Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

polka dot - finalnie tak to wyszło:

11_nowoczesny_forum.jpg

 

PS - Twój render jak zwykle zacny. Może ewentualnie wzmocniłbym światło w szczelinie bo trochę słabo je czuć na blacie ;)

Edytowane przez pionix

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Witam mam pytanie jak najlepiej rozmieścić ten rodzaj dekoru na ścianie? Ze zwykłymi płytkami problemu nie mam, floor generator sprawdza się znakomicie, ale akurat z tymi całkowicie psuje mi się mapowanie, wiem że się da tylko nie wiem gdzie robię błąd,proszę o poradę. To jest model tubądzin abisso white

Napisano
Witam mam pytanie jak najlepiej rozmieścić ten rodzaj dekoru na ścianie? Ze zwykłymi płytkami problemu nie mam, floor generator sprawdza się znakomicie, ale akurat z tymi całkowicie psuje mi się mapowanie, wiem że się da tylko nie wiem gdzie robię błąd,proszę o poradę. To jest model tubądzin abisso white

 

Ale w czym masz konkretnie problem? Modelujesz powtarzalny fragment a potem kopiujesz albo rozmieszczasz array toolem np

Napisano

Prosta scenka wykonana dla pewnej firmy. Blender + Cycles + PS + modele chocofurowe.

 

Scene_02_01.jpg

 

Scene_02_02.jpg

 

Scene_02_03.jpg

Napisano

loco choco- super

 

myślałeś o takich dużych uszach?

i jakoś pomyślałem ze górę wycięcia dał bym niżej żeby mniej pustego czoła było widać

Napisano

Camel, rewelka ten shader kominiarki. jak robiłeś włoski?

 

ode mnie taki test do oceny, modele fotela i zasłon z neta.

 

LNIXA7q.jpg

Napisano

Polka dot - przyjemnie się na to patrzy, chociaż mam wrażenie, że exterior jest trochę przeskalowany.

 

 

a1aff433a2d55907gen.jpg

 

To klatka z krótkiej animacji do portfolio. Nie wiem, czy nie "przegłem" z kontrastem, ale tutaj akurat jakoś mnie to nie gryzie (zachód słońca). Czy ktoś ma jakiś pomysł, co możnaby poprawić?

Napisano

halset - jest bardzo fajnie. Taki miękki kontrast dla mnie bardzo przyjemny. Dobrze w animacji wyjdzie :)

Napisano

wow, super detal i dbałość o szczegóły.

 

kłopot z bumpem i światłem słonecznym na sofie chyba nie doczeka się rozwiązania w VRay

Napisano

Tak, jest z tym kicha. Trzeba kombinować. Musze to jeszcze poprawić :)

Napisano

Takie coś rustykalnego jakiś czas temu się zrobiło:

 

1_rustic_forum.jpg

Edytowane przez pionix

Napisano

Fajoweeee ;) Tylko rzuca mi się w oczy powtarzalność tekstur na podłodze i dachu/

Napisano

bardzo spójne ilustracje robisz, to naprawdę duża zaleta. podłogi wyglądają super, to temat tych wizualizacji?

Napisano

Renderek dość świeży sprzed miesiąca:)

Do oceny.

 

2_m_forum.jpg

Edytowane przez pionix

Napisano

oczywiście klasa. Dostajesz projekty wnętrz od klienta, czy tylko komplet referencji i wspólnie wypracowujecie ostateczny wygląd?

Napisano

Dostaję zdjęcie wnętrza od klienta ale w celu tylko pokazaniu w jakim ma być stylu/klimacie. Opracowanie wnętrza jest po mojej stronie.

Napisano

!Ewert - trudne pytanie i nie da się precyzyjnie odpowiedzieć. Orientacyjnie od 2 do 4 dni. Zależy od weny, ilości poprawek, zmian. Generalnie o wiele za długo niż bym tego chciał ;)

Napisano

pionix, to gratuluje. Zgaduje, że masz klientów nie tylko przez jakość renderów ale także samodzielność w dostarczaniu interesujących wnętrz. Idealny kompozyt umiejętności.

Napisano

A u mnie trochę ożywienia po nudnych tematach w ostatnim roku. Trafił mi się temat gdzie klient palcem wskazuje jakie chce mieć rośliny na dziedzińcu w kamienicy (taki ogród zacieniony ale żeby jednak coś tam rosło), no i okazuje się że już 2 pierwsze rośliny są nie do kupienia - trza modelować:) Tu pierwszy test roślinki co i w słońcu sobie poradzi, ale w cieniu też dobrze się czuje - Runianka japońska - czyli Pachysandra Terminalis. Wizki czysto testowe, finalnie kamera będzie ze 2-3 metry dalej od tego zielonego dywanu.

Napisano

vraypattern, fstorm geopattern czy zwyczajny vrayscatter/coronascatter? :D

 

chyba jednak obstawiam scatter :D

 

edit: ledwo żyję, nie wiem co piszę ;)

Napisano

ForestPack Pro - czyli raczej klasycznie...dziś byłem w ogrodzie botanicznym i mam lepsze tekstury, będę podmieniać jutro...dziś też padam już, aparat i obiektywy plus plecak z prowiantem w ten upał załatwiły mnie:( wilgotność 100% w botaniku. Dziś już kompa nie tykam:(

Napisano

pionix - super dbałość o szczegóły.

Hris - ile poly na instancję?

halset - fotoreal :)

 

ode mnie jak zwykle kibelek

 

3QiWiet.jpg

Napisano

@polka dot - całkiem fajnie, może trochę ciemnawo? a może to mój monitor ;)

 

Wrzucam te kilka sekund animacji o których mowa wyżej, nadal WIP:

Napisano

Co do moich roślinek - tu jest aktualna wersja:

d8658466955827.5b28ee9ed21f0.jpg

998fc166955827.5b28ee9ed2e00.jpg

54f26166955827.5b28ee9ed281a.jpg

Są 4 różne instancje roślinki - każda ma około 1200 poligonów.

Napisano

Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Chciałbym spróbować swoich sił w 3D a zarazem proszę was o pomoc we wszystkim w czym będę jej potrzebował ;)

 

Na początek prosiłbym o komentarz odnośnie mojego małego testu trawy i oświetlenia ext.

 

 

 

A, że proszę o komentarze to pewnie wypadałoby też coś skomentować.

 

le_chu - fajne ale niektóre elementy mocno przepalone i chyba przydałoby się odrobinę AO.

 

SWRSC - bajer.

Napisano

Heh, dokladnie z tych samych blueprintow korzystalem podczas modelowania :) Maluch w moim zalozeniu mial byc taki troche ''cukierkowy'', ale i tak postaram sie poprawic odpowiednie elementy. Tak, zaloze teczke, w ktorej bede wrzucal modele samochodow. Obecnie pracuje nad Mustangiem. :)

Napisano

A gdzie kolory? Ciężko coś powiedzieć, czarno białe wizki są takie poważne:)

 

Marmur będzie prawdziwy czy ze spieków? Tak czy inaczej w tej skali i bez mu podziałów wygląda dziwnie.

 

Fajnie, że ożywiłeś wątek.

Napisano

dzięki stormwind, popracuję jeszcze nad kamieniem.

 

imponują mi ilustracje z teczek 2D, też chciałem coś tonalnego wrzucić hehe

Napisano

Laminam - Filo Mercurio

sqYgRgw.jpg

 

 

Poszatkowane odbicia na baterii to wina dxfa od Dornbrachta, jest jeszcze widoczny szew mapy bump ale juz nie będę aktualizował bo to detal dla testów tylko:)

Napisano

świetne, jednak trzymamy monochrom hehe

 

bateria wygląda ok, przede wszystkim płytka wyszła interesująco.

nie wiem tlko, czy umywalka nie jest zbyt refleksyjna - wygląda jak stal polerowana, odbiera połysk chromowi i niestety ceramice również

Napisano

Rany, po 5 latach przerwy odpalilem maxa...

 

DofPhysic_qwqarpn.jpg

 

DofPhysic_qwqarpx.jpg

 

Test DoF'a i Physical Camera

Edytowane przez Touch

Napisano

może te białe sample dokładają się do wrażenia, ale nie byłbym zadowolony na Twoim miejscu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności