Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Synuś ładne modele textury trochę nie tego ale i tak fajne

Łukasz głowa ładna, hełm tylko taki no nie podoba mi się

slajver no ładna ziemia bo samo drzewko trochę ubogie, pewnie to z tutka LIS'a

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Raffaello
Napisano

ale czerwono zetbraszowo sie tu zrobiło, fajne pracki! ;)

 

zeet mumia wyczesana!

Napisano

Witam. Swietne pracki, Ten czerwony material ma cos w sobie ;]

 

Sie niemoglem powstrzymac aby nieporzezbic w tym ustrojstwie, w miare mozliwosci bede podrzucal treningi zb.

 

Glowka max 3h, pierwszy raz w zb3 ;]

deamon1bvl8.jpg

Napisano

Czy ja wiem czy to takie fajne, zrób coś bardziej wymagającego umiejętności. Jak będziesz tak trzaskał te 15 minutówk,i to tylko zasady działania brushów poznasz. Dla mnie podstawą powinno być dobrze wymodelowane ciało ludzkie, wiec od tego zacznij. Speed ucho, speed nos, speed dłoń. speed itd.

Napisano

Mi sie tak jedno pytanie nasunęło. Wy to renderujecie te ładne zbruszowe czerwone sculpty bezpośrednio w zbrushu czy eksport do jakiegoś softa i dopiero wtedy render?

Napisano

Kuba dziekuje za krytyke;) dopiero sie zaczynam uczyc

Aniołek 45 min zb+ ps co nieco...

323af8b1db6af3abmed.jpg

Down: na dole pisze ze to dla kolezanki;)...

niemam krztaltu brasha piorek;p a wtedy do speed model time musial bym dodac z 15/20 minut na ich zrobienie;)

Napisano

To już mniej podchodzi pod speed, bo chyba ponad 3,5h modelowałem, ale wrzucam tu bo do wipa lub galerii się nie nadaje. Oczywiście dorobie resztę :) Soft: blender 2.44, polymodeling. Czas podałem wyżej.

torsgh7.jpg

Napisano

Tak trochę oftopowo (sorki że tu ale widzę, że tu dużo ludzi sculptuje w z3),

ale czy któryś ze zbrushowców mi powie czy mu działa ta procedura?

http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Tutorial:ZProject_and_SubTools

 

Bo u mnie wygląda to tak, że bryła docelowa (na której ma odbyć się modyfikacja) nie reaguje na zproject brush oraz jeśli już zareaguje jakimś cudem to powierzchnia owej nie zatrzymuje się wcale przy zetknięciu z bryłą którą chcę skopiować.

Klops krótko mówiąc.

Napisano

I co w koncu z tym osobnym działem dla ZBrushowców?

 

A tutaj żeby nie było że nic nie robię :P

 

SCHŁADZARKA

schadzarka1nc6.jpg

 

TRZON KUCHENNY GAZOWY x2

trzon1xc0.jpg

 

trzon2lu3.jpg

 

Tymczasem lece spać bo jutro muszę poprowadzić labory z 3d studio max :P

 

PS. O Kurka, czemu ja to napisalem w speed modellingu? :/ Miało być w renderkach for fun :| Sorry.

Napisano

Super robaczek briz! Podoba mi się, tym bardziej że polymodelowany!

Jednak według mnie mógłby być lepiej zakomponowany patrząc z bocznego widoku. Może brzuszek bardziej okrągły, pękaty?

Napisano

Chciałbym przygotować bazowy model głowy, który mógłbym wykorzystywać wielokrotnie do rzeźbienia, niekoniecznie realistycznych głów. Teraz może być nijaki w charakterze (ni chłop ni baba). Jeżeli ktoś czuje że z siatką coś nie tak proszę o sygnał.

Modelowane w blenderze - najpierw sculpt (1/2h), potem mozolne (2h) ale dające dużo radości :) retopo.

Napisano

Mój speed, nie miałem pomysłu co wymodelować, więc wymodelowałem co w ręce trzymałem, czyli moje narzędzie zbrodni:P

 

Soft: Blender 2.44

Czas ~ 20min

 

wacomspeed2fj5.jpg

 

wacomspeeday2.jpg

Gość Raffaello
Napisano

zeet a czemu twój pysio nie ma otworów usznych?

powiedz ile czasu na niego poświęciłeś? cały w ZB czy baza w czymś inny?

Napisano

Raffaello

zeet a czemu twój pysio nie ma otworów usznych?

powiedz ile czasu na niego poświęciłeś? cały w ZB czy baza w czymś inny?

Ten model był dłubany około godziny z sphery w sumie to szkic 3d ,baza do retopologi.

Otwory uszne będą na skończonym modelu w formie podwójnych szpar na widoku z boku widać ich zarys ,coś w formie skrzeli :)

Napisano

work in progres;) 2h ZB (wiec chyba zalicza sie do speeda;P)

2707ed1213d2f719med.jpg

DOWN: popracowalem nad Twoimi uwagami Lewus :)

trudno speeda zrobic dobrego za jednym posiedzeniem bo w 'wirze' tworzenia niezauwaza sie wielu bledow ktore odrazu rzucaja sie w oczy po spojrzeniu na prace po 'pewnym czasie';)

20bde980bb0f1b91med.jpg

Napisano

Fajny stwór, niezły styl. Parę niedoróbek stylistycznych, mianowicie brzuch mało "zgrabny", i mordka z za daleko wcięta w stronę uszu zdaje się...

Ale nie będe pyskował bo sam lepiej nie zrobię:p

 

pzdr!

Napisano

Kirian

Zeet co to za texturka na tej czaszce??;)... chciał bym ją dorwać
To nie tekstura ale zmodyfikowany standartowy materiał w ZB3 MatCapLbrownClay ,podkręcone w opcjach materiału

Intensity A -85,Intensity B -19 mniej więcej.

Dwa światełka odpowiednio ustawione .

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności