Napisano 29 Lipiec 201014 l !Ewert ciężko jest mi to wywalić :( ale zrobię to ;) cfaniak Inni tak odreagowywują,a alkohol taki bo słabo im płacą ;)
Napisano 29 Lipiec 201014 l jlidesign duży plus za wstawianie normalnych renderów a nie miniaturek, o wiele wygodniej się ogląda :) Biuro jak biuro, a wizualizacje fajne, jak zwykle ładne światło.
Napisano 30 Lipiec 201014 l właśnie popełniłem riga : Link do animacji : http://www.lucas3d.net/car_rigTest.wmv Dźwięk narazie testowy. edit : jeszcze wszystkie kluczowe ujęcia : Edytowane 30 Lipiec 201014 l przez Bonifatz
Napisano 30 Lipiec 201014 l Bo to taka niekomercyjna wersja wizki dla własnej uciechy ;) Nie tylko własnej ;) Bardzo mi się podoba! Zieleń bardzo atrakcyjna :) Mój ulubiony kolor to zielony w każdej postaci, oprócz neonowego. Bonifatz: A no oglądać tego już nie można, bardzo fajne! Edytowane 30 Lipiec 201014 l przez Camel
Napisano 30 Lipiec 201014 l za gwałtownie ruszył jak dla mnie :) podczas startu powinien ładnie, znaczy bardziej, mocniej prznąć na dół tylną częścią nadwozia ;)
Napisano 30 Lipiec 201014 l Dzięki! na razie pierwsze wprawki, teraz dopiero zacznie się jazda z animowaniem... miejmy nadzieje, że ogarnę sprawę ;)
Napisano 30 Lipiec 201014 l bonifatz, czekam z niecierpliwością na upy tego twoje, nie chcesz założyć WIP-a tej animki? myśle że wystarczająco ciekawy materiał na fajnego WIP-a
Napisano 30 Lipiec 201014 l Pierwsze wnętrze, proszę o wyrozumiałośc :-) Ot tak, taka mała próba. Co jest w pierwszej kolejności do poprawy , takie najważniejsze ? Chciałbym rozproszyć odbicia na podłodze, zmatowić..., którym parametrem ? Jak prawidłowo otexturować podłogę mając taki parkiet 2048x2048 ? W Diffuse, Reflection i Bumb - wszędzie mam bitmapy tego parkietu. Robionę z tutoriala, lecz nie wszystko wyszło. :-(
Napisano 30 Lipiec 201014 l Witam, Wrzucam test oświetlenia nowej sceny. Wnetrze oświetlałem V ray iesami oraz photometric free point light z iesami w web distribution. Liczone w 3ds max 2011 oraz V ray 1.5 sp5 Sety w kazdej scenie jednakowe. Porównanie poniżej
Napisano 30 Lipiec 201014 l simonhc: Przypomniały mi się odnośniki bo nie chciałoby mi się dużo tłumaczyć, ale wiedząc o co chodzi to: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_qmc.htm http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/render_params_dmc.htm Wykazano tu również, że od ustawień tych uzależnione są też area lights, czyli właśnie mowa też o cieniach tworzonych przez światła, które mają miękkie cienie wyemitować, również w wypadku IES. Stąd to ziarno. Miłej lektury Przyda się to możesz podziękować.
Napisano 30 Lipiec 201014 l Dunuś dziekuje. Lektura mi znana, bardzo poczytna:D W tym wypadku wychodzi mi szybciej z photometric lights niz z wykreconymi setami dmc samplera.
Napisano 30 Lipiec 201014 l A to sprawdź dokładnie, znajdź czas i przetestuj ile czasu jedno i drugie ;) ale nic nie sugeruję bo nie wiem na tyle precyzyjnie :p :)
Napisano 31 Lipiec 201014 l Duna : nie pouczaj wszystkich jak leci bo rozumów nie pozjadałeś jak simonhc mówi, że czytał to czytał i raczej głupi nie jest i rozumie, szczególnie patrząc na jakość jego prac. Ja wiem, że chcesz pomóc ale czasem to wygląda jakbyś tylko chciał pokazać jaki jesteś pro.. bo akurat linki co podajesz są z reguły wszystkim dobrze znane i nie problem czytać helpa vraya. Masz bardzo dobre prace i te słabsze więc mistrzem nie jesteś a czasem się tak zachowujesz. Btw: Simonhc : Ja też nie widzę obrazków, ale jeszcze wczoraj chyba były.
Napisano 31 Lipiec 201014 l simonhc: Tylko jedna rzecz jeszcze: porównaj czasy. :D A jeśli chcesz rozmyć bardziej cienie dla vrayowych to przecież też można. ;) Sz.
Napisano 31 Lipiec 201014 l Duna : nie pouczaj wszystkich jak leci bo rozumów nie pozjadałeś jak simonhc mówi, że czytał to czytał i raczej głupi nie jest i rozumie, szczególnie patrząc na jakość jego prac. Ja wiem, że chcesz pomóc ale czasem to wygląda jakbyś tylko chciał pokazać jaki jesteś pro.. bo akurat linki co podajesz są z reguły wszystkim dobrze znane i nie problem czytać helpa vraya. Masz bardzo dobre prace i te słabsze więc mistrzem nie jesteś a czasem się tak zachowujesz. Cholera masz rację. A szczerze mówiąc zapomniałem o wprowadzeniu swoich wypowiedzi tak jak to mozna powiedzieć - w skromny sposób. Przepraszam wszystkich.
Napisano 31 Lipiec 201014 l simonhc - Maxowe światła fotometryczne moim zdaniem wyglądają naturalniej i lepiej oddają kształt dystrybucji światła niż VRayIES. Szkoda że dłużej się renderują. Ostatnio coraz częściej używam ich niż VRayIESów. Pionix- bardzo fajnie wygląda, dawaj więcej :) Pozdr. Proszę. Jeszcze jeden widok z niekomercyjnej wersji wizki dla własnej uciechy:
Napisano 31 Lipiec 201014 l pionix jest git malina, ale złamał bym to jakimś drewnem - na razie trochę za bardzo szpitalnie sterylnie (chyba że tak miało być). Do jakiej rozdzielczości Ty renderujesz te obrazki że taka żyleta Ci wychodzi? (albo jaki filtr w AA masz jeśli można wiedzieć - i co w nim poustawiałeś :D )?
Napisano 31 Lipiec 201014 l Pionix- fajna łazienka, ładnie i czysto. simonhc- wydaje mi sie ze standard light z area shadow i dużym subdvs powinno być dobrze, iesy vraya liczą się szybciej i nie potrzebują aż tylu sbdvs, ale ja wole mieć duża kontrole tak jak jest w wypadku światła maxa Chciałem pokazać render samochodu którego już tu pokazywałem ale własnie chłopaki z Indigo teamu przerenderenowali go w dużej rozdzielczości,bez ziarna i znaku wodnego. Dalej ten sam pojazd z kolekcji Evermotion HD cars vol.02 3840x2400 http://img705.imageshack.us/img705/9752/seatcam02.jpg Pozdrawiam Edytowane 31 Lipiec 201014 l przez hcpiter
Napisano 31 Lipiec 201014 l Ustawienia tutaj: http://images8.fotosik.pl/408/cc75b4dc0d727ea2.png Wyostrzenie w Photoshopie już po zmniejszeniu obrazka. W naturze kafle wyglądają bardzo "przyjaźnie" i nie ma potrzeby dodatkowego ocieplania. :) Dzięki z pozytywne opinie. Edytowane 31 Lipiec 201014 l przez pionix
Napisano 31 Lipiec 201014 l Hmm, zawsze wolałem jakoś dobrze ustawionego Mitchella od ostrzenia w PSie. ;) Bardzo ładnie pionix. Dalej zabawy z hdr.
Napisano 31 Lipiec 201014 l pionix- bardzo mi sie podoba design i wykonanie hcpiter- v ray iesy daly mi podobny(nieco lepszy) efekt ale po 20minutach czyli 2xdluzej Nie wiem w czym problem ale rowniez wole zwykle fotometryki. Furaks zacnie przeliczony pressenter- miekko i przyjemnie
Napisano 31 Lipiec 201014 l Press - bardzo przyjemnie to wygląda. Pokazywales juz moze jakieś wnętrza do wrześniowego katalogu ?
Napisano 31 Lipiec 201014 l Press - bardzo przyjemnie to wygląda. Pokazywales juz moze jakieś wnętrza do wrześniowego katalogu ? http://pressenterdesign.com/interior/65.htm ;)
Napisano 31 Lipiec 201014 l A nie, tak na prawdę to to już zamknięty projekt, który nie będzie realizowany, a idzie tylko jako projekt przykładowy do katalogu. ;)
Napisano 31 Lipiec 201014 l Niesamowity postęp w wizkach i wnętrzach zrobiłeś przez 2 lata. lekki grzyb masz na oknie ( render na lampe)
Napisano 31 Lipiec 201014 l lekki grzyb masz na oknie ( render na lampe) Haha, fakt. Skalowane z 2500x1875, a tam już było przy troszkę niższych parametrach robione, więc wyszło jak wyszło, ale fakt. No nic, wezwę jakiegoś pana ze śmieszną butlą na plecach, który mi się go pozbędzie. ;) A tak btw to dzięki. :) Jeszcze testuję hdr, ale nadal jakoś nie jestem kontent. Poza tym troszkę denerwuje mnie zbyt duża delikatność cieni przy tej technice, i konieczność pogłębiania ich mapką vrayrawshadow w PSie... Sz.
Napisano 31 Lipiec 201014 l Tło w postaci (tkaniny ? ) bym zmatowił bo teraz nie wiem czy to ciekły metal czy co ;) Test nowej sceny. Oświetlenie praktycznie skończone teraz będę się skupiał na otoczeniu, które trzeba dopracować. Na sam koniec zostawiam budynek. Edytowane 1 Sierpień 201014 l przez NV
Napisano 1 Sierpień 201014 l Chłopaki to taki paradox:), sam nie wiem może by to jakoś wzbogacić coś dodać coś by może z przesłaniem wyszło ciekawego, chętnie wysłucham pomysłów.pozdro P.S myślałem żeby tam kolesia na jednym fotelu posadzić w oularach 3d:). Edytowane 1 Sierpień 201014 l przez bbandi
Napisano 1 Sierpień 201014 l Dobry. Robota skończona, ale nie wiem czy nadająca się do FW :/ Tutaj zlepiona panoramka: http://neebit.com/s?760883e705.swf A tu kilka normalnych ujęć: http://img706.imageshack.us/gal.php?g=c0post.jpg Pozdro.
Napisano 1 Sierpień 201014 l Na twoim miejscu zmniejszyłbym przepalenia, direct od okien jest za mocny. I się będzie nadawać, będzie delikatnie wyglądało. // Ale bardzo ładnie wygląda. Podoba mi się!
Napisano 1 Sierpień 201014 l no mkeruj dużo dobre! Przepalenia bym zostawił (może delikatnie zmniejszył), pomyślał bym za to o jakimś kurzu / volume light z okien. I nadaje się jak najbardziej do finished. Bardzo przyjemnie wyszła kanapa (Zarówno model jak i materiał) - to własny model?
Napisano 1 Sierpień 201014 l A ja mam takie coś, projekt nie mój, prosto z VFB. Pozdro. Uploaded with ImageShack.us
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto