Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

arch515...po prostu świetne. masz bardzo bardzo bardzo specyficzny styl robienia wizualizacji. bardzo rozpoznawalny. jakoś zawsze da się rozpoznać, albo przynajmniej przypuszczać, że to Ty jesteś autorem.

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

super:) mega czystosc i zmyslne kadry. Niektore ujecia pamietam, poakzywales je juz dosc dawno, czy to znaczy ze tak dlugo meczyles ten projekt? Pokazuj wszsytko:)

Napisano

arch515: dech mi zaparło. Czysty ART. Absolutnie genialne rendy. Koniecznie przenieś do finished! To się nadaje do golda! Mój głos masz!

mirekbini: Zacnie to wygląda, ale przyłączam się do zdania Dunusia z tym IES-em. Poza tym bardzo mi brakuje rozświetlenia w miejscu gdzie słońce pada na podłogę. Przy tak mocnym słońcu ta część pokoju przy balkonie powinna być chyba dużo bardziej doświetlona.

 

Ode mnie takie tam biuro, jak zwykle podzięki na kolanach dla pionixa za pomoc z materiałami i ujęciami:

 

camera04.jpg

camera06.jpg

camera08.jpg

camera03.jpg

camera02.jpg

camera07.jpg

camera01.jpg

camera09.jpg

Napisano (edytowane)

arch515 piękne obrazki i fajna architektura! Ciekawi mnie czy to konkursowo czy tylko wizkowo, czy to Twoje dzieło ?

 

peter_f bardzo ładnie 3 obrazek najlepszy ( czym w nim świeciłeś ? )

Edytowane przez jahred6
Napisano
przy wciąż pogarszającej się sytuacji socjalno politycznej jak lodu brakuję wciąż rosnących w doświadczenie porządnych - świadomych odpowiedzialności - projektantów

pokaż coś leniu :)

 

arch515: brawo! za kilka lat strach pomyśleć.

pierońsko trudne technicznie do wybudowania, robisz do tego rysunki budowlane czy to tylko koncepcja?

Napisano

jahred6: dzięki Oskar, świecone Vray sun'em.

 

indian: bardzo sympatyczne, choć bąbelki powinny być delikatniejsze IMO (bardziej przezroczyste), ale pewnie robiłeś testy i przyglądałeś się rzeczywistości, więc może właśnie tak ma być.

Napisano

peter-f- fajnie wyglądają te wizki, 4 najbardziej mi przypadła do gustu.

grafik3d- korekcje kamery by się przydało użyć bo wygląda jakby się ten blok chciał przewrócić, ale tak ogólnie to nawet nawet, tylko to niebo.

 

pozdrawiam

Napisano

Arch: E tam, pokazałbyś jakieś rzuty, urbanistykę, jakąś architekturę. :P

 

peter_f: Ładnie, tylko na trzecim to obicie fotela wygląda bardzo plastykowo.

 

indian: Jakośnie do końca, te bąbelki po boku jakieś takie płaskie wyszły, ale za to materiał bąbelek... podziel się. :D

 

Ode mnie takie zabawy z nowym projektem:

 

int6.jpg

 

Sz.

Napisano

Ale Ty ciśniesz Szymon te wizki.. Miałeś okres co jarałeś ostro je ale ostatnio to dajesz popis niezły. Projekty jak i wizki imo mistrz.

 

Pozdrawiam,

BiX

Napisano

domyślam się że chodzi o to:

te chmury są niebieskie, przyjrzyj się naturze że powinny być białoszare.. czy jak tam będzie, porównaj!

 

clouds_3202.jpg

 

moim zdaniem Twoje niebo po prostu fatalnie w gruncie rzeczy wygląda i byłoby sześć razy ładniej gdybyś zmienił :c

Napisano
domyślam się że chodzi o to:

te chmury są niebieskie, przyjrzyj się naturze że powinny być białoszare.. czy jak tam będzie, porównaj!

 

 

 

moim zdaniem Twoje niebo po prostu fatalnie w gruncie rzeczy wygląda i byłoby sześć razy ładniej gdybyś zmienił :c

 

A to to jasne. niestety cale enviro jest z revita a nie mialem czasu juz tego zmieniac a po imp do maxa to niebo sie zieleni.

Napisano

Testowałem czerwień lakieru samochodowego i celowałem w tą ze słynnego SLS'a ale coś cały czas jest nie tak. Mam brzydkie odbicia, studio do kitu i nie wiem jak ugryźć ten temat (włącznie z renderowaniem z mapami HDR):

cropped850.png

Jest ktoś dobrze ogarniający rendering motoryzacyjny w Blenderze?

Czy Blendera Internal można do takich rzeczy zaprzęgać? Czy jest to po prostu za mocny temat dla tego renderera?

Napisano (edytowane)

;) jestem w szoku ,że tak pozytywnie się przyjęło, naprawdę bardzo się cieszę.

Slowiak – dzięki jeszcze raz.

 

NV – dziękować:)

 

Vision3D – naprawdę dzięki.

 

Pionier – dzięki:) cieszę się ze przypadło ci do gustu.

 

Hicpiter - dziękować ziom!! Wiesz, jaki ma stosunek do wrzucania do F… Ten dział mi cholernie odpowiada i w 95% jak wchodzę na max3d to tylko dla tego działu, czasami jak ma więcej czasu to po chodzę i poszperam by nakarmić głowę inf. Porostu za mało czasu, poza tym w nie których działach się gubię haha, ale się nie śmiać, i podejrzewam, że są działy/wątki, o których nie wiem nawet:)

 

JunioR – dzięki ziomuś!! Bardzo:) staram się od czasu do czasu oderwać się od cada:)

 

Chudy – dzięki, i bardzo milo mi to słyszeć.. Chodź nie wiem, co jest takiego rozpoznawalnego, ale jak jest , to znak, że idę w tym kierunku, którym bym chciał iść . Dzięki.

 

JohnZi – siemasz, masta:) projekt tej budy „białej „ to mecze go i już zamęczyłem chyba..Ale bardziej budowlano niż wizualnie, ale to koncepcja – prze dyplomowy czy coś..Pozostałe to komercje max 2dni na obrazek.

 

Xiz0r –, ma ostatnią fazę robienia pod słońce, bądź mocnych przepaleń – albo raczej testowanie pewnych możliwości, jakie daje soft. Jak wspominałem totki się pojawia, co do niektórych obrazków, wiec Będzie pokazany suchy render, – co nie, których morze to cieszyć, bo tylko kiedyś .Pokazałem suchy render, i świerszcz okrzyknął go bladym naleśnikiem, i faktycznie trafniej nie mógł bardziej – przy okazji podziękowania dla niego za użyczenie puszek farb:)

Używam bardzo dużo CS coraz częściej, AF. Rederuje często warstwami..W maxie najważniejsze jest złapać doby kadr, detal i zrobić wyjściowy materiał, a światło złapać odpowiednia temp., (które tez można potem stosunkowo w 70% zmienić w Cs) i dobre cieniowanie, jednym słowem max to tak dobra BAZA, a łącznie technik softów daje dobra zabawę – chodź kosztowną w czas.

 

Donuś – dzięki.

 

Peter_f - dzięki ziom naprawdę dzięki!! Chciałbym w przyszłości, na własne potrzeby by wizki był trochę więcej niż tylko wiz..Bo coś było z tego ART. zobaczymy:) chodź najważniejsze zawsze w moim przypadku będzie realizacji, ale utopijne projekty mogą czasami dobrze za owocować..

Co do twoich obrazków, elegancko podłoga wyszła skryptem.? Dajesz rade bez najmniejszych widzę tu potknięć:) chodź czekam na jakiś samolot ;p

 

Freedom Fighter – dzięki ziom dzięki!!

 

Polka dot – dziękować, jak tam twoje studia.? Walczysz.?;)

 

Kub@ - dziękuję, z niecierpliwością czekam na twój produkt dvd,

 

Jahred – dzięki. Komercyjnie prace. chodź dostaje wolna rękę, jeśli chodzi o kreowanie wnętrz, detalu, a białe „pudła” to mój projekt – przed dyplomowy czy tam dyplomowy nie wiem, zgubiłem się już nawet, na którym roku jestem, i kiedy je skończę. Eeee.. A konkursów nie robię.

 

Peter_muler dzięki bardzo i nie zapeszaj:), Jeśli chodzi o biurowiec, to dostaje rysunki z racji ze to komercja. Białe „pudła robię dokumentację budo/ plus na niektóre elementy, – które sobie wybrałem, doc. Wykonawczą, i faktycznie miałem/mam problem z wieloma elementami tymi na pozór banalnymi, a z niektórymi poległem – pomijając już kroczki prawne gidze jest tam parę mocno naciągniętych, ale zgodnych z przepisami.

.

Indian – dzięki.

Pressenter – nie ten dział, jeśli chodzi o białe pudla- morze jak mi się nie przeje już tak do końca ten projekt to pokaże go szerzej w odpowiednim dziale..Chodź zaczynam w to powątpiewać z racji zmęczenia i należałoby to zrobić jeszcze raz zupełnie inaczej., A przy komercjach, komu, na co rzut.? I arch.? Ma być ładny obrazek:) hehe

Simonhc – siemasz ziom. No płaskie..Płaskie też to za uwarzyłem winna wysokich wartości kamer, chodź niby naturalnych sugerując się obiektywami, będę walczył dalej:)

 

pozdrawiam.

Edytowane przez arch515
Napisano

liście to tekstura na plaszczyzne? jesli to uciułane w onyxie, to radze zajrzec do manuala bo mozna wyeksportowac krzywione plaszczyzny (efekt grawitacji kształtu lisci) :)

Napisano

arch515 Ty mój Mistrzu! Piękności pokazujesz:)

Sroka8888 - na mój gust liście trochę zbyt duże.

Dunuś - strasznie przejarane i przez to dużo detalu uciekło

 

I ode mnie takie banalne pitu pitu:

be2a63b8914d13d9.jpg

Napisano

pionix - bardzo przyjemnie, jaki AA filter na tym jest że tak "miękko i wyraźnie" wyszło wszystko ? (i do jakiej rozdzielczości liczone było) o ile można wiedzieć

Napisano (edytowane)

@pionix super :)

@Dunuś bardzo fajnie, ale jakoś poprzednia wersja bardziej mi pasowała.

 

a ode mnie finisz mydełka, mam nadzieje że wyszło nie najgorzej :)

mydekobombelkifinish.jpg

salut.

Edytowane przez indian
Napisano

Cześć,

Ode mnie coś takiego. Zabawa z DOF-em i oświetleniem HDRI.

Max 2009, Mental ray,

Oświtlenie to zwykły skylight z żródłem światła HDRI + Enviroment Background Switcher w polu reflections także HDRI

 

chairhdridof1.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Dunuś jest przepalone i nie wygląda dobrze. Samym burnem renderu nie zrobisz :-)

Pobaw się ustawieniami camery, wtedy powinno być dobrze. Chyba że wsadziłeś tam jakiegoś kosmicznie mocnego plane'a to - zmniejsz moc.

Napisano (edytowane)

Halski1982: ładnie wychodzi, przyjemne.

 

jahred6: poprzednio próbowałem ryśka na mocnym multiplier to mi sie drewno przejaralo, teraz jak uzywam ustawien camery to jest ok z kolorem drewna, a po drugie, troche ustawien kamery nie rozumiem - chcę ustawić tak żeby było w miare jasno, potem do tego troche podciągam reinharda, a burn zmniejszalem nawet do 0.01 i to nic nie pomogło :/

 

EDIT: Zapomniałem, że jest jeszcze 0,001 i tym razem pomogło. Szit. :c

 

Yeah. Może wygrałem? Może juz jest OK? O to mi chodzi że chciałem jasnego rozchodu oświetlenia w scenie, kontrastu (cienie, shading), i przy tym minimalne przepalenia oraz żywy kolor tekstur.

Coś w ten deseń, które lepsze?

 

rlwburn001.jpgrlwburn002.jpg

Edytowane przez Camel
Napisano

Dzieki wszystkim za pochlebstwa :)

Loki - filtr AA to VRaySincFilter. W Photoshopie trochę jeszcze wyostrzone a złudzenie miękkości może dodaje leciutki glow.

chudy - dywan jest everowy. Ja go tylko zmodyfikowałem przez zagęszczenie i zmianę materiału.

 

indian - takie dość bardzo motowo/satynowe wyszło to mydło. Wydaje mi się że powierzchnia mydła jest bardziej "szklista/twarda" i nie czuć SSS jak w przykładzie:

http://www.aloes-uroda.pl/files/Mydlo_to_twarzy_i_ciala_z_awokado.jpg

http://www.tenthousandvillages.com/catalog/get_file.php/nav/product/zoom_6813050.jpg

Halski1982 - naturalnie to wygląda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności