Buła Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 (edytowane) Witam w mojej teczce. Aktualnie pracuję nad modelem samochodzika RC. Aktualnie mam gotowe koła i kończę robić karoserię, całe zawieszenie jeszcze nie oteksturowane. Screen: Siatka: Edytowane 13 Kwiecień 2013 przez Buła
pecet Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 Nie potrzebnie użyłeś poly na zaznaczenie szyb, wystarczy je zrobić na teksturze.
_michal Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 Nie potrzebnie użyłeś poly na zaznaczenie szyb, wystarczy je zrobić na teksturze. Nie zawsze, jeśli są na texturze, krawędzie mogą być nieostre, zwłaszcza gdy wejdą mipmapy. Odcinając okna na geometrii masz pewność, że zawsze będą ostro zaznaczone. No i nie widać schodków na ukośnych liniach. 1
PIraT Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Pamiętam jak były same kółka, wyszło lepiej niż podejrzewałem :P
Buła Napisano 6 Lipiec 2011 Autor Napisano 6 Lipiec 2011 (edytowane) Renderowane w Marmoset Toolbag. Edytowane 6 Lipiec 2011 przez Buła
Levus Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Bardzo ładny realistyczny kiosk:) Brakuje szyldu z napisem, który by nieco ożywił temat bo na górze jest tylko żółty pas. Można ciut odważniej pojechać z graffiti, szczególnie na froncie, jakiś wielki np dwubarwny tag. Brud jest fajny, bardzo stonowany, ja bym widział jednak miejscami nieco więcej customowych uszkodzeń, może zdarta farba, może jakieś wlepki. To jednak kwestia stylistyki. Czego mi brakuje to na pewno skrzynki na gazety, jakiejś skrzynki z prądem na ścianie, może prau kabli biegnących po ścianie (nie wiem, może jest z tyłu?). Zapodaj texy jeszcze. pozdro!
Grzechu 12 Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Graffiti jest ok, nie powinno być dodane prawie w każdym miejscu to trochę nie stosownie. Poza tym kilka dodatków by się przydało jak Levus napisał.
Levus Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Grzechu ma rację z tym niedodawaniem graffiti w każdym miejscu, ale tylko połowicznie. Pierdyknięcie wrzuta na całej przedniej zasuwce kiosku byłoby realistyczne, wystarczy wyjść na ulicę, są miejsca wysmarowane od góry do dołu. A takie dwa proste tagi na kiosku działają na zasadzie "jeden tu pacnę, a drugi tu". A reszta kiosku czyściutka. Wiesz, to nie tak, że ja się upieram przy swoim koniecznie, podejście do takiego growego realizmu to sprawa zależna od punktu siedzenia, czyli stylistyki w głównej mierze. Tylko zwracam uwagę na takie niuanse estetyczne. Np. zdarzają się takie jakby stojące na ulicy blaszane kwadratowe słupy z prądem w środku (tudzież drzwi co za nimi jest prąd, takie z trupią czaszką) co są nie raz całkowicie oblejone plakatami, że nawet nie widać kawałka blachy. Więc nierealistyczne jest podejście takie, że robimy słup z prądem, a na nim jeden plakacik:) Nawet żadne strzępy po poprzednim nie wiszą. Wręcz wskazane jest, żeby w takim growym realiźmie nawet trochę przesadzać z tym brudem i szczochami na ścianach, odrapaniami, mazami, zaciekami i resztkami ogłoszeń. Skracając, chodzi mi o to, że autor powinien podejść do textur z nieco większą odwagą, większym szaleństwem:) Jednak tak jak napisałem, to kwestia stylistyki i nad tym można się rozstrząsać całą noc. pozdrawiam!
Buła Napisano 7 Lipiec 2011 Autor Napisano 7 Lipiec 2011 (edytowane) Dzięki za komentarze i porady, przydadzą się na przyszłość. Kiosku już nie będę tuningować, zabieram się za nowy model zaraz. Do teczki dorzucę jeszcze model klatki z ogródka meteorologicznego który robiłem kilka dni temu: Edytowane 8 Styczeń 2013 przez Buła
Buła Napisano 26 Lipiec 2011 Autor Napisano 26 Lipiec 2011 (edytowane) Najnowsza pracka: budynek rozdzielni gazu. Model oparty na realnym budynku stojącym na obrzeżach mojego miasta. Edytowane 8 Styczeń 2013 przez Buła
thegame Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Bardzo podoba mi się rozdzielnia gazu. Wygląda bardzo solidnie i estetycznie. Można wiedzieć skąd brałeś tekstury?
Buła Napisano 6 Sierpień 2011 Autor Napisano 6 Sierpień 2011 Zdjęcia różnych powierzchni z cgtextures.com
Selena Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) fajnie Ci to wychodzi:), naturalnie to wygląda ale chyba nie przerabiasz za bardzo tekstur, prawda? (np. budynek) Edytowane 6 Sierpień 2011 przez Selena
Pussik Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 Przyznam się szczerze, że podobają mi się Twoje budynki. Ładne tekstury, widać, że umiesz mapować i używać decali. Największą wadą Twojej architektury jest bardzo prosta budowa. Rozdzielnia gazu to box, podobnie kiosk. Chyba czas wyruszyć na głębszą wodę. Z mojego czepialstwa to tabliczka na drzwiach kiosku nijak nie pasuje do tak publicznego budynku
ultrakaka Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 W dzisiejszych czasach budynki to są zwykłe boksy - kioski i rozdzielnie już na pewno :P Więc zrobione są tak jak być powinny. Ale też jestem ciekaw jak pójdzie ci robienie czegoś bardziej złożonego.
Pussik Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 Wiesz jaka jest różnica między realizmem, a autentycznością? :)
ultrakaka Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 Przecież nie pisałeś nic o autentyczności, zwróciłeś uwagę na zupełnie inny aspekt pod który ewentualnie dałoby się podciągnąć stwierdzenie o autentyczności heh. Poza tym nie można poza małymi szczegółom odmówić tym prackom autentyczności o wstawione na większą scenę z oświetleniem wyglądałoby dobrze.
Bruneq Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 jak na 19 latka to bardzo fajnie ci to wychodzi. teraz jak mowia poprzednicy, cos bardziej zlozonego. Ciezkie poczatki za toba, teraz tylko by nie braklo sil, checi i determinacji do doskonalenia.
ledyr Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Bardzo przyjemne wychodza Ci teksturki, troche taki "Bro - style" :D A co ma do tego wiek Brunku?
Chico Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Pussik - dodaj do Twojego rownania jeszcze atrakcyjnosc, ktora winna byc pierwszym kryterium. :P Ledyr - po prostu brunek w tym wieku tak nie umil :D
Buła Napisano 8 Sierpień 2011 Autor Napisano 8 Sierpień 2011 Dziękuję za wszystkie komentarze. Budynek jest prosty, bo tak wygląda w rzeczywistości (rozdzielnia stojąca na obrzeżach mojego miasta). Jako następny cel upatrzę sobie coś bardziej skomplikowanego :] Jeśli chodzi o tabliczkę na drzwiach kiosku to coś podobnego było na refce - chodzi o to żeby osobom nieupoważnionym nie przyszło do głowy wchodzić do środka kiosku. Ale fakt, mogłem użyć trochę innego symbolu niż przekreślony, idący ludek :D
Pumba Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Pewnie refce się dobrze nie przyjrzałeś............drobne niedopatrzenie.. wstaw na drzwiczki kiosku tabliczkę: i będzie realistycznie + autentycznie.
Buła Napisano 30 Grudzień 2011 Autor Napisano 30 Grudzień 2011 (edytowane) Witam kochani :D Dawno nic nie robiłem, opierdzielałem się porządnie, ale korzystając z wolnego dnia stworzyłem coś oto takiego: Edytowane 30 Grudzień 2011 przez Buła
Wowoz Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 Mogles nieco zwiekszyc intensywnosc speculara, ale ogolnie to wporzo.
Buła Napisano 28 Marzec 2012 Autor Napisano 28 Marzec 2012 Postanowiłem wymodelować palmtopa leżącego na biurku :D Efekt: Pracka zrobiona głównie w celu dalszego treningu wypalania normalek i robienia speculara na metalu. Renderowane w marmoset toolbag.
Kruku Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 Bardzo sympatycznie to wygląda ;], może mogłeś dodać ździebko faktury na obudowie, prosty filtr noise albo sponge XD Jest ok ale siatki już nie pokazałeś :>
PIraT Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 Mogłeś zabarwic delikatnie blooma bo (biały) strasznie "upłynnia" model.
Buła Napisano 13 Kwiecień 2013 Autor Napisano 13 Kwiecień 2013 Witam :D Trochę czasu minęło od ostatniego update'a teczki, ale dzisiaj mam do pokazania coś nowego: Paleciak :D
Persh Napisano 14 Kwiecień 2013 Napisano 14 Kwiecień 2013 Świetne, pierwszy raz od dłuższego czasu widzę tak dobrze wykonany model na tym forum. Normalka wypalona po bożemu a i diffuse niczego sobie. W skali od 1 do 10....12. PS: Pokaż jeszcze siatke
ftorek Napisano 14 Kwiecień 2013 Napisano 14 Kwiecień 2013 ano dobry jest - jakies wieksze rendery by sie przydaly, uwagi: - metal na tych wystajacych ramionach - swietnie wyszedl :) - metal pomaranczowej budy - troche slabo - w sensie - wyglada dobrze ale tak jakby to byl brąz albo mosiądz jakiś - a nie jak malowany metal no i jak wyżej: siatka jakaś by się przydała pozdrawiam f.
PIraT Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Rozdzielczość screenów jak zwykle... robisz to na commodore? Model i text bardzo dobre. :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się