Napisano 26 Maj 201212 l Autor Dzięki, poprawiłem jeszcze delikatnie te światła i to na co Freedom Fighter zwrócił mi uwagę, czyli refleks na logu:
Napisano 26 Maj 201212 l Niesamowite, powiedział bym fuc*ing amazing ale na forum nie wolno. ;) To jest czysty render? pzdr. Daniel
Napisano 27 Maj 201212 l Super wyciągnieta kratka:D Poradziłbym jeszcze: wyciągnąc lekko wydech, a znaczek coś pomiedzy poprzednim shotem i obecnym. Bo teraz wyglada jak warstwa szara z alphą w PS;)... Ale ogolem dla mnie wyglada jak Teaser od LAMBO;)
Napisano 27 Maj 201212 l Autor Dzięki, będe nad renderami siedział jak dokończe modeling, wrzcam jeszcze outdoor i wracam do roboty ;)
Napisano 27 Maj 201212 l Super ten renderek studyjny, az zapragnalem miec taki tylko z moim bmw :P mam pytanko co do materialu, a dokladniej te lekko swiecace elementy w tylnich swiatlach (takie same tylko ze paski ma bmw). Super Ci to wyszlo i czy uchylilbys rabka tajemnicy jaki to material ?:) no i te kratki mega wygladaja jak ze zdjecia, a co do poprawek to material szyby w klapie silnika odstaje troche od reszty.
Napisano 29 Maj 201212 l Outdoor fajny, tylko bryka zajmuje dwa pasy ruchu (z tego ujęcia tak mi się wydaje), przy tych futurystycznych kształtach wygląda to jak lądowanie statku kosmicznego (pogubiły się poporcje).
Napisano 30 Maj 201212 l Switny. Ten render studyjy to same odbicia? i wlaczone swiatla tak? NO na takich zalamaniach swietnie to sie prezentuje.
Napisano 2 Czerwiec 201212 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze ;) DanielKusak: W post pro podbity jest kontrast, dodana poświata za autem i poświata od świateł. GrześDuro: Dzięki, wezme to pod uwagę ;) maciek.m: Materiał to zwykły czerwony vraymtl na spodzie, reszta to raczej model, starałem się robić tak zeby światło potem w miare ładnie się rozkładało ale jeszcze nie wygląda to tak do końca jakbym chciał. Sebazx6r: Do takich shotów zwykle daje poprostu czarny lakier ale można tak jak mówisz robić ;) Dorzucam jeszcze przedniego świetlika, niestety zapomniałem podbić ms dla modeli i troche kanciasto wyszło, niektóre krawędzie i rogi też zrobie ponownie bo na close-upach już słabo ich krzywizna wypada: Pozdrawiam
Napisano 7 Czerwiec 201212 l no, no! Widzę berger że po fali krytyki o spadku twojej formy znów rządzisz! Robiłeś jakiś post w photoshopie przy tych renderach?
Napisano 9 Czerwiec 201212 l Autor Dzięki, w renderach wyżej zwykle tylko saturacja/kontrasty, na renderze niżej podobnie + dodane mniejsze krople w PS, większe były renderowane.
Napisano 9 Czerwiec 201212 l Wydawało by sie ze jeszcze tak niedawno ci rysowałem po krzywym evoX a tu takie rzeczy sie dzieja teraz;) ostatni render jest przezajebisty.
Napisano 10 Czerwiec 201212 l Przyznam, że ostatni render mnie rozwalił, chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej o nim :) Pozdrawiam.
Napisano 10 Czerwiec 201212 l Autor Hej, dzięki za miłe słowa ;) Render jest raczej dość prosty (imo materiały za bardzo się zlały ze sobą), podstawa to model, na który dodałem trochę kropel w 3D: Potem juz tylko dodanie kilku materiałów, oświetlone jakąś jedna hdrką i na fb wyglądało to tak: W PS dodałem mniejsze krople (które chciałbym dodać do materiału lakieru w maxie, ale to na końcu się tym będę bawił, tutaj kropel dużo nie było a polycount siegał już prawie 28 mln), potem zabawa kontrastem i jasnością oraz poprawienie saturacji. Tak więc myślę, że tutaj największa robota leży po stronie PS w kwestii renderu :)
Napisano 10 Czerwiec 201212 l Co to za potwór że masz aż tyle poly mógłbyś podać parametry. ps. świetna robota szacun
Napisano 10 Czerwiec 201212 l Jeszcze rozmemłane owady wymodeluj... :P:P:P Naprawde swietnie sie to prezentuje!
Napisano 15 Czerwiec 201212 l Deszczyk bardzo fajny to jakis skrypt czy jakims painterem rosiales krople? A główne pytanie to o render na zoom przednich świateł, a dokładniej materiał lakieru, jak udało ci się uzyskać strukture tych płatków lakieru? to jakas mapka w refleksach?
Napisano 21 Czerwiec 201212 l Autor thecrev: dzięki, sprzęt to i7 2600k, 6GB RAM i GTX560 Ti. maciek.m: krople rozsiane są vrayowskim scatterem. Te płatki to poprostu szum materiału :P Dorzucam mały test kierunkowskazu:
Napisano 21 Czerwiec 201212 l No odkąd masz ten nowy sprzęt to szalejesz ;) Chyba tez najwyższy czas na upgrade i u mnie :D
Napisano 21 Czerwiec 201212 l Autor No to z miejsca, przynajmniej ja, odradzam gigabyte gtx560 ti :P U mnie przy wyższych taktowaniach podanych przez producenta sypie sterownik, wraz z aplikacjami 3D, czasem dość często, trzeba podkręcać mocno wentylator i obniżać taktowania.
Napisano 21 Czerwiec 201212 l Noo kurcze ładnie to wygląda, tylko popraw tą opone, bo ten disp jakis taki niemrawy :P
Napisano 23 Czerwiec 201212 l Autor Dzięki wszystkim, dodaje jeszcze shot, który zrobiłem obok dla siebie "po godzinach" Lexus oczywiście od everów, model świetny jest tak nawiasem :)
Napisano 25 Czerwiec 201212 l Autor Tak, świecone HDRI i dodane kilka prostych obiektów. Tutaj nieco zmienione oświetlenie i lakier:
Napisano 27 Czerwiec 201212 l Jak zobaczyłem colse-up yo myślałem, że to zdjęcie mógłbyś wkońcu zrobić jakiś tutek :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto