Skocz do zawartości

Marcin 'Buła' Dyjak - Teczka


Buła

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w mojej teczce.

 

Aktualnie pracuję nad modelem samochodzika RC.

Aktualnie mam gotowe koła i kończę robić karoserię, całe zawieszenie jeszcze nie oteksturowane.

 

Screen:

 

ss_whnrxh.jpg

 

Siatka:

wire_whnrhn.jpg

Edytowane przez Buła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie potrzebnie użyłeś poly na zaznaczenie szyb, wystarczy je zrobić na teksturze.

 

Nie zawsze, jeśli są na texturze, krawędzie mogą być nieostre, zwłaszcza gdy wejdą mipmapy. Odcinając okna na geometrii masz pewność, że zawsze będą ostro zaznaczone. No i nie widać schodków na ukośnych liniach.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny realistyczny kiosk:)

Brakuje szyldu z napisem, który by nieco ożywił temat bo na górze jest tylko żółty pas.

 

Można ciut odważniej pojechać z graffiti, szczególnie na froncie, jakiś wielki np dwubarwny tag.

Brud jest fajny, bardzo stonowany, ja bym widział jednak miejscami nieco więcej customowych uszkodzeń, może zdarta farba, może jakieś wlepki.

To jednak kwestia stylistyki.

 

Czego mi brakuje to na pewno skrzynki na gazety, jakiejś skrzynki z prądem na ścianie, może prau kabli biegnących po ścianie (nie wiem, może jest z tyłu?).

 

Zapodaj texy jeszcze.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu ma rację z tym niedodawaniem graffiti w każdym miejscu, ale tylko połowicznie.

Pierdyknięcie wrzuta na całej przedniej zasuwce kiosku byłoby realistyczne, wystarczy wyjść na ulicę, są miejsca wysmarowane od góry do dołu.

 

A takie dwa proste tagi na kiosku działają na zasadzie "jeden tu pacnę, a drugi tu".

A reszta kiosku czyściutka.

Wiesz, to nie tak, że ja się upieram przy swoim koniecznie, podejście do takiego growego realizmu to sprawa zależna od punktu siedzenia, czyli stylistyki w głównej mierze.

Tylko zwracam uwagę na takie niuanse estetyczne.

 

Np. zdarzają się takie jakby stojące na ulicy blaszane kwadratowe słupy z prądem w środku (tudzież drzwi co za nimi jest prąd, takie z trupią czaszką) co są nie raz całkowicie oblejone plakatami, że nawet nie widać kawałka blachy.

Więc nierealistyczne jest podejście takie, że robimy słup z prądem, a na nim jeden plakacik:) Nawet żadne strzępy po poprzednim nie wiszą.

Wręcz wskazane jest, żeby w takim growym realiźmie nawet trochę przesadzać z tym brudem i szczochami na ścianach, odrapaniami, mazami, zaciekami i resztkami ogłoszeń.

 

Skracając, chodzi mi o to, że autor powinien podejść do textur z nieco większą odwagą, większym szaleństwem:)

Jednak tak jak napisałem, to kwestia stylistyki i nad tym można się rozstrząsać całą noc.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze i porady, przydadzą się na przyszłość.

Kiosku już nie będę tuningować, zabieram się za nowy model zaraz.

 

Do teczki dorzucę jeszcze model klatki z ogródka meteorologicznego który robiłem kilka dni temu:

 

meteorological_station_by_bula17-d47rci5.png

Edytowane przez Buła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się szczerze, że podobają mi się Twoje budynki.

Ładne tekstury, widać, że umiesz mapować i używać decali.

 

Największą wadą Twojej architektury jest bardzo prosta budowa. Rozdzielnia gazu to box, podobnie kiosk. Chyba czas wyruszyć na głębszą wodę.

 

Z mojego czepialstwa to tabliczka na drzwiach kiosku nijak nie pasuje do tak publicznego budynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie pisałeś nic o autentyczności, zwróciłeś uwagę na zupełnie inny aspekt pod który ewentualnie dałoby się podciągnąć stwierdzenie o autentyczności heh. Poza tym nie można poza małymi szczegółom odmówić tym prackom autentyczności o wstawione na większą scenę z oświetleniem wyglądałoby dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie komentarze.

 

Budynek jest prosty, bo tak wygląda w rzeczywistości (rozdzielnia stojąca na obrzeżach mojego miasta). Jako następny cel upatrzę sobie coś bardziej skomplikowanego :]

Jeśli chodzi o tabliczkę na drzwiach kiosku to coś podobnego było na refce - chodzi o to żeby osobom nieupoważnionym nie przyszło do głowy wchodzić do środka kiosku. Ale fakt, mogłem użyć trochę innego symbolu niż przekreślony, idący ludek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem wymodelować palmtopa leżącego na biurku :D

Efekt:

 

rXQsu.png

 

Pracka zrobiona głównie w celu dalszego treningu wypalania normalek i robienia speculara na metalu.

Renderowane w marmoset toolbag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano dobry jest - jakies wieksze rendery by sie przydaly, uwagi:

- metal na tych wystajacych ramionach - swietnie wyszedl :)

- metal pomaranczowej budy - troche slabo - w sensie - wyglada dobrze ale tak jakby to byl brąz albo mosiądz jakiś - a nie jak malowany metal

 

no i jak wyżej: siatka jakaś by się przydała

 

pozdrawiam

f.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności