Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Też nie odpuszczę, w najbliższym czasie będę robił projekt na portfolio i byś użyczył nam informacji, jak wykonałeś trawę. Jest super, bardzo się dowiedzieć jak to robiłeś, dlatego przyłączam się do reszty. I chętnie się jakoś odwdzięczę, może napiwkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah! Mocne Bonifatz! :D A ja dostałem to od kogoś, i nie wiedziałem, że to takie buty... ale najwyraźniej Bonifatz ma rację, że to z tego, a przynajmniej patrząc na pdfy to wygląda, że to z tego. Tak czy inaczej trawsko to model, dość dokładny, więc wygląda jak wygląda, ale też zasianie powierzchni 500x500m z kilkoma wieżowcami zżera 7,2GB ramu... Całość siana pluginem, który niedawno nabyłem, a nazywa się MultiScatter, z tejże właśnie firmy, skąd najwyraźniej model pochodzi. Plug kosztuje tylko 200ojro, ale opłaca się przeniesamowicie. Wszystko co najlepsze z vrayscattera i GroundWiza, bo ostatnia wersja ma również pędzelek. Gorąco polecam.

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja też swojego czasu miałem do czynienia z produktami iCube i jestem pozytywnie zaskoczony, jedynym minusem to iż aby trawa wyglądał tak jak na ich renderkach to jakieś 15-20 h jak nie więcej na 2x Intel Xeon Quad core 2,66 4GB ramu. Poniżej renderki zupełnie testowe okrojonego produktu zmienione materiały i jedynie 4 rodzaje trawy (normalnie chyba 12 czy 16)

 

doubleu.jpg

Edytowane przez Nowi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwzględnię propozycję mastów ;]

A przy okazji starych wymiataczy się o coś podpytam...

Czy znacie jakiś patent, żeby mieć wpływ na saturacje odbić? bez post pro...

jakiś bajer wsadzony w kanał reflect który zdesaturuje wynik?

 

robisz material Standard, w slot reflection wkladasz

RGB Tint, do niego podlaczasz Vray Reflection map,

w rgb tint kolory czyste zamieniasz na mniej nasycone (dla R,G,B)

i juz odbicia sa zdesaturowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postanowiłem odkopać jakieś swoje starocie i trochę podpicować żeby było co w folio pokazać. To jest jakiś tam ośrodek zdrowia, żadna tam ekstrawagancka modernistyczna architektura, taki po prostu klocek. Myślę że z lasem w tle przyjaźniej wyglada. Nie pokazuję w finiszach bo nie zależało mi żeby zapierało dech w piersiach, chciałem jedynie żeby wyglądało schludnie. Jak wam sie to widzi, spełniło swoje zadanie?

90068909.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah! Mocne Bonifatz! :D A ja dostałem to od kogoś, i nie wiedziałem, że to takie buty... ale najwyraźniej Bonifatz ma rację, że to z tego, a przynajmniej patrząc na pdfy to wygląda, że to z tego. Tak czy inaczej trawsko to model, dość dokładny, więc wygląda jak wygląda, ale też zasianie powierzchni 500x500m z kilkoma wieżowcami zżera 7,2GB ramu... Całość siana pluginem, który niedawno nabyłem, a nazywa się MultiScatter, z tejże właśnie firmy, skąd najwyraźniej model pochodzi. Plug kosztuje tylko 200ojro, ale opłaca się przeniesamowicie. Wszystko co najlepsze z vrayscattera i GroundWiza, bo ostatnia wersja ma również pędzelek. Gorąco polecam.

 

Sz.

 

hehe bo sam je kupiłem więc dlatego wiem co to za zielenina ;)

Racja! Multiscatter wymiata!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@plasti: Mnie się żadna nie podoba. Generalnie to fatalny efekt i dziecinny temat.

 

no tak... forum dla doroslych, jak mozna taka dziecinade wstawiac:/ a mi sie sam model podoba, fajnie zobaczyc cos innego w tym dziale, ale faktycznie nad renderem i materialami musisz jeszcze popracowac, szczegolnie nad skora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junior & pressenter - trawka mistrz!

 

 

Hehe, dzięki. :)

 

Plasti: Heh, fajne, podoba mi się taki szczegół jak na przykład zadrapanie pazurami na muszli, ale nad skórą faktycznie musisz popracować, poza tym jakoś tak dziwnie, że między nadgarstkiem a łokciem skóra jest spękana, a wyżej gładziutka.

 

Indian: No! To jest ładniutkie.

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dac 77: ...

 

render byl na szybko, jeszcze na dodatek odgrzebylawalem mapki z zb, chcialem przetestowac ta metode postprodukcji z osobnych pasow cieni ambienta i reflecta, wielkie dzieki vision3d i pressenter, dobrze wiedziec ze jeszcze sa normalni ludzie :]

 

co do modelu mial juz finish, o tutaj :)>>>> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69971

 

 

 

@indian: fajne mydelka, ale jakby za malo polysku:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic nie pokazywałem, więc takie małe pace ręczne wybranych kadrów sens pokazywania wszystkiego czyli z tych tematów ok. 50 obrazków było by spamowaniem tego działu wiec tylko parę sztuk , mniej i bardziej udane, – lecz nie na tyle satysfakcjonują moja osobę by poleciały do F, choć duze prawdopodobieństwo totka, na zagranicznym portalu. świecone standardowo, Omi, messhe-vrey, direckt- plus masa ekranów świetlnych.

22biurowiec_1_web.jpg

382or.jpg

904s.jpg

892s.jpg

551s.jpg

733or.jpg

620or.jpg

141or.jpg

813s.jpg

345or.jpg

134or.jpg

47a1.jpg

896or.jpg

28biurowiec_3_web.jpg

18biurowiec_2_web.jpg

Edytowane przez CzAk1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności