Napisano 14 Styczeń 201213 l pokazał byś render bez postpro? w 1 za duże rozmycie moim zdaniem, za to 2 świetna :)
Napisano 16 Styczeń 201213 l Karkosik: post pro także w AE? Mógłbyś sprzedać nazwę pluginu albo metodę na te zabrudzenia obiektywu? Thanks from the mountain! http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=TT#en|pl|Thanks%20from%20the%20mountain
Napisano 16 Styczeń 201213 l Bolitic: Nie nie ... Postpro standardowo w PS... Lubie sobie recznie pomieszać kolorkami/kontrastami itd. DoF to filterek z PS - Lens Blur. A te zabrudzenia to smieszna sprawa, bo te nałożone są gorsze od tego co uzyskałem czysto z postpro (te 2 małe swiecące bokehy to z rendera), a reszta to tekstura. Google>Lens Texture>Wieksze od 4k px i już :D
Napisano 16 Styczeń 201213 l Mały teścik. Rozgrzewka przed ciężkim bojem, bo dawno nie siedziałem w 3ds. I za cel - niespodzianka. Muszę zrobić to od początku do końca. Nie ma gadania. Heh, marzy mi się rekomendacja :p ... hehe :) Edytowane 16 Styczeń 201213 l przez Camel
Napisano 17 Styczeń 201213 l Witam!!! Taki mały teścik ode mnie passata CC, co myślicie o nim ? Soft max, vray, photoshop
Napisano 17 Styczeń 201213 l Jest piknie, czuć komercyjność ;) tylko antialiasing się pogubił. Nie zdegradowałeś z 16bpc na 8bpc?
Napisano 17 Styczeń 201213 l hej, troche lamerski test szczotkowanego metalu, pierwsza próba studia i wyrzucone z flasha wektory zmienione na zębatki extrudem Blender internal. studio zmienię na HDRkę pozniej ale jeszcze tego nie robiłem i inne rzeczy czekają. skala obiektów to powiedzmy 5mm więc jak macie sugestie to chętnie wysłucham.
Napisano 18 Styczeń 201213 l Ola-f imo bardzo fajnie to wygląda, a że w Internalu to już w ogóle ohh :) Ja daję klatkę z animacji. Blender + Cycles + post w Blenderze.
Napisano 18 Styczeń 201213 l Lukii w kilku miejscach sie krzywi model :p a co do renderu to takie hmm nie wiem jak to nazwac... :P przydaly by sie ostrzejsze refleksy swietlne na aucie, i opona chyba za bardzo sie blyszczy. moze sprobuj refleksy ustawic jak tu: http://img.netcarshow.com/Volkswagen-Passat_CC_2013_1600x1200_wallpaper_18.jpg wiem ze to inna scena ale ten refleks na boku ostry moim zdaniem wyglada ladniej :)
Napisano 18 Styczeń 201213 l maciek.m- może zrobię wersje taka i tak bo raczej mi chodziło żeby zrobić bez ostrych refleksów, co do krzywizn widzę że na tylnim błotniku coś tam nie gra przy następnym renderze poprawie... dzięki
Napisano 18 Styczeń 201213 l A no jesli o to chodzilo to okej:) ale jak mowisz mozesz 2 wersje zrobic zobaczyc jak to bedzie wygladac :), jeszcze pod klamka przednich drzwi cos sie dzieje. A tak poza tym bardzo fajnie, podloze mi sie podoba :)
Napisano 19 Styczeń 201213 l mk2- ale chodzi Ci o napis na tablicy ? bo jeśli tak to na wystawach widziałem ze tak piszą
Napisano 19 Styczeń 201213 l @le_chu textura drewna chyba nie siedzi na modelu tak jak powinna bo "fugi" wypadają po środku paneli albo mi się wydaje :)
Napisano 19 Styczeń 201213 l drewno bede musial jeszcze przemodelowac, ale dzieki za uwage, rzeczywiscie sa "fugi" :)
Napisano 19 Styczeń 201213 l gregory może bardziej w tym kierunku... salut. Dzieki indian - kolejny raz łapie odpowiedni kurs dzieki waszym podpowiedziom. To jest na razie render testowy bez postpro, uzupełnienie wizualizacji głównej.
Napisano 19 Styczeń 201213 l hej mam pytanie do speców. Potrzebuję efekt odbicia światła ajk na radialnie szlifowanym materiale. Uzywam blender internala albo w ostateczności Cyclesa (boje sie ze beda szumy wiec na razie nie spiesze się). Zatem moje pytanie czy jest mozliwość uzyskania efektu normal mapy z wierzchołkami a nie bitami wypukłości? Ew. czy banrziej opłada się zrobić po prostu mikro ząbki na powierzchni z geometrii. Chodzi o taki efekt jak w tum małym krążku pod spodem. edit: tak jak tu: EDIT: NIEWAŻNE. szukałem łokciem. Edytowane 19 Styczeń 201213 l przez olaf
Napisano 19 Styczeń 201213 l Witam!!!! Dodaje jeszcze jeden render paska z ostrymi refleksami ale chyba pierwszy efekt był lepszy... a co wy myślicie ?
Napisano 19 Styczeń 201213 l @Lukii - Volkswagen zmienił nazwę na CC. Głupio, ale to juz nie jest Passat.
Napisano 19 Styczeń 201213 l Kub@: Przez chwilę myślałem że 2d. Bardzo plastyczny render. Pokaż bez postpro.
Napisano 20 Styczeń 201213 l tez mi się wydaje, ze widziałem te cementownie, ale w czasopiśmie jakimś (albo podobna)... faktycznie, mega wypas.
Napisano 20 Styczeń 201213 l na pewno sęki będą takie ciemne zawsze? Wygląda jak klocek z dalmatynczyka
Napisano 21 Styczeń 201213 l Spróbuj krzywymi żeby więcej głębi i koloru uzyskać. Moja propozycja jest taka o, wydaje mi się iż żywsza i lepsza. Podoba Ci się to możesz poczęstować mnie plusem. Edytowane 21 Styczeń 201213 l przez Camel
Napisano 21 Styczeń 201213 l Dzięki Donuś, wydaje mi się że troszkę przesadziłeś z kontrastem :) Wydaje mi się że zostawie to tak:
Napisano 21 Styczeń 201213 l @seba@ - bardzo ładnie tylko te liście fruwające nad trawą wyglądają źle. Dunuś - nie psuj czyjejś pracy.
Napisano 21 Styczeń 201213 l No ten kompromis też może być. Ale uważam że w ocienionych miejscach samego budynku można by zaaplikować miejscową poprawkę jeszcze malutką odrobinkę krzywymi i byłaby większa głębia i kolor. Taaaką maluutką. Hehe. Już lepiej, tak możesz zostawić jak nie chcesz jeszcze popróbować. Nowi: To tylko propozycja. Nie, że kontrast wg mnie jest najlepszy ale równie dobrze można spróbować znaleźć kompromis między bladym obrazem a przesadzoną wersją. Autor nie ma ograniczeń w wyborze jak ma zostać.
Napisano 21 Styczeń 201213 l Nowi, wiem liście trochę latają ale nie znam szybkiego sposobu żeby je idealnie rozłożyć na trawce :)
Napisano 21 Styczeń 201213 l Odkopałem ostatnio stary model Vipera i pomyślałem czemu by tu nie pstryknać jakiegoś shota testowego; efekt poniżej:
Napisano 21 Styczeń 201213 l Fajny ten lakier i oświetlenie, niby hdri ale ostry cie. Ale co najbardziej mnie interesuje to skąd masz taki nadruk na oponke i czy możesz sie podzielic ?:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto