Luki Luki Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 (edytowane) Naoglądałem się filmików z Longboard Girls Crew i pod ich wpływem postanowiłem zrobić tę postać. Soft: Maya, Mudbox, Photoshop, Arnold, Fusion. Tekstury wzięte z: cgtextures.com, hdrlabs.com, spectrumtextures.com, koi-blog.com Edytowane 24 Marzec 2014 przez Luki Luki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 no i fajno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Bardzo fajno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 mogliby Ciebie wziąć do jakiegoś serialu dla młodzieży. No i jescze kogoś kto by facetów modelował ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 24 Marzec 2014 Autor Share Napisano 24 Marzec 2014 Dzięki chłopaki. :) Jeszczcze taki render na szybko zrobiłem, bo niestety ostre, słoneczne światło robi krzywdę modelom. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Oooo to ostatnie bardzo "Luki Luki style". Rewelacja! W pierwszej tekstura podłoża i horyzont jakoś tak średnio mi pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Super wyszło, chociaż otoczenie trochę puste. Ostatni render najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seblen11 Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Bomba, bardzo mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Jest przesłodka. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Podjarałem się laską CG.. dzięki Luki :/ :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 hehe jako iż od x lat śmigam na longboardzie to pasuje mi tematyka więc proposuje ciekawe że arnold :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzAk1 Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Jak od Lukiego to wiadomo, że dobre. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 24 Marzec 2014 Autor Share Napisano 24 Marzec 2014 Arnold jest rewelacyjny, to jest to na co czekałem od dawna. Przez chwilę myślałem, że V-ray jest czymś takim, ale jednak nie. ;) Łatwość pracy w Arnoldzie jest niesamowita, wszystko* jest przewidywalne, proste i logiczne. Jak tak oglądałem te filmiki z LGC i robiłem research do tego obrazka, to sam się zajarałem longboardem i w końcu sobie kupiłem, ale nie takiego cruisera jak na obrazku. *) no prawie, pewnych kwestii nie udało mi się do końca ogarnąć, na przykład nie rozumiem jak działa podłączanie tekstury do parametru glossiness, w końcu to załatwiłem przy pomocy layered shadera, ale też nie zadziałało do końca tak jak chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 glossiness określa czy dana miekkość odbicia... czyli od lustra do diffiusa i musisz podpiąć tą mapkę w tym samym trybie co normal mapę nie RGB tylko wyleciało mi jak to się nazywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 24 Marzec 2014 Autor Share Napisano 24 Marzec 2014 Kahem, tak, jak działa glossiness wiem. Problem w tym, że Arnold sobie wszystkie tekstury linearyzuje, ale tych zwykłych czarno-białych, czy właśnie normalek nie powinien i jak podłączę teksturę do noda odpowiadającego za korekcję gammy, to potem tego noda nie mogę wpiąć w parametr glossiness. Może to bug, a może za bardzo przyzwyczaiłem się, że w mayi można podpiąć wszystko do wszystkiego. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 Kahem, tak, jak działa glossiness wiem. Problem w tym, że Arnold sobie wszystkie tekstury linearyzuje, ale tych zwykłych czarno-białych, czy właśnie normalek nie powinien i jak podłączę teksturę do noda odpowiadającego za korekcję gammy, to potem tego noda nie mogę wpiąć w parametr glossiness. Może to bug, a może za bardzo przyzwyczaiłem się, że w mayi można podpiąć wszystko do wszystkiego. ;) w cycku też można podpiąć wszystko do wszystkiego co daje czasem ciekawe efekty :D. A w dokumentacji niema? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 24 Marzec 2014 Share Napisano 24 Marzec 2014 OMG Kramon masz syndrom matki. W skrócie określany jako: "Mój Mariuszek też". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Bardzo sympatyczna dziewczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Render portretowy dużo lepszy, od tego z pierwszego posta (jakoś nie przekonuje mnie kadr i poza, szczególnie ręka schowana za biodrem, zupełnie, jakby postać chciała się podrapać lub poprawić spodenki). Dziewczynka ma urok i lekkość, wygląda ślicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morbid Karbid Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Fajnie. Tylko kurna gdzie giwera, wielki dwuręczny miecz i iskry na pierwszym planie? :) Jesteś pewien, że z oczami wszystko gra? Mi się wydaje, że skoro jedna źrenica jest mniej więcej na środku to i druga też tak powinna być skierowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 to chyba zalezy jak odległy jest obiekt na ktory patrzy,ale faktycznie mogły by być nieco mniej zbieżne to wyglada jakby patrzała na motyla tuż za kadrem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 25 Marzec 2014 Autor Share Napisano 25 Marzec 2014 Z oczami to jest tak, że to jest cartoonowa postać, a one się rządzą trochę innymi prawami niż te realistyczne. Oczy, które lekko zezują do środka sprawiają, że postać wygląda sympatyczniej. A nawet w przypadku realistycznych postaci dobrze jest je delikatnie zzezować, dzięki temu wzrok wygląda bardziej na skupiony, a nie nieobecny. Przykłady od najlepszych: http://c.mwp4.me/media/wallpapers_1080x1920/cartoons/1/1/anna-frozen-cartoon-mobile-wallpaper-1080x1920-2857-427488982.jpg http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130524211936/epic-the-movie/images/thumb/1/10/Character_main_Mary_Katherine.png/500px-Character_main_Mary_Katherine.png http://mediagirl.areavoices.com/files/2014/01/Frozen-1.jpg http://static.tumblr.com/dewwu7d/EF1md0mgm/wreck-it_ralph__cute_vanellope_von_schweetz.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miras Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Luki, fajna sympatyczna dziewczyna :) Zezowanie tez jst sympatyczne. Pozdro z Humana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 to juz wemy co trzymasz w fapfolderze. ale liczyłem ze masz oczy zrigowane i ustawiłeś sobie punkt patrzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Dziewczyna jest świetna:) Zgodzę się co do zezika, czasem dodaje on uroku (nawet w realu) - dawniej przerabiałem ten temat na podstawie bohaterów kreskówkowych i zwykłych ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 25 Marzec 2014 Autor Share Napisano 25 Marzec 2014 Przez noc wyrenderował mi się turnaround, niestety zapomniałem w tej scenie przestawić opcji opaque na kucyku, więc jest nieprzezroczysty na końcach. Jedna ramka liczyła się mniej niż 2 minuty, ale *360 to już wychodzi sporo. Dziś znów przez noc przerenderuję i jutro podmienię plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Przyjemna praca, fajny styl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brave Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 extra - bardzo przyjemna postac ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Z oczami to jest tak, że to jest cartoonowa postać, a one się rządzą trochę innymi prawami niż te realistyczne. Oczy, które lekko zezują do środka sprawiają, że postać wygląda sympatyczniej. A nawet w przypadku realistycznych postaci dobrze jest je delikatnie zzezować, dzięki temu wzrok wygląda bardziej na skupiony, a nie nieobecny. Przykłady od najlepszych: http://c.mwp4.me/media/wallpapers_1080x1920/cartoons/1/1/anna-frozen-cartoon-mobile-wallpaper-1080x1920-2857-427488982.jpg http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130524211936/epic-the-movie/images/thumb/1/10/Character_main_Mary_Katherine.png/500px-Character_main_Mary_Katherine.png http://mediagirl.areavoices.com/files/2014/01/Frozen-1.jpg http://static.tumblr.com/dewwu7d/EF1md0mgm/wreck-it_ralph__cute_vanellope_von_schweetz.jpg Generalnie jak się popatrzy na mugshoty przestępców, zwłaszcza psychopatów, to mają wzrok zogniskowany gdzieś daleko. Generalnie nie patrzą na ludzi, tylko "przez" ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 ostatni render zdecydowanie najlepszy, zrób taki w calości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stosik Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Podobnie jalk wiekszości drugi render bardziej mi sie podoba, ale postać i tak super, słooodka. Propsy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 25 Marzec 2014 Share Napisano 25 Marzec 2014 Bardzo przyjemna postać. Duży plus! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 26 Marzec 2014 Autor Share Napisano 26 Marzec 2014 Gdyby ktoś chciał obejrzeć model w 3d, to proszę: https://skfb.ly/zvRy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 26 Marzec 2014 Share Napisano 26 Marzec 2014 Profeska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
happy-angel Napisano 26 Marzec 2014 Share Napisano 26 Marzec 2014 Luki czy chodziło tobie o coś takiego z glossy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 26 Marzec 2014 Autor Share Napisano 26 Marzec 2014 O! Dokładnie o coś takiego. Dzięki, zapamiętam na przyszłość. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 28 Marzec 2014 Autor Share Napisano 28 Marzec 2014 Poprawiłem ten turnaround, różnica może subtelna w tej rozdzielczości, ale jest. Dorzuciłem też clay render w trakcie. Linki do vimeo lub youtube, co kto woli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macieksz Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Super postać. Może chciałbyś pochwalić się swoim portfolio w moim serwisie Freelancers 3D? Mamy kategorię Postaci i chętnie bym tam zobaczył ten projekt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Gratulacje ! Wspaniały model, a najfajniejszy jest ten ostatni render! Brawo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 30 Marzec 2014 Share Napisano 30 Marzec 2014 Hej :) Bardzo fajny model i rendery (wszystkie, ale ten ostatni chyba najbardziej pokazuje jakość modelu dlatego wszyscy chwalą ten ostatni) Co do oczu, moim zdaniem zrobiłeś je lepiej niż te co były we Frozen. Serio, uwielbiam wszystkie bajki Disneya, ale tym razem te obwódki tęczówek zrobili zbyt ostre i ciemne, przez co spłaszczyło strasznie to oczy. U Ciebie oczy wyglądają super :D PS: W Epic też oczy były spieprzone (mówie bo pokazywałeś kadr z Epic jako refke xD) :) Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greentea Napisano 31 Marzec 2014 Share Napisano 31 Marzec 2014 Czy mógłbyś przybliżyć swój workflow? Zaczynałeś od modelu poly w Mayce czy od razu sculpting? Super praca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 31 Marzec 2014 Autor Share Napisano 31 Marzec 2014 (edytowane) Tak, każdy element był zaczęty w Mayi i część była zrobiona tylko tam. Do Mudboxa trafiło przede wszystkim ciało, żeby poprawić marne riggowanie i skinowanie. Oprócz tego oczywiście włosy, spodnie, koszulka, no i elementy murku. Przy tej postaci założyłem sobie, że nie będę robił nic, co sprawiałoby mi jakąkolwiek trudność. Same proste i oczywiste rozwiązania. Wynikało to z tego, że gdybym zaczął walczyć z technologią, to pewnie bym się zniechęcił i nie skończył. ;) Edytowane 31 Marzec 2014 przez Luki Luki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi