kolor to zielony w każdej postaci, oprócz neonowego.

 

Bonifatz: A no oglądać tego już nie można, bardzo fajne!

Edytowane przez Camel
Napisano
za gwałtownie ruszył jak dla mnie :)

 

podczas startu powinien ładnie, znaczy bardziej, mocniej prznąć na dół tylną częścią nadwozia ;)

Napisano

renderg.jpg

 

Pierwsze wnętrze, proszę o wyrozumiałośc :-) Ot tak, taka mała próba. Co jest w pierwszej kolejności do poprawy , takie najważniejsze ? Chciałbym rozproszyć odbicia na podłodze, zmatowić..., którym parametrem ? Jak prawidłowo otexturować podłogę mając taki parkiet 2048x2048 ? W Diffuse, Reflection i Bumb - wszędzie mam bitmapy tego parkietu. Robionę z tutoriala, lecz nie wszystko wyszło. :-(

Napisano

Witam,

Wrzucam test oświetlenia nowej sceny. Wnetrze oświetlałem V ray iesami oraz

photometric free point light z iesami w web distribution.

Liczone w 3ds max 2011 oraz V ray 1.5 sp5

Sety w kazdej scenie jednakowe.

 

Porównanie poniżej

lightingtest.jpg

Napisano

simonhc:

Przypomniały mi się odnośniki bo nie chciałoby mi się dużo tłumaczyć, ale wiedząc o co chodzi to:

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_qmc.htm

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/render_params_dmc.htm

Wykazano tu również, że od ustawień tych uzależnione są też area lights, czyli właśnie mowa też o cieniach tworzonych przez światła, które mają miękkie cienie wyemitować, również w wypadku IES.

Stąd to ziarno. Miłej lektury

Przyda się to możesz podziękować.

Napisano

Dunuś dziekuje. Lektura mi znana, bardzo poczytna:D

W tym wypadku wychodzi mi szybciej z photometric lights niz z wykreconymi setami dmc samplera.

Napisano

A to sprawdź dokładnie, znajdź czas i przetestuj ile czasu jedno i drugie ;) ale nic nie sugeruję bo nie wiem na tyle precyzyjnie :p :)

Napisano

Duna : nie pouczaj wszystkich jak leci bo rozumów nie pozjadałeś jak simonhc mówi, że czytał to czytał i raczej głupi nie jest i rozumie, szczególnie patrząc na jakość jego prac. Ja wiem, że chcesz pomóc ale czasem to wygląda jakbyś tylko chciał pokazać jaki jesteś pro.. bo akurat linki co podajesz są z reguły wszystkim dobrze znane i nie problem czytać helpa vraya.

Masz bardzo dobre prace i te słabsze więc mistrzem nie jesteś a czasem się tak zachowujesz.

 

Btw:

Simonhc : Ja też nie widzę obrazków, ale jeszcze wczoraj chyba były.

Napisano
Duna : nie pouczaj wszystkich jak leci bo rozumów nie pozjadałeś jak simonhc mówi, że czytał to czytał i raczej głupi nie jest i rozumie, szczególnie patrząc na jakość jego prac. Ja wiem, że chcesz pomóc ale czasem to wygląda jakbyś tylko chciał pokazać jaki jesteś pro.. bo akurat linki co podajesz są z reguły wszystkim dobrze znane i nie problem czytać helpa vraya.

Masz bardzo dobre prace i te słabsze więc mistrzem nie jesteś a czasem się tak zachowujesz.

 

Cholera masz rację. A szczerze mówiąc zapomniałem o wprowadzeniu swoich wypowiedzi tak jak to mozna powiedzieć - w skromny sposób. Przepraszam wszystkich.

Napisano

simonhc - Maxowe światła fotometryczne moim zdaniem wyglądają naturalniej i lepiej oddają kształt dystrybucji światła niż VRayIES. Szkoda że dłużej się renderują. Ostatnio coraz częściej używam ich niż VRayIESów.

 

Pionix- bardzo fajnie wygląda, dawaj więcej :)

Pozdr.

 

Proszę. Jeszcze jeden widok z niekomercyjnej wersji wizki dla własnej uciechy:

 

22b73ae640e3e0c9.jpg

Napisano

pionix jest git malina, ale złamał bym to jakimś drewnem - na razie trochę za bardzo szpitalnie sterylnie (chyba że tak miało być).

 

Do jakiej rozdzielczości Ty renderujesz te obrazki że taka żyleta Ci wychodzi? (albo jaki filtr w AA masz jeśli można wiedzieć - i co w nim poustawiałeś :D )?

Napisano (edytowane)

Pionix- fajna łazienka, ładnie i czysto.

simonhc- wydaje mi sie ze standard light z area shadow i dużym subdvs powinno być dobrze, iesy vraya liczą się szybciej i nie potrzebują aż tylu sbdvs, ale ja wole mieć duża kontrole tak jak jest w wypadku światła maxa

 

Chciałem pokazać render samochodu którego już tu pokazywałem ale własnie chłopaki z Indigo teamu przerenderenowali go w dużej rozdzielczości,bez ziarna i znaku wodnego.

Dalej ten sam pojazd z kolekcji Evermotion HD cars vol.02

 

3840x2400

 

http://img705.imageshack.us/img705/9752/seatcam02.jpg

 

seatcam02.th.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez hcpiter
Napisano

pionix- bardzo mi sie podoba design i wykonanie

hcpiter- v ray iesy daly mi podobny(nieco lepszy) efekt ale po 20minutach czyli 2xdluzej

Nie wiem w czym problem ale rowniez wole zwykle fotometryki.

Furaks zacnie przeliczony

 

pressenter- miekko i przyjemnie

Napisano
lekki grzyb masz na oknie ( render na lampe)

 

Haha, fakt. Skalowane z 2500x1875, a tam już było przy troszkę niższych parametrach robione, więc wyszło jak wyszło, ale fakt. No nic, wezwę jakiegoś pana ze śmieszną butlą na plecach, który mi się go pozbędzie. ;)

 

A tak btw to dzięki. :)

 

Jeszcze testuję hdr, ale nadal jakoś nie jestem kontent. Poza tym troszkę denerwuje mnie zbyt duża delikatność cieni przy tej technice, i konieczność pogłębiania ich mapką vrayrawshadow w PSie...

 

49951648.jpg

 

Sz.

Napisano (edytowane)

Tło w postaci (tkaniny ? ) bym zmatowił bo teraz nie wiem czy to ciekły metal czy co ;)

 

Test nowej sceny. Oświetlenie praktycznie skończone teraz będę się skupiał na otoczeniu, które trzeba dopracować. Na sam koniec zostawiam budynek.

 

72200151.jpg

Edytowane przez NV
Napisano (edytowane)

Chłopaki to taki paradox:), sam nie wiem może by to jakoś wzbogacić coś dodać coś by może z przesłaniem wyszło ciekawego, chętnie wysłucham pomysłów.pozdro

 

P.S myślałem żeby tam kolesia na jednym fotelu posadzić w oularach 3d:).

Edytowane przez bbandi
Napisano

Na twoim miejscu zmniejszyłbym przepalenia, direct od okien jest za mocny. I się będzie nadawać, będzie delikatnie wyglądało.

 

// Ale bardzo ładnie wygląda. Podoba mi się!

Napisano

no mkeruj dużo dobre!

 

Przepalenia bym zostawił (może delikatnie zmniejszył), pomyślał bym za to o jakimś kurzu / volume light z okien. I nadaje się jak najbardziej do finished.

Bardzo przyjemnie wyszła kanapa (Zarówno model jak i materiał) - to własny model?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności