ledyr Napisano 6 Kwiecień 2012 Napisano 6 Kwiecień 2012 (edytowane) Hej, Mam zamiar w wolnych chwilach zrobić taka mała scene do portfolio Stacja benzynowa wraz z mala jadlodajnia stylizowana na klimaty USA 60 - 70 lata koncepciki (juz troche sie pozmieniało ^^) i refki nizej Poki co prototypowo wrzucam boxy w scene zeby zobaczyc czy elementy pasuja do siebie, zeby sprawdzic skale, zeby zobaczyc czy nigdzie nie bedzie pusto itp nie wiem czy tak sie projektuje takie rzeczy ale wydaje sie byc calkiem logicznym posunieciem :) Jak myslicie, wyglada to sensownie? Pozdrawiam :) Edytowane 12 Maj 2012 przez ledyr
Bruneq Napisano 6 Kwiecień 2012 Napisano 6 Kwiecień 2012 srednio:) biedna samochody ktore wyjezdzaja ze stacji, za blisko plot maja. Mi osobiscie sie idea takiej wiejskiej stacyjki, malej, czystej nie podobie...bardziej w klimat anala łejka jakbys poszedl to by bylo git-majonez a..jeszcze...pproporcje z doopy:P budynek ma w sobie 10 starszych Pań
Miłosz3ds Napisano 6 Kwiecień 2012 Napisano 6 Kwiecień 2012 Dla mnie akurat klimat spoko, co kto lubi :D ale proporcje rzeczywiście są ssące!
ledyr Napisano 16 Kwiecień 2012 Autor Napisano 16 Kwiecień 2012 oki troche zmienilem to i owo bo mi sie nie podobalo ale sam pomysl zostaje taki sam zrobilem z grubsza budynek (sam wipowy diffuse) zeby juz cos tam stalo, dokoncze go pod koniec jesli zostanie dosc zapalu a teraz zaczalem robic propsy to w koncu na nich najabrdziej mi zalezy :) i skonczylem juz jeden asset... podstawowy element kazdej gry... beczke ^^
Loki Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 (edytowane) Początkowy koncept jakoś średnio mi się podobał, ale teraz widzę że dużo dobrego powstanie. Od razu skojarzył mi się Edward Hopper i jego: choć to nieco wcześniejsze lata. Edytowane 16 Kwiecień 2012 przez Loki
Bruneq Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 aaalleee kwadratowwaaa beeeczkkkaaaaaaa....
Arthus Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 Co Ty Bruneq kwadratowych beczek nie widziałeś? :D:D
ledyr Napisano 16 Kwiecień 2012 Autor Napisano 16 Kwiecień 2012 Loki no prawie, chcialem takie duze szyby ale nie wygladaja ok ;/ Brunek no wiesz mniej geometrii ale za to ma teksturke :D
Arthus Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 IMO ta beczka za bardzo przerysowana, w ogóle zużyta jak na stacje benzynową, mógłbyś ją do jakiejś meliny/załadu użyć, ale tam to raczej ich stać na wymianę starej "beczki", a co do teksturki to bardzo mi się podoba ale nie pasuje na ten klimat. Chyba że to będzie jakaś obskurna stacja na pustyni.
Bruneq Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 e tam, imo beczka w dzisiejszych czasach powinna byc okraglejsza:P pozatym, ten normal metalu jakby z sera byla, na czerwonej wielka rysa, a zadnego wgniecenia:( no i logotypow, atansjon'ów brak...do poprawki
Arthus Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 e tam, imo beczka w dzisiejszych czasach powinna byc okraglejsza:P Możesz się śmiać ale widziałem taką beczkę na żywo :D
Gość e=mc^2 Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 fakt beczka powinna mieć więcej facow a jak to masz zamiar robić? tak do portfolio czy do portfolio ale uwzględniając wszystkie założenia growe? w sensie ta beczka ma teksturki 2k czy takie z sensem? ogólnie fajny pomysł taka scenka, też sobie takie coś zrobię
iniside Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 a..jeszcze...pproporcje z doopy:P budynek ma w sobie 10 starszych Pań Z proporcjami to zawsze jest problem. Jak robisz realistyczne, to sie okazuje, ze w grze to zupelnie nie dziala. A jak przesadzisz w druga strone to okazuje sie, ze dziala np. w kamera FPP ale juz nie TPP. Koniec koncow najlepiej wrzucac do gry i sprawdzac jak to w sumie wyglada :D
Bruneq Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 Z proporcjami to zawsze jest problem. Jak robisz realistyczne, to sie okazuje, ze w grze to zupelnie nie dziala. A jak przesadzisz w druga strone to okazuje sie, ze dziala np. w kamera FPP ale juz nie TPP. Koniec koncow najlepiej wrzucac do gry i sprawdzac jak to w sumie wyglada :D pod warunkiem ze sie robi level do gry, a nie still do folio
Wowoz Napisano 22 Kwiecień 2012 Napisano 22 Kwiecień 2012 Jesli utrzymasz stylistyke z beczek to bedzie fajnie :)
ledyr Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Napisano 24 Kwiecień 2012 modele sa do portfolio jako growe ale wiadomo ze nikt nie bedzie w to gral wiec rzeczywisice troche wiecej trojkatow nie zaszkodzi update: Dalej ukladam modele wiec prawie wszystko to teraz taki ladny placeholder w jakims stopniu. i jeszcze poprawiona beczka przy okazji
Groszq Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Klimat niczym z Alan Wake. Mhm fajna jest ta stacja :)
floo Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 i na końcu to wszystko wysadzić ;P hehe ;) nie no joke... - a tak serio to klimacik jest. :] Dodasz stare autko gdzieś z boku lub na tyłach stacji?
Make My Day Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Dodać trochę rdzy, poprzewracane znaki, wrak samochodu i mamy świetny level do gry z serii "zombie są wszędzie" :D.
PIraT Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Beczki teraz bardzo fajnie ;) Będę obserwował.
Wowoz Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 Bardzo fajnie zaplanowane. Miejsce gdzie sa smietniki - klimatyczne :D Dodać trochę rdzy, poprzewracane znaki, wrak samochodu i mamy świetny level do gry z serii "zombie są wszędzie" :D. Albo Smoleńsk 2
ledyr Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Napisano 30 Kwiecień 2012 dzieki :* Groszq - czasami rzucilem okiem w skrin alana wake, nie powiem ze nie ;p floo - nie wiem czy dodam samochod, juz bez niego jest jeszcze mega duzo do zrobienia ;/ zrobiłem dystrybutor, juz drugi w moim zyciu
StK Uriziel Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 Bardzo fajny dystrybutor, z czego są te rendery udk czy może jakiś inny soft ?
Wichur Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 o dystrybutor fajniutki :) pokażesz tex? :P
Kruku Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 Noo jak całość będzie jak ten dystrybutor to bardzo fajnie ;]
_michal Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 Kiedy ta młodzież się nauczy... Siatki i tekstury gdzie? :D
ledyr Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Napisano 30 Kwiecień 2012 fajnie ze sie wam podoba :) skriny sa z UDK oprocz osobnych propsow ktore sa z marmoseta jest w tym dystrybutorze jeszcze fajna zabrudzona szybka ale wyglada fajnie tylko w udk wiec nie ma jej na poprednim obrazku siatex: tekturki:
Bruneq Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 2 nierozniace sie niczym tekstury tylko kolorem? rozrzutnosc :P ps. nie lubie twojej maniery pokazywania tekstur...
ledyr Napisano 30 Kwiecień 2012 Autor Napisano 30 Kwiecień 2012 brunek chyba lepiej zrobic rozrzutnie do folio niz tylko jeden wariant co? oj tam oj tam, mniej miejsca zajmuje w prezentacji ;p PS ty podstepny zmieniaczu postów :D
floo Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 @ledyr skoro tak chętnie się chwalisz teksturkami to poproszę making ofa + tutorial o teksturowaniu :D joke ;P a tak na serio to bardzo fajnie to wygląda ;) Gratki!
Wowoz Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 Ładniutkie :D juz wiem, ze to enviro będzie bardzo spójne i dobrze zrobione technicznie :D
FiK_ Napisano 5 Maj 2012 Napisano 5 Maj 2012 Dawaj dalej... Swoją drogą, to podstawa od parasola jest jakaś nienaturalnie mała, a sam kij też trochę za cieniutki, ale chyba się czepiam :d Będziesz ją robić na działającą, czy może jednak się pokusisz na opuszczoną?
ledyr Napisano 5 Maj 2012 Autor Napisano 5 Maj 2012 dzieki :) FiK - daje dalej ale po cichu ;P na odwrót, pokusze sie o działającą Chyba teraz zajme sie scena bardziej niz propsami. Popracuje teraz nad terenem i foliagem, zeby wygladal porzadnie, trawka zeby wygladala porzadnie itp bo poki co podloze wyglada jak prosta geometria z tilujaca sie tekstura...
wizz Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 fajne to ujęcie stacji z drogą ;] reszta modeli też super :)
ledyr Napisano 12 Maj 2012 Autor Napisano 12 Maj 2012 troche pozmienialem to i owo, glownie ustawienia renderingu, color grading etc.
ftorek Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 miodnie - daje rade... ale np pod tym daszkiem masz baardzo dziwne swiatlo/cien.... pompy jakos sie gubia... i nie bardzo mnie przekonuja te rozmycia... miejscami az ciezko sie na to patrzy... (np. najblizsze drzewo w okolicach smietnika na tyle - jakby mi ktos gogle 3d zabral) tak czy siak - malinowo aha - mialem napisac wczesniej - te zielone plastikowe smietniki troche mi nie pasuja klimatycznie (samo wykonanie jak najbardziej pro - ale stylistycznie - jakos ciezko mi sobie na tej stacji takie wlasnie smietniki wyobrazic :) pozdrawiam f.
Por@szek Napisano 14 Maj 2012 Napisano 14 Maj 2012 Stacje benzynowe sa przereklamowane ;) Fajnie wyszlo, ale nie moje klimaty :)
ledyr Napisano 10 Czerwiec 2012 Autor Napisano 10 Czerwiec 2012 dzieki za gwiazdki :) ftorek - tak bede musial dac inaczej swiatla pod daszkiem, pewno 1 z przodu dystrybutoea i 1 za nim. Poprawiłem troche tez rozmycie (zmniejszone i atakuje dalej niz poprzednio) co do smietników to racja troche nie pasuja ale mialem dobra refke ^^, mam nadzieje ze ta scenka jakoś uciagnie te nie pasujace smietniki bo raczej nie bede ich robil od nowa. dzieki :) Poraszek - Przereklamowane? teraz mi to mowisz jak juz jestem prawie w polowie? :D plasti - dzięks :) Troche poobracałem viewportem od czasu ostatniego updatea, troche nawet tam zaprogressowalem troche scenke. dorobiłem rusztowanie i gruz ale porzucilem na chwile exterior i zajalem sie srodkiem bo byl mocno nie ruszony. nie jestem do konca zadowolony z tego gruzu, wyglada jakos tak mało ostro, troche jak mydło albo masło ;/ jesli pod koniec bedzie kuło w oczy to pewnie coś z nim jeszcze zrobie PS. Sorki za te babcie ale akurat tylko to mam w udku i to w dodatku w trojpaku :D
polka dot Napisano 11 Czerwiec 2012 Napisano 11 Czerwiec 2012 na zakręcie tak niebezpiecznie na stację zjeżdzać.. nie no żartruję D: jest git, dystrybutor i śmietnik mi się bardzo podobają
Arthus Napisano 11 Czerwiec 2012 Napisano 11 Czerwiec 2012 Co do gruzu, chyba zapomniałeś o pęknięciach na cegłówkach i kaflach, takie rzeczy zazwyczaj lubią sobie popękać podczas rozbiórki. chyba że jacyś zawodowcy je wyciągali i były dość młode :P
wizz Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 No pęknięcia faktycznie wiecej by sie przydalo na tym gruzie ale i tak mi sie podoba bardzo !:) ile taki ma polygonów bo chyba sporo hm ?:)
floo Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 @ledyr bardzo fajnie sobie radzisz z teksturowaniem tego wszystkiego. W czym mapujesz? Korzystasz z jakiś opracowanych tricków czy opierasz się na cierpliwości? Pozdrawiam,
ledyr Napisano 12 Czerwiec 2012 Autor Napisano 12 Czerwiec 2012 polka - zaloze sie ze jest tam jakis znak informujacy o zjezdzie na stacje bo inaczej to rzeczywiscie hardkor by był :D floo - thx. no nie wiem chyba wszystko standartowo robie. uzywam maxa jep, pewnie macie racje i tych pekniec za malo zrobilem. Ile poligonow? boje sie nawet sprawdzic :D
Jonasz_Real Napisano 21 Czerwiec 2012 Napisano 21 Czerwiec 2012 bardzo fajnie sie prezentuje, ale wydaje mi sie, że sufit jest troche za wysoki. Spójrz na pana, drugie zdjęcie z pierwszego postu. Pozdrawiam Jon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się