Napisano 6 Kwiecień 201212 l Hej, Mam zamiar w wolnych chwilach zrobić taka mała scene do portfolio Stacja benzynowa wraz z mala jadlodajnia stylizowana na klimaty USA 60 - 70 lata koncepciki (juz troche sie pozmieniało ^^) i refki nizej Poki co prototypowo wrzucam boxy w scene zeby zobaczyc czy elementy pasuja do siebie, zeby sprawdzic skale, zeby zobaczyc czy nigdzie nie bedzie pusto itp nie wiem czy tak sie projektuje takie rzeczy ale wydaje sie byc calkiem logicznym posunieciem :) Jak myslicie, wyglada to sensownie? Pozdrawiam :) Edytowane 12 Maj 201212 l przez ledyr
Napisano 6 Kwiecień 201212 l srednio:) biedna samochody ktore wyjezdzaja ze stacji, za blisko plot maja. Mi osobiscie sie idea takiej wiejskiej stacyjki, malej, czystej nie podobie...bardziej w klimat anala łejka jakbys poszedl to by bylo git-majonez a..jeszcze...pproporcje z doopy:P budynek ma w sobie 10 starszych Pań
Napisano 6 Kwiecień 201212 l Dla mnie akurat klimat spoko, co kto lubi :D ale proporcje rzeczywiście są ssące!
Napisano 16 Kwiecień 201212 l Autor oki troche zmienilem to i owo bo mi sie nie podobalo ale sam pomysl zostaje taki sam zrobilem z grubsza budynek (sam wipowy diffuse) zeby juz cos tam stalo, dokoncze go pod koniec jesli zostanie dosc zapalu a teraz zaczalem robic propsy to w koncu na nich najabrdziej mi zalezy :) i skonczylem juz jeden asset... podstawowy element kazdej gry... beczke ^^
Napisano 16 Kwiecień 201212 l Początkowy koncept jakoś średnio mi się podobał, ale teraz widzę że dużo dobrego powstanie. Od razu skojarzył mi się Edward Hopper i jego: choć to nieco wcześniejsze lata. Edytowane 16 Kwiecień 201212 l przez Loki
Napisano 16 Kwiecień 201212 l Autor Loki no prawie, chcialem takie duze szyby ale nie wygladaja ok ;/ Brunek no wiesz mniej geometrii ale za to ma teksturke :D
Napisano 16 Kwiecień 201212 l IMO ta beczka za bardzo przerysowana, w ogóle zużyta jak na stacje benzynową, mógłbyś ją do jakiejś meliny/załadu użyć, ale tam to raczej ich stać na wymianę starej "beczki", a co do teksturki to bardzo mi się podoba ale nie pasuje na ten klimat. Chyba że to będzie jakaś obskurna stacja na pustyni.
Napisano 16 Kwiecień 201212 l e tam, imo beczka w dzisiejszych czasach powinna byc okraglejsza:P pozatym, ten normal metalu jakby z sera byla, na czerwonej wielka rysa, a zadnego wgniecenia:( no i logotypow, atansjon'ów brak...do poprawki
Napisano 16 Kwiecień 201212 l e tam, imo beczka w dzisiejszych czasach powinna byc okraglejsza:P Możesz się śmiać ale widziałem taką beczkę na żywo :D
Napisano 17 Kwiecień 201212 l fakt beczka powinna mieć więcej facow a jak to masz zamiar robić? tak do portfolio czy do portfolio ale uwzględniając wszystkie założenia growe? w sensie ta beczka ma teksturki 2k czy takie z sensem? ogólnie fajny pomysł taka scenka, też sobie takie coś zrobię
Napisano 17 Kwiecień 201212 l a..jeszcze...pproporcje z doopy:P budynek ma w sobie 10 starszych Pań Z proporcjami to zawsze jest problem. Jak robisz realistyczne, to sie okazuje, ze w grze to zupelnie nie dziala. A jak przesadzisz w druga strone to okazuje sie, ze dziala np. w kamera FPP ale juz nie TPP. Koniec koncow najlepiej wrzucac do gry i sprawdzac jak to w sumie wyglada :D
Napisano 17 Kwiecień 201212 l Z proporcjami to zawsze jest problem. Jak robisz realistyczne, to sie okazuje, ze w grze to zupelnie nie dziala. A jak przesadzisz w druga strone to okazuje sie, ze dziala np. w kamera FPP ale juz nie TPP. Koniec koncow najlepiej wrzucac do gry i sprawdzac jak to w sumie wyglada :D pod warunkiem ze sie robi level do gry, a nie still do folio
Napisano 24 Kwiecień 201212 l Autor modele sa do portfolio jako growe ale wiadomo ze nikt nie bedzie w to gral wiec rzeczywisice troche wiecej trojkatow nie zaszkodzi update: Dalej ukladam modele wiec prawie wszystko to teraz taki ladny placeholder w jakims stopniu. i jeszcze poprawiona beczka przy okazji
Napisano 24 Kwiecień 201212 l i na końcu to wszystko wysadzić ;P hehe ;) nie no joke... - a tak serio to klimacik jest. :] Dodasz stare autko gdzieś z boku lub na tyłach stacji?
Napisano 24 Kwiecień 201212 l Dodać trochę rdzy, poprzewracane znaki, wrak samochodu i mamy świetny level do gry z serii "zombie są wszędzie" :D.
Napisano 25 Kwiecień 201212 l Bardzo fajnie zaplanowane. Miejsce gdzie sa smietniki - klimatyczne :D Dodać trochę rdzy, poprzewracane znaki, wrak samochodu i mamy świetny level do gry z serii "zombie są wszędzie" :D. Albo Smoleńsk 2
Napisano 30 Kwiecień 201212 l Autor dzieki :* Groszq - czasami rzucilem okiem w skrin alana wake, nie powiem ze nie ;p floo - nie wiem czy dodam samochod, juz bez niego jest jeszcze mega duzo do zrobienia ;/ zrobiłem dystrybutor, juz drugi w moim zyciu
Napisano 30 Kwiecień 201212 l Bardzo fajny dystrybutor, z czego są te rendery udk czy może jakiś inny soft ?
Napisano 30 Kwiecień 201212 l Autor fajnie ze sie wam podoba :) skriny sa z UDK oprocz osobnych propsow ktore sa z marmoseta jest w tym dystrybutorze jeszcze fajna zabrudzona szybka ale wyglada fajnie tylko w udk wiec nie ma jej na poprednim obrazku siatex: tekturki:
Napisano 30 Kwiecień 201212 l 2 nierozniace sie niczym tekstury tylko kolorem? rozrzutnosc :P ps. nie lubie twojej maniery pokazywania tekstur...
Napisano 30 Kwiecień 201212 l Autor brunek chyba lepiej zrobic rozrzutnie do folio niz tylko jeden wariant co? oj tam oj tam, mniej miejsca zajmuje w prezentacji ;p PS ty podstepny zmieniaczu postów :D
Napisano 30 Kwiecień 201212 l @ledyr skoro tak chętnie się chwalisz teksturkami to poproszę making ofa + tutorial o teksturowaniu :D joke ;P a tak na serio to bardzo fajnie to wygląda ;) Gratki!
Napisano 1 Maj 201212 l Ładniutkie :D juz wiem, ze to enviro będzie bardzo spójne i dobrze zrobione technicznie :D
Napisano 5 Maj 201212 l Dawaj dalej... Swoją drogą, to podstawa od parasola jest jakaś nienaturalnie mała, a sam kij też trochę za cieniutki, ale chyba się czepiam :d Będziesz ją robić na działającą, czy może jednak się pokusisz na opuszczoną?
Napisano 5 Maj 201212 l Autor dzieki :) FiK - daje dalej ale po cichu ;P na odwrót, pokusze sie o działającą Chyba teraz zajme sie scena bardziej niz propsami. Popracuje teraz nad terenem i foliagem, zeby wygladal porzadnie, trawka zeby wygladala porzadnie itp bo poki co podloze wyglada jak prosta geometria z tilujaca sie tekstura...
Napisano 12 Maj 201212 l Autor troche pozmienialem to i owo, glownie ustawienia renderingu, color grading etc.
Napisano 12 Maj 201212 l miodnie - daje rade... ale np pod tym daszkiem masz baardzo dziwne swiatlo/cien.... pompy jakos sie gubia... i nie bardzo mnie przekonuja te rozmycia... miejscami az ciezko sie na to patrzy... (np. najblizsze drzewo w okolicach smietnika na tyle - jakby mi ktos gogle 3d zabral) tak czy siak - malinowo aha - mialem napisac wczesniej - te zielone plastikowe smietniki troche mi nie pasuja klimatycznie (samo wykonanie jak najbardziej pro - ale stylistycznie - jakos ciezko mi sobie na tej stacji takie wlasnie smietniki wyobrazic :) pozdrawiam f.
Napisano 14 Maj 201212 l Stacje benzynowe sa przereklamowane ;) Fajnie wyszlo, ale nie moje klimaty :)
Napisano 10 Czerwiec 201212 l Autor dzieki za gwiazdki :) ftorek - tak bede musial dac inaczej swiatla pod daszkiem, pewno 1 z przodu dystrybutoea i 1 za nim. Poprawiłem troche tez rozmycie (zmniejszone i atakuje dalej niz poprzednio) co do smietników to racja troche nie pasuja ale mialem dobra refke ^^, mam nadzieje ze ta scenka jakoś uciagnie te nie pasujace smietniki bo raczej nie bede ich robil od nowa. dzieki :) Poraszek - Przereklamowane? teraz mi to mowisz jak juz jestem prawie w polowie? :D plasti - dzięks :) Troche poobracałem viewportem od czasu ostatniego updatea, troche nawet tam zaprogressowalem troche scenke. dorobiłem rusztowanie i gruz ale porzucilem na chwile exterior i zajalem sie srodkiem bo byl mocno nie ruszony. nie jestem do konca zadowolony z tego gruzu, wyglada jakos tak mało ostro, troche jak mydło albo masło ;/ jesli pod koniec bedzie kuło w oczy to pewnie coś z nim jeszcze zrobie PS. Sorki za te babcie ale akurat tylko to mam w udku i to w dodatku w trojpaku :D
Napisano 11 Czerwiec 201212 l na zakręcie tak niebezpiecznie na stację zjeżdzać.. nie no żartruję D: jest git, dystrybutor i śmietnik mi się bardzo podobają
Napisano 11 Czerwiec 201212 l Co do gruzu, chyba zapomniałeś o pęknięciach na cegłówkach i kaflach, takie rzeczy zazwyczaj lubią sobie popękać podczas rozbiórki. chyba że jacyś zawodowcy je wyciągali i były dość młode :P
Napisano 12 Czerwiec 201212 l No pęknięcia faktycznie wiecej by sie przydalo na tym gruzie ale i tak mi sie podoba bardzo !:) ile taki ma polygonów bo chyba sporo hm ?:)
Napisano 12 Czerwiec 201212 l @ledyr bardzo fajnie sobie radzisz z teksturowaniem tego wszystkiego. W czym mapujesz? Korzystasz z jakiś opracowanych tricków czy opierasz się na cierpliwości? Pozdrawiam,
Napisano 12 Czerwiec 201212 l Autor polka - zaloze sie ze jest tam jakis znak informujacy o zjezdzie na stacje bo inaczej to rzeczywiscie hardkor by był :D floo - thx. no nie wiem chyba wszystko standartowo robie. uzywam maxa jep, pewnie macie racje i tych pekniec za malo zrobilem. Ile poligonow? boje sie nawet sprawdzic :D
Napisano 21 Czerwiec 201212 l bardzo fajnie sie prezentuje, ale wydaje mi sie, że sufit jest troche za wysoki. Spójrz na pana, drugie zdjęcie z pierwszego postu. Pozdrawiam Jon
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto