krzys!3k Napisano 9 Grudzień 2014 Napisano 9 Grudzień 2014 2 ostatnie główki na duży plus, carnage daje rade ale wydaje się mieć trochę rozciągnięty tułów, mięśnie brzucha i problem z miednicą w tej pozie
Sebazx6r Napisano 9 Grudzień 2014 Autor Napisano 9 Grudzień 2014 (edytowane) Tak miednica coś jest na rzeczy :). Dzięki. Tymczasem update do ostatniej główki....Body. Kilka poprawek dojdzie. W sumie na koniec i tak zamierzam zakryc: Edytowane 9 Grudzień 2014 przez Sebazx6r
Domi Napisano 10 Grudzień 2014 Napisano 10 Grudzień 2014 Zakończenie mięśnia najsz grzbietu chyba nie powinno mieć takiej fałdki. Wygląda to jak fałdka tłuszczu, a postać na otłuszczoną aż tak nie wygląda Ale mogę się mylić : )))
Sebazx6r Napisano 10 Grudzień 2014 Autor Napisano 10 Grudzień 2014 (edytowane) Dzięki za uwagi : Teraz zabieram się za ubranie. Nauka MD: Pimp. Koszule bedę poprawial bo dziwnie nisko poligonalnie sie wyjela z Marvela i nie dokonca tez jestem z niej zadowlony etc... Edytowane 16 Grudzień 2014 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 22 Grudzień 2014 Autor Napisano 22 Grudzień 2014 (edytowane) [video=youtube;TVJAQPE1X-o] Edytowane 22 Grudzień 2014 przez Sebazx6r
Adix Napisano 22 Grudzień 2014 Napisano 22 Grudzień 2014 Przyjemne prace, widać dużą różnice między modelami z pierwszej i ostatniej strony.
Sebazx6r Napisano 23 Grudzień 2014 Autor Napisano 23 Grudzień 2014 (edytowane) Fajnie ze sie podoba. Chbya nie bede texturował. Podsumowanie tego roku. Kolejny. Tym razem wyszedlem ze starego sculptu Rycerza. Uzylem jego body. Mysle ze chyba bedzie dresiarz. Update: Up: Up: Edytowane 2 Styczeń 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 5 Styczeń 2015 Autor Napisano 5 Styczeń 2015 (edytowane) Chyba na tym skończę.: Urbance Amy... Edytowane 25 Styczeń 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 23 Styczeń 2015 Autor Napisano 23 Styczeń 2015 (edytowane) Cwiczonka z glowka. Skupilem sie na ustach: Myszkom sobie potweakowalem. Studium podobieństwa: [video=youtube;Yu-dznnWhYc] Na tym kończe. [video=youtube;9G-5V4tGEes] Edytowane 9 Luty 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 13 Marzec 2015 Autor Napisano 13 Marzec 2015 (edytowane) Cos nowego. W wykonane w czasie wolnym w pracy: Mudbox/Maya 2014/2015 /Yeti nhair/ V-ray. Czyste rendery: Edit: Post w Gimpie: Edytowane 13 Marzec 2015 przez Sebazx6r
Domi Napisano 13 Marzec 2015 Napisano 13 Marzec 2015 Wygląda spoko, tylko mam wrażenie że te włosy troche zawieszone w powietrzu : )
Sebazx6r Napisano 13 Marzec 2015 Autor Napisano 13 Marzec 2015 (edytowane) Zrobilem lekki post jest w poprzednim wątku i poszło do finished. Wlosy mozliwe ze troche za ceinkie u nasady. Moje pierwsze podrygi z Yetim a z przyczyn technicnzych renderowalem jako nHair. Mudbox/Maya/Yeti: Edytowane 31 Marzec 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 2 Kwiecień 2015 Autor Napisano 2 Kwiecień 2015 (edytowane) Hordak: Concept: Wip: Teraz męczę retopologie. Mudbox + Maya. Troche Zbrushu u kolegi na stanowisku. Wyższa rozdziałka: http://i.imgur.com/H2hQare.jpg Jestem w trakcie retopologii. Zrobiłem już większość UV. Wypaliłem Normal Mapę i Displacement Mapęna futrzane gacie i ciało. Muszę zrobić Loga Hordaka. Wip Textur: Do tekstur uzywam Mudboxa wstepnie i Mari. Update: Maya Vray.: Rozjasnilem troche w domu: Główka speed ze starej: Edytowane 17 Kwiecień 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 28 Kwiecień 2015 Autor Napisano 28 Kwiecień 2015 (edytowane) Dalej mecze Hordaka. Scena: Rendery po poscie w Gimpie. Stara wersja kolorystyczna: Nowa wersja kolorystyczna: I czyste rendery. Robie posprodukcje na skalibrowanym CS240 ale na starym leciwym samsungu wyglada to dosc jasno tu rendery z monitora Dell xD: Edytowane 28 Kwiecień 2015 przez Sebazx6r
Akierek Napisano 29 Kwiecień 2015 Napisano 29 Kwiecień 2015 Świetny ten Hordak. :) Szczególnie drugi render przypadł mi do gustu :)
STRZYG Napisano 29 Kwiecień 2015 Napisano 29 Kwiecień 2015 o, ta wersja kolorystyczna (nowsza) na wypasie, tylko ze jako render zabawki...nie wiem czy taki był zamiar, ale ja to tak traktuje i jako render zabawki ode mnie front.
Sebazx6r Napisano 29 Kwiecień 2015 Autor Napisano 29 Kwiecień 2015 (edytowane) Dzieki. Kieruje sie by bylo przyjemne dla oka. Jeszcze bede staral sie to podkrecic. Wlasnie przygotowalem Foga. Z tym renderem zabawki to wiesz... Ogolnie trzymalem sie konceptu i przy sculpcie nie poszedlem w detal. Bede chcial podciagnac by az tak jak zabawka nie wygladal, ale futro nie wiem czy podejme sie robic. Do tego wiecej detalu by sie przydalo. Kolorostycznie podkrecilem i tak pol na pol mi wyszlo. Zobaczymy jeszcze caly czas przy nim dlubie. Dwie wersje dodalem dym. Powiem szczerze ze prace ogladalem i robilem na 4 monitorach xD. Jezeli chodzi o wyrdruk najbardziej bym byl za wyswietlaniem swojego komputera ktory jest skalibrowany :). Wersja oczojebna: I zdesaturowana xD. Po pracy obejrze w domu: Edytowane 29 Kwiecień 2015 przez Sebazx6r
STRZYG Napisano 29 Kwiecień 2015 Napisano 29 Kwiecień 2015 ..eee..ja na Twoim miejscu poszedłbym w drugą stronę i jeszcze bardziej zwiększyłbym wrażenie zabawki. Taka wersja naprawdę by zajebiście wyglądała (turboPRO). Fajna pracka o komercyjnym zabarwieniu do folio. Złego szkieletora z tego i tak nie zrobisz, musiałbyś naprawdę spoooro posiedzieć w sculpcie, narobić turbo detalu, faktura skóry, żyły, zmarszczki, dodać dużo obślizgłości, zadrapań. Scena też by musiała wejść na kilka levelów "groźności" wskoczyć. A te wersje z obniżoną i podkręconą saturacją nie wyglądają za dobrze.
Sebazx6r Napisano 29 Kwiecień 2015 Autor Napisano 29 Kwiecień 2015 (edytowane) W sumie racja. Jak dla mnie final... hmm Poszlo do finised z ta kolorsystka tu wrzycam dla porownia I sculpty: [video=youtube;k9oPB6-oS6U] updatecik pod spodem dla porownania: To ze glowa tak sie wybrzusza to zmiana sposobu wyswietlania kamery: Ortogonalna/perspektywa/perspektywa dynamiczna w Zbrushu. Edytowane 29 Czerwiec 2015 przez Sebazx6r Render z finished dodany dla porowniania.
Sebazx6r Napisano 3 Maj 2015 Autor Napisano 3 Maj 2015 (edytowane) Next one... Poprawki w poscie i wykadrowany: Komentarze oczywiście mile widziane ;)... bo tak dziwnie pisać samemu do siebie. Zlepek prac zaczynajac od 11.2013r. poprawilem troche babeczke i upozowalem smoka: Edytowane 6 Maj 2015 przez Sebazx6r Bo lubie czyscic :) i dodawac.
genitalius Napisano 5 Maj 2015 Napisano 5 Maj 2015 bardzo fajna teczka, ostatni typo w koszuli gicior ;)
Sebazx6r Napisano 7 Maj 2015 Autor Napisano 7 Maj 2015 (edytowane) Cześć dzieki za mile słowa. Wybrałem kilka sculptów upozowałem oświetliłem w Zetce do folio: Anatomia Work in progres. Playlista z poszczególnych etapów: Obecny stan rzeczy: Edytowane 19 Maj 2015 przez Sebazx6r Dodadaje progress z prac /czyszce
Sebazx6r Napisano 20 Maj 2015 Autor Napisano 20 Maj 2015 (edytowane) Update... prawie koncze: Jeszcze odgrzany kotlet: Edytowane 20 Maj 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 27 Maj 2015 Autor Napisano 27 Maj 2015 Dzięki, ciuchów do niego nie planuje stąd ziutek między nogami.
Sebazx6r Napisano 13 Czerwiec 2015 Autor Napisano 13 Czerwiec 2015 (edytowane) Updacik postanowilem powalczy z double biceps i tu kilka godzinek wstepnie.... Edit: Pomyslalem ze fajnie jakby wygladał do kogoś podobnie tak więc zacząłem: [video=youtube;zOp-HkMrejM] update: Edytowane 18 Czerwiec 2015 przez Sebazx6r
Domi Napisano 17 Czerwiec 2015 Napisano 17 Czerwiec 2015 Fajnie wygląda, aż chyba sam też spróbuję Arnolda w ramach treningu w wolnej chwili : )
Sebazx6r Napisano 18 Sierpień 2015 Autor Napisano 18 Sierpień 2015 (edytowane) Thx.... Taka tam główka w mudboxie. Jeszcze jedna: Edytowane 19 Sierpień 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 26 Wrzesień 2015 Autor Napisano 26 Wrzesień 2015 (edytowane) Smth new...Troche nieskonczone. Edytowane 26 Wrzesień 2015 przez Sebazx6r
Domi Napisano 26 Wrzesień 2015 Napisano 26 Wrzesień 2015 Wyszło bardzo fajnie, materiały w silniku faktycznie tak sobie wyglądają , ale nie znam silnika to nie wiem co tam można zrobić :P
Sebazx6r Napisano 26 Wrzesień 2015 Autor Napisano 26 Wrzesień 2015 ale nie znam silnika to nie wiem co tam można zrobić :P W sumie racja i ja też nie xD. Pierwszy raz uzywalem. Musze nagromadzic wiecej textur by miec czym texturowac...
Akierek Napisano 26 Wrzesień 2015 Napisano 26 Wrzesień 2015 Bardzo dobra praca z tym gosciem z plecakiem. :) Od razu wspomnienia z Call of Duty naszly, bodajże z Modern Warfare :D. Ogolnie bardzo fajna teczka Seba :).
JackTheRippy Napisano 27 Wrzesień 2015 Napisano 27 Wrzesień 2015 Model super :) Szkoda, ze sie nie udalo
Ania Napisano 27 Wrzesień 2015 Napisano 27 Wrzesień 2015 Dobry model, w silniku stracił urok. Czy w silniku używasz normalek, bo wygląda jakby brakowało? Albo to wina oświetlenia?
Sebazx6r Napisano 28 Wrzesień 2015 Autor Napisano 28 Wrzesień 2015 (edytowane) Mozliwe ze swiatlo Normalki som :). Dosc duze tempo bylo na test. Zrobilem to w 4 tygodnie po pracy. No tak wyszlo jak wyszlo i sie nie udalo do PCF ale spoko dobre doswiadczenie :P. Mysle jednak ze dokoncze sculpt zrobie dol LP i jeszcze raz podejde do tematu textur tym razem zrobie po 4k bo obecnie bylo 2k tu i tam. Mozliwe ze swiatlo. Moze w Marmosecie powalcze tym razem. EDIT Marmoset: Update: Bezposrednielinki do Marmoset Viewer: https://www.artstation.com/embed/1291378 https://www.artstation.com/embed/1291478 Czekajac na render pobawilem sie 8bitowym obrazkiem xD z poprzednich postwó: Edytowane 2 Październik 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 10 Październik 2015 Autor Napisano 10 Październik 2015 Pastanowilem go przesculpcik i przerenderowac w mental ray. Co za tym idzie nowe texturki.
natas Napisano 10 Październik 2015 Napisano 10 Październik 2015 Mi film nie działa czarny ekran u was też?
Sebazx6r Napisano 10 Październik 2015 Autor Napisano 10 Październik 2015 (edytowane) Powinien działać. Narazie sam sculpt. Prace nad diffuse/albedo Edytowane 15 Październik 2015 przez Sebazx6r
TheCapo Napisano 15 Październik 2015 Napisano 15 Październik 2015 Bardzo mi się podoba ten model:) Fajnie widać że Buu jest taki wredny. Nie podoba mi się tylko teń cień/odbicie za postacią. Będziesz go riggował lub robił jakąś animkę? Chętnie bym go zobaczył w wersji jak zbiera energię i wokół niego poświata. :) Pozdrawiam.
Sebazx6r Napisano 15 Październik 2015 Autor Napisano 15 Październik 2015 (edytowane) Czes cien jest dodany w poscie. nie jestme mistrzem podmalowek. Odnosnie animki to nie bede sie za to zabieral bo poprostu jestemw tym slaby. Model zas zostal juz przeskulpcony w pozie wiec musialbym go wyprostowac. Gacie zas byly symylowane w Mayce ncloath. Ogólnie skupiam sie na zrobieniu stilki. Ok koniec idzie do finished na lincz. Czysty render: Final: Cwiczee sobie Mila shaders: Edit: Postanowilem popracowac nad lowPoly i texturami. Zabieram sie za sculpty ktore juz leza troche na dysku: Post: Pierwsze baki z Subastance painterem plus Cage. Edytowane 30 Październik 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 31 Październik 2015 Autor Napisano 31 Październik 2015 (edytowane) Dalej mecze substancowy bake. Wiecej kontow plus aliasing w viewprocie. Update: SketchFab: https://sketchfab.com/models/40051d3f0389437f857c0a3f05dd97ad Edytowane 3 Listopad 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 4 Grudzień 2015 Autor Napisano 4 Grudzień 2015 (edytowane) 2-3 dni wipik Edytowane 7 Grudzień 2015 przez Sebazx6r
gryzon Napisano 8 Grudzień 2015 Napisano 8 Grudzień 2015 Substanceowy bake - pomysł: ogólnie postać ma fajny charakter twarzy ale jest bardzo nudna jako całość. Buty nie pasują. - model: te zmarszczki na tkaninie (hi) na zgięciach z tyłu można było by poprawić, są bardzo cieńkie i nierówne. Najlepszy moment to prawa noga z tyłu na zgięciu. Od razu przywodzi na myśl masywniejszy materiał, a nie taki zwiewny jak piżamka. - tekstury: za dużo tutaj brudu i generyczności, spróbuj przy następnym podejściu oszczędniej brudzić. Chodzi o to by ten brud był uzasadniony. Metal butów za bardzo pojechany. Tak jak by nogi wsadził pod kosiarkę. Delikatniej porysuj, subtelniej. - topologia: na barkach niewystarczająca moim zdaniem. Będą problemy przy animacjach. Nie oszczędzaj tak, no chyba że to model na grę pod telefon. Hulk Fajnie, tylko coś przekombinowałeś ze składaniem passów. Deph pass i blur do wywalenia. Lepiej się przeczyta twoje modele. Czekam na więcej. Powodzenia.
Sebazx6r Napisano 8 Grudzień 2015 Autor Napisano 8 Grudzień 2015 (edytowane) Cześć dzięki za uwagi wezmę do serca :). Te kolory w hulku to rzeźba :). W sumei t oz jednego zrzutu ekranowego zorbiłem i miałem problem z aliasingiem wiec przyblurowałem krawedzie. Postaram się go skończyć model etc. Tylko muszę czasem odpocząc :). Jeszce raz dzięki za uwagi. W końcu trochę teczka ożyła i jest motywacja :). Turntable [video=youtube_share;ruZuE8bl4Ns] Turntable [video=youtube_share;Shdz0HUjHTM] Update: Update: Update: Olgadalem inne koncepty i troche sie zainspirowalem: [video=youtube_share;9jVrQoV4iO8] Kolejny update: Edytowane 19 Grudzień 2015 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 20 Grudzień 2015 Autor Napisano 20 Grudzień 2015 Za sugest na ZB postanowilem troche odrobine wydluzyc nosek:
Sebazx6r Napisano 29 Grudzień 2015 Autor Napisano 29 Grudzień 2015 fajny ten hulkuś Dzięki. Po powrocie ze świąt trochę posiedziałem. Nie wiem czy w dobrym kierunku poszło. Muszę dłużej przysiedzieć nad dłońmi i stopami bo trochę się chyba pokrzywiły. [video=youtube_share;P3Ig6R4kfe8]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się