Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 295,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

!Ewert ciężko jest mi to wywalić :( ale zrobię to ;)

cfaniak Inni tak odreagowywują,a alkohol taki bo słabo im płacą ;)

Napisano

jlidesign duży plus za wstawianie normalnych renderów a nie miniaturek, o wiele wygodniej się ogląda :) Biuro jak biuro, a wizualizacje fajne, jak zwykle ładne światło.

Napisano
Bo to taka niekomercyjna wersja wizki dla własnej uciechy ;)

 

Nie tylko własnej ;) Bardzo mi się podoba! Zieleń bardzo atrakcyjna :) Mój ulubiony kolor to zielony w każdej postaci, oprócz neonowego.

 

Bonifatz: A no oglądać tego już nie można, bardzo fajne!

Edytowane przez Camel

Napisano
za gwałtownie ruszył jak dla mnie :)

 

podczas startu powinien ładnie, znaczy bardziej, mocniej prznąć na dół tylną częścią nadwozia ;)

Napisano

Dzięki! na razie pierwsze wprawki, teraz dopiero zacznie się jazda z animowaniem... miejmy nadzieje, że ogarnę sprawę ;)

Napisano

bonifatz, czekam z niecierpliwością na upy tego twoje, nie chcesz założyć WIP-a tej animki? myśle że wystarczająco ciekawy materiał na fajnego WIP-a

Napisano

renderg.jpg

 

Pierwsze wnętrze, proszę o wyrozumiałośc :-) Ot tak, taka mała próba. Co jest w pierwszej kolejności do poprawy , takie najważniejsze ? Chciałbym rozproszyć odbicia na podłodze, zmatowić..., którym parametrem ? Jak prawidłowo otexturować podłogę mając taki parkiet 2048x2048 ? W Diffuse, Reflection i Bumb - wszędzie mam bitmapy tego parkietu. Robionę z tutoriala, lecz nie wszystko wyszło. :-(

Napisano

Witam,

Wrzucam test oświetlenia nowej sceny. Wnetrze oświetlałem V ray iesami oraz

photometric free point light z iesami w web distribution.

Liczone w 3ds max 2011 oraz V ray 1.5 sp5

Sety w kazdej scenie jednakowe.

 

Porównanie poniżej

lightingtest.jpg

Napisano

simonhc:

Przypomniały mi się odnośniki bo nie chciałoby mi się dużo tłumaczyć, ale wiedząc o co chodzi to:

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_qmc.htm

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/render_params_dmc.htm

Wykazano tu również, że od ustawień tych uzależnione są też area lights, czyli właśnie mowa też o cieniach tworzonych przez światła, które mają miękkie cienie wyemitować, również w wypadku IES.

Stąd to ziarno. Miłej lektury

Przyda się to możesz podziękować.

Napisano

Dunuś dziekuje. Lektura mi znana, bardzo poczytna:D

W tym wypadku wychodzi mi szybciej z photometric lights niz z wykreconymi setami dmc samplera.

Napisano

A to sprawdź dokładnie, znajdź czas i przetestuj ile czasu jedno i drugie ;) ale nic nie sugeruję bo nie wiem na tyle precyzyjnie :p :)

Napisano

Duna : nie pouczaj wszystkich jak leci bo rozumów nie pozjadałeś jak simonhc mówi, że czytał to czytał i raczej głupi nie jest i rozumie, szczególnie patrząc na jakość jego prac. Ja wiem, że chcesz pomóc ale czasem to wygląda jakbyś tylko chciał pokazać jaki jesteś pro.. bo akurat linki co podajesz są z reguły wszystkim dobrze znane i nie problem czytać helpa vraya.

Masz bardzo dobre prace i te słabsze więc mistrzem nie jesteś a czasem się tak zachowujesz.

 

Btw:

Simonhc : Ja też nie widzę obrazków, ale jeszcze wczoraj chyba były.

Napisano

simonhc: Tylko jedna rzecz jeszcze: porównaj czasy. :D A jeśli chcesz rozmyć bardziej cienie dla vrayowych to przecież też można. ;)

 

Sz.

Napisano
Duna : nie pouczaj wszystkich jak leci bo rozumów nie pozjadałeś jak simonhc mówi, że czytał to czytał i raczej głupi nie jest i rozumie, szczególnie patrząc na jakość jego prac. Ja wiem, że chcesz pomóc ale czasem to wygląda jakbyś tylko chciał pokazać jaki jesteś pro.. bo akurat linki co podajesz są z reguły wszystkim dobrze znane i nie problem czytać helpa vraya.

Masz bardzo dobre prace i te słabsze więc mistrzem nie jesteś a czasem się tak zachowujesz.

 

Cholera masz rację. A szczerze mówiąc zapomniałem o wprowadzeniu swoich wypowiedzi tak jak to mozna powiedzieć - w skromny sposób. Przepraszam wszystkich.

Napisano

simonhc - Maxowe światła fotometryczne moim zdaniem wyglądają naturalniej i lepiej oddają kształt dystrybucji światła niż VRayIES. Szkoda że dłużej się renderują. Ostatnio coraz częściej używam ich niż VRayIESów.

 

Pionix- bardzo fajnie wygląda, dawaj więcej :)

Pozdr.

 

Proszę. Jeszcze jeden widok z niekomercyjnej wersji wizki dla własnej uciechy:

 

22b73ae640e3e0c9.jpg

Napisano

pionix jest git malina, ale złamał bym to jakimś drewnem - na razie trochę za bardzo szpitalnie sterylnie (chyba że tak miało być).

 

Do jakiej rozdzielczości Ty renderujesz te obrazki że taka żyleta Ci wychodzi? (albo jaki filtr w AA masz jeśli można wiedzieć - i co w nim poustawiałeś :D )?

Napisano

Pionix- fajna łazienka, ładnie i czysto.

simonhc- wydaje mi sie ze standard light z area shadow i dużym subdvs powinno być dobrze, iesy vraya liczą się szybciej i nie potrzebują aż tylu sbdvs, ale ja wole mieć duża kontrole tak jak jest w wypadku światła maxa

 

Chciałem pokazać render samochodu którego już tu pokazywałem ale własnie chłopaki z Indigo teamu przerenderenowali go w dużej rozdzielczości,bez ziarna i znaku wodnego.

Dalej ten sam pojazd z kolekcji Evermotion HD cars vol.02

 

3840x2400

 

http://img705.imageshack.us/img705/9752/seatcam02.jpg

 

seatcam02.th.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez hcpiter

Napisano

Hmm, zawsze wolałem jakoś dobrze ustawionego Mitchella od ostrzenia w PSie. ;)

 

Bardzo ładnie pionix.

 

Dalej zabawy z hdr.

 

57767283.jpg

Napisano

pionix- bardzo mi sie podoba design i wykonanie

hcpiter- v ray iesy daly mi podobny(nieco lepszy) efekt ale po 20minutach czyli 2xdluzej

Nie wiem w czym problem ale rowniez wole zwykle fotometryki.

Furaks zacnie przeliczony

 

pressenter- miekko i przyjemnie

Napisano

Press - bardzo przyjemnie to wygląda. Pokazywales juz moze jakieś wnętrza do wrześniowego katalogu ?

Napisano

A nie, tak na prawdę to to już zamknięty projekt, który nie będzie realizowany, a idzie tylko jako projekt przykładowy do katalogu. ;)

Napisano

Niesamowity postęp w wizkach i wnętrzach zrobiłeś przez 2 lata.

lekki grzyb masz na oknie ( render na lampe)

Napisano
lekki grzyb masz na oknie ( render na lampe)

 

Haha, fakt. Skalowane z 2500x1875, a tam już było przy troszkę niższych parametrach robione, więc wyszło jak wyszło, ale fakt. No nic, wezwę jakiegoś pana ze śmieszną butlą na plecach, który mi się go pozbędzie. ;)

 

A tak btw to dzięki. :)

 

Jeszcze testuję hdr, ale nadal jakoś nie jestem kontent. Poza tym troszkę denerwuje mnie zbyt duża delikatność cieni przy tej technice, i konieczność pogłębiania ich mapką vrayrawshadow w PSie...

 

49951648.jpg

 

Sz.

Napisano

Tło w postaci (tkaniny ? ) bym zmatowił bo teraz nie wiem czy to ciekły metal czy co ;)

 

Test nowej sceny. Oświetlenie praktycznie skończone teraz będę się skupiał na otoczeniu, które trzeba dopracować. Na sam koniec zostawiam budynek.

 

72200151.jpg

Edytowane przez NV

Napisano

Chłopaki to taki paradox:), sam nie wiem może by to jakoś wzbogacić coś dodać coś by może z przesłaniem wyszło ciekawego, chętnie wysłucham pomysłów.pozdro

 

P.S myślałem żeby tam kolesia na jednym fotelu posadzić w oularach 3d:).

Edytowane przez bbandi

Napisano

Na twoim miejscu zmniejszyłbym przepalenia, direct od okien jest za mocny. I się będzie nadawać, będzie delikatnie wyglądało.

 

// Ale bardzo ładnie wygląda. Podoba mi się!

Napisano

no mkeruj dużo dobre!

 

Przepalenia bym zostawił (może delikatnie zmniejszył), pomyślał bym za to o jakimś kurzu / volume light z okien. I nadaje się jak najbardziej do finished.

Bardzo przyjemnie wyszła kanapa (Zarówno model jak i materiał) - to własny model?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności