Skocz do zawartości

WIZ: konkurs FFB


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym podzielić się ostatnim konkursem jaki zrobiliśmy we Francji. Praca wygrała i bardzo się cieszymy;)

Soft i workflow jak zwykle:

3dsmax, v ray, PS, tony kawy i tydzień z małą ilością snu;)

 

Pozdrawiam

simonhc

 

PS

więcej info na naszej stronce:

 

LINK

 

 

 

6868135363_19ff428085_b.jpg

6868131665_9b1166e251_b.jpg

6868129761_ff887dc582_b.jpg

6868128521_7ed7447624_b.jpg

6868130211_9387b6d1f4_b.jpg

6868130979_2b0636a2c8_b.jpg

6868128147_297a755679_b.jpg

6868135107_9a5f768898_b.jpg

6868134377_9f4b1c09ba_b.jpg

6868133663_06227a97df_b.jpg

6868133215_36120c5794_b.jpg

6868132715_670e1a3090_b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Co to duzo mowic miod cud i orzeszki :), gratuluje wygranej ! A mozesz napisac cos wiecej o samym konkursie ? Jakie byly zazonie konkursu itp

 

Edit:

A to drzewko na tym renderze gdzie jest dzieciak z latawcem (zblizenie) to ono jest 3D czy wklejka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Witam!

Dziękuję za fronta i wszystkie komentarze.

 

Pawelkos, Touch - Konkurs obejmował koncepcję przebudowy istniejącego obiektu. Dokumentacja była bardzo szczegółowa, zaangażowani byli konstruktorzy, instalatorzy, wykonano również kosztorys.

 

Marshall- Dzięki! Dzienne exteriorki świecone v ray sun+sky w envi. Zmierzchowe, dome+sky jako texture. Interiorki świecone z zewnątrz v ray sunem plus v ray lights w oknach i pod sufitem.

Postprodukcja zwyczajowo w fotosklepie, macane levelsami, curves i dużo maskowania (odbicia, refrakcja).

 

Zbychowaty- Dziękuję. Lampy robi znajomy klienta. Nie mam pojęcia jak się nazywają, dostałem refki.

 

3d_operator - Najwięcej postpro jest w zmierzchowej elewacji. Interiorki juz sporo mniej.

 

Morphe - Dzięki! Co masz na myśli "kamerdolce "? Drzewko jest 2d,hehe. Miło że wnętrza się podobają. Lobby 3 sztuki stworzone w noc przed oddaniem materiału, uffXD

 

comander_barnik - Nad modelingiem pracowała jedna osoba (bazowe modele). Zająłem się detalami shaderami i renderingiem.

 

Rendering ok 1.5h na exteriorki 2.5 na interiorki.

 

Verticale ulubione przez architektów, muszą być prosto i już:)

 

ifor - to nie render, tylko pass raw total lighting żeby model pokazać właśnie (chyba że o renderze docelowym mówisz):) Wysmażony render jest na naszej stronce.

http://www.motyw.org/37192/410273/work/maison-du-batiment-daquitaine-ffb

 

Pozdrawiam

Pawel

Edytowane przez simonhc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo mówić Paweł: stałeś się już instytucją, której znakiem rozpoznawczym jest doskonałość w absolutnie każdym pikselu. Nie ma u Ciebie rzeczy słabych. Ogromne gratki wygranej i Wielkie dzięki za to co robisz, bo oprócz inspiracji dajesz bardzo konkretne wskazówki. 5*****

Pozdrawiam

Piter

Edytowane przez peter_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności