cfaniak Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 Picie w pracy? Do tego taki marny alkohol? :)
jlidesign Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 !Ewert ciężko jest mi to wywalić :( ale zrobię to ;) cfaniak Inni tak odreagowywują,a alkohol taki bo słabo im płacą ;)
Razer Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 jlidesign duży plus za wstawianie normalnych renderów a nie miniaturek, o wiele wygodniej się ogląda :) Biuro jak biuro, a wizualizacje fajne, jak zwykle ładne światło.
pionix Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Bo to taka niekomercyjna wersja wizki dla własnej uciechy ;)
JohnZi Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 a to jakas zasada jest ze nie mozna zielonego uzywac?:D
Bonifatz Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 (edytowane) właśnie popełniłem riga : Link do animacji : http://www.lucas3d.net/car_rigTest.wmv Dźwięk narazie testowy. edit : jeszcze wszystkie kluczowe ujęcia : Edytowane 30 Lipiec 2010 przez Bonifatz
Camel Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 (edytowane) Bo to taka niekomercyjna wersja wizki dla własnej uciechy ;) Nie tylko własnej ;) Bardzo mi się podoba! Zieleń bardzo atrakcyjna :) Mój ulubiony kolor to zielony w każdej postaci, oprócz neonowego. Bonifatz: A no oglądać tego już nie można, bardzo fajne! Edytowane 30 Lipiec 2010 przez Camel
Camel Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 za gwałtownie ruszył jak dla mnie :) podczas startu powinien ładnie, znaczy bardziej, mocniej prznąć na dół tylną częścią nadwozia ;)
Bonifatz Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Dzięki! na razie pierwsze wprawki, teraz dopiero zacznie się jazda z animowaniem... miejmy nadzieje, że ogarnę sprawę ;)
JunioR Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Pionix- bardzo fajnie wygląda, dawaj więcej :) Pozdr.
Orangegraphics Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 bonifatz, czekam z niecierpliwością na upy tego twoje, nie chcesz założyć WIP-a tej animki? myśle że wystarczająco ciekawy materiał na fajnego WIP-a
triathlon Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Pierwsze wnętrze, proszę o wyrozumiałośc :-) Ot tak, taka mała próba. Co jest w pierwszej kolejności do poprawy , takie najważniejsze ? Chciałbym rozproszyć odbicia na podłodze, zmatowić..., którym parametrem ? Jak prawidłowo otexturować podłogę mając taki parkiet 2048x2048 ? W Diffuse, Reflection i Bumb - wszędzie mam bitmapy tego parkietu. Robionę z tutoriala, lecz nie wszystko wyszło. :-(
simonhc Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Witam, Wrzucam test oświetlenia nowej sceny. Wnetrze oświetlałem V ray iesami oraz photometric free point light z iesami w web distribution. Liczone w 3ds max 2011 oraz V ray 1.5 sp5 Sety w kazdej scenie jednakowe. Porównanie poniżej
Camel Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 simonhc: Przypomniały mi się odnośniki bo nie chciałoby mi się dużo tłumaczyć, ale wiedząc o co chodzi to: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_qmc.htm http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/render_params_dmc.htm Wykazano tu również, że od ustawień tych uzależnione są też area lights, czyli właśnie mowa też o cieniach tworzonych przez światła, które mają miękkie cienie wyemitować, również w wypadku IES. Stąd to ziarno. Miłej lektury Przyda się to możesz podziękować.
simonhc Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Dunuś dziekuje. Lektura mi znana, bardzo poczytna:D W tym wypadku wychodzi mi szybciej z photometric lights niz z wykreconymi setami dmc samplera.
Camel Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 A to sprawdź dokładnie, znajdź czas i przetestuj ile czasu jedno i drugie ;) ale nic nie sugeruję bo nie wiem na tyle precyzyjnie :p :)
NV Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Duna : nie pouczaj wszystkich jak leci bo rozumów nie pozjadałeś jak simonhc mówi, że czytał to czytał i raczej głupi nie jest i rozumie, szczególnie patrząc na jakość jego prac. Ja wiem, że chcesz pomóc ale czasem to wygląda jakbyś tylko chciał pokazać jaki jesteś pro.. bo akurat linki co podajesz są z reguły wszystkim dobrze znane i nie problem czytać helpa vraya. Masz bardzo dobre prace i te słabsze więc mistrzem nie jesteś a czasem się tak zachowujesz. Btw: Simonhc : Ja też nie widzę obrazków, ale jeszcze wczoraj chyba były.
simonhc Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 obrazki juz wrocily, przepraszam za dead link.
pressenter Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 simonhc: Tylko jedna rzecz jeszcze: porównaj czasy. :D A jeśli chcesz rozmyć bardziej cienie dla vrayowych to przecież też można. ;) Sz.
Camel Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Duna : nie pouczaj wszystkich jak leci bo rozumów nie pozjadałeś jak simonhc mówi, że czytał to czytał i raczej głupi nie jest i rozumie, szczególnie patrząc na jakość jego prac. Ja wiem, że chcesz pomóc ale czasem to wygląda jakbyś tylko chciał pokazać jaki jesteś pro.. bo akurat linki co podajesz są z reguły wszystkim dobrze znane i nie problem czytać helpa vraya. Masz bardzo dobre prace i te słabsze więc mistrzem nie jesteś a czasem się tak zachowujesz. Cholera masz rację. A szczerze mówiąc zapomniałem o wprowadzeniu swoich wypowiedzi tak jak to mozna powiedzieć - w skromny sposób. Przepraszam wszystkich.
pionix Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 simonhc - Maxowe światła fotometryczne moim zdaniem wyglądają naturalniej i lepiej oddają kształt dystrybucji światła niż VRayIES. Szkoda że dłużej się renderują. Ostatnio coraz częściej używam ich niż VRayIESów. Pionix- bardzo fajnie wygląda, dawaj więcej :) Pozdr. Proszę. Jeszcze jeden widok z niekomercyjnej wersji wizki dla własnej uciechy:
Camel Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Jak to pięknie wygląda. Zwłaszcza, jak z pasji, to dopiero coś.
Loki Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 pionix jest git malina, ale złamał bym to jakimś drewnem - na razie trochę za bardzo szpitalnie sterylnie (chyba że tak miało być). Do jakiej rozdzielczości Ty renderujesz te obrazki że taka żyleta Ci wychodzi? (albo jaki filtr w AA masz jeśli można wiedzieć - i co w nim poustawiałeś :D )?
hcpiter Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 (edytowane) Pionix- fajna łazienka, ładnie i czysto. simonhc- wydaje mi sie ze standard light z area shadow i dużym subdvs powinno być dobrze, iesy vraya liczą się szybciej i nie potrzebują aż tylu sbdvs, ale ja wole mieć duża kontrole tak jak jest w wypadku światła maxa Chciałem pokazać render samochodu którego już tu pokazywałem ale własnie chłopaki z Indigo teamu przerenderenowali go w dużej rozdzielczości,bez ziarna i znaku wodnego. Dalej ten sam pojazd z kolekcji Evermotion HD cars vol.02 3840x2400 http://img705.imageshack.us/img705/9752/seatcam02.jpg Pozdrawiam Edytowane 31 Lipiec 2010 przez hcpiter
pionix Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 (edytowane) Ustawienia tutaj: http://images8.fotosik.pl/408/cc75b4dc0d727ea2.png Wyostrzenie w Photoshopie już po zmniejszeniu obrazka. W naturze kafle wyglądają bardzo "przyjaźnie" i nie ma potrzeby dodatkowego ocieplania. :) Dzięki z pozytywne opinie. Edytowane 31 Lipiec 2010 przez pionix
pressenter Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Hmm, zawsze wolałem jakoś dobrze ustawionego Mitchella od ostrzenia w PSie. ;) Bardzo ładnie pionix. Dalej zabawy z hdr.
simonhc Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 pionix- bardzo mi sie podoba design i wykonanie hcpiter- v ray iesy daly mi podobny(nieco lepszy) efekt ale po 20minutach czyli 2xdluzej Nie wiem w czym problem ale rowniez wole zwykle fotometryki. Furaks zacnie przeliczony pressenter- miekko i przyjemnie
KaeMS Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Press - bardzo przyjemnie to wygląda. Pokazywales juz moze jakieś wnętrza do wrześniowego katalogu ?
pressenter Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Press - bardzo przyjemnie to wygląda. Pokazywales juz moze jakieś wnętrza do wrześniowego katalogu ? http://pressenterdesign.com/interior/65.htm ;)
jlidesign Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Szymon fajne się zapowiada, szykujesz jakąś większą scenę?
pressenter Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 A nie, tak na prawdę to to już zamknięty projekt, który nie będzie realizowany, a idzie tylko jako projekt przykładowy do katalogu. ;)
!Ewert Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Niesamowity postęp w wizkach i wnętrzach zrobiłeś przez 2 lata. lekki grzyb masz na oknie ( render na lampe)
pressenter Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 lekki grzyb masz na oknie ( render na lampe) Haha, fakt. Skalowane z 2500x1875, a tam już było przy troszkę niższych parametrach robione, więc wyszło jak wyszło, ale fakt. No nic, wezwę jakiegoś pana ze śmieszną butlą na plecach, który mi się go pozbędzie. ;) A tak btw to dzięki. :) Jeszcze testuję hdr, ale nadal jakoś nie jestem kontent. Poza tym troszkę denerwuje mnie zbyt duża delikatność cieni przy tej technice, i konieczność pogłębiania ich mapką vrayrawshadow w PSie... Sz.
KaeMS Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Press, bardzo fajny projekt i wiz. Blado przy tobie wychodzę :/
NV Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 (edytowane) Tło w postaci (tkaniny ? ) bym zmatowił bo teraz nie wiem czy to ciekły metal czy co ;) Test nowej sceny. Oświetlenie praktycznie skończone teraz będę się skupiał na otoczeniu, które trzeba dopracować. Na sam koniec zostawiam budynek. Edytowane 1 Sierpień 2010 przez NV
bbandi Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 Po co on tam tym autem się pcha:o. Odemnie takie oooo dla relaksu
bbandi Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 (edytowane) Chłopaki to taki paradox:), sam nie wiem może by to jakoś wzbogacić coś dodać coś by może z przesłaniem wyszło ciekawego, chętnie wysłucham pomysłów.pozdro P.S myślałem żeby tam kolesia na jednym fotelu posadzić w oularach 3d:). Edytowane 1 Sierpień 2010 przez bbandi
mkeruj Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 Dobry. Robota skończona, ale nie wiem czy nadająca się do FW :/ Tutaj zlepiona panoramka: http://neebit.com/s?760883e705.swf A tu kilka normalnych ujęć: http://img706.imageshack.us/gal.php?g=c0post.jpg Pozdro.
Camel Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 Na twoim miejscu zmniejszyłbym przepalenia, direct od okien jest za mocny. I się będzie nadawać, będzie delikatnie wyglądało. // Ale bardzo ładnie wygląda. Podoba mi się!
Loki Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 no mkeruj dużo dobre! Przepalenia bym zostawił (może delikatnie zmniejszył), pomyślał bym za to o jakimś kurzu / volume light z okien. I nadaje się jak najbardziej do finished. Bardzo przyjemnie wyszła kanapa (Zarówno model jak i materiał) - to własny model?
cfaniak Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 A ja mam takie coś, projekt nie mój, prosto z VFB. Pozdro. Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się