Tamyl91 Napisano 11 Grudzień 2010 Napisano 11 Grudzień 2010 (edytowane) NV, ładnie, podoba się :) ja też postanowiłem pouczyć się studyjnego renderowania, oto efekt zabawy z moją audi a5: Edytowane 11 Grudzień 2010 przez Tamyl91
bolitic Napisano 12 Grudzień 2010 Napisano 12 Grudzień 2010 Po tych fajnych renderach NV i Tamyl91, troche mi głupio wrzucać taki shit-test samochodu, ale to w zasadzie jest zabawa z nowym HDRI - tło wyciete z HDRki dlatego takie powyginane miejscami.
Tamyl91 Napisano 12 Grudzień 2010 Napisano 12 Grudzień 2010 bolitic, czemu klosze lamp odbijają jak lustro? :) Ogólnie klimat jest fajny, ale jakośc renderu jakaś kiepskawa
bolitic Napisano 12 Grudzień 2010 Napisano 12 Grudzień 2010 Pewnie dlatego, że dałem za duże reflectivity w szkle - to samo szkło jest na szybach i na kloszach, będę musiał zrobić osobne materiały dla tych części. Render w zasadzie testowy na niskich ustawieniach szczególnie, lakieru. Tnx:)
jahred6 Napisano 12 Grudzień 2010 Napisano 12 Grudzień 2010 Coś dziwny materiał na suficie brzydko sie odbija. Również jest dość zielony - myślę że balans bieli. Z lewej jest ciepłe światło z prawej chłodne - celowe ? Za dużo rych halogenów, przy takiej ich ilości myślę było by jaśniej dużo. Pozatym na tej "belce" na środku sufitu - w cale nie się centralnie zamontowane :)
bolitic Napisano 12 Grudzień 2010 Napisano 12 Grudzień 2010 Można by nad światłem trochę popracować. Heh, znalazłem taki testowy renderek potworka - chciałem go dziś dokończyć jakoś, ale chyba skasowałem pliki do niego, więc tyle mi zostało:) maskara generalnie ale nawet skóra mogła być dobra w tym maxwellu na tym... czymś.
Kubaswielgus Napisano 12 Grudzień 2010 Napisano 12 Grudzień 2010 bolitic - niektórzy jedzą przy komputerze :) Wyjątkową obrzydliwy charakter.
gientekwl Napisano 12 Grudzień 2010 Napisano 12 Grudzień 2010 dzięki jahred, teraz te halogeny zauważyłem ;P. A z światłem racja, post produkcje spartoliłem...
bolitic Napisano 13 Grudzień 2010 Napisano 13 Grudzień 2010 Kubaswielgus: faktycznie nie pomyślałem, sorry:)
jahred6 Napisano 13 Grudzień 2010 Napisano 13 Grudzień 2010 Zabawa w poszukiwaniu "swojego" LWF'a i test wszystkiego. Uploaded with ImageShack.us
Georgas Napisano 13 Grudzień 2010 Napisano 13 Grudzień 2010 bardzo słaba dynamika światła przez co render jest płaski, popracuj nad materiałami
polka dot Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 oj nie taka znów bardzo. zasłonka wyszła świetnie, skóra już mniej
SWRSC Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 Taki widoczek aerial - wersja dla klienta. Wrzućcie uwagi co dopracować/zmienić w wersji dla portfolio, być może poleci do reela.
Użytkownik Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 Tiling trawy i asfaltu w oczy się rzuca. Płasko, plastikowo, makietowo czyli standard dla Polskiego Developera. Pozdrawiam Cię serdecznie!
Camel Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 Jakieś doprawienie balansem kolorów by się dało, ficzersy takie jak lens effects niech będą (o, widze że się po lewej schowało) oraz ludzi brakuje :) Więcej drzew w otoczeniu, ciemniejszy niebieski cień. Tak jakby spróbować ukazać, podkreślić klimat późnego popołudnia.
siwy Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 Wyrzuć supermarket i daj tam jezioro, łąki, las sosnowy. Developer będzie zachwycony :) A technicznie poza trawą i asfaltem bardzo porządnie.
gientekwl Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 Użytkownik Ujęcia z takiej perspektywy przeważnie wychodzą plastikowo.
Użytkownik Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 gientekwl: Nieprawda, chyba że piszesz ogólnie o wizualizacjach SWRSC. Na Priv jeśli się zgłosisz podam Ci mnóstwo przykładów.
kozioo Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 A nie chciałbyś podać tutaj tych przykładów? Myślę, że dużo osób z chęcią je zobaczy, może kogoś zainspirują :)
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 też chętnie zobacze, do reela chciałbym to dopracować.
Użytkownik Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 też chętnie zobacze, do reela chciałbym to dopracować. Dopracować? To trzeba po prostu ukończyć bo jest niedokończone. Czyli jak dobrze rozumiem zrobiłeś to tak cudownie że uważasz że nikt inny nie zrobi lepiej i chcesz bym Ci podał przykład?
vision3d Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Dopracować? To trzeba po prostu ukończyć bo jest niedokończone. Czyli jak dobrze rozumiem zrobiłem to tak cudownie że uważasz że nikt inny nie zrobi lepiej i chcesz bym Ci podał przykład? masz zly dzien czy jak? ;) uczepiles sie strasznie...
demigod Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Użytkownik jak czytam twe posty i madre wywody i jaki ty to jestes ohh i achh to kojarzysz mi sie z tym moze sam pokaz swoje jakies prace ?? 1
Użytkownik Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 demigod: Żałosny film, jeśli Cię on w jakikolwiek sposób zainteresował to nie najlepiej o Tobie świadczy. Czy uważasz że możesz skrytykować film, który obejrzałeś czy uważasz ze nie możesz bo sam nie nakręciłeś własnego? Nie odpowiadam na prywatne zaczepki a jeśli coś ktoś ma do mnie to na priv ;) Wypowiadałem się merytorycznie bo mam do tego prawo a Ty nie możesz tego mi zabronić.
Morphe Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 fakt jest taki,z e duzo jest ujec z lotu ptaka plastikowych, ogolnie, sa super realistyczne, ale jest ich malo, i w zdecydowanej wiekszosci, sa to albo ogromne arealy gdzie niewidac detalu , wkomponowane w zdjecia lotnicze, kotore to staja sie wytyczna dla odzwirciedlenia swiatla i przedluzenia terenu. ewentualnie sa arealy gdzie jest znikoma ilosc budynkow i przestrzen jest mocno zielona zadrzewiona, a ujecia sa z duzej wysokosci robione, to ok. Ale takie jak u swrsc moze widzialem doslownie PARE ktore mozna by powiedzec w miare realistycznie wygladaly, ale i tak wiadomo bylo ze to 3d ;) nie ma sie czym podniecac :D. A co do reala swierszczu to poprostu jak bym dopracowal dachy budynkow swiatlo ztuningowal zeby bylo ciekawsze, i zrobil cos z sielenina - wszedzie te same brzozy rosna i to w takim hmm regularnym rozstawieniu - malo realistyczne. idealnie nie bedize musial bys sie bawic z otoczeniem tych magazynow, lakami - zroznicowac i pewnie w 3d je klepnac no... duzo zbednego dupcenia sie chyba
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Dopracować? To trzeba po prostu ukończyć bo jest niedokończone. Czyli jak dobrze rozumiem zrobiłeś to tak cudownie że uważasz że nikt inny nie zrobi lepiej i chcesz bym Ci podał przykład? Wyraźnie napisałem, że chce do do pracować, więc kierując się logicznym myśleniem powinieneś wywnioskowac, że uważam że nie zrobiłem tego och ach cudownie. Zaoferowałeś podanie przykładów, z kozioo jesteśmy chętni zobaczyć jak to się robi w Ju es ej i być może porwać się na osiąganie takich rezultatów. Sam troszke poszukałem w sieci takich widoków z perspektywy aerial pod małym kątem, ale nic ciekawego nie znalazłem na czym można było się podszkolić. Morphe: No bankowo będę szedł w bujniejszą zieleń i większe zróżnicowanie terenu
Użytkownik Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 SWRSC: Zwróć proszę uwagę chociażby na kominy! Czy ty widziałeś kiedyś komin jak wygląda z góry? To są tak rażące błędy że wybacz ale dla mnie jest niedokończone i dziwie się że ktoś to przyjął.
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 no rozumiem, nie ja to modeluje, ale nie tłumaczę się. Chce po prostu zobaczyć (i chyba nie tylko ja) te wypasione przykłady o których mowa bo naprawdę w sieci nie natknąłem się na coś naprawdę interesującego. Co innego perspektywa pod ostrzejszym kątem - wtedy już można zaszaleć, bo mamy bajerę z horyzontem - i takich rzeczy na wypasie w sieci już jest mnóstwo.
Użytkownik Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 (edytowane) SWRSC: I tak się klientowi tłumaczysz? Że komina nie widziałeś i nie wiesz jak wygląda i że ktoś to zrobił a Ty nie wiesz kto i dlatego wygląda fatalnie? W końcu odpowiadasz za to co oddajesz. To że wygląda to jak makieta to wina własnie tych błędów jak kominy, jak okna które wyglądają jak położone na dachu ramy, jak zupełnie nierealistyczne pojedyncze drzewa na polu golfowym, te kloce obok itd. To wygląda jak byś to zrobił czekając na przystanku na autobus. Mi nie chodzi tylko o klimat bo tu przed stworzeniem klimatu, efektów trzeba po prostu to ukończyć. Więc nie gadaj o kącie że to jego wina bo jak coś jest nie dokończone to pod jakimkolwiek kątem będzie do bani. A przykłady, to np redvertex, hayesdavidson i wiele innych z czołówki. PS. Za te dziurawe kominy to dla mnie byś nie dostał żadnego zlecenia więcej. Edytowane 15 Grudzień 2010 przez Użytkownik
bolitic Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Hej wrzucam pierwszy WIP do Challenge na CGFeedback: First Contact. Roslinki: archmodels 52
chudy Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 SWRSC. teraz jest dość makietowo. i to chyba nie zarzut w sumie. mi taka konwencja np odpowiada w przypadku widoków z lotu ptaka. może dlatego, że jak na razie nie udało mi się nawet zbliżyć do realizmu w takich ujęciach. jeżeli planujesz to jeszcze poprawiać to kilka rzeczy mi przychodzi do głowy: 1. trawę i całą zieleń zróżnicować. ktoś ostatnio pokazywał teren robiony jakimś pluginem. chyba to był siwy. całkiem fajnie wyglądał. 2. no kominy warto zatkać od góry, chociaż prawdę mówiąc dopiero za 2 razem jak oglądałem obrazek to zauważyłem, że są dziurawe. 3. można by drogi same i parkingi dopracować żeby nie były takie jednolite. Mi się ogólnie podoba. Dobra komercyjna wizka.
Loki Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 cfaniak - bardzo przyjemny obrazek. Taki hmm pionixowy w odbiorze :)
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Nie muszę się tłumaczyć, ten klient nie wymaga hiper realistycznych kominów i innych detali. Tym bardziej że w tym projekcie nie płaci tyle by je dostać. pokaż te przykłady (w formie obrazkowej lub linkowej), bo przeglądałem swego czasu te strony i nie znalazłem aeriala z małego kąta, ktory naprawdę byłby dobry. Rozumiem, że gdyby kozioo odezwał się na priv to również zbywał byś go tekstem? Chudy: no najwięcej chyba przyłożę się do environmentu, jakieś pierdoły na ogródkach, detal etc. tak jak mówisz.
Użytkownik Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 SWRSC: I co może Ci jeszcze wydrukować i przesłać? To strony we flashu. Jak chcesz zobaczysz jak nie to nie, nie moja sprawa, ja Ci podałem źródło. Skompromitowałeś się z tymi kominami. 1
siwy Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 1. trawę i całą zieleń zróżnicować. ktoś ostatnio pokazywał teren robiony jakimś pluginem. chyba to był siwy. całkiem fajnie wyglądał. chyba nie ja jednak, ale miło że kojarzony jestem z dobrymi pracami :)
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Przynajmniej wiem co poprawić. Na darmo nie wystawiłem tutaj tej wizualizacji. Na innych userów zawsze moge liczyć, popatrz na komenty Morphe, czy Chudego, o to chodzi ! Gderasz mi to o dokończeniu, ale za każdym razem trzeba Cie prosić jak małego synka o zjedzenie kaszki żebyś opisał dokładnie swoje uwagi. A przecież to właśnie o nie prosiłem w pierwszym poście. Nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia do odpuść sobie sarkazm i ironię. Skompromitowałbym się gdybym wystawił ją do działu finished. Niniejszym chciałbym zakończyć kolejną głupkowatą dyskusję wycelowaną w moją osobę z Twojej strony.
Użytkownik Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 SWRSC: Od początku pisałem o kominach, trawie asfalcie itd. Prościej się już nie da. A skompromitowałeś się bo jak sam napisałeś że to wersja która poszła do klienta. Przykre że takie coś mu dałeś...
chudy Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 chyba nie ja jednak, ale miło że kojarzony jestem z dobrymi pracami :) heheh no rzeczywiście nie Ty byłeś autorem. autorem był pionix. tutaj link do właśnie tych obrazków: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=980597&postcount=1418
voyager Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Ekipa sprzątająca proszona na dział Rendery testowe bolitic - kto ci robił tą pracę? Tak bez przejarań i szumu nie dowierzam, że to twoje. Cfaniak - trochę zbyt ambientowo. Przydałoby się coś pomiksować z passami cieni i oświetlenia.
KaeMS Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Może bez przejarań i szumów ale z ortografem. SWRSC - na Użytkownika zawsze można liczyć - jak pojawi się coś wartościowego to zwykle przyjdzie "potrolować". Z tym environment'em to faktycznie robiłeś już dużo lepsze, bez względu na kąt kamery. Po prostu widziałem już lepsze osiedla, które zrobiłeś.
gientekwl Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 ja naprawdę nie rozumiem czemu paru "użytkowników" tego forum doszukuje się dziury w całym. Wizka jest naprawdę estetyczna, pierwsze na co zwraca się uwage to jest kolor/kształt/światło reszta to są dodatki. Jak ja bym zamówił taką wizke bym był zadowolony. Nie doczytałem w tym stosie postów czy ujęcie jest narzucone, ale skoro jest to moim skromnym zdaniem ciężko co kolwiek jeszcze z obrazka wyciągnąć. Wiadomo, można posiedzieć i poskubac tu i tam, ale jak szanowny SWRSC napisał, zlecenie i kasa za nie nie jest tego warte.
Morphe Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 widzisz SWRSc jests tak zapracowany ze zadko ogladasz to co na zachodzie sie robi z wizkami, z duzymi projektami :). ale ja k mowie, ja stafilem na pare.. i to przypadkiem siedzialem z nodow ogladalem, ale szalu nie ma, moze w paru, ale doslownie paru ogromnych inwstycjach gdzie podejzewam czasu bylo wystarczajaco i kasy zeby piescic kazdy krzaczek kazdy murek i wstawiac 10tys ludzi 2d ;) co do kominow niezauwazylem, fakt powinins opierdzielic modelarza, bo to nie jest kwestia moim zdnaiem kasy, ale lenistwa ;) przukyrc komin boxem i dac stalowe grzybki, to zadna robota ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się