mandragora Napisano 26 Wrzesień 2019 Napisano 26 Wrzesień 2019 i to są prawdziwe główki, niestety rzeczywistość nie jest piękna jak z okładki i raczy nas takimi paskudnymi gębami, jestem za 😄 w ostatnim obrazku uszko troszkę do poprawy
Tomala Napisano 28 Wrzesień 2019 Napisano 28 Wrzesień 2019 Dziwny mindfuck mam jak próbuję mu patrzeć w oczy, aż mnie oczy bolą 😄 Zdecydowanie za duży sss no i oczy bez rzęs zawsze trochę inaczej się odbiera. 1
genitalius Napisano 28 Wrzesień 2019 Napisano 28 Wrzesień 2019 Twoje glowy do juz zaczynam uzywac jako referencji do robienia wlasnych, wiec noo jest dobrze. 1
JackTheRippy Napisano 28 Wrzesień 2019 Autor Napisano 28 Wrzesień 2019 SSS siedzi, tylko bez ryjec bez normal mapki, to gładki strasznie 🙂 haha, dzieki Geni 🙂 1
JackTheRippy Napisano 29 Wrzesień 2019 Autor Napisano 29 Wrzesień 2019 Troszku meshy brakuje na oczach, wiec jak kał na razie, no i ustawien speca
JackTheRippy Napisano 4 Październik 2019 Autor Napisano 4 Październik 2019 powoli też to, przydaloby sie skonczyc jakas postac 😜 1
JackTheRippy Napisano 24 Październik 2019 Autor Napisano 24 Październik 2019 skacze pomiedzy modelami, ten zaczalem dzis naprawiać bo byl kał straszny 2
michalo Napisano 25 Październik 2019 Napisano 25 Październik 2019 Ładniutka buźka. Wygląda bardzo dobrze. Zrobisz ją całą? Popiersie? Tylko głowa?
JackTheRippy Napisano 27 Październik 2019 Autor Napisano 27 Październik 2019 Nie mam pojecia, bo ja klasycznie eksperymentuje i sie pewnie znudze zanim skoncze 😄 4
JackTheRippy Napisano 30 Październik 2019 Autor Napisano 30 Październik 2019 chciałem zrobić w Marmo bo dawno nie używałem, ale skin/eye shader w UE4 jest po prostu za dobry 😄 tescik na szybko 4
KLICEK Napisano 30 Październik 2019 Napisano 30 Październik 2019 sliczne 🙂 bedziesz musial pracowac zrobic maske na rafnes dla 2ch odcieni skory. Biala wyglada jak papier w tej chwili mordeczko kochana. Tak czy inaczej niezla proba 1
olaf Napisano 30 Październik 2019 Napisano 30 Październik 2019 tak, mi się skojarzyła bardziej z mąką. Na pewno faktura i specular zupełnie inny. Podobnie jak przejścia - obecne są zbyt rozmyte. Bardziej jak nakładany makijaż 1
JackTheRippy Napisano 30 Październik 2019 Autor Napisano 30 Październik 2019 dzięki chłopaki, wszystko wjedzie, teraz po prostu wrzucilem jasny kolor tekstury, chmury na maske i tyle 😄 1 1
Sebazx6r Napisano 5 Listopad 2019 Napisano 5 Listopad 2019 Msyle ze porpzednie rozplanowanie bielactwa było leszpe. Zdrgiej strony jak przegladam refki xD w google.
JackTheRippy Napisano 16 Grudzień 2019 Autor Napisano 16 Grudzień 2019 moze sie uda w styczniu wrzucic do portfolio :< 3
JackTheRippy Napisano 17 Grudzień 2019 Autor Napisano 17 Grudzień 2019 a bo ja tak skacze po projektach 🙂
JackTheRippy Napisano 22 Grudzień 2019 Autor Napisano 22 Grudzień 2019 jest nadzieja, ze skoncze podczas przerwy swiatecznej, przynajmniej highpoly wszystkiego poza głowa 😛 7
Nezumi Napisano 22 Grudzień 2019 Napisano 22 Grudzień 2019 No stary, w "dajwers" swiecie wrzucasz ta Murzynke z bielactwem, piszesz ze jest pan-sekszual i wybierasz sobie studio, w ktorym chcesz pracowac (zartuje, spokojnie, progresywni moga odlozyc tamburyny, marsz nie bedzie potrzebny 😉 ). Tak na serio to rewelka prace. W ostatnim materialy/szmatki sa chyba jedne z najlepszych jakie widzialem - jak Ty to robisz? W sensie na serio - jaki jest proces?
JackTheRippy Napisano 23 Grudzień 2019 Autor Napisano 23 Grudzień 2019 Kurczę, te szmatki to marvelous z rzeźbieniem. Slash2, Crumple, Standard, snakehook i siedzi 🙂 1
Nezumi Napisano 23 Grudzień 2019 Napisano 23 Grudzień 2019 2 hours ago, JackTheRippy said: Kurczę, te szmatki to marvelous z rzeźbieniem. Slash2, Crumple, Standard, snakehook i siedzi 🙂 Chyba nigdy crumple nie uzylem... Raz moze. Dzieki, trzeba poprobowac!
KLICEK Napisano 27 Styczeń 2020 Napisano 27 Styczeń 2020 elegancki bake, trzeba bylo dac zblizenie, bo tak to nie wiadomo co wrzuciles 🙂
milek Napisano 13 Luty 2020 Napisano 13 Luty 2020 Parę lat mnie tu nie było, ale tą teczkę pamiętam od pierwszej strony. Nieźle się rozwinąłeś przez ten czas. Gratuluje wytrwałości 😉 1
Myth Napisano 14 Luty 2020 Napisano 14 Luty 2020 Kozackie ! Generalnie bardziej jara mnie 2d ale... Damn that's so epic 🙂 2
JackTheRippy Napisano 17 Luty 2020 Autor Napisano 17 Luty 2020 (edytowane) Dzięki Panowie 🙂 Cieżko mi to określić czasem, bo robie go na zmiane z innymi rzeczami, ale obstawiam, że 6-7tyg zajeło samo HP, jeśli miałbym liczyć, że 8h/dzien Edytowane 17 Luty 2020 przez JackTheRippy 1
tr3buh Napisano 18 Luty 2020 Napisano 18 Luty 2020 18 godzin temu, JackTheRippy napisał: Dzięki Panowie 🙂 Cieżko mi to określić czasem, bo robie go na zmiane z innymi rzeczami, ale obstawiam, że 6-7tyg zajeło samo HP, jeśli miałbym liczyć, że 8h/dzien w cholerę roboty, ale efekt widać 1
JackTheRippy Napisano 29 Luty 2020 Autor Napisano 29 Luty 2020 to samo ale w ue4, testuje swiatła i gdzie finalnie chce to renderować 5
Destroyer Napisano 9 Marzec 2020 Napisano 9 Marzec 2020 Ten drugi, cieplejszy zdecydowanie bardziej mi się podoba. Nie ma się do czego przyczepić, klasa! 1
snizo Napisano 9 Marzec 2020 Napisano 9 Marzec 2020 Świetne. Druga cieplejsza wersja faktycznie lepiej wygląda. Taki drobiazg to to zjadło kawałek materiału na prawej dłoni 1
JackTheRippy Napisano 10 Marzec 2020 Autor Napisano 10 Marzec 2020 Światło to jeszcze długa historia, musze ogarnac w UE4 😄 W wielu miejsach zjada, bede naprawiał bugi na końcu,
michalo Napisano 22 Marzec 2020 Napisano 22 Marzec 2020 Fajne. Czy kształt brwi inspirowany jest Jasonem Mamoa'ą? Jednak Unreal?
Rekomendowane odpowiedzi
Dodane przez JackTheRippy,
elegancko
Rekomendacja dodana przez KLICEK
2 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się