pionix Napisano 22 Październik 2017 Napisano 22 Październik 2017 (edytowane) polka dot - finalnie tak to wyszło: PS - Twój render jak zwykle zacny. Może ewentualnie wzmocniłbym światło w szczelinie bo trochę słabo je czuć na blacie ;) Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
michalo Napisano 2 Listopad 2017 Napisano 2 Listopad 2017 Twoje cieplejsze, ciekawsze cienie i podłogo. Tzn lepsze, imo ;)
Rafal1994 Napisano 9 Listopad 2017 Napisano 9 Listopad 2017 Witam mam pytanie jak najlepiej rozmieścić ten rodzaj dekoru na ścianie? Ze zwykłymi płytkami problemu nie mam, floor generator sprawdza się znakomicie, ale akurat z tymi całkowicie psuje mi się mapowanie, wiem że się da tylko nie wiem gdzie robię błąd,proszę o poradę. To jest model tubądzin abisso white
Pawelkos Napisano 9 Listopad 2017 Napisano 9 Listopad 2017 Witam mam pytanie jak najlepiej rozmieścić ten rodzaj dekoru na ścianie? Ze zwykłymi płytkami problemu nie mam, floor generator sprawdza się znakomicie, ale akurat z tymi całkowicie psuje mi się mapowanie, wiem że się da tylko nie wiem gdzie robię błąd,proszę o poradę. To jest model tubądzin abisso white Ale w czym masz konkretnie problem? Modelujesz powtarzalny fragment a potem kopiujesz albo rozmieszczasz array toolem np
le_chu Napisano 15 Listopad 2017 Napisano 15 Listopad 2017 Prosta scenka wykonana dla pewnej firmy. Blender + Cycles + PS + modele chocofurowe.
mitic Napisano 14 Grudzień 2017 Napisano 14 Grudzień 2017 loco choco- super myślałeś o takich dużych uszach? i jakoś pomyślałem ze górę wycięcia dał bym niżej żeby mniej pustego czoła było widać
polka dot Napisano 6 Styczeń 2018 Napisano 6 Styczeń 2018 Camel, rewelka ten shader kominiarki. jak robiłeś włoski? ode mnie taki test do oceny, modele fotela i zasłon z neta.
halset Napisano 17 Styczeń 2018 Napisano 17 Styczeń 2018 Polka dot - przyjemnie się na to patrzy, chociaż mam wrażenie, że exterior jest trochę przeskalowany. To klatka z krótkiej animacji do portfolio. Nie wiem, czy nie "przegłem" z kontrastem, ale tutaj akurat jakoś mnie to nie gryzie (zachód słońca). Czy ktoś ma jakiś pomysł, co możnaby poprawić?
pionix Napisano 17 Styczeń 2018 Napisano 17 Styczeń 2018 halset - jest bardzo fajnie. Taki miękki kontrast dla mnie bardzo przyjemny. Dobrze w animacji wyjdzie :)
pionix Napisano 23 Marzec 2018 Napisano 23 Marzec 2018 (edytowane) Test wszystkiego. Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
polka dot Napisano 23 Marzec 2018 Napisano 23 Marzec 2018 wow, super detal i dbałość o szczegóły. kłopot z bumpem i światłem słonecznym na sofie chyba nie doczeka się rozwiązania w VRay
pionix Napisano 23 Marzec 2018 Napisano 23 Marzec 2018 Tak, jest z tym kicha. Trzeba kombinować. Musze to jeszcze poprawić :)
pionix Napisano 28 Marzec 2018 Napisano 28 Marzec 2018 (edytowane) Nowy test kolorów: Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
pionix Napisano 25 Kwiecień 2018 Napisano 25 Kwiecień 2018 (edytowane) Takie coś rustykalnego jakiś czas temu się zrobiło: Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
michalo Napisano 25 Kwiecień 2018 Napisano 25 Kwiecień 2018 Fajoweeee ;) Tylko rzuca mi się w oczy powtarzalność tekstur na podłodze i dachu/
pionix Napisano 26 Kwiecień 2018 Napisano 26 Kwiecień 2018 Dziękuję za opinie michalo. I jeszcze taki render:
polka dot Napisano 26 Kwiecień 2018 Napisano 26 Kwiecień 2018 bardzo spójne ilustracje robisz, to naprawdę duża zaleta. podłogi wyglądają super, to temat tych wizualizacji?
pionix Napisano 26 Kwiecień 2018 Napisano 26 Kwiecień 2018 Dziękuję za opinie polka dot. Tak, temat to podłogi.
pionix Napisano 3 Maj 2018 Napisano 3 Maj 2018 (edytowane) I do kolekcji: Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
pionix Napisano 24 Maj 2018 Napisano 24 Maj 2018 (edytowane) Renderek dość świeży sprzed miesiąca:) Do oceny. Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
olaf Napisano 24 Maj 2018 Napisano 24 Maj 2018 oczywiście klasa. Dostajesz projekty wnętrz od klienta, czy tylko komplet referencji i wspólnie wypracowujecie ostateczny wygląd?
pionix Napisano 24 Maj 2018 Napisano 24 Maj 2018 Dostaję zdjęcie wnętrza od klienta ale w celu tylko pokazaniu w jakim ma być stylu/klimacie. Opracowanie wnętrza jest po mojej stronie.
!Ewert Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Super wizualizacje :) Ile h zajmuje Ci zrobienie jednej?
pionix Napisano 26 Maj 2018 Napisano 26 Maj 2018 !Ewert - trudne pytanie i nie da się precyzyjnie odpowiedzieć. Orientacyjnie od 2 do 4 dni. Zależy od weny, ilości poprawek, zmian. Generalnie o wiele za długo niż bym tego chciał ;)
olaf Napisano 26 Maj 2018 Napisano 26 Maj 2018 pionix, to gratuluje. Zgaduje, że masz klientów nie tylko przez jakość renderów ale także samodzielność w dostarczaniu interesujących wnętrz. Idealny kompozyt umiejętności.
pionix Napisano 28 Maj 2018 Napisano 28 Maj 2018 (edytowane) olaf, michalo - dzięki :) Edytowane 15 Luty 2019 przez pionix
Hris Napisano 9 Czerwiec 2018 Napisano 9 Czerwiec 2018 A u mnie trochę ożywienia po nudnych tematach w ostatnim roku. Trafił mi się temat gdzie klient palcem wskazuje jakie chce mieć rośliny na dziedzińcu w kamienicy (taki ogród zacieniony ale żeby jednak coś tam rosło), no i okazuje się że już 2 pierwsze rośliny są nie do kupienia - trza modelować:) Tu pierwszy test roślinki co i w słońcu sobie poradzi, ale w cieniu też dobrze się czuje - Runianka japońska - czyli Pachysandra Terminalis. Wizki czysto testowe, finalnie kamera będzie ze 2-3 metry dalej od tego zielonego dywanu.
Camel Napisano 10 Czerwiec 2018 Napisano 10 Czerwiec 2018 vraypattern, fstorm geopattern czy zwyczajny vrayscatter/coronascatter? :D chyba jednak obstawiam scatter :D edit: ledwo żyję, nie wiem co piszę ;)
Hris Napisano 10 Czerwiec 2018 Napisano 10 Czerwiec 2018 ForestPack Pro - czyli raczej klasycznie...dziś byłem w ogrodzie botanicznym i mam lepsze tekstury, będę podmieniać jutro...dziś też padam już, aparat i obiektywy plus plecak z prowiantem w ten upał załatwiły mnie:( wilgotność 100% w botaniku. Dziś już kompa nie tykam:(
halset Napisano 13 Lipiec 2018 Napisano 13 Lipiec 2018 Kadr z kilkusekundowej animacji do portfolio, jeszcze WIP.
polka dot Napisano 19 Lipiec 2018 Napisano 19 Lipiec 2018 pionix - super dbałość o szczegóły. Hris - ile poly na instancję? halset - fotoreal :) ode mnie jak zwykle kibelek
halset Napisano 19 Lipiec 2018 Napisano 19 Lipiec 2018 @polka dot - całkiem fajnie, może trochę ciemnawo? a może to mój monitor ;) Wrzucam te kilka sekund animacji o których mowa wyżej, nadal WIP:
Hris Napisano 21 Lipiec 2018 Napisano 21 Lipiec 2018 Co do moich roślinek - tu jest aktualna wersja: Są 4 różne instancje roślinki - każda ma około 1200 poligonów.
michalo Napisano 21 Lipiec 2018 Napisano 21 Lipiec 2018 Bardzo fajnie to wygląda; Zero monotonni, świetnie to uzyskałeś.
Hura95 Napisano 19 Listopad 2018 Napisano 19 Listopad 2018 Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Chciałbym spróbować swoich sił w 3D a zarazem proszę was o pomoc we wszystkim w czym będę jej potrzebował ;) Na początek prosiłbym o komentarz odnośnie mojego małego testu trawy i oświetlenia ext. A, że proszę o komentarze to pewnie wypadałoby też coś skomentować. le_chu - fajne ale niektóre elementy mocno przepalone i chyba przydałoby się odrobinę AO. SWRSC - bajer.
Formosan77 Napisano 29 Listopad 2018 Napisano 29 Listopad 2018 Heh, dokladnie z tych samych blueprintow korzystalem podczas modelowania :) Maluch w moim zalozeniu mial byc taki troche ''cukierkowy'', ale i tak postaram sie poprawic odpowiednie elementy. Tak, zaloze teczke, w ktorej bede wrzucal modele samochodow. Obecnie pracuje nad Mustangiem. :)
stormwind Napisano 15 Luty 2019 Napisano 15 Luty 2019 A gdzie kolory? Ciężko coś powiedzieć, czarno białe wizki są takie poważne:) Marmur będzie prawdziwy czy ze spieków? Tak czy inaczej w tej skali i bez mu podziałów wygląda dziwnie. Fajnie, że ożywiłeś wątek.
polka dot Napisano 16 Luty 2019 Napisano 16 Luty 2019 dzięki stormwind, popracuję jeszcze nad kamieniem. imponują mi ilustracje z teczek 2D, też chciałem coś tonalnego wrzucić hehe
stormwind Napisano 22 Luty 2019 Napisano 22 Luty 2019 Laminam - Filo Mercurio Poszatkowane odbicia na baterii to wina dxfa od Dornbrachta, jest jeszcze widoczny szew mapy bump ale juz nie będę aktualizował bo to detal dla testów tylko:)
polka dot Napisano 23 Luty 2019 Napisano 23 Luty 2019 świetne, jednak trzymamy monochrom hehe bateria wygląda ok, przede wszystkim płytka wyszła interesująco. nie wiem tlko, czy umywalka nie jest zbyt refleksyjna - wygląda jak stal polerowana, odbiera połysk chromowi i niestety ceramice również
stormwind Napisano 23 Luty 2019 Napisano 23 Luty 2019 (edytowane) Dzięki, :D Umywalka jest z ceramiki powlekanej metaliczną farbą lub metalem, nie zagłębiałem się w technikalia, producent nazywa to wykończenie platynowym. https://www.aliceceramica.com/wp-content/uploads/2018/10/color-3.jpg Edytowane 23 Luty 2019 przez stormwind
Touch Napisano 29 Marzec 2019 Napisano 29 Marzec 2019 (edytowane) Rany, po 5 latach przerwy odpalilem maxa... Test DoF'a i Physical Camera Edytowane 29 Marzec 2019 przez Touch
olaf Napisano 30 Marzec 2019 Napisano 30 Marzec 2019 może te białe sample dokładają się do wrażenia, ale nie byłbym zadowolony na Twoim miejscu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się