Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 216
  • Wyświetleń 43,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki, poprawiłem jeszcze delikatnie te światła i to na co Freedom Fighter zwrócił mi uwagę, czyli refleks na logu:

 

VZqvF.jpg

Napisano

Niesamowite, powiedział bym fuc*ing amazing ale na forum nie wolno. ;) To jest czysty render?

 

pzdr. Daniel

Napisano

Super wyciągnieta kratka:D Poradziłbym jeszcze: wyciągnąc lekko wydech, a znaczek coś pomiedzy poprzednim shotem i obecnym. Bo teraz wyglada jak warstwa szara z alphą w PS;)... Ale ogolem dla mnie wyglada jak Teaser od LAMBO;)

Napisano
  • Autor

Dzięki, będe nad renderami siedział jak dokończe modeling, wrzcam jeszcze outdoor i wracam do roboty ;)

 

e6Usu.jpg

Napisano

Super ten renderek studyjny, az zapragnalem miec taki tylko z moim bmw :P mam pytanko co do materialu, a dokladniej te lekko swiecace elementy w tylnich swiatlach (takie same tylko ze paski ma bmw). Super Ci to wyszlo i czy uchylilbys rabka tajemnicy jaki to material ?:) no i te kratki mega wygladaja jak ze zdjecia, a co do poprawek to material szyby w klapie silnika odstaje troche od reszty.

Napisano

Outdoor fajny, tylko bryka zajmuje dwa pasy ruchu (z tego ujęcia tak mi się wydaje), przy tych futurystycznych kształtach wygląda to jak lądowanie statku kosmicznego (pogubiły się poporcje).

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za komentarze ;)

DanielKusak: W post pro podbity jest kontrast, dodana poświata za autem i poświata od świateł.

GrześDuro: Dzięki, wezme to pod uwagę ;)

maciek.m: Materiał to zwykły czerwony vraymtl na spodzie, reszta to raczej model, starałem się robić tak zeby światło potem w miare ładnie się rozkładało ale jeszcze nie wygląda to tak do końca jakbym chciał.

Sebazx6r: Do takich shotów zwykle daje poprostu czarny lakier ale można tak jak mówisz robić ;)

 

Dorzucam jeszcze przedniego świetlika, niestety zapomniałem podbić ms dla modeli i troche kanciasto wyszło, niektóre krawędzie i rogi też zrobie ponownie bo na close-upach już słabo ich krzywizna wypada:

 

xOKDY.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

no, no! Widzę berger że po fali krytyki o spadku twojej formy znów rządzisz! Robiłeś jakiś post w photoshopie przy tych renderach?

Napisano
  • Autor

Dzięki, w renderach wyżej zwykle tylko saturacja/kontrasty, na renderze niżej podobnie + dodane mniejsze krople w PS, większe były renderowane.

 

KWq9G.jpg

Napisano

Wydawało by sie ze jeszcze tak niedawno ci rysowałem po krzywym evoX a tu takie rzeczy sie dzieja teraz;) ostatni render jest przezajebisty.

Napisano

Przyznam, że ostatni render mnie rozwalił, chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej o nim :)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Hej, dzięki za miłe słowa ;) Render jest raczej dość prosty (imo materiały za bardzo się zlały ze sobą), podstawa to model, na który dodałem trochę kropel w 3D:

 

9qzsU.jpg

 

Potem juz tylko dodanie kilku materiałów, oświetlone jakąś jedna hdrką i na fb wyglądało to tak:

 

hi5PE.jpg

 

W PS dodałem mniejsze krople (które chciałbym dodać do materiału lakieru w maxie, ale to na końcu się tym będę bawił, tutaj kropel dużo nie było a polycount siegał już prawie 28 mln), potem zabawa kontrastem i jasnością oraz poprawienie saturacji.

 

Tak więc myślę, że tutaj największa robota leży po stronie PS w kwestii renderu :)

Napisano

Co to za potwór że masz aż tyle poly mógłbyś podać parametry.

 

ps. świetna robota szacun

Napisano

Deszczyk bardzo fajny to jakis skrypt czy jakims painterem rosiales krople? A główne pytanie to o render na zoom przednich świateł, a dokładniej materiał lakieru, jak udało ci się uzyskać strukture tych płatków lakieru? to jakas mapka w refleksach?

Napisano
  • Autor

thecrev: dzięki, sprzęt to i7 2600k, 6GB RAM i GTX560 Ti.

maciek.m: krople rozsiane są vrayowskim scatterem. Te płatki to poprostu szum materiału :P

 

Dorzucam mały test kierunkowskazu:

 

wtW7n.jpg

Napisano

No odkąd masz ten nowy sprzęt to szalejesz ;) Chyba tez najwyższy czas na upgrade i u mnie :D

Napisano
  • Autor

No to z miejsca, przynajmniej ja, odradzam gigabyte gtx560 ti :P U mnie przy wyższych taktowaniach podanych przez producenta sypie sterownik, wraz z aplikacjami 3D, czasem dość często, trzeba podkręcać mocno wentylator i obniżać taktowania.

Napisano

Za robotę się weź, a nie z aparatem po mieście lata!:(

Super:)

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim, dodaje jeszcze shot, który zrobiłem obok dla siebie "po godzinach" Lexus oczywiście od everów, model świetny jest tak nawiasem :)

CdT19.jpg

Napisano

Coś z przednią szybą się niedobrego zrobiło, tak poza tym to świetne.

Napisano
  • Autor

Tak, świecone HDRI i dodane kilka prostych obiektów. Tutaj nieco zmienione oświetlenie i lakier:

 

28WfJ.jpg

Napisano

Bardzo ładnie, cieszy oczy :)

 

Kupiłeś gdzieś hdr czy własna produkcja?

Napisano

Jak zobaczyłem colse-up yo myślałem, że to zdjęcie mógłbyś wkońcu zrobić jakiś tutek :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności