Posted December 12, 201113 yr Wszyscy Ci ktorzy nie spedzili ostatniego tygodnia pod kamieniem zapewne widzieli juz trailer nowego projektu Naughty Dog - The Last of Us. To wlasnie dla tego projektu przeprowadzilem sie do Santa Monica :) Po prawie poltorej rocznym okresie pracy, wraz z premiera projektu mam okazje pokazac 2 concept arty, ktore wykonalem dobre kilka miesiecy temu. Pozostawiam ten watek jako teczka, gdyz zapewne wraz z pojawieniem sie gry na polce, bede update'owac nowymi prackami. Jak zwykle krytyka mile widziana :)
December 12, 201113 yr Zgadaliście się z Omenem na wrzutę o tej samej niemal że godzinie=]? Gratuluję wam obu oczywiście pracek i projektu. edit: ciekawe kto wyhaczy pierwszy 5 gwiazdek? Wiem że pewnie macie to w d... ale co tam.
December 12, 201113 yr Jak zwykle prima sort, choć to twoje luźne malarstwo kręci jednak najbardziej. :)
December 12, 201113 yr JEST MOC PANIE JEST MOC Szczególnie drugi chwyta za serce i ściska, ale oba mają genialny mood. Jeśli gra będzie tak wyglądać to będę się nią delektował, tak jak delektuje się tymi obrazkami. Jak ja bardzo chce przedrzeć się przez to bagno, oj chce. Jak zwykle krytyka mile widziana :) ha ha ha bardzo śmieszne ;) dobrze wiesz, że nie ma co poprawić, z początku pomyślałem, że drzewku przydała by się bardziej kontrastowa i wyraźna tekstura, ale potem powiększyłem i obrazek okazał się zbyt malarski i cudny, by go czymś takim potraktować... Nie mogę się doczekać następnych UPów :}
December 12, 201113 yr No shit, Naughty Dog zatrudniło sobie obie dumy naszego kraju? Mniej montażu wiecej malowania, to lubie, genialne oświetlenie zalanej scenki.
December 13, 201113 yr Prace bomba, wbilem sie tez ostatnio na bloga Robha, ten facet tak samo miazdzy ego reszty swiata, jak Ty i Marek. Przeszedlem cala serie uncharted i teraz cieprliwie czekam na the last of us, nie watpie iz bedzie warto.
December 13, 201113 yr Jak zwykle krytyka mile widziana :) Dobry żart :) Tego się nie da skrytykować.
December 13, 201113 yr ałłć bardzo to ładne- światła, roślinność super rzeczy. I na trailerze gry podobne widoczki na koniec -brawo.
December 13, 201113 yr No shit, Naughty Dog zatrudniło sobie obie dumy naszego kraju? hehe, o tym samym sobie pomyślałem. prace oczywiście świetne. fajne światło w drugim ujęciu
December 13, 201113 yr Ja zadam głupie i naiwne pytanie: ile roboczo godzin nad każdym z tych obrazków...
December 13, 201113 yr Gra wyjdzie tylko na PS3 ? Widziałem zapowiedź i bardzo podoba mi się oddany nastrój...widać inspiracje z The Road więzi ojca z córką... jestem ciekawy przygody ;) mam nadzieję, że doczekam się również wersji PC i oczywiście czekam na więcej conceptów od Ciebie ;)
December 13, 201113 yr o lol wlasnie dzisiaj ogladalem trailer i zastanawialem sie co za kozaki to robili - juz wiem :)
December 13, 201113 yr Świetne jak zawsze. Żadnego Twojego obrazka jeszcze nie przegapiłem:) Dołączam się do pytania IronMacko: Ile godzin na taki obrazek schodzi? Życzę dalszych sukcesów i czekam na więcej.
December 13, 201113 yr Ostre koncepty. Prace nad TLOU widzę, że już zaawansowane..1,5 roku. To pewnie za pół roku już wyjdzie gra. Czy pracuje nad nią całe ND czy jest to drugie studio ND oddelegowane do prac specjalnie nad tą grą.
December 13, 201113 yr ja bym się tak nie dopytywał o ten czas , okaże się że jeden concept jakieś 15 minut z przerwą na kawę ... i znów wszyscy będą mieli doła ;)
December 13, 201113 yr Prace prze rewelacyjne, chyba najlepiej wykonana zieleń jaką widziałem w DP, jedyne co mnie wkurza to gałęzie na 2 obrazku. (Tak, wytykam to z zazdrości).
December 13, 201113 yr Trudno się czegoś przyczepić no chyba, że tak mało ich. Robisz koncepty enviro tylko czy coś z postaciami również?
December 13, 201113 yr czy mnie się tylko wydaje że ta gra będzie przypominać Jestem Legendą, po trailerze i tych konceptach mam takie wrażenie. Podoba mi się zwłaszcza ten drugi taki Stalker w usa
December 14, 201113 yr Świetne koncepty, klimacik! Szkoda, że na trailerze zieleń nie jest tak ładnie zróżnicowana jak na konceptach.
December 15, 201113 yr Author Dzieki wszystkim za mile komentarze :) @guffqa - ND w calosci nalezy do Sony, raczej nie ma co sie spodziewac by chcieli robic na platformach konmkurencji ;) Seria Uncharted (czy tez wczesniejsze gry z studia) w koncu tez procz bycia flagshipowa gra sama w sobie, miala tez nakrecac sprzedaz konsol - i to sie udalo. @dyb3k - a roznie. Czasem taka prace opedze w 2-3 dni, czasem siedze i dlubie 2 tygodnie. Wszystko uzaleznione jest od naprawde wielu czynnikow, bo tak naprawde przy takich key-artach nie pracuje sam. Zawsze jest wymiana zdan z designerami i artystami. Czasem trzeba wrocic i cos poprawic (czasem!). @serio - niestety w takie kwesite wnikac nie moge. Moze kiedys opowiem cos wiecej na ten temat :) @vrocker - glownie enviro + visual development czyt. skrypty kolorystyczne, artystyczne komponowanie sceneri poza kocneptem (niemal cos jak set-design w filmowce, etc). Zdarzaja sie postacie oraz inne misc concepty.
December 22, 201113 yr Nie lubię bardzo dobrych wątków z pięcioma gwiazdkami (przypominam, to jest ocena: DOSKONAŁA). Ale tutaj pięć gwiazdek to jest jedyna możliwa opcja : )
Create an account or sign in to comment