indian Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 świetna sofka wyszła panie RA :) gdybyś mógł napisać jak się ona nazywa był bym niezmiernie wdzięczny :) salut. post scriptum. zmarszczki modelowane czy sculpt i normal mapki ?
RA Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 To jest Vibieffe 470 Fancy. Załamania, to normale.
Camel Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 (edytowane) misiu kubusiu, vray jak mjut. Edytowane 12 Styczeń 2011 przez Camel
cfaniak Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 @Dunuś: twarz się zgubiła Test światła do nowej wizki, monitor rozregulowałem i nie wiem czy nie za jasno/ciemno, przydała by się opinia.
Kub@ Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 (edytowane) niebo zdecydowanie gryzie się z oświetleniem budynku. Bardzo fajne to drzewko z tyłu. onyx ? Edytowane 12 Styczeń 2011 przez Kub@
cfaniak Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 @kuba: roślinka z kolekcji nr1 z 3dmentor.ru
Tores Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 cfaniak - za dużo jasnego. Sharpen też ci go rozjaśnił trochę. A ja z pytaniem jak takie coś odbieracie?
Stachu Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 znałożyłeś na to jakiś filtr w photoshopie? bo wyglada jakby było malowane akwarelą
Camel Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 (edytowane) teścik złotka studia i postpro. Vryjek i PS. Edytowane 12 Styczeń 2011 przez Camel
Gość fishinthewater Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 złotko słabe a studio chyba to samo co w poście #1901.
Camel Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 studio te same, oświetlenie zmodyfikowane, a złotko czemu słabe? Zasugeruj mi, jak Ty to czujesz że słabe? Co byś zmienił?
Gość fishinthewater Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 zmieniłbym...yyy...materiał?:> a 'czuje' to np tak KLIK ;)
gientekwl Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 (edytowane) cichy wip lemonów: Edytowane 12 Styczeń 2011 przez gientekwl
Gość fishinthewater Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 @Dunuś - lepiej ale ciut za żółto, spróbuj coś pomiędzy tym a poprzednim + dałbym trochę większy gloss.
Loki Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Tores akwarelki bardzo przyjemne. Jak to robiłeś ? gientekwl - cytryny jak żywe. Jest jakaś postprodukcja na tym obrazku ?
Tores Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 dzieki Loki to plugin do PSa zmiksowany odpowiednio z podkładem. Zastanawiałem się tylko czy to dobrze wygląda i nadaje się na stronkę. Mi osobiście pasuje ale wolę znać też zdanie innych.
Touch Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Tores, mnie się to bardzo podoba:)) Takie inne podejście do viz, imho bardzo udane. Pozdrawiam
gientekwl Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Loki - tylko balans kolorów i krzywe, czyli standart
Loki Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Nadaje się i to bardzo - podziel się informacją tajną co to za plug-in ?
Tores Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 To Virtual painter 5. Oczywiście obrazek jak pisałem wyżej odpowiednio zmiksowany był z wynikowym.
gientekwl Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 dzięki stary ;) nie chcę spamować, ale myślę, że już skończyłem
Korbol Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 gientekwl: bardziej podchodzi mi poprzednia wersja. Tutaj jakoś nieszczególnie bump wyszedł szczególnie na tej po prawej stronie w drugim rzędzie której ucieka mapowanie.
Tores Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 gientekwl - lepszy bump by się przydał albo normal mapa zamiast niego. Zresztą na pewno sam widzisz błędy. Oczywiście skala ich jest tutaj większa niż wystąpią w wizkach ale dla siebie można jeszcze z tym powalczyć. Spróbuj wyrenderować je bez tekstury i wtedy się przyjrzyj jak to wychodzi.
gientekwl Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Korbol: bump jest ten sam, zaś rozdzielczość większa :) Tores: jasne, żeby przydała się normalka, powalczę z crazy bump i postaram mapkę namalować jak znajde trochę czasu. Mówisz o skali modelu czy o skalowaniu mapy ?
Meedo_pl Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 gientekwl - fajnie , ale reflect za mały mi się wydaje i faktycznie z bumpem możnaby jeszcze powalczyć i powinno być super.
Lucek Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Zrób lepiej proceduralką tego bumpa nie będzie problemu ze skalą.
vision3d Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 gientekwl - wygladaja smakowicie, jak poprawisz bump'a bedzie gut. Tylko ja bym szedl jeszcze w cieplejsza tonacje, cos w tym kierunku:
gientekwl Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 vision3d Juz myślałem, że to na max'a jest rozjaśnione - nie dziwić się, w nocy robiłem... Opisz swoje post pro. Dobra, zachęciliście mnie, poprawię bumpa :)
vision3d Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 pobawilem sie troche curve RGB + color balance;)
gientekwl Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 jasność jest lepsza, co do WB to raczej kwestia indywidualna :)
Camel Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) o: CO poprawić, ulepszyć, zmienić, zanim odpalę finala? wiem że sampling jest zjechany :) Edytowane 13 Styczeń 2011 przez Camel
Camel Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) dzięki, będę miał to pod uwagą, a coś oprócz tego? kompozycyjnie i coś tam? renderowałem na video antialiasingu, bo area i cook variable kopały.. spróbuję sinc filter Edytowane 13 Styczeń 2011 przez Camel
Lucek Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Czarna plama wielkości pół renderu. Zasugeruj przestrzeń jakimś studiem:)
olaf Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 kompozycje lepiej robić już po renderze. osobno pracując z ciachami i lodówką. To teraz przydaloby sie poprawic ale nie wiem jakie masz założenia w projekcie.
Camel Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 założenie jest proste: lodówka i żarcie jako świeżość z lodówki :)
gientekwl Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 dzięki wszystkim za wskazówki, niestety... modele przekonwertowałem na high poly i z mappingiem porażka, bo mam aż 60 takich cytryn w scenie. Szkoda, następnym razem bardziej pomyślę... Finał:
Lucek Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 No to zrób sobie 5 takich sytryn, poskaluj, pomieszaj jakimś pluginem i masz każdą inną. To jak będzie? Robisz te proceduralki czy nie?
olaf Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 jezeli to tylko do ujęcia to nie ma problemu - nałóż na tą jedną zdeformowaną w photoshopie prawidłowe mapowanie i tyle. Albo daj tam małą gałązkę z niewielkimi listkami badz naklejkę tureckiej plantacji ;)
gientekwl Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 stary, finished już jest. Nie mam czasu na to, żeby znów przeliczać render głównie. Na proceduralnych mapach nie jadę, poradziłem sobie z pelt mappingiem i następnym razem będzie o niebo lepiej :) P.S. Jakiś paradoks... bo cytryna w 2 rzędzie po prawej jest dobrze zmapowana, tylko odbija otoczenie [liśćia] i jest wrażenie właśnie złego mapowania :D
jahred6 Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 lukasjogabonito nieciekawe to ujęcie ;/ niechże jakiś ciekawszy będzie ten kard.
Lucek Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 lukasjogabonito: ten dof to z kamery czy z photoshopa? Zastanawiam się, czy którymś ze sposobów można wyciągnąć taki fajny fotograficzny okrągły bokeh?
jakubm Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 bubu bardzo bardzo. od dluzszego czasu przegladam ten watek i az wstyd pokazac tu swoje;) vray max9 i ps. test wszystkiego :D krzeselka nie moje. [nie wiem czemu ale parkiet wciaz przypomina mi bardziej linoleum niz drogi parkiet]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się