Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

świetna sofka wyszła panie RA :)

gdybyś mógł napisać jak się ona nazywa był bym niezmiernie wdzięczny :)

salut.

post scriptum.

zmarszczki modelowane czy sculpt i normal mapki ?

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

niebo zdecydowanie gryzie się z oświetleniem budynku.

Bardzo fajne to drzewko z tyłu. onyx ?

Edytowane przez Kub@
Gość fishinthewater
Napisano

złotko słabe a studio chyba to samo co w poście #1901.

Gość fishinthewater
Napisano

zmieniłbym...yyy...materiał?:>

a 'czuje' to np tak KLIK

;)

Gość fishinthewater
Napisano

@Dunuś - lepiej ale ciut za żółto, spróbuj coś pomiędzy tym a poprzednim + dałbym trochę większy gloss.

Napisano

dzieki Loki

to plugin do PSa zmiksowany odpowiednio z podkładem. Zastanawiałem się tylko czy to dobrze wygląda i nadaje się na stronkę. Mi osobiście pasuje ale wolę znać też zdanie innych.

Napisano

gientekwl: bardziej podchodzi mi poprzednia wersja. Tutaj jakoś nieszczególnie bump wyszedł szczególnie na tej po prawej stronie w drugim rzędzie której ucieka mapowanie.

Napisano

gientekwl - lepszy bump by się przydał albo normal mapa zamiast niego. Zresztą na pewno sam widzisz błędy. Oczywiście skala ich jest tutaj większa niż wystąpią w wizkach ale dla siebie można jeszcze z tym powalczyć. Spróbuj wyrenderować je bez tekstury i wtedy się przyjrzyj jak to wychodzi.

Napisano

Korbol: bump jest ten sam, zaś rozdzielczość większa :)

Tores: jasne, żeby przydała się normalka, powalczę z crazy bump i postaram mapkę namalować jak znajde trochę czasu. Mówisz o skali modelu czy o skalowaniu mapy ?

Napisano (edytowane)

o:

 

CO poprawić, ulepszyć, zmienić, zanim odpalę finala?

wiem że sampling jest zjechany :)

 

showdown.jpg

Edytowane przez Camel
Napisano (edytowane)

dzięki, będę miał to pod uwagą, a coś oprócz tego? kompozycyjnie i coś tam?

 

renderowałem na video antialiasingu, bo area i cook variable kopały.. spróbuję sinc filter

Edytowane przez Camel
Napisano

kompozycje lepiej robić już po renderze. osobno pracując z ciachami i lodówką. To teraz przydaloby sie poprawic ale nie wiem jakie masz założenia w projekcie.

Napisano

dzięki wszystkim za wskazówki, niestety... modele przekonwertowałem na high poly i z mappingiem porażka, bo mam aż 60 takich cytryn w scenie.

Szkoda, następnym razem bardziej pomyślę...

 

Finał:

lemon_finished_small2.jpg

Napisano

No to zrób sobie 5 takich sytryn, poskaluj, pomieszaj jakimś pluginem i masz każdą inną. To jak będzie? Robisz te proceduralki czy nie?

Napisano

jezeli to tylko do ujęcia to nie ma problemu - nałóż na tą jedną zdeformowaną w photoshopie prawidłowe mapowanie i tyle. Albo daj tam małą gałązkę z niewielkimi listkami badz naklejkę tureckiej plantacji ;)

Napisano

stary, finished już jest. Nie mam czasu na to, żeby znów przeliczać render głównie. Na proceduralnych mapach nie jadę, poradziłem sobie z pelt mappingiem i następnym razem będzie o niebo lepiej :)

 

P.S. Jakiś paradoks... bo cytryna w 2 rzędzie po prawej jest dobrze zmapowana, tylko odbija otoczenie [liśćia] i jest wrażenie właśnie złego mapowania :D

Napisano

lukasjogabonito: ten dof to z kamery czy z photoshopa? Zastanawiam się, czy którymś ze sposobów można wyciągnąć taki fajny fotograficzny okrągły bokeh?

Napisano

bubu bardzo bardzo.

 

od dluzszego czasu przegladam ten watek i az wstyd pokazac tu swoje;)

vray max9 i ps. test wszystkiego :D krzeselka nie moje. [nie wiem czemu ale parkiet wciaz przypomina mi bardziej linoleum niz drogi parkiet]

644.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności