mrkrzysiek Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 Synuś ładne modele textury trochę nie tego ale i tak fajne Łukasz głowa ładna, hełm tylko taki no nie podoba mi się slajver no ładna ziemia bo samo drzewko trochę ubogie, pewnie to z tutka LIS'a
DraB Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Kilka mebelków do mojej pierwszej wizki nad ktora pracuje ;]
..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Rocky... Rocky Balboa po zazyciu Bilboa hahahaha
Gość Raffaello Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 ale czerwono zetbraszowo sie tu zrobiło, fajne pracki! ;) zeet mumia wyczesana!
Tattoo Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Witam. Swietne pracki, Ten czerwony material ma cos w sobie ;] Sie niemoglem powstrzymac aby nieporzezbic w tym ustrojstwie, w miare mozliwosci bede podrzucal treningi zb. Glowka max 3h, pierwszy raz w zb3 ;]
Robert_krecik Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Całkiem ładne ;] dobry start ( np. ja na dobre przed startem już się zraziłem do zb ;d )
Lis Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 slajver -> hehe. Ładnie ładnie. Dajesz dalej SUPER_OkO -> extra :)
Kirian Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Prace po 1h-2h ZB, dopiero zaczynam;) nie bijcie prosze //wszystko myszka
kubi Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 Czy ja wiem czy to takie fajne, zrób coś bardziej wymagającego umiejętności. Jak będziesz tak trzaskał te 15 minutówk,i to tylko zasady działania brushów poznasz. Dla mnie podstawą powinno być dobrze wymodelowane ciało ludzkie, wiec od tego zacznij. Speed ucho, speed nos, speed dłoń. speed itd.
maczuga Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 Mi sie tak jedno pytanie nasunęło. Wy to renderujecie te ładne zbruszowe czerwone sculpty bezpośrednio w zbrushu czy eksport do jakiegoś softa i dopiero wtedy render?
Kirian Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 Kuba dziekuje za krytyke;) dopiero sie zaczynam uczyc Aniołek 45 min zb+ ps co nieco... Down: na dole pisze ze to dla kolezanki;)... niemam krztaltu brasha piorek;p a wtedy do speed model time musial bym dodac z 15/20 minut na ich zrobienie;)
maczuga Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 To już mniej podchodzi pod speed, bo chyba ponad 3,5h modelowałem, ale wrzucam tu bo do wipa lub galerii się nie nadaje. Oczywiście dorobie resztę :) Soft: blender 2.44, polymodeling. Czas podałem wyżej.
Levus Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Tak trochę oftopowo (sorki że tu ale widzę, że tu dużo ludzi sculptuje w z3), ale czy któryś ze zbrushowców mi powie czy mu działa ta procedura? http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Tutorial:ZProject_and_SubTools Bo u mnie wygląda to tak, że bryła docelowa (na której ma odbyć się modyfikacja) nie reaguje na zproject brush oraz jeśli już zareaguje jakimś cudem to powierzchnia owej nie zatrzymuje się wcale przy zetknięciu z bryłą którą chcę skopiować. Klops krótko mówiąc.
zeet Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Lewus to działa ,ale siatka po takim wytłaczaniu jest kiepska i asymetryczna.
Gavreel Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 I co w koncu z tym osobnym działem dla ZBrushowców? A tutaj żeby nie było że nic nie robię :P SCHŁADZARKA TRZON KUCHENNY GAZOWY x2 Tymczasem lece spać bo jutro muszę poprowadzić labory z 3d studio max :P PS. O Kurka, czemu ja to napisalem w speed modellingu? :/ Miało być w renderkach for fun :| Sorry.
Levus Napisano 2 Czerwiec 2007 Napisano 2 Czerwiec 2007 Zeet, thx za info! Gavreel, dział już jest! Można się zwierzać!:)
etyr11 Napisano 4 Czerwiec 2007 Napisano 4 Czerwiec 2007 Pierwsze podejscie do Zbrusza. Pierwsze bo mam go od dzisiaj i zaczyna mi sie podobac:)
briz Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 całkiem nieżle, może warto spróbować zbrusha leszczyk :)
briz Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 taki robak na podstawie konceptu Boba Chiu, raczej nie speed trochę mi z nim zeszło
Levus Napisano 6 Czerwiec 2007 Napisano 6 Czerwiec 2007 Super robaczek briz! Podoba mi się, tym bardziej że polymodelowany! Jednak według mnie mógłby być lepiej zakomponowany patrząc z bocznego widoku. Może brzuszek bardziej okrągły, pękaty?
zioło Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 No Nielot fajny worms. przydał by sie dla Ciacha191:D http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=39028
SoAd Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Z organiką mam mało do czynienia, z zbrushem jeszcze mniej
Robert_krecik Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 spoko jest tylko dalbys więcej szczegółów, mocniejsze rysy twarzy i byłoby w pytę ;d
Gość Dudek Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 Chciałbym przygotować bazowy model głowy, który mógłbym wykorzystywać wielokrotnie do rzeźbienia, niekoniecznie realistycznych głów. Teraz może być nijaki w charakterze (ni chłop ni baba). Jeżeli ktoś czuje że z siatką coś nie tak proszę o sygnał. Modelowane w blenderze - najpierw sculpt (1/2h), potem mozolne (2h) ale dające dużo radości :) retopo.
kubi Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 dudek, w okolicy ust masz o jednego edgeloopa za dużo, jak na bazę to ja bym go usunął żeby tak gęsto nie było.
ETA Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Mój speed, nie miałem pomysłu co wymodelować, więc wymodelowałem co w ręce trzymałem, czyli moje narzędzie zbrodni:P Soft: Blender 2.44 Czas ~ 20min
Hindus Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 Fajne piorko do tabletu tylko dobierz jakies spoko materiały:D Ale mnie chyba nie zamordujesz?:O
SoAd Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 Raczej nie speed, chociaż jak na organikę to i tak dla mnie szybko - kilka godzin (nie wiem ile ale kilka). Miał wyjść dziadyga
Gość Raffaello Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 zeet a czemu twój pysio nie ma otworów usznych? powiedz ile czasu na niego poświęciłeś? cały w ZB czy baza w czymś inny?
zeet Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 Raffaello zeet a czemu twój pysio nie ma otworów usznych? powiedz ile czasu na niego poświęciłeś? cały w ZB czy baza w czymś inny? Ten model był dłubany około godziny z sphery w sumie to szkic 3d ,baza do retopologi. Otwory uszne będą na skończonym modelu w formie podwójnych szpar na widoku z boku widać ich zarys ,coś w formie skrzeli :)
Kirian Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 work in progres;) 2h ZB (wiec chyba zalicza sie do speeda;P) DOWN: popracowalem nad Twoimi uwagami Lewus :) trudno speeda zrobic dobrego za jednym posiedzeniem bo w 'wirze' tworzenia niezauwaza sie wielu bledow ktore odrazu rzucaja sie w oczy po spojrzeniu na prace po 'pewnym czasie';)
Levus Napisano 13 Czerwiec 2007 Napisano 13 Czerwiec 2007 Fajny stwór, niezły styl. Parę niedoróbek stylistycznych, mianowicie brzuch mało "zgrabny", i mordka z za daleko wcięta w stronę uszu zdaje się... Ale nie będe pyskował bo sam lepiej nie zrobię:p pzdr!
Robert_krecik Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 hmm nie wiem czemu mi się to tak bardzo podoba, ale uważam, że wyszło ci zaje****** pozdrawiam ;]
patry Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 OMG! Zeet! Nakręć może kiedyś video-tuta jak ty to robisz! :) Masakra!
mrkrzysiek Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 zeet no to co robisz jest super, a ta ostania to już w ogóle szacuneczek
zeet Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Vorek-wydało się -tak używałem :),dzięki za komentarz panowie. Główka prosiaczka Modo+ZB.
Kirian Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Zeet co to za texturka na tej czaszce??;)... chciał bym ją dorwać
zeet Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 Kirian Zeet co to za texturka na tej czaszce??;)... chciał bym ją dorwaćTo nie tekstura ale zmodyfikowany standartowy materiał w ZB3 MatCapLbrownClay ,podkręcone w opcjach materiału Intensity A -85,Intensity B -19 mniej więcej. Dwa światełka odpowiednio ustawione .
Rekomendowane odpowiedzi