Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

zioło zacne, zwłaszcza te wyższe źdźbła z nasionami. Przyłączam sie do pytania Morphego.

 

a i kolorystycznie też fajnie siedzi.

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 296,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pressenter : Tuta na zielsko i to migiem ! :)

Napisano

press tego Ci nie odpuścimy, tuttozioło ! Wygląda jak przeklejone w szopie, czyli mocno realistycznie! Super!

Napisano

Też nie odpuszczę, w najbliższym czasie będę robił projekt na portfolio i byś użyczył nam informacji, jak wykonałeś trawę. Jest super, bardzo się dowiedzieć jak to robiłeś, dlatego przyłączam się do reszty. I chętnie się jakoś odwdzięczę, może napiwkiem :)

Napisano

Hah! Mocne Bonifatz! :D A ja dostałem to od kogoś, i nie wiedziałem, że to takie buty... ale najwyraźniej Bonifatz ma rację, że to z tego, a przynajmniej patrząc na pdfy to wygląda, że to z tego. Tak czy inaczej trawsko to model, dość dokładny, więc wygląda jak wygląda, ale też zasianie powierzchni 500x500m z kilkoma wieżowcami zżera 7,2GB ramu... Całość siana pluginem, który niedawno nabyłem, a nazywa się MultiScatter, z tejże właśnie firmy, skąd najwyraźniej model pochodzi. Plug kosztuje tylko 200ojro, ale opłaca się przeniesamowicie. Wszystko co najlepsze z vrayscattera i GroundWiza, bo ostatnia wersja ma również pędzelek. Gorąco polecam.

 

Sz.

Napisano

Witam ja też swojego czasu miałem do czynienia z produktami iCube i jestem pozytywnie zaskoczony, jedynym minusem to iż aby trawa wyglądał tak jak na ich renderkach to jakieś 15-20 h jak nie więcej na 2x Intel Xeon Quad core 2,66 4GB ramu. Poniżej renderki zupełnie testowe okrojonego produktu zmienione materiały i jedynie 4 rodzaje trawy (normalnie chyba 12 czy 16)

 

doubleu.jpg

Edytowane przez Nowi

Napisano

Omg, kosiarka mi się włącza w garażu przez te zielska ;P

Napisano

@remanent sypialnia? xD

@Novi tylko nalożyć lepiej texturkę na chodnik i murek a bym pomyślał że jakieś foty sobie tu wsadzasz

Napisano

Juz widać teraz że to lustro, jak na moje oko, wciąż odbija w 100% :D

Poza tym ładnie i nie mam czego się uczepić. Tylko te dozowniki od pojemnikow czarne - ble.

Napisano

ja na lustro daje odbicie około 90%, diffuse czarny. Lepiej sie odznacza.

Napisano

uwzględnię propozycję mastów ;]

A przy okazji starych wymiataczy się o coś podpytam...

Czy znacie jakiś patent, żeby mieć wpływ na saturacje odbić? bez post pro...

jakiś bajer wsadzony w kanał reflect który zdesaturuje wynik?

Napisano

arturprx2 -> ja czasami robię lustro jako blend material, lusto + szkło można fajne efekty uzyskać.

 

Tu akurat chciałem aby IS-y było na lustrze widać ...

lazienkar.jpg

Napisano
uwzględnię propozycję mastów ;]

A przy okazji starych wymiataczy się o coś podpytam...

Czy znacie jakiś patent, żeby mieć wpływ na saturacje odbić? bez post pro...

jakiś bajer wsadzony w kanał reflect który zdesaturuje wynik?

 

robisz material Standard, w slot reflection wkladasz

RGB Tint, do niego podlaczasz Vray Reflection map,

w rgb tint kolory czyste zamieniasz na mniej nasycone (dla R,G,B)

i juz odbicia sa zdesaturowane

Napisano

Nowi - bardzo ladnie, przyjemne swiatelko, tylko cos recznik po prawej sie swieci jakby siedziala w nim neonowka;)

Napisano

vision3d -> dzięki, no coś tam spaprałem ale nie pamiętam już co bo to dawno było ;)

Napisano

sądzę że nie ustawiles w opcjach zaznaczonego modelu odbijalnosci GI ;)

Napisano

postanowiłem odkopać jakieś swoje starocie i trochę podpicować żeby było co w folio pokazać. To jest jakiś tam ośrodek zdrowia, żadna tam ekstrawagancka modernistyczna architektura, taki po prostu klocek. Myślę że z lasem w tle przyjaźniej wyglada. Nie pokazuję w finiszach bo nie zależało mi żeby zapierało dech w piersiach, chciałem jedynie żeby wyglądało schludnie. Jak wam sie to widzi, spełniło swoje zadanie?

90068909.png

Napisano
Hah! Mocne Bonifatz! :D A ja dostałem to od kogoś, i nie wiedziałem, że to takie buty... ale najwyraźniej Bonifatz ma rację, że to z tego, a przynajmniej patrząc na pdfy to wygląda, że to z tego. Tak czy inaczej trawsko to model, dość dokładny, więc wygląda jak wygląda, ale też zasianie powierzchni 500x500m z kilkoma wieżowcami zżera 7,2GB ramu... Całość siana pluginem, który niedawno nabyłem, a nazywa się MultiScatter, z tejże właśnie firmy, skąd najwyraźniej model pochodzi. Plug kosztuje tylko 200ojro, ale opłaca się przeniesamowicie. Wszystko co najlepsze z vrayscattera i GroundWiza, bo ostatnia wersja ma również pędzelek. Gorąco polecam.

 

Sz.

 

hehe bo sam je kupiłem więc dlatego wiem co to za zielenina ;)

Racja! Multiscatter wymiata!

Napisano
Dawno nic nowego nie pokazywałem tutaj, tak wiec exterior test- ogólnie:

 

dobra robota.

 

więcej takich testów- ogólnie:)

Napisano

no Indian, niestety slabiutkie to to jest, wyglada jak scanline render:/ sprobuj dac temu mydelku material z serii SSS, dopracuj tez GI bo inny jest na podlozu a inny na mydle, tak jakby z dwoch roznych scen wziete.

Napisano
dobra robota.

 

więcej takich testów- ogólnie:)

 

O dzięki polka tak ogólnie :)

Pionier- dzięki!

pozdr.

Edytowane przez JunioR

Napisano

zmniejsz saturację GI /zmniejsz secondary bounces i daj rozmyte odbicie, zbadaj faktyczny material mydla ktory znajdziesz w kuchni/łazience :P

Napisano

test postprodukcji z renderpassow w vray, 2 wersje, osobiscie bardziej podoba mi sie ta jasniejsza...

 

 

allcompare.jpg

Edytowane przez plasti

Napisano

@plasti: Mnie się żadna nie podoba. Generalnie to fatalny efekt i dziecinny temat.

Napisano
@plasti: Mnie się żadna nie podoba. Generalnie to fatalny efekt i dziecinny temat.

 

no tak... forum dla doroslych, jak mozna taka dziecinade wstawiac:/ a mi sie sam model podoba, fajnie zobaczyc cos innego w tym dziale, ale faktycznie nad renderem i materialami musisz jeszcze popracowac, szczegolnie nad skora.

Napisano
Junior & pressenter - trawka mistrz!

 

 

Hehe, dzięki. :)

 

Plasti: Heh, fajne, podoba mi się taki szczegół jak na przykład zadrapanie pazurami na muszli, ale nad skórą faktycznie musisz popracować, poza tym jakoś tak dziwnie, że między nadgarstkiem a łokciem skóra jest spękana, a wyżej gładziutka.

 

Indian: No! To jest ładniutkie.

 

Sz.

Napisano

@dac 77: ...

 

render byl na szybko, jeszcze na dodatek odgrzebylawalem mapki z zb, chcialem przetestowac ta metode postprodukcji z osobnych pasow cieni ambienta i reflecta, wielkie dzieki vision3d i pressenter, dobrze wiedziec ze jeszcze sa normalni ludzie :]

 

co do modelu mial juz finish, o tutaj :)>>>> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69971

 

 

 

@indian: fajne mydelka, ale jakby za malo polysku:]

Napisano

Indian popracuj jeszcze nad materialem samego mydla. Ja proponowalbym ci zrobic wersje mokra chyba efekt koncowy bylby bardziej efektowny, ewentualnie mozna by sie jeszcze pokusic o piane...

Napisano

Dawno nic nie pokazywałem, więc takie małe pace ręczne wybranych kadrów sens pokazywania wszystkiego czyli z tych tematów ok. 50 obrazków było by spamowaniem tego działu wiec tylko parę sztuk , mniej i bardziej udane, – lecz nie na tyle satysfakcjonują moja osobę by poleciały do F, choć duze prawdopodobieństwo totka, na zagranicznym portalu. świecone standardowo, Omi, messhe-vrey, direckt- plus masa ekranów świetlnych.

22biurowiec_1_web.jpg

382or.jpg

904s.jpg

892s.jpg

551s.jpg

733or.jpg

620or.jpg

141or.jpg

813s.jpg

345or.jpg

134or.jpg

47a1.jpg

896or.jpg

28biurowiec_3_web.jpg

18biurowiec_2_web.jpg

Edytowane przez CzAk1

Napisano

@arch515 niezly zastrzyk trzyde nam zapodales z samego rana. Odrazu sie obudzilem.

Napisano

dziękować panom :) , z wątkiem to już myślałem kiedyś ..kiedyś..ale jakoś na razie brak sił :)

Napisano

arch- myślę, ze warto dodać to do galerii 3d, tutaj to zginie dość szybko szybko, a takie perełki warto czasami sobie pooglądać kilka razy by sie poinspirowac ziom :)

Napisano

No zrywa buty Arch ! Brawo, brawo i jeszcze raz brawo ;)

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności