Napisano 1 Październik 201113 l Artur mnie zmotywował do zebrania tez wszystkiego razem :] Edytowane 1 Październik 201113 l przez WWWoj
Napisano 1 Październik 201113 l Sweet Mother of God! Świetne, naprawdę. Twoje concepty podobają mi się najbardziej z tych wszystkich Dead Islandowych. Czapki z głów.
Napisano 1 Październik 201113 l Autor dzieki Rothbart :D uff.. sporo roboty było z poskładaniem tego wszystkiego do kupy razem :]
Napisano 1 Październik 201113 l Zawsze milo popatrzec jak ktos sobie tak radzi z rysunkiem / perspektywa. Swietne envirki, wiele postaci zreszta tez, moj faworyt to starucha z obwisami i wielkim bebnem, rewela! Super robota, pogratulowac
Napisano 1 Październik 201113 l siedziec i malowac zombie... kurcze jest to chyba najlepsza fucha jaka moze istniec ;P obrazki to mistrzostwo swiata, strasznie demotywuja zeby samemu sie wziasc za rysowanie bo ile to jeszcze przed czlowiekiem lat swietlnych zeby dojsc do takiego poziomu... mam pytanie, te czarno-biale envirki byly rysowane na papierze a pozniej skanowane czy wszystko w szopie? moj faworyt http://img823.imageshack.us/img823/7947/loadingprison.jpg jest juz na tapecie :) Edytowane 1 Październik 201113 l przez tr3buh
Napisano 1 Październik 201113 l pieknie ciekawi mi czy po tworzeniu tego wszystkiego nie dopadają was czasem jakieś dziwne fazy jak się siedzi samemu w pokoju, no chyba ze wtedy cał czas coś gra/jest włączone no i więcej pracujecie przez to (zeby zagłuszyć dobijające się zombiaki ;p) - to by tłumaczyło dlaczego wydaje mi się jakbyście nigdy nie spali xD, sorki WWOJ, że tak w trzeciej osobie piszę a tak serio to miazga, przy pracy nad takimi tytułami skill też musi się windowac ostro w górę szkoda ze nie jestem młodszy i nie mogę bez wniku sie przenieść gdzies do większego miasta, co jakiś czas wlaczacie mi envy-mobilsed mode + delikanego numba ;] mi tam architektura szkicowana najbardziej się podaba moze nie przyciąga wzroku (jak dla kogo) ale chciałbym kiedyś do takiego poziomu dojść
Napisano 2 Październik 201113 l to to robota! Zdecydowanie najlepsza deadislandowa wrzuta. Szczegolnie podobaja mi sie conceptartowe szkice, fajnie bawisz sie architekturą. propsy!;]
Napisano 2 Październik 201113 l Świetne są, naprawdę różnorodność i ilość jaką tego na trzaskałeś powala :)
Napisano 2 Październik 201113 l O to Ty jesteś autorem okładki do gry -gratuluje! Najbardziej podobają mi się obrazki od góry od nr 4-7 ale wszystkie są na wysokim poziomie. Artbooka wydaliście w edycji kolekcjonerskiej? Powinniście..
Napisano 3 Październik 201113 l Serio ma rację. Sam chętnie bym dorwał w łapki takiego artbooka. Przednie pracki.
Napisano 3 Październik 201113 l Joł, Bardzo fajne concepty. Jednak chciałem zapytać o tę Matkę Teresę zalaną krwią - po co to? PS gratulacje wielkiego sukcesu z DI!!!
Napisano 3 Październik 201113 l chciałem zapytać o tę Matkę Teresę zalaną krwią - po co to? A czemu by nie? Pomysł oryginalny i ciekawy. ;) Nie można, bo jest świętą w jakiejś tam religii? Nosz dajcie spokój. Trochę dystansu, bo niedługo się biczować będziecie. :P
Napisano 3 Październik 201113 l a skad pewnosc ze to Matka Teresa? Kufa, przeciez ten habbit nosilo mnostwo misjonarek... i co to w ogole za pytanie-"po co to?" ;/
Napisano 3 Październik 201113 l a skad pewnosc ze to Matka Teresa? Kufa, przeciez ten habbit nosilo mnostwo misjonarek... i co to w ogole za pytanie-"po co to?" ;/ e tam dajcie spokój po prostu sie zapytał (chociaż w odniesieniu do gry o zombie może rzeczywiście nie na miejscu/naiwnie troszkę), ogólnie czasem to i mnie odrzuca od takich rzeczy, ale tez jestem pełen podziwu jak to można wymyśleć różne takie chore rzeczy, z racji tego, że jestem ojcem to widok małych dzieci w kawałkach czasem trochę mnie bardziej rusza niż kiedyś, ogólnie teraz modne jest epatowanie klimatem gore, a w dobie realistycznej grafiki moze to razić różnych wrażliwych ludzi, kiedyś wydawało się ze szczytem jest mozliwość podpalenia czy odstrzelenia pudełkowatej głowy, a teraz troszkę więcej się dzieje :) a ta zakonnica to jeden z lepszych konceptów jak dla mnie tutaj, chociaż z drugiej strony nic szczególnie odkrywczego ;D ja tam czekam na więcej szkiców linearnych od WWOJa
Napisano 3 Październik 201113 l Autor bruneq: hehhe, tak jest korzystam z urlopu, wypoczynek przebiega prawidłowo :p Mocnek: dzięki! tr3buh: thnx :], wszystkie linearty rysunki robię ołówkiem, bo zauważyłem, że nie umiem rysować na tablecie, skupiam się na postawieniu równo kreski zamiast na istotnych rzeczach.W szopie wolę tylko plamami i brushami operować. yarosh: dzięks, dziwne fazy chmm.. to pasowałoby do naszego działu aż za nadto. Normą było, że czasem któryś z grafików zaczynał wyć i wydawać jakieś dziwne dźwięki, czy powtarzać jakieś przypadkowe sekwencje zgłosek :p vrocker: dziekuje :) nicponim: dzieksy!;) coyote: dziękówa, hehe no troche tego sie nazbierało. serio: dzieki. Coś mi sie kiedys o uszy obiło o artbooku na płytce, ale nie wiem co z tym w końcu chyba zginęło gdzieś w eterze. Vermer: miło mi :) thirdeye: Cieszym się :) dav: a zatem przepraszam Was ładnie! ;) emmilius:Dzieki! Artbooki też lubie, ale cięzko z tym chyba, zwłaszcza ze coraz więcej jest sprzedaży elektronicznej. bolitic: Dzięki! Matka Teresa zalana krwią - po co to? Równie dobrze mógłbym zapytać człowiek zalany krwią - po co to? Na początku sam nie byłem przekonany do samej idei tej gry, jednak z czasem się przekonałem. Dead Island bazuje na kontraście wygody, wypoczynku, życia, dobra, do cierpienia, ran, śmierci i zła. Zamiarem miało być pokazanie stopniowo degradacji człowieczeństwa, na początku ludzie sobie pomagają później się niszczą żeby przeżyć itp. Robiąc ten koncept myślałem co kojarzy mi się z czystością dobrem(biel) i humanitaryzmem, żeby skontrastować to do ludzkich instynktów kojarzących się ze złem, jak widok krwi, to jakie emocje czy niesmak wzbudza to sprawa indywidualna. Można by też powiedzieć, że walka z zombie to walka z cielesnością więc obrazek jest bardziej uduchowiony. Jak się człowiek ubierze na czarno biało czy kolorowo, to go to przecież nie zmienia i tak wszyscy krwawimy na czerwono. Do tego też uważam, że ludzie powinni być świadomi swoich instynktów, żeby umieć nad nimi panować. Często działa się z ignorancją do tego tematu. Żeby mieć spokój psychiczny przypisujemy ludziom cechy potworów, odczłowieczając problem. W wielu filmach zły charakter ginie w spektakularny sposób co niesie sporą satysfakcję widzowi. Też w przypadku masowych morderstw na tle etnicznym, poprzedzają je często wieloletnie mechanizmy społeczne mające na celu odczłowieczyć daną grupę ludności, pozostałości antyżydowskiej propagandy dobrze znamy, ale takie same mechanizmy poprzedzały tez np. wymordowanie Tutsi w Rwandzie. W co nie mieszało się monitorujące tam pokój ONZ tak na marginesie. Dla mnie zakrwawiona Matka Teresa to akurat nie przypadek i jak kogoś to uraża to przepraszam. Żeby nie było koncept ten nie wszedł do gry :) Edytowane 3 Październik 201113 l przez WWWoj
Napisano 3 Październik 201113 l A czemu by nie? Pomysł oryginalny i ciekawy. ;) Nosz dajcie spokój. Trochę dystansu, bo niedługo się biczować będziecie. :P ta, zwlaszcza ze ta "jakas tam swieta" "jakiejs tam religii" pomogla wielu chorym ludziom, ktorzy zyli w skrajnej biedzie, ktorzy byli niedozywieni i olewani przez innych, zyla przez wiele lat w tym syfie tylko po to zeby pomagac innym, taa.. rzeczywiscie to bardzo dziwne ze dla kogos ta osoba moze byc uznawana jako wspanialy i inspirujacy czlowiek z ktorego zartowanie/robienie zombie moze byc wyjatkowo odrazajacym nietaktem, przeciez trzeba kurka sie wyluzowac... pomysl troche, to nie boli Edytowane 5 Październik 201113 l przez Adek
Napisano 3 Październik 201113 l Rewelacyjne prace! Szacun! Podobnie jak paru osobom, mi też najbardziej podoba się ten zestaw z wszystkich Dead Islandowych (inne też dobre, ale to jest miazga po prostu). Masz opanowany zarówno rysunek (świetne te prace ołówkowe) jak i malarstwo (naprawdę dobry kolor, fajne światło, fajne pociągnięcia pędzla). Wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach. Cieszą oko takie "detale" jak tła w konceptach postaci - te zabrudzone kartki, plamy krwi. Świetna świetna robota i wysoki światowy poziom. P.s. Pierwsze co zrobiłem po obejrzeniu to klik na linka w podpisie i dodanie Twojego portfolio do ulubionych - z pewnością będę zaglądał co jakiś czas licząc na nowe prace. P.s.2 Aha, no i jeszcze jedno... Bardzo, ale to bardzo te koncepty są klimatyczne. Aż nabrałem ochoty, żeby sprawdzić grę. Nawet bardziej niż po znanym i lubianym teaserku. Wciąż nie jestem jakoś podjarany tą grą, ale aż się chce sprawdzić jak te koncepty zostały przeniesione do gry.
Napisano 3 Październik 201113 l Żeby nie rozpoczynać kolejnej niepotrzebnej "burzy" i kłótni. Również jakoś nie widzę uzasadnienia, aby akurat wrzucać do takiej gry takie postaci, ale autor sam chyba wytłumaczył o co chodzi (no i jak zostało powiedziane samego tego pomysłu nie zobaczycie w grze). Zostawmy kwestie religijne, polityczne. Proponuję pozostać przy ocenie grafik. Autor wrzucił naprawdę sporą dawkę grafik i jest co oglądać (tym bardziej, że jest teczka autora). Edytowane 3 Październik 201113 l przez Adek
Napisano 3 Październik 201113 l Autor Adek:Żeby nie było, też nie jestem za wrzucaniem takich rzeczy do gry, poprostu czasem mi przychodzi jakaś myśl to rysuje i proponuje. Moim celem nie było urażenie kogokolwiek czy szokowanie, a ten koncept został od razu zdyskwalifikowany z różnych względów. mallow: dzięki :) grę polecam, sam jestem właśnie w trakcie i mimo, że znam dobrze ten projekt to i tak pozytywnie mnie zaskakuje i wciąga, szczególnie grywalnościowo w robocie zawsze się oglądało na jakis kodach itp. a teraz jak rozwijam postać, szukam broni i walczę bez kodów robiąc różne poboczne questy to emocje są konkret. Zespół naprawde zrobił kawał fajnej roboty. Ravir:hehhe dzieki :] Pozdrawiam
Napisano 3 Październik 201113 l Muszę przyznać, że jestem pod bardzo dużym wrażeniem wysokich umiejętności rysunkowych i malarskich. Wrzucam do działu inspiracje. Tak trzymać!
Napisano 4 Październik 201113 l pomysł, wyobraźnia i warsztat - gratuluje :) a chcąc poznać trochę więcej szczegółów - ile czasu mniej więcej przeznaczyłeś na jeden taki rysunek? w szczególności pytam o te pierwsze zaprezentowane. I na jakim tablecie pracujesz?
Napisano 4 Październik 201113 l To chyba pierwszy mój koment w dziale 2d..... ale nie mogłem się powstrzymać. MIAAAAAAAAAZGA PANIE!!! Pozdrawiam
Napisano 4 Październik 201113 l Miazga, nie moge sie zdecydowac czy fajniejsze linearty, czy panoramki ;P
Napisano 4 Październik 201113 l Mocne concepty, zarówno twoje jak i @artursadlos'a. Pełen podziw. Takie pytanko małe, dało by rade namówić kolegów z zespołu od 3d na pokazanie co nie co z ich działki? jakieś modele postaci, enviro - siateczki, texy, polycounty itp? Wiem że same modele mogę pooglądać w grze ale bardziej mnie interesuje jak to wygląda 'wewnątrz'. pzdr.
Napisano 5 Październik 201113 l łał!!! jestem pod ooooogromnym wrażeniem! super masz kreskę, ekstra sobie radzisz z perspektywą ! niesamowity klimat brrr :P
Napisano 6 Październik 201113 l Autor dyb3k: Dziękować! dekiel: Thnx piofoks: Dzięki :] Jonasz_Real: Dzienks Panie :] adamczykarts: Dzieki, panoramki robiłem po około 1,5- 2 tyg w pracy(oprócz bunkra na który było mniej czasu co widać), tyle że to było z przygotowaniem planów na warstwach i ruchem kamery (taki efekt paralax), bo były one użyte do loadingów w grze. Póżniej postaram się wrzucić filmiki jak to wyglądało poruszane. Okładka zajęła mi chyba jakieś 2-3 tygodnie troche było przy tym zabawy bo to było pod konkretne wymagania DeepSilver z przygotowywaniem różnych szkiców itp. Majac już zakomponowany widok dopieszczenie detali oświetlenia to dla mnie zwykle kilka dni przy takim bardziej dopracowanym obrazku. Wiadomo czasem wyjdzie szybciej, ale czsem można sie z czymś zamotać i się wydłuża. GramiYoe: Dzieeeki Panie :D KoMic: Thx masz)rum: hehe Dzieki :) slowiak: Dzieki. Popytam w pracy jak wrócę z urlopu Adek: Nie wiem jak to jest, czy nie powinismy mieć jakiejs zgody Techlandu na Question&Answers o projekcie, ale mogę sie zorientować po urlopie jak sie ludzie na to zapatrują. dagomar: Dzieki wielke :p
Napisano 6 Październik 201113 l dyb3k: Dziękować! Adek: Nie wiem jak to jest, czy nie powinismy mieć jakiejs zgody Techlandu na Question&Answers o projekcie, ale mogę sie zorientować po urlopie jak sie ludzie na to zapatrują. dagomar: Dzieki wielke :p Trzymam za słowa. Bruneq też jest przeze mnie nękany tym pytaniem. Ale może w dwie osoby do szefostwa będzie raźniej :)
Napisano 7 Marzec 201213 l nie mam nic mądrego do napisania, po prostu wyrażę swój podziw - mistrzowskie enviro Wojtku! :)
Napisano 16 Kwiecień 201212 l Super skill, piękne koncepty :) ohhh, jak ja bym chciał mieć takiego skilla ! :) Gratulacje
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Trupki są wymiatające!!! Miażdżysz chłopie! A ja mam przez ciebie..., mam kompleksy. Jak ja teraz pokażę trupki, które kiedyś robiłem dla Osprey'a? Nie pomyślałeś o koledze.., aaa? Jakoś to ścierpię. ..., ale będę pamiętał! ;)
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Autor Mega dzieki Wam :p Lacedemon: heh nawet mnie nie denerwuj :] ... jak dorwalem Twój album w empiku, to nagle przestały mi sie podobac moje prace :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto