Loki Napisano 20 Październik 2010 Napisano 20 Październik 2010 zioło zacne, zwłaszcza te wyższe źdźbła z nasionami. Przyłączam sie do pytania Morphego. a i kolorystycznie też fajnie siedzi.
arturprx2 Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Press lampka jest od artemide i sie nazywa doride terra.
NV Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 pressenter : Tuta na zielsko i to migiem ! :)
jahred6 Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 press tego Ci nie odpuścimy, tuttozioło ! Wygląda jak przeklejone w szopie, czyli mocno realistycznie! Super!
Camel Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Też nie odpuszczę, w najbliższym czasie będę robił projekt na portfolio i byś użyczył nam informacji, jak wykonałeś trawę. Jest super, bardzo się dowiedzieć jak to robiłeś, dlatego przyłączam się do reszty. I chętnie się jakoś odwdzięczę, może napiwkiem :)
Bonifatz Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Trawa wygląda mi na to : http://www.rendering.ru/index.php/plugins-gallery/igrass/
pressenter Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Hah! Mocne Bonifatz! :D A ja dostałem to od kogoś, i nie wiedziałem, że to takie buty... ale najwyraźniej Bonifatz ma rację, że to z tego, a przynajmniej patrząc na pdfy to wygląda, że to z tego. Tak czy inaczej trawsko to model, dość dokładny, więc wygląda jak wygląda, ale też zasianie powierzchni 500x500m z kilkoma wieżowcami zżera 7,2GB ramu... Całość siana pluginem, który niedawno nabyłem, a nazywa się MultiScatter, z tejże właśnie firmy, skąd najwyraźniej model pochodzi. Plug kosztuje tylko 200ojro, ale opłaca się przeniesamowicie. Wszystko co najlepsze z vrayscattera i GroundWiza, bo ostatnia wersja ma również pędzelek. Gorąco polecam. Sz.
Nowi Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 (edytowane) Witam ja też swojego czasu miałem do czynienia z produktami iCube i jestem pozytywnie zaskoczony, jedynym minusem to iż aby trawa wyglądał tak jak na ich renderkach to jakieś 15-20 h jak nie więcej na 2x Intel Xeon Quad core 2,66 4GB ramu. Poniżej renderki zupełnie testowe okrojonego produktu zmienione materiały i jedynie 4 rodzaje trawy (normalnie chyba 12 czy 16) Edytowane 21 Październik 2010 przez Nowi
arturprx2 Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 konkretny towar Nowi ;] naprawde bardzo konkretny!
Cide Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Omg, kosiarka mi się włącza w garażu przez te zielska ;P
remanent Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 pressenter - szalejesz w exteriorach :D arturprx2 - śliczna sypialnia
Stachu Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 @remanent sypialnia? xD @Novi tylko nalożyć lepiej texturkę na chodnik i murek a bym pomyślał że jakieś foty sobie tu wsadzasz
arturprx2 Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 po małych korektach prosto z maxa
Camel Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 Juz widać teraz że to lustro, jak na moje oko, wciąż odbija w 100% :D Poza tym ładnie i nie mam czego się uczepić. Tylko te dozowniki od pojemnikow czarne - ble.
SWRSC Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 ja na lustro daje odbicie około 90%, diffuse czarny. Lepiej sie odznacza.
arturprx2 Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 uwzględnię propozycję mastów ;] A przy okazji starych wymiataczy się o coś podpytam... Czy znacie jakiś patent, żeby mieć wpływ na saturacje odbić? bez post pro... jakiś bajer wsadzony w kanał reflect który zdesaturuje wynik?
Nowi Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 arturprx2 -> ja czasami robię lustro jako blend material, lusto + szkło można fajne efekty uzyskać. Tu akurat chciałem aby IS-y było na lustrze widać ...
Gość Gosc Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 uwzględnię propozycję mastów ;] A przy okazji starych wymiataczy się o coś podpytam... Czy znacie jakiś patent, żeby mieć wpływ na saturacje odbić? bez post pro... jakiś bajer wsadzony w kanał reflect który zdesaturuje wynik? robisz material Standard, w slot reflection wkladasz RGB Tint, do niego podlaczasz Vray Reflection map, w rgb tint kolory czyste zamieniasz na mniej nasycone (dla R,G,B) i juz odbicia sa zdesaturowane
vision3d Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 Nowi - bardzo ladnie, przyjemne swiatelko, tylko cos recznik po prawej sie swieci jakby siedziala w nim neonowka;)
Nowi Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 vision3d -> dzięki, no coś tam spaprałem ale nie pamiętam już co bo to dawno było ;)
Camel Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 sądzę że nie ustawiles w opcjach zaznaczonego modelu odbijalnosci GI ;)
Stachu Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 postanowiłem odkopać jakieś swoje starocie i trochę podpicować żeby było co w folio pokazać. To jest jakiś tam ośrodek zdrowia, żadna tam ekstrawagancka modernistyczna architektura, taki po prostu klocek. Myślę że z lasem w tle przyjaźniej wyglada. Nie pokazuję w finiszach bo nie zależało mi żeby zapierało dech w piersiach, chciałem jedynie żeby wyglądało schludnie. Jak wam sie to widzi, spełniło swoje zadanie?
Bonifatz Napisano 22 Październik 2010 Napisano 22 Październik 2010 Hah! Mocne Bonifatz! :D A ja dostałem to od kogoś, i nie wiedziałem, że to takie buty... ale najwyraźniej Bonifatz ma rację, że to z tego, a przynajmniej patrząc na pdfy to wygląda, że to z tego. Tak czy inaczej trawsko to model, dość dokładny, więc wygląda jak wygląda, ale też zasianie powierzchni 500x500m z kilkoma wieżowcami zżera 7,2GB ramu... Całość siana pluginem, który niedawno nabyłem, a nazywa się MultiScatter, z tejże właśnie firmy, skąd najwyraźniej model pochodzi. Plug kosztuje tylko 200ojro, ale opłaca się przeniesamowicie. Wszystko co najlepsze z vrayscattera i GroundWiza, bo ostatnia wersja ma również pędzelek. Gorąco polecam. Sz. hehe bo sam je kupiłem więc dlatego wiem co to za zielenina ;) Racja! Multiscatter wymiata!
polka dot Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 Dawno nic nowego nie pokazywałem tutaj, tak wiec exterior test- ogólnie: dobra robota. więcej takich testów- ogólnie:)
Podstavsky Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 To render czy model z viewportu :D
vision3d Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 no Indian, niestety slabiutkie to to jest, wyglada jak scanline render:/ sprobuj dac temu mydelku material z serii SSS, dopracuj tez GI bo inny jest na podlozu a inny na mydle, tak jakby z dwoch roznych scen wziete.
Morphe Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 mydlo, wszystko umyje nawet..... badz chcialbym cie mydlic...
JunioR Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 (edytowane) dobra robota. więcej takich testów- ogólnie:) O dzięki polka tak ogólnie :) Pionier- dzięki! pozdr. Edytowane 23 Październik 2010 przez JunioR
Pionier Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 Junior & pressenter - trawka mistrz!
Smoku Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 teraz to mydełko chyba się za bardzo świeci :P
Camel Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 zmniejsz saturację GI /zmniejsz secondary bounces i daj rozmyte odbicie, zbadaj faktyczny material mydla ktory znajdziesz w kuchni/łazience :P
plasti Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 (edytowane) test postprodukcji z renderpassow w vray, 2 wersje, osobiscie bardziej podoba mi sie ta jasniejsza... Edytowane 23 Październik 2010 przez plasti
indian Napisano 24 Październik 2010 Napisano 24 Październik 2010 ok to by było na tyle z tym mydełkiem :) salut.
dac77 Napisano 24 Październik 2010 Napisano 24 Październik 2010 @plasti: Mnie się żadna nie podoba. Generalnie to fatalny efekt i dziecinny temat.
vision3d Napisano 24 Październik 2010 Napisano 24 Październik 2010 @plasti: Mnie się żadna nie podoba. Generalnie to fatalny efekt i dziecinny temat. no tak... forum dla doroslych, jak mozna taka dziecinade wstawiac:/ a mi sie sam model podoba, fajnie zobaczyc cos innego w tym dziale, ale faktycznie nad renderem i materialami musisz jeszcze popracowac, szczegolnie nad skora.
pressenter Napisano 24 Październik 2010 Napisano 24 Październik 2010 Junior & pressenter - trawka mistrz! Hehe, dzięki. :) Plasti: Heh, fajne, podoba mi się taki szczegół jak na przykład zadrapanie pazurami na muszli, ale nad skórą faktycznie musisz popracować, poza tym jakoś tak dziwnie, że między nadgarstkiem a łokciem skóra jest spękana, a wyżej gładziutka. Indian: No! To jest ładniutkie. Sz.
plasti Napisano 24 Październik 2010 Napisano 24 Październik 2010 @dac 77: ... render byl na szybko, jeszcze na dodatek odgrzebylawalem mapki z zb, chcialem przetestowac ta metode postprodukcji z osobnych pasow cieni ambienta i reflecta, wielkie dzieki vision3d i pressenter, dobrze wiedziec ze jeszcze sa normalni ludzie :] co do modelu mial juz finish, o tutaj :)>>>> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69971 @indian: fajne mydelka, ale jakby za malo polysku:]
Predator Napisano 24 Październik 2010 Napisano 24 Październik 2010 Indian popracuj jeszcze nad materialem samego mydla. Ja proponowalbym ci zrobic wersje mokra chyba efekt koncowy bylby bardziej efektowny, ewentualnie mozna by sie jeszcze pokusic o piane...
arch515 Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 (edytowane) Dawno nic nie pokazywałem, więc takie małe pace ręczne wybranych kadrów sens pokazywania wszystkiego czyli z tych tematów ok. 50 obrazków było by spamowaniem tego działu wiec tylko parę sztuk , mniej i bardziej udane, – lecz nie na tyle satysfakcjonują moja osobę by poleciały do F, choć duze prawdopodobieństwo totka, na zagranicznym portalu. świecone standardowo, Omi, messhe-vrey, direckt- plus masa ekranów świetlnych. Edytowane 25 Październik 2010 przez CzAk1
Gość fishinthewater Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 @arch515 niezly zastrzyk trzyde nam zapodales z samego rana. Odrazu sie obudzilem.
vision3d Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 miodzio:) moglbys zalozyc osobny watek na te Twoje 'spam':)
arch515 Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 dziękować panom :) , z wątkiem to już myślałem kiedyś ..kiedyś..ale jakoś na razie brak sił :) 1
hcpiter Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 arch- myślę, ze warto dodać to do galerii 3d, tutaj to zginie dość szybko szybko, a takie perełki warto czasami sobie pooglądać kilka razy by sie poinspirowac ziom :)
JunioR Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 No zrywa buty Arch ! Brawo, brawo i jeszcze raz brawo ;) Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się