Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 403
  • Wyświetleń 132,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Coś co wygrzebałem w trakcie Promislandsów. Ludzie rzezbili w glinie a jak przez szybe w podlodze na Wacomie Cinitique w Zetc... Ile zdążyłem tyle zrobiłe.  Dość poźno zauwazyłem sposobność.

  • Troche Marvelouse postanowiłem odświeżyć... 

  • Na pamiątkę:  

Posted Images

Napisano

2 ostatnie główki na duży plus, carnage daje rade ale wydaje się mieć trochę rozciągnięty tułów, mięśnie brzucha i problem z miednicą w tej pozie

Napisano
  • Autor

Tak miednica coś jest na rzeczy :). Dzięki.

 

Tymczasem update do ostatniej główki....Body. Kilka poprawek dojdzie. W sumie na koniec i tak zamierzam zakryc:

 

HtoEJ23.png

 

 

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Zakończenie mięśnia najsz grzbietu chyba nie powinno mieć takiej fałdki. Wygląda to jak fałdka tłuszczu, a postać na otłuszczoną aż tak nie wygląda

 

Ale mogę się mylić : )))

Napisano
  • Autor

Dzięki za uwagi :

 

 

Teraz zabieram się za ubranie.

 

RbkHN1d.png

 

Nauka MD:

 

zzCtCFj.png

 

 

Pimp. Koszule bedę poprawial bo dziwnie nisko poligonalnie sie wyjela z Marvela i nie dokonca tez jestem z niej zadowlony etc...

jpxmSw2.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Przyjemne prace, widać dużą różnice między modelami z pierwszej i ostatniej strony.

Napisano
  • Autor

Fajnie ze sie podoba. Chbya nie bede texturował.

 

Podsumowanie tego roku.

 

 

Kolejny. Tym razem wyszedlem ze starego sculptu Rycerza. Uzylem jego body. Mysle ze chyba bedzie dresiarz.

 

nQdKLCv.png

 

 

 

Update:

 

Up:

wv5eEb9.png

 

 

Up:

IHi7wvV.png

 

 

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano
  • Autor

Cwiczonka z glowka. Skupilem sie na ustach:

yAxH7Fz.png

 

 

Myszkom sobie potweakowalem.

 

7onHtpk.png

 

Studium podobieństwa:

 

TJ81mcu.png

 

[video=youtube;Yu-dznnWhYc]

 

 

Na tym kończe.

uOp8IB9.jpg

[video=youtube;9G-5V4tGEes]

 

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano
  • Autor

Cos nowego. W wykonane w czasie wolnym w pracy:

Mudbox/Maya 2014/2015 /Yeti nhair/ V-ray.

 

Czyste rendery:

 

gOadHdb.jpg

 

Attmkmf.jpg

 

Edit:

Post w Gimpie:

 

EfvjrS5.jpg

 

hAcDnUY.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Wygląda spoko, tylko mam wrażenie że te włosy troche zawieszone w powietrzu : )

Napisano
  • Autor

Zrobilem lekki post jest w poprzednim wątku i poszło do finished. Wlosy mozliwe ze troche za ceinkie u nasady. Moje pierwsze podrygi z Yetim a z przyczyn technicnzych renderowalem jako nHair.

 

Mudbox/Maya/Yeti:

 

 

4CTEP8s.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano
  • Autor

Hordak:

 

Concept:

MOTUC-Filmation-Hordak.jpg

Wip:

Teraz męczę retopologie.

Mudbox + Maya. Troche Zbrushu u kolegi na stanowisku.

Wyższa rozdziałka:

http://i.imgur.com/H2hQare.jpg

 

 

 

WAZBb4s.jpg

 

 

3unYUqV.jpg

 

Jestem w trakcie retopologii. Zrobiłem już większość UV. Wypaliłem Normal Mapę i Displacement Mapęna futrzane gacie i ciało. Muszę zrobić Loga Hordaka.

 

 

hMHST4T.jpg

 

uMWdkzo.jpg

 

iHOJAvw.png

 

Wip Textur:

 

Bqco5Uy.png

Do tekstur uzywam Mudboxa wstepnie i Mari.

Update:

Maya Vray.:

PPaBY2v.jpg

 

 

 

SpTP8H6.jpg

 

UOi4UdW.jpg

 

Rozjasnilem troche w domu:

imvi0da.jpg

 

6Q3U6iB.jpg

 

Główka speed ze starej:

0lmzjrG.jpg

 

 

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano
  • Autor

Dalej mecze Hordaka.

Scena:

0FPVT6T.png

 

Rendery po poscie w Gimpie.

Stara wersja kolorystyczna:

nsFAzWC.jpg

 

Nowa wersja kolorystyczna:

zhX2GvW.jpg

 

 

I czyste rendery.

Robie posprodukcje na skalibrowanym CS240 ale na starym leciwym samsungu wyglada to dosc jasno tu rendery z monitora Dell xD:

 

4X1paFO.jpg

 

N8RQnhd.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

o, ta wersja kolorystyczna (nowsza) na wypasie, tylko ze jako render zabawki...nie wiem czy taki był zamiar, ale ja to tak traktuje i jako render zabawki ode mnie front.

Napisano
  • Autor

Dzieki. Kieruje sie by bylo przyjemne dla oka. Jeszcze bede staral sie to podkrecic. Wlasnie przygotowalem Foga. Z tym renderem zabawki to wiesz... Ogolnie trzymalem sie konceptu i przy sculpcie nie poszedlem w detal. Bede chcial podciagnac by az tak jak zabawka nie wygladal, ale futro nie wiem czy podejme sie robic. Do tego wiecej detalu by sie przydalo. Kolorostycznie podkrecilem i tak pol na pol mi wyszlo. Zobaczymy jeszcze caly czas przy nim dlubie.

 

feuBjTH.jpg

 

 

Dwie wersje dodalem dym. Powiem szczerze ze prace ogladalem i robilem na 4 monitorach xD. Jezeli chodzi o wyrdruk najbardziej bym byl za wyswietlaniem swojego komputera ktory jest skalibrowany :).

 

Wersja oczojebna:

qIOvMsu.jpg

 

I zdesaturowana xD. Po pracy obejrze w domu:

qJ8Qi4y.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

..eee..ja na Twoim miejscu poszedłbym w drugą stronę i jeszcze bardziej zwiększyłbym wrażenie zabawki. Taka wersja naprawdę by zajebiście wyglądała (turboPRO). Fajna pracka o komercyjnym zabarwieniu do folio. Złego szkieletora z tego i tak nie zrobisz, musiałbyś naprawdę spoooro posiedzieć w sculpcie, narobić turbo detalu, faktura skóry, żyły, zmarszczki, dodać dużo obślizgłości, zadrapań. Scena też by musiała wejść na kilka levelów "groźności" wskoczyć.

 

 

 

A te wersje z obniżoną i podkręconą saturacją nie wyglądają za dobrze.

Napisano
  • Autor

W sumie racja.

 

 

 

Jak dla mnie final... hmm

 

 

 

cdYigGL.jpg

 

 

Poszlo do finised z ta kolorsystka tu wrzycam dla porownia

vlaDzYP.jpg

 

1kZohQJ.jpg

 

A3BTZ2O.jpg

 

140kZcn.jpg

 

LqUL3L6.jpg

 

JFBEeNs.jpg

 

I sculpty:

 

Jo5kvpD.jpg

 

[video=youtube;k9oPB6-oS6U]

 

updatecik pod spodem dla porownania:

jFJHQyu.png

 

 

To ze glowa tak sie wybrzusza to zmiana sposobu wyswietlania kamery: Ortogonalna/perspektywa/perspektywa dynamiczna w Zbrushu.

Edytowane przez Sebazx6r
Render z finished dodany dla porowniania.

Napisano
  • Autor

Next one...

 

EGDw8fL.jpg

 

 

Ql6z3vO.jpg

 

 

Poprawki w poscie i wykadrowany:

Oqhey39.png

 

Komentarze oczywiście mile widziane ;)... bo tak dziwnie pisać samemu do siebie.

 

 

 

 

Zlepek prac zaczynajac od 11.2013r. poprawilem troche babeczke i upozowalem smoka:

Edytowane przez Sebazx6r
Bo lubie czyscic :) i dodawac.

Napisano
  • Autor

Cześć dzieki za mile słowa.

 

Wybrałem kilka sculptów upozowałem oświetliłem w Zetce do folio:

 

 

Anatomia Work in progres.

Playlista z poszczególnych etapów:

 

 

Obecny stan rzeczy:

 

Edytowane przez Sebazx6r
Dodadaje progress z prac /czyszce

Napisano
  • Autor

Updacik postanowilem powalczy z double biceps i tu kilka godzinek wstepnie....

 

 

Edit:

Pomyslalem ze fajnie jakby wygladał do kogoś podobnie tak więc zacząłem:

9qftN14.jpg

 

[video=youtube;zOp-HkMrejM]

 

update:

b0ceJ63.jpg

 

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Fajnie wygląda, aż chyba sam też spróbuję Arnolda w ramach treningu w wolnej chwili : )

Napisano

Wyszło bardzo fajnie, materiały w silniku faktycznie tak sobie wyglądają , ale nie znam silnika to nie wiem co tam można zrobić :P

Napisano
  • Autor
ale nie znam silnika to nie wiem co tam można zrobić :P

 

W sumie racja i ja też nie xD. Pierwszy raz uzywalem. Musze nagromadzic wiecej textur by miec czym texturowac...

Napisano

Bardzo dobra praca z tym gosciem z plecakiem. :) Od razu wspomnienia z Call of Duty naszly, bodajże z Modern Warfare :D. Ogolnie bardzo fajna teczka Seba :).

Napisano

Dobry model, w silniku stracił urok. Czy w silniku używasz normalek, bo wygląda jakby brakowało? Albo to wina oświetlenia?

Napisano
  • Autor

Mozliwe ze swiatlo Normalki som :). Dosc duze tempo bylo na test. Zrobilem to w 4 tygodnie po pracy. No tak wyszlo jak wyszlo i sie nie udalo do PCF ale spoko dobre doswiadczenie :P. Mysle jednak ze dokoncze sculpt zrobie dol LP i jeszcze raz podejde do tematu textur tym razem zrobie po 4k bo obecnie bylo 2k tu i tam.

Mozliwe ze swiatlo.

Moze w Marmosecie powalcze tym razem.

 

EDIT

Marmoset:

nJQ8xyy.png

 

Update:

Vu294Sq.jpg

 

Iic2wPe.jpg

 

Bage84D.jpg

 

tDq6s8G.jpg

 

KGLlC5f.jpg

 

 

Bezposrednielinki do Marmoset Viewer:

https://www.artstation.com/embed/1291378

https://www.artstation.com/embed/1291478

 

 

Czekajac na render pobawilem sie 8bitowym obrazkiem xD z poprzednich postwó:

d6C7teS.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Bardzo mi się podoba ten model:) Fajnie widać że Buu jest taki wredny. Nie podoba mi się tylko teń cień/odbicie za postacią. Będziesz go riggował lub robił jakąś animkę? Chętnie bym go zobaczył w wersji jak zbiera energię i wokół niego poświata. :) Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Czes cien jest dodany w poscie. nie jestme mistrzem podmalowek.

Odnosnie animki to nie bede sie za to zabieral bo poprostu jestemw tym slaby. Model zas zostal juz przeskulpcony w pozie wiec musialbym go wyprostowac. Gacie zas byly symylowane w Mayce ncloath. Ogólnie skupiam sie na zrobieniu stilki.

 

 

Ok koniec idzie do finished na lincz.

Czysty render:

fz8t4ku.png

 

Final:

LBdQCdM.jpg

 

xoErFk1.jpg

 

Cwiczee sobie Mila shaders:

TjUAO1Q.jpg

 

P5R1ix1.jpg

 

 

Edit:

Postanowilem popracowac nad lowPoly i texturami. Zabieram sie za sculpty ktore juz leza troche na dysku:

CKi7Na1.png

 

 

 

Post:

 

 

Pierwsze baki z Subastance painterem plus Cage.

ge7fhmR.png

 

R1qfXYx.png

 

sN5ZFJr.png

 

3A9CDdr.png

 

amLmkq9.png

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Substanceowy bake

- pomysł: ogólnie postać ma fajny charakter twarzy ale jest bardzo nudna jako całość. Buty nie pasują.

- model: te zmarszczki na tkaninie (hi) na zgięciach z tyłu można było by poprawić, są bardzo cieńkie i nierówne. Najlepszy moment to prawa noga z tyłu na zgięciu. Od razu przywodzi na myśl masywniejszy materiał, a nie taki zwiewny jak piżamka.

- tekstury: za dużo tutaj brudu i generyczności, spróbuj przy następnym podejściu oszczędniej brudzić. Chodzi o to by ten brud był uzasadniony. Metal butów za bardzo pojechany. Tak jak by nogi wsadził pod kosiarkę. Delikatniej porysuj, subtelniej.

- topologia: na barkach niewystarczająca moim zdaniem. Będą problemy przy animacjach. Nie oszczędzaj tak, no chyba że to model na grę pod telefon.

 

Hulk

Fajnie, tylko coś przekombinowałeś ze składaniem passów. Deph pass i blur do wywalenia. Lepiej się przeczyta twoje modele.

 

Czekam na więcej. Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Cześć dzięki za uwagi wezmę do serca :).

 

Te kolory w hulku to rzeźba :). W sumei t oz jednego zrzutu ekranowego zorbiłem i miałem problem z aliasingiem wiec przyblurowałem krawedzie. Postaram się go skończyć model etc. Tylko muszę czasem odpocząc :).

 

Jeszce raz dzięki za uwagi. W końcu trochę teczka ożyła i jest motywacja :).

 

 

Turntable

[video=youtube_share;ruZuE8bl4Ns]

 

Turntable

[video=youtube_share;Shdz0HUjHTM]

 

 

Update:

erc279d.png

 

 

 

Update:

yQheJv5.png

 

Update:

Olgadalem inne koncepty i troche sie zainspirowalem:

owJDIog.png

 

gAnYn3W.png

 

7qK5KqH.png

 

dtT9kpX.png

 

HYSL7Qc.png

 

[video=youtube_share;9jVrQoV4iO8]

 

 

 

 

Kolejny update:

 

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano
  • Autor
fajny ten hulkuś

 

Dzięki. Po powrocie ze świąt trochę posiedziałem. Nie wiem czy w dobrym kierunku poszło. Muszę dłużej przysiedzieć nad dłońmi i stopami bo trochę się chyba pokrzywiły.

J0hH27U.jpg

 

[video=youtube_share;P3Ig6R4kfe8]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności