Napisano 9 Grudzień 201410 l 2 ostatnie główki na duży plus, carnage daje rade ale wydaje się mieć trochę rozciągnięty tułów, mięśnie brzucha i problem z miednicą w tej pozie
Napisano 9 Grudzień 201410 l Autor Tak miednica coś jest na rzeczy :). Dzięki. Tymczasem update do ostatniej główki....Body. Kilka poprawek dojdzie. W sumie na koniec i tak zamierzam zakryc: Edytowane 9 Grudzień 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 10 Grudzień 201410 l Zakończenie mięśnia najsz grzbietu chyba nie powinno mieć takiej fałdki. Wygląda to jak fałdka tłuszczu, a postać na otłuszczoną aż tak nie wygląda Ale mogę się mylić : )))
Napisano 10 Grudzień 201410 l Autor Dzięki za uwagi : Teraz zabieram się za ubranie. Nauka MD: Pimp. Koszule bedę poprawial bo dziwnie nisko poligonalnie sie wyjela z Marvela i nie dokonca tez jestem z niej zadowlony etc... Edytowane 16 Grudzień 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 22 Grudzień 201410 l Autor [video=youtube;TVJAQPE1X-o] Edytowane 22 Grudzień 201410 l przez Sebazx6r
Napisano 22 Grudzień 201410 l Przyjemne prace, widać dużą różnice między modelami z pierwszej i ostatniej strony.
Napisano 23 Grudzień 201410 l Autor Fajnie ze sie podoba. Chbya nie bede texturował. Podsumowanie tego roku. Kolejny. Tym razem wyszedlem ze starego sculptu Rycerza. Uzylem jego body. Mysle ze chyba bedzie dresiarz. Update: Up: Up: Edytowane 2 Styczeń 201510 l przez Sebazx6r
Napisano 5 Styczeń 201510 l Autor Chyba na tym skończę.: Urbance Amy... Edytowane 25 Styczeń 201510 l przez Sebazx6r
Napisano 23 Styczeń 201510 l Autor Cwiczonka z glowka. Skupilem sie na ustach: Myszkom sobie potweakowalem. Studium podobieństwa: [video=youtube;Yu-dznnWhYc] Na tym kończe. [video=youtube;9G-5V4tGEes] Edytowane 9 Luty 201510 l przez Sebazx6r
Napisano 13 Marzec 20159 l Autor Cos nowego. W wykonane w czasie wolnym w pracy: Mudbox/Maya 2014/2015 /Yeti nhair/ V-ray. Czyste rendery: Edit: Post w Gimpie: Edytowane 13 Marzec 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 13 Marzec 20159 l Wygląda spoko, tylko mam wrażenie że te włosy troche zawieszone w powietrzu : )
Napisano 13 Marzec 20159 l Autor Zrobilem lekki post jest w poprzednim wątku i poszło do finished. Wlosy mozliwe ze troche za ceinkie u nasady. Moje pierwsze podrygi z Yetim a z przyczyn technicnzych renderowalem jako nHair. Mudbox/Maya/Yeti: Edytowane 31 Marzec 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 2 Kwiecień 20159 l Autor Hordak: Concept: Wip: Teraz męczę retopologie. Mudbox + Maya. Troche Zbrushu u kolegi na stanowisku. Wyższa rozdziałka: http://i.imgur.com/H2hQare.jpg Jestem w trakcie retopologii. Zrobiłem już większość UV. Wypaliłem Normal Mapę i Displacement Mapęna futrzane gacie i ciało. Muszę zrobić Loga Hordaka. Wip Textur: Do tekstur uzywam Mudboxa wstepnie i Mari. Update: Maya Vray.: Rozjasnilem troche w domu: Główka speed ze starej: Edytowane 17 Kwiecień 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 28 Kwiecień 20159 l Autor Dalej mecze Hordaka. Scena: Rendery po poscie w Gimpie. Stara wersja kolorystyczna: Nowa wersja kolorystyczna: I czyste rendery. Robie posprodukcje na skalibrowanym CS240 ale na starym leciwym samsungu wyglada to dosc jasno tu rendery z monitora Dell xD: Edytowane 28 Kwiecień 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 29 Kwiecień 20159 l o, ta wersja kolorystyczna (nowsza) na wypasie, tylko ze jako render zabawki...nie wiem czy taki był zamiar, ale ja to tak traktuje i jako render zabawki ode mnie front.
Napisano 29 Kwiecień 20159 l Autor Dzieki. Kieruje sie by bylo przyjemne dla oka. Jeszcze bede staral sie to podkrecic. Wlasnie przygotowalem Foga. Z tym renderem zabawki to wiesz... Ogolnie trzymalem sie konceptu i przy sculpcie nie poszedlem w detal. Bede chcial podciagnac by az tak jak zabawka nie wygladal, ale futro nie wiem czy podejme sie robic. Do tego wiecej detalu by sie przydalo. Kolorostycznie podkrecilem i tak pol na pol mi wyszlo. Zobaczymy jeszcze caly czas przy nim dlubie. Dwie wersje dodalem dym. Powiem szczerze ze prace ogladalem i robilem na 4 monitorach xD. Jezeli chodzi o wyrdruk najbardziej bym byl za wyswietlaniem swojego komputera ktory jest skalibrowany :). Wersja oczojebna: I zdesaturowana xD. Po pracy obejrze w domu: Edytowane 29 Kwiecień 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 29 Kwiecień 20159 l ..eee..ja na Twoim miejscu poszedłbym w drugą stronę i jeszcze bardziej zwiększyłbym wrażenie zabawki. Taka wersja naprawdę by zajebiście wyglądała (turboPRO). Fajna pracka o komercyjnym zabarwieniu do folio. Złego szkieletora z tego i tak nie zrobisz, musiałbyś naprawdę spoooro posiedzieć w sculpcie, narobić turbo detalu, faktura skóry, żyły, zmarszczki, dodać dużo obślizgłości, zadrapań. Scena też by musiała wejść na kilka levelów "groźności" wskoczyć. A te wersje z obniżoną i podkręconą saturacją nie wyglądają za dobrze.
Napisano 29 Kwiecień 20159 l Autor W sumie racja. Jak dla mnie final... hmm Poszlo do finised z ta kolorsystka tu wrzycam dla porownia I sculpty: [video=youtube;k9oPB6-oS6U] updatecik pod spodem dla porownania: To ze glowa tak sie wybrzusza to zmiana sposobu wyswietlania kamery: Ortogonalna/perspektywa/perspektywa dynamiczna w Zbrushu. Edytowane 29 Czerwiec 20159 l przez Sebazx6r Render z finished dodany dla porowniania.
Napisano 3 Maj 20159 l Autor Next one... Poprawki w poscie i wykadrowany: Komentarze oczywiście mile widziane ;)... bo tak dziwnie pisać samemu do siebie. Zlepek prac zaczynajac od 11.2013r. poprawilem troche babeczke i upozowalem smoka: Edytowane 6 Maj 20159 l przez Sebazx6r Bo lubie czyscic :) i dodawac.
Napisano 7 Maj 20159 l Autor Cześć dzieki za mile słowa. Wybrałem kilka sculptów upozowałem oświetliłem w Zetce do folio: Anatomia Work in progres. Playlista z poszczególnych etapów: Obecny stan rzeczy: Edytowane 19 Maj 20159 l przez Sebazx6r Dodadaje progress z prac /czyszce
Napisano 20 Maj 20159 l Autor Update... prawie koncze: Jeszcze odgrzany kotlet: Edytowane 20 Maj 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 13 Czerwiec 20159 l Autor Updacik postanowilem powalczy z double biceps i tu kilka godzinek wstepnie.... Edit: Pomyslalem ze fajnie jakby wygladał do kogoś podobnie tak więc zacząłem: [video=youtube;zOp-HkMrejM] update: Edytowane 18 Czerwiec 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 17 Czerwiec 20159 l Fajnie wygląda, aż chyba sam też spróbuję Arnolda w ramach treningu w wolnej chwili : )
Napisano 18 Sierpień 20159 l Autor Thx.... Taka tam główka w mudboxie. Jeszcze jedna: Edytowane 19 Sierpień 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 26 Wrzesień 20159 l Autor Smth new...Troche nieskonczone. Edytowane 26 Wrzesień 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 26 Wrzesień 20159 l Wyszło bardzo fajnie, materiały w silniku faktycznie tak sobie wyglądają , ale nie znam silnika to nie wiem co tam można zrobić :P
Napisano 26 Wrzesień 20159 l Autor ale nie znam silnika to nie wiem co tam można zrobić :P W sumie racja i ja też nie xD. Pierwszy raz uzywalem. Musze nagromadzic wiecej textur by miec czym texturowac...
Napisano 26 Wrzesień 20159 l Bardzo dobra praca z tym gosciem z plecakiem. :) Od razu wspomnienia z Call of Duty naszly, bodajże z Modern Warfare :D. Ogolnie bardzo fajna teczka Seba :).
Napisano 27 Wrzesień 20159 l Dobry model, w silniku stracił urok. Czy w silniku używasz normalek, bo wygląda jakby brakowało? Albo to wina oświetlenia?
Napisano 28 Wrzesień 20159 l Autor Mozliwe ze swiatlo Normalki som :). Dosc duze tempo bylo na test. Zrobilem to w 4 tygodnie po pracy. No tak wyszlo jak wyszlo i sie nie udalo do PCF ale spoko dobre doswiadczenie :P. Mysle jednak ze dokoncze sculpt zrobie dol LP i jeszcze raz podejde do tematu textur tym razem zrobie po 4k bo obecnie bylo 2k tu i tam. Mozliwe ze swiatlo. Moze w Marmosecie powalcze tym razem. EDIT Marmoset: Update: Bezposrednielinki do Marmoset Viewer: https://www.artstation.com/embed/1291378 https://www.artstation.com/embed/1291478 Czekajac na render pobawilem sie 8bitowym obrazkiem xD z poprzednich postwó: Edytowane 2 Październik 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 10 Październik 20159 l Autor Pastanowilem go przesculpcik i przerenderowac w mental ray. Co za tym idzie nowe texturki.
Napisano 10 Październik 20159 l Autor Powinien działać. Narazie sam sculpt. Prace nad diffuse/albedo Edytowane 15 Październik 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 15 Październik 20159 l Bardzo mi się podoba ten model:) Fajnie widać że Buu jest taki wredny. Nie podoba mi się tylko teń cień/odbicie za postacią. Będziesz go riggował lub robił jakąś animkę? Chętnie bym go zobaczył w wersji jak zbiera energię i wokół niego poświata. :) Pozdrawiam.
Napisano 15 Październik 20159 l Autor Czes cien jest dodany w poscie. nie jestme mistrzem podmalowek. Odnosnie animki to nie bede sie za to zabieral bo poprostu jestemw tym slaby. Model zas zostal juz przeskulpcony w pozie wiec musialbym go wyprostowac. Gacie zas byly symylowane w Mayce ncloath. Ogólnie skupiam sie na zrobieniu stilki. Ok koniec idzie do finished na lincz. Czysty render: Final: Cwiczee sobie Mila shaders: Edit: Postanowilem popracowac nad lowPoly i texturami. Zabieram sie za sculpty ktore juz leza troche na dysku: Post: Pierwsze baki z Subastance painterem plus Cage. Edytowane 30 Październik 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 31 Październik 20159 l Autor Dalej mecze substancowy bake. Wiecej kontow plus aliasing w viewprocie. Update: SketchFab: https://sketchfab.com/models/40051d3f0389437f857c0a3f05dd97ad Edytowane 3 Listopad 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 8 Grudzień 20159 l Substanceowy bake - pomysł: ogólnie postać ma fajny charakter twarzy ale jest bardzo nudna jako całość. Buty nie pasują. - model: te zmarszczki na tkaninie (hi) na zgięciach z tyłu można było by poprawić, są bardzo cieńkie i nierówne. Najlepszy moment to prawa noga z tyłu na zgięciu. Od razu przywodzi na myśl masywniejszy materiał, a nie taki zwiewny jak piżamka. - tekstury: za dużo tutaj brudu i generyczności, spróbuj przy następnym podejściu oszczędniej brudzić. Chodzi o to by ten brud był uzasadniony. Metal butów za bardzo pojechany. Tak jak by nogi wsadził pod kosiarkę. Delikatniej porysuj, subtelniej. - topologia: na barkach niewystarczająca moim zdaniem. Będą problemy przy animacjach. Nie oszczędzaj tak, no chyba że to model na grę pod telefon. Hulk Fajnie, tylko coś przekombinowałeś ze składaniem passów. Deph pass i blur do wywalenia. Lepiej się przeczyta twoje modele. Czekam na więcej. Powodzenia.
Napisano 8 Grudzień 20159 l Autor Cześć dzięki za uwagi wezmę do serca :). Te kolory w hulku to rzeźba :). W sumei t oz jednego zrzutu ekranowego zorbiłem i miałem problem z aliasingiem wiec przyblurowałem krawedzie. Postaram się go skończyć model etc. Tylko muszę czasem odpocząc :). Jeszce raz dzięki za uwagi. W końcu trochę teczka ożyła i jest motywacja :). Turntable [video=youtube_share;ruZuE8bl4Ns] Turntable [video=youtube_share;Shdz0HUjHTM] Update: Update: Update: Olgadalem inne koncepty i troche sie zainspirowalem: [video=youtube_share;9jVrQoV4iO8] Kolejny update: Edytowane 19 Grudzień 20159 l przez Sebazx6r
Napisano 29 Grudzień 20159 l Autor fajny ten hulkuś Dzięki. Po powrocie ze świąt trochę posiedziałem. Nie wiem czy w dobrym kierunku poszło. Muszę dłużej przysiedzieć nad dłońmi i stopami bo trochę się chyba pokrzywiły. [video=youtube_share;P3Ig6R4kfe8]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto