Napisano 20 Październik 201014 l zioło zacne, zwłaszcza te wyższe źdźbła z nasionami. Przyłączam sie do pytania Morphego. a i kolorystycznie też fajnie siedzi.
Napisano 21 Październik 201014 l press tego Ci nie odpuścimy, tuttozioło ! Wygląda jak przeklejone w szopie, czyli mocno realistycznie! Super!
Napisano 21 Październik 201014 l Też nie odpuszczę, w najbliższym czasie będę robił projekt na portfolio i byś użyczył nam informacji, jak wykonałeś trawę. Jest super, bardzo się dowiedzieć jak to robiłeś, dlatego przyłączam się do reszty. I chętnie się jakoś odwdzięczę, może napiwkiem :)
Napisano 21 Październik 201014 l Trawa wygląda mi na to : http://www.rendering.ru/index.php/plugins-gallery/igrass/
Napisano 21 Październik 201014 l Hah! Mocne Bonifatz! :D A ja dostałem to od kogoś, i nie wiedziałem, że to takie buty... ale najwyraźniej Bonifatz ma rację, że to z tego, a przynajmniej patrząc na pdfy to wygląda, że to z tego. Tak czy inaczej trawsko to model, dość dokładny, więc wygląda jak wygląda, ale też zasianie powierzchni 500x500m z kilkoma wieżowcami zżera 7,2GB ramu... Całość siana pluginem, który niedawno nabyłem, a nazywa się MultiScatter, z tejże właśnie firmy, skąd najwyraźniej model pochodzi. Plug kosztuje tylko 200ojro, ale opłaca się przeniesamowicie. Wszystko co najlepsze z vrayscattera i GroundWiza, bo ostatnia wersja ma również pędzelek. Gorąco polecam. Sz.
Napisano 21 Październik 201014 l Witam ja też swojego czasu miałem do czynienia z produktami iCube i jestem pozytywnie zaskoczony, jedynym minusem to iż aby trawa wyglądał tak jak na ich renderkach to jakieś 15-20 h jak nie więcej na 2x Intel Xeon Quad core 2,66 4GB ramu. Poniżej renderki zupełnie testowe okrojonego produktu zmienione materiały i jedynie 4 rodzaje trawy (normalnie chyba 12 czy 16) Edytowane 21 Październik 201014 l przez Nowi
Napisano 21 Październik 201014 l pressenter - szalejesz w exteriorach :D arturprx2 - śliczna sypialnia
Napisano 21 Październik 201014 l @remanent sypialnia? xD @Novi tylko nalożyć lepiej texturkę na chodnik i murek a bym pomyślał że jakieś foty sobie tu wsadzasz
Napisano 22 Październik 201014 l Juz widać teraz że to lustro, jak na moje oko, wciąż odbija w 100% :D Poza tym ładnie i nie mam czego się uczepić. Tylko te dozowniki od pojemnikow czarne - ble.
Napisano 22 Październik 201014 l ja na lustro daje odbicie około 90%, diffuse czarny. Lepiej sie odznacza.
Napisano 22 Październik 201014 l uwzględnię propozycję mastów ;] A przy okazji starych wymiataczy się o coś podpytam... Czy znacie jakiś patent, żeby mieć wpływ na saturacje odbić? bez post pro... jakiś bajer wsadzony w kanał reflect który zdesaturuje wynik?
Napisano 22 Październik 201014 l arturprx2 -> ja czasami robię lustro jako blend material, lusto + szkło można fajne efekty uzyskać. Tu akurat chciałem aby IS-y było na lustrze widać ...
Napisano 22 Październik 201014 l uwzględnię propozycję mastów ;] A przy okazji starych wymiataczy się o coś podpytam... Czy znacie jakiś patent, żeby mieć wpływ na saturacje odbić? bez post pro... jakiś bajer wsadzony w kanał reflect który zdesaturuje wynik? robisz material Standard, w slot reflection wkladasz RGB Tint, do niego podlaczasz Vray Reflection map, w rgb tint kolory czyste zamieniasz na mniej nasycone (dla R,G,B) i juz odbicia sa zdesaturowane
Napisano 22 Październik 201014 l Nowi - bardzo ladnie, przyjemne swiatelko, tylko cos recznik po prawej sie swieci jakby siedziala w nim neonowka;)
Napisano 22 Październik 201014 l vision3d -> dzięki, no coś tam spaprałem ale nie pamiętam już co bo to dawno było ;)
Napisano 22 Październik 201014 l sądzę że nie ustawiles w opcjach zaznaczonego modelu odbijalnosci GI ;)
Napisano 22 Październik 201014 l postanowiłem odkopać jakieś swoje starocie i trochę podpicować żeby było co w folio pokazać. To jest jakiś tam ośrodek zdrowia, żadna tam ekstrawagancka modernistyczna architektura, taki po prostu klocek. Myślę że z lasem w tle przyjaźniej wyglada. Nie pokazuję w finiszach bo nie zależało mi żeby zapierało dech w piersiach, chciałem jedynie żeby wyglądało schludnie. Jak wam sie to widzi, spełniło swoje zadanie?
Napisano 22 Październik 201014 l Hah! Mocne Bonifatz! :D A ja dostałem to od kogoś, i nie wiedziałem, że to takie buty... ale najwyraźniej Bonifatz ma rację, że to z tego, a przynajmniej patrząc na pdfy to wygląda, że to z tego. Tak czy inaczej trawsko to model, dość dokładny, więc wygląda jak wygląda, ale też zasianie powierzchni 500x500m z kilkoma wieżowcami zżera 7,2GB ramu... Całość siana pluginem, który niedawno nabyłem, a nazywa się MultiScatter, z tejże właśnie firmy, skąd najwyraźniej model pochodzi. Plug kosztuje tylko 200ojro, ale opłaca się przeniesamowicie. Wszystko co najlepsze z vrayscattera i GroundWiza, bo ostatnia wersja ma również pędzelek. Gorąco polecam. Sz. hehe bo sam je kupiłem więc dlatego wiem co to za zielenina ;) Racja! Multiscatter wymiata!
Napisano 23 Październik 201014 l Dawno nic nowego nie pokazywałem tutaj, tak wiec exterior test- ogólnie: dobra robota. więcej takich testów- ogólnie:)
Napisano 23 Październik 201014 l no Indian, niestety slabiutkie to to jest, wyglada jak scanline render:/ sprobuj dac temu mydelku material z serii SSS, dopracuj tez GI bo inny jest na podlozu a inny na mydle, tak jakby z dwoch roznych scen wziete.
Napisano 23 Październik 201014 l dobra robota. więcej takich testów- ogólnie:) O dzięki polka tak ogólnie :) Pionier- dzięki! pozdr. Edytowane 23 Październik 201014 l przez JunioR
Napisano 23 Październik 201014 l zmniejsz saturację GI /zmniejsz secondary bounces i daj rozmyte odbicie, zbadaj faktyczny material mydla ktory znajdziesz w kuchni/łazience :P
Napisano 23 Październik 201014 l test postprodukcji z renderpassow w vray, 2 wersje, osobiscie bardziej podoba mi sie ta jasniejsza... Edytowane 23 Październik 201014 l przez plasti
Napisano 24 Październik 201014 l @plasti: Mnie się żadna nie podoba. Generalnie to fatalny efekt i dziecinny temat.
Napisano 24 Październik 201014 l @plasti: Mnie się żadna nie podoba. Generalnie to fatalny efekt i dziecinny temat. no tak... forum dla doroslych, jak mozna taka dziecinade wstawiac:/ a mi sie sam model podoba, fajnie zobaczyc cos innego w tym dziale, ale faktycznie nad renderem i materialami musisz jeszcze popracowac, szczegolnie nad skora.
Napisano 24 Październik 201014 l Junior & pressenter - trawka mistrz! Hehe, dzięki. :) Plasti: Heh, fajne, podoba mi się taki szczegół jak na przykład zadrapanie pazurami na muszli, ale nad skórą faktycznie musisz popracować, poza tym jakoś tak dziwnie, że między nadgarstkiem a łokciem skóra jest spękana, a wyżej gładziutka. Indian: No! To jest ładniutkie. Sz.
Napisano 24 Październik 201014 l @dac 77: ... render byl na szybko, jeszcze na dodatek odgrzebylawalem mapki z zb, chcialem przetestowac ta metode postprodukcji z osobnych pasow cieni ambienta i reflecta, wielkie dzieki vision3d i pressenter, dobrze wiedziec ze jeszcze sa normalni ludzie :] co do modelu mial juz finish, o tutaj :)>>>> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69971 @indian: fajne mydelka, ale jakby za malo polysku:]
Napisano 24 Październik 201014 l Indian popracuj jeszcze nad materialem samego mydla. Ja proponowalbym ci zrobic wersje mokra chyba efekt koncowy bylby bardziej efektowny, ewentualnie mozna by sie jeszcze pokusic o piane...
Napisano 25 Październik 201014 l Dawno nic nie pokazywałem, więc takie małe pace ręczne wybranych kadrów sens pokazywania wszystkiego czyli z tych tematów ok. 50 obrazków było by spamowaniem tego działu wiec tylko parę sztuk , mniej i bardziej udane, – lecz nie na tyle satysfakcjonują moja osobę by poleciały do F, choć duze prawdopodobieństwo totka, na zagranicznym portalu. świecone standardowo, Omi, messhe-vrey, direckt- plus masa ekranów świetlnych. Edytowane 25 Październik 201014 l przez CzAk1
Napisano 25 Październik 201014 l @arch515 niezly zastrzyk trzyde nam zapodales z samego rana. Odrazu sie obudzilem.
Napisano 25 Październik 201014 l dziękować panom :) , z wątkiem to już myślałem kiedyś ..kiedyś..ale jakoś na razie brak sił :)
Napisano 25 Październik 201014 l arch- myślę, ze warto dodać to do galerii 3d, tutaj to zginie dość szybko szybko, a takie perełki warto czasami sobie pooglądać kilka razy by sie poinspirowac ziom :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto