Napisano 25 Październik 201014 l arch515...po prostu świetne. masz bardzo bardzo bardzo specyficzny styl robienia wizualizacji. bardzo rozpoznawalny. jakoś zawsze da się rozpoznać, albo przynajmniej przypuszczać, że to Ty jesteś autorem.
Napisano 25 Październik 201014 l super:) mega czystosc i zmyslne kadry. Niektore ujecia pamietam, poakzywales je juz dosc dawno, czy to znaczy ze tak dlugo meczyles ten projekt? Pokazuj wszsytko:)
Napisano 25 Październik 201014 l super balansujesz na cienkiej granicy przepalenia obrazka, i zawsze wychodzi idealnie. chciałbym zobaczyć jakiś z tych jasnych obrazków suchy render i obok postpro. porównać. piękne to jest
Napisano 25 Październik 201014 l arch515: nieeee!!! nie pokazuj takich rzeczy Edytowane 26 Październik 201014 l przez CzAk1
Napisano 25 Październik 201014 l arch515: dech mi zaparło. Czysty ART. Absolutnie genialne rendy. Koniecznie przenieś do finished! To się nadaje do golda! Mój głos masz! mirekbini: Zacnie to wygląda, ale przyłączam się do zdania Dunusia z tym IES-em. Poza tym bardzo mi brakuje rozświetlenia w miejscu gdzie słońce pada na podłogę. Przy tak mocnym słońcu ta część pokoju przy balkonie powinna być chyba dużo bardziej doświetlona. Ode mnie takie tam biuro, jak zwykle podzięki na kolanach dla pionixa za pomoc z materiałami i ujęciami:
Napisano 25 Październik 201014 l arch515 - rewelacja, uczta dla oczu i pożywka dla zdrowej zazdrości:) _ za dużo piję:\ Edytowane 25 Październik 201014 l przez polka dot
Napisano 25 Październik 201014 l arch515 piękne obrazki i fajna architektura! Ciekawi mnie czy to konkursowo czy tylko wizkowo, czy to Twoje dzieło ? peter_f bardzo ładnie 3 obrazek najlepszy ( czym w nim świeciłeś ? ) Edytowane 25 Październik 201014 l przez jahred6
Napisano 25 Październik 201014 l przy wciąż pogarszającej się sytuacji socjalno politycznej jak lodu brakuję wciąż rosnących w doświadczenie porządnych - świadomych odpowiedzialności - projektantów pokaż coś leniu :) arch515: brawo! za kilka lat strach pomyśleć. pierońsko trudne technicznie do wybudowania, robisz do tego rysunki budowlane czy to tylko koncepcja?
Napisano 26 Październik 201014 l @arch515: cudo :) ode mnie mydełko z bombelkami, nie wiem czy na plus, sami oceńcie: salut.
Napisano 26 Październik 201014 l Sam materiał mydła ok :) ale bąbelki jakieś nie pasujące nie wygladają jak piana
Napisano 26 Październik 201014 l jahred6: dzięki Oskar, świecone Vray sun'em. indian: bardzo sympatyczne, choć bąbelki powinny być delikatniejsze IMO (bardziej przezroczyste), ale pewnie robiłeś testy i przyglądałeś się rzeczywistości, więc może właśnie tak ma być.
Napisano 26 Październik 201014 l indian! :) na everach jest fajny tutek, polecę: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7956/particleflow-for-packshots
Napisano 26 Październik 201014 l Peter_f- Bardzo ładnie, widać, że Pionix`a styl :) A to bardzo dobrze, oby tak dalej ! pozdr.
Napisano 26 Październik 201014 l Peter_f - pięknie, nic dodać nic ująć :) i dzięki też za miłe słowo ;)
Napisano 26 Październik 201014 l Koncepcja Kamienicy w Kielcowie, która waszym zdaniem lepsza co byście poprawili
Napisano 26 Październik 201014 l peter-f- fajnie wyglądają te wizki, 4 najbardziej mi przypadła do gustu. grafik3d- korekcje kamery by się przydało użyć bo wygląda jakby się ten blok chciał przewrócić, ale tak ogólnie to nawet nawet, tylko to niebo. pozdrawiam
Napisano 26 Październik 201014 l Arch: E tam, pokazałbyś jakieś rzuty, urbanistykę, jakąś architekturę. :P peter_f: Ładnie, tylko na trzecim to obicie fotela wygląda bardzo plastykowo. indian: Jakośnie do końca, te bąbelki po boku jakieś takie płaskie wyszły, ale za to materiał bąbelek... podziel się. :D Ode mnie takie zabawy z nowym projektem: Sz.
Napisano 26 Październik 201014 l Ale Ty ciśniesz Szymon te wizki.. Miałeś okres co jarałeś ostro je ale ostatnio to dajesz popis niezły. Projekty jak i wizki imo mistrz. Pozdrawiam, BiX
Napisano 26 Październik 201014 l będą poprawki ale właśnie zatwierdzony idzie do realizacji, jakieś propozycje co można by w tym poprawić ta wizka to tylko szybkotest do koncepcji
Napisano 26 Październik 201014 l domyślam się że chodzi o to: te chmury są niebieskie, przyjrzyj się naturze że powinny być białoszare.. czy jak tam będzie, porównaj! moim zdaniem Twoje niebo po prostu fatalnie w gruncie rzeczy wygląda i byłoby sześć razy ładniej gdybyś zmienił :c
Napisano 26 Październik 201014 l domyślam się że chodzi o to: te chmury są niebieskie, przyjrzyj się naturze że powinny być białoszare.. czy jak tam będzie, porównaj! moim zdaniem Twoje niebo po prostu fatalnie w gruncie rzeczy wygląda i byłoby sześć razy ładniej gdybyś zmienił :c A to to jasne. niestety cale enviro jest z revita a nie mialem czasu juz tego zmieniac a po imp do maxa to niebo sie zieleni.
Napisano 26 Październik 201014 l Arch zacnie wyszlo. Eteriorki niektore troche plaskie ale klimat dobry! Wnetrza miazga!
Napisano 26 Październik 201014 l Testowałem czerwień lakieru samochodowego i celowałem w tą ze słynnego SLS'a ale coś cały czas jest nie tak. Mam brzydkie odbicia, studio do kitu i nie wiem jak ugryźć ten temat (włącznie z renderowaniem z mapami HDR): Jest ktoś dobrze ogarniający rendering motoryzacyjny w Blenderze? Czy Blendera Internal można do takich rzeczy zaprzęgać? Czy jest to po prostu za mocny temat dla tego renderera?
Napisano 26 Październik 201014 l Podstavsky popatrz na te materiały http://matrep.parastudios.de/index.php?action=view&material=64-colorshift-paint-ora-red&fc=9
Napisano 26 Październik 201014 l Dzięki grafik3d za zainteresowanie, ale te materiały z repozytorium open materials są zazwyczaj bardzo słabe :) No chyba że ja nie potrafię wydobyć z nich wartości otoczeniem. To może być druga kwestia...
Napisano 26 Październik 201014 l test ryśka i LWF, do tego curve editor i kontrast GI, czysty vray framebuffer
Napisano 26 Październik 201014 l ;) jestem w szoku ,że tak pozytywnie się przyjęło, naprawdę bardzo się cieszę. Slowiak – dzięki jeszcze raz. NV – dziękować:) Vision3D – naprawdę dzięki. Pionier – dzięki:) cieszę się ze przypadło ci do gustu. Hicpiter - dziękować ziom!! Wiesz, jaki ma stosunek do wrzucania do F… Ten dział mi cholernie odpowiada i w 95% jak wchodzę na max3d to tylko dla tego działu, czasami jak ma więcej czasu to po chodzę i poszperam by nakarmić głowę inf. Porostu za mało czasu, poza tym w nie których działach się gubię haha, ale się nie śmiać, i podejrzewam, że są działy/wątki, o których nie wiem nawet:) JunioR – dzięki ziomuś!! Bardzo:) staram się od czasu do czasu oderwać się od cada:) Chudy – dzięki, i bardzo milo mi to słyszeć.. Chodź nie wiem, co jest takiego rozpoznawalnego, ale jak jest , to znak, że idę w tym kierunku, którym bym chciał iść . Dzięki. JohnZi – siemasz, masta:) projekt tej budy „białej „ to mecze go i już zamęczyłem chyba..Ale bardziej budowlano niż wizualnie, ale to koncepcja – prze dyplomowy czy coś..Pozostałe to komercje max 2dni na obrazek. Xiz0r –, ma ostatnią fazę robienia pod słońce, bądź mocnych przepaleń – albo raczej testowanie pewnych możliwości, jakie daje soft. Jak wspominałem totki się pojawia, co do niektórych obrazków, wiec Będzie pokazany suchy render, – co nie, których morze to cieszyć, bo tylko kiedyś .Pokazałem suchy render, i świerszcz okrzyknął go bladym naleśnikiem, i faktycznie trafniej nie mógł bardziej – przy okazji podziękowania dla niego za użyczenie puszek farb:) Używam bardzo dużo CS coraz częściej, AF. Rederuje często warstwami..W maxie najważniejsze jest złapać doby kadr, detal i zrobić wyjściowy materiał, a światło złapać odpowiednia temp., (które tez można potem stosunkowo w 70% zmienić w Cs) i dobre cieniowanie, jednym słowem max to tak dobra BAZA, a łącznie technik softów daje dobra zabawę – chodź kosztowną w czas. Donuś – dzięki. Peter_f - dzięki ziom naprawdę dzięki!! Chciałbym w przyszłości, na własne potrzeby by wizki był trochę więcej niż tylko wiz..Bo coś było z tego ART. zobaczymy:) chodź najważniejsze zawsze w moim przypadku będzie realizacji, ale utopijne projekty mogą czasami dobrze za owocować.. Co do twoich obrazków, elegancko podłoga wyszła skryptem.? Dajesz rade bez najmniejszych widzę tu potknięć:) chodź czekam na jakiś samolot ;p Freedom Fighter – dzięki ziom dzięki!! Polka dot – dziękować, jak tam twoje studia.? Walczysz.?;) Kub@ - dziękuję, z niecierpliwością czekam na twój produkt dvd, Jahred – dzięki. Komercyjnie prace. chodź dostaje wolna rękę, jeśli chodzi o kreowanie wnętrz, detalu, a białe „pudła” to mój projekt – przed dyplomowy czy tam dyplomowy nie wiem, zgubiłem się już nawet, na którym roku jestem, i kiedy je skończę. Eeee.. A konkursów nie robię. Peter_muler dzięki bardzo i nie zapeszaj:), Jeśli chodzi o biurowiec, to dostaje rysunki z racji ze to komercja. Białe „pudła robię dokumentację budo/ plus na niektóre elementy, – które sobie wybrałem, doc. Wykonawczą, i faktycznie miałem/mam problem z wieloma elementami tymi na pozór banalnymi, a z niektórymi poległem – pomijając już kroczki prawne gidze jest tam parę mocno naciągniętych, ale zgodnych z przepisami. . Indian – dzięki. Pressenter – nie ten dział, jeśli chodzi o białe pudla- morze jak mi się nie przeje już tak do końca ten projekt to pokaże go szerzej w odpowiednim dziale..Chodź zaczynam w to powątpiewać z racji zmęczenia i należałoby to zrobić jeszcze raz zupełnie inaczej., A przy komercjach, komu, na co rzut.? I arch.? Ma być ładny obrazek:) hehe Simonhc – siemasz ziom. No płaskie..Płaskie też to za uwarzyłem winna wysokich wartości kamer, chodź niby naturalnych sugerując się obiektywami, będę walczył dalej:) pozdrawiam. Edytowane 26 Październik 201014 l przez arch515
Napisano 26 Październik 201014 l Arch. ... Ty chory człowieku Ty. :) :) :) - Coś naprawdę niespotykanego !
Napisano 26 Październik 201014 l Sie masz wariacie:) ciesz się ze chodź trochę ci podpasywało :) pozdrawiam.
Napisano 26 Październik 201014 l Takie wczesne testy sceny: Wiem że muszę wymienić teksturę trawy bo strasznie się powtarza. arch515:cudne rendery
Napisano 26 Październik 201014 l liście to tekstura na plaszczyzne? jesli to uciułane w onyxie, to radze zajrzec do manuala bo mozna wyeksportowac krzywione plaszczyzny (efekt grawitacji kształtu lisci) :)
Napisano 26 Październik 201014 l Tak z onyxa dzięki za info a mam do was pytanie czy liście nie wydają się za duże? Edytowane 26 Październik 201014 l przez Sroka8888
Napisano 26 Październik 201014 l arch515 Ty mój Mistrzu! Piękności pokazujesz:) Sroka8888 - na mój gust liście trochę zbyt duże. Dunuś - strasznie przejarane i przez to dużo detalu uciekło I ode mnie takie banalne pitu pitu:
Napisano 26 Październik 201014 l Dzięki, Pioniksie :) kolejna walka: EDIT: Burna mam 0,01 i nie moge juz mniej :/ Edytowane 26 Październik 201014 l przez Camel
Napisano 26 Październik 201014 l pionix - bardzo przyjemnie, jaki AA filter na tym jest że tak "miękko i wyraźnie" wyszło wszystko ? (i do jakiej rozdzielczości liczone było) o ile można wiedzieć
Napisano 27 Październik 201014 l @pionix super :) @Dunuś bardzo fajnie, ale jakoś poprzednia wersja bardziej mi pasowała. a ode mnie finisz mydełka, mam nadzieje że wyszło nie najgorzej :) salut. Edytowane 27 Październik 201014 l przez indian
Napisano 27 Październik 201014 l Cześć, Ode mnie coś takiego. Zabawa z DOF-em i oświetleniem HDRI. Max 2009, Mental ray, Oświtlenie to zwykły skylight z żródłem światła HDRI + Enviroment Background Switcher w polu reflections także HDRI Uploaded with ImageShack.us
Napisano 27 Październik 201014 l indian: to czemu Ty wczoraj pisałeś, że teraz lepiej? :p BTW, uzasadnij to jakoś....
Napisano 27 Październik 201014 l Dunuś jest przepalone i nie wygląda dobrze. Samym burnem renderu nie zrobisz :-) Pobaw się ustawieniami camery, wtedy powinno być dobrze. Chyba że wsadziłeś tam jakiegoś kosmicznie mocnego plane'a to - zmniejsz moc.
Napisano 27 Październik 201014 l pionix. bardzo ładnie. którym furem robiony dywanik? vrayowym czy maxowym? :)
Napisano 27 Październik 201014 l Halski1982: ładnie wychodzi, przyjemne. jahred6: poprzednio próbowałem ryśka na mocnym multiplier to mi sie drewno przejaralo, teraz jak uzywam ustawien camery to jest ok z kolorem drewna, a po drugie, troche ustawien kamery nie rozumiem - chcę ustawić tak żeby było w miare jasno, potem do tego troche podciągam reinharda, a burn zmniejszalem nawet do 0.01 i to nic nie pomogło :/ EDIT: Zapomniałem, że jest jeszcze 0,001 i tym razem pomogło. Szit. :c Yeah. Może wygrałem? Może juz jest OK? O to mi chodzi że chciałem jasnego rozchodu oświetlenia w scenie, kontrastu (cienie, shading), i przy tym minimalne przepalenia oraz żywy kolor tekstur. Coś w ten deseń, które lepsze? Edytowane 27 Październik 201014 l przez Camel
Napisano 27 Październik 201014 l Dzieki wszystkim za pochlebstwa :) Loki - filtr AA to VRaySincFilter. W Photoshopie trochę jeszcze wyostrzone a złudzenie miękkości może dodaje leciutki glow. chudy - dywan jest everowy. Ja go tylko zmodyfikowałem przez zagęszczenie i zmianę materiału. indian - takie dość bardzo motowo/satynowe wyszło to mydło. Wydaje mi się że powierzchnia mydła jest bardziej "szklista/twarda" i nie czuć SSS jak w przykładzie: http://www.aloes-uroda.pl/files/Mydlo_to_twarzy_i_ciala_z_awokado.jpg http://www.tenthousandvillages.com/catalog/get_file.php/nav/product/zoom_6813050.jpg Halski1982 - naturalnie to wygląda.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto