gryzon Napisano 10 Maj 2020 Napisano 10 Maj 2020 Ciekawe. Przypuszczam że ciężko będzie z wydajnością na jakiś cięższych booleanach (tego nie zaprezentowali) . Nie ma się co oszukiwać, bezlagowe booleany ma tylko ZBrush. Mimo wszystko ciekawy dodatek który pozwala na wiele zastosowań.
makak Napisano 18 Maj 2020 Napisano 18 Maj 2020 Maya is no longer free? (Nawet nie widziałem, że tak można było ściągać 😉)
Destroyer Napisano 27 Maj 2020 Napisano 27 Maj 2020 Huion ma już w przedsprzedaży 24 cale i WQHD za 900 dolarów czyli w starej cenie topowego modelu ale o lepszych parametrach https://www.huion.com/pen_display/KamvasPro/kamvas-pro-24.html A xp-pen za trochę ponad dzień ogłosi swojego 24 calowca XP-Pen Artist 24 Pro https://www.xp-pen.com/topic/detail/id/67.html zobaczymy co to będzie 🙂 1 1
Destroyer Napisano 4 Czerwiec 2020 Napisano 4 Czerwiec 2020 (edytowane) Fajne narzędzie dla majkiszona do patch retopo ale pewnie wydajnością nie będzie nawet stało w pobliżu topoguna xUPm1bDB7JtIkM1j.mp4 Edytowane 4 Czerwiec 2020 przez Destroyer
Skyrush Napisano 11 Czerwiec 2020 Napisano 11 Czerwiec 2020 Softimage wiecznie żywy. XSI dostał wsparcie dla USD. https://ssoftadd.github.io/usdPage.html?fbclid=IwAR3aPSPYn3S7xGxn0Vgp6Ssv3OtF63gFlLHpGLkVgcFn2BXpZDIJt9kL930 2 1
makak Napisano 9 Lipiec 2020 Napisano 9 Lipiec 2020 (edytowane) GameINN: Wyniki https://polskigamedev.pl/gameinn-wyniki/ Tak sobie przeglądam firmy, które dostały dofinansowanie i zaczynam się zastanawiam, czy to nie jakiś wałek... Np pozycja 6, dofinansowanie 6 620 907,50 Firma założona w styczniu tego roku, miesiąc po rozpoczęciu konkursu. Adres mail do firmy, to prywatny adres gmail. Żadnej strony www, kapitał spółki to 6 tys. I proszę ponad 6,5 mln na: Opracowanie elementów prototypu innowacyjnej gry edukacyjnej do nauki języków obcych, opartej na autorskiej metodzie nauki. No dobra, poleciałem dalej w firmach i już normalne się trafiają. Ale parę jeszcze kwiatków można znaleźć. Znalazłem firmę, która mieści się w Warszawie, zajmuje się doradztwem rolniczym. A dostała dofinansowanie 2 638 058,82 na 2DYNAMIC: GAME ENGINE UMOŻLIWIAJĄCY ZAAWANSOWANE MODYFIKOWANIE TERENU W CZASIE RZECZYWISTYM W OPARCIU O PARAMETRY FIZYKOCHEMICZNE. Nic o firmie nie można znaleźć poza wpisami do krs. No nic sporo jednak normalnych firm też jest, więc przynajmniej może ktoś naprawdę z tego skorzysta. Edytowane 9 Lipiec 2020 przez makak 1 1
Destroyer Napisano 9 Lipiec 2020 Napisano 9 Lipiec 2020 @makak zawsze jest tak, że gdy dają dofinansowanie czy inne dotacje i nie widzisz czegoś podejrzanego to źle patrzysz 🙂 A innowacja to słowo klucz nawet jak w urzędzie pracy chcesz dotację na otwarcie jednoosobowej działalność polegającej na sprzątaniu grobów przed świętem wszystkich świętych w innowacyjny sposób to jesteś już przed wszystkimi planami otworzenia tradycyjnych pizzerii z piecami opalanymi drewnem czy czegoś takiego nawet jeśli twoja innowacja polega na tym, że będziesz dojeżdżał rowerem wyczynowym z carbonową ramą a nie pks-em 🙂 Zagmatwany opis też często robi robotę bo mało kto rozumie ale brzmi mądrze, naukowo a przez to prestiżowo i to wystarczy. Tak jak z ogłoszeniami z ofertami pracy już niemal do przesuwania skrzynek w magazynie potrzebują ludzi kreatywnych, kreatywność to podstawa a nie zdrowe plecy i kolana 🙂 Kolega kiedyś prawie zaczął współpracować dla kogoś kto też dostał dotację chyba od jednego z większych miast na stworzenie gry, w teorii pięknie się zapowiadało jakieś tam słowiańskie wierzenia, historia wpleciona w grę i takie rzeczy a jak przyszło co do czego to bardzo marny pieniądz, wręcz wyzysk, nie szło się dogadać bo na każdym kroku było widać, że chłopek miał bardzo nikłe pojęcie o tym co robi a jak po jakimś czasie zajrzał jak to wszystko wygląda to amatorszczyzna aż piszczy, jak z programu "moja pierwsza gra" w podstawówce zbudowany mocno na gotowych templejtach 🙂
makak Napisano 10 Lipiec 2020 Napisano 10 Lipiec 2020 (edytowane) Coś w tym jest. Znajomy ma kupla w IT i on też przewinął się po firmach stworzonych tylko i wyłącznie na uzyskanie wsparcia z UE, a po skończeniu funduszy pozostawał portal widmo. Widać wszędzie jest podobny mechanizm 😉 Edytowane 10 Lipiec 2020 przez makak
michalo Napisano 10 Lipiec 2020 Napisano 10 Lipiec 2020 Bo takie rzeczy tylko w teorii są dobre. W praktyce pijawy tylko czekają żeby się przyssać 😛 Wina kontroli i weryfikacji a raczej jej braku. 1
michalo Napisano 10 Lipiec 2020 Napisano 10 Lipiec 2020 Marvelous Designer przesiada się na tryb subskrypcji razem z wersją 10. Nadal będzie obowiązywał upgrade 3 wersji do tyłu więc ci co mają licencje wieczystą 9, będą w stanie dociągnąć upgrady do 12. bez subskrypcji, po takich zniżkach jak dotychczas. https://www.marvelousdesigner.com/company/news/view/49 Do tego czasu Blenderek już będzie to potrafił więc luz 😉 2 1
Destroyer Napisano 10 Lipiec 2020 Napisano 10 Lipiec 2020 4 hours ago, michalo said: Do tego czasu Blenderek już będzie to potrafił więc luz Oby 🙂 Największa bolączka blendera to wydajność bo narzędzia już ma całkiem niezłe w wielu aspektach, np takie sculptowanie w marvelousie jest bez sensu i bardzo ubogie, retopo mogłoby przenosić autoamtycznie edgeloopy na kolejne części zszytego ubrania bo w tej postaci co jest to niczego nie oferuje więcej niż ludzie robili w innych softach od lat, już prędzej ktoś do blendera to zrobi 🙂 GPU computing w marvelousie to kupa, na szybki podgląd czy długość tkaniny się zgadza ok ale detekcja kolizji to żart. W blenderze masz tego cloth brusha, możesz łapać brushem kawał tkaniny z falloffem, puścić symulacje w zwolnionym tempie i na bieżąco coś w niej poprawiać a w marveousie to szarpiesz za jednego wertexa a symulacja idzie ale realtime albo ile silnik wyczymie czyli najczęściej nie tak dużo 🙂 Albo to że gdy chcesz zmienić proporcje kilku części to marvelous mili i myśli po każdej zmianie, a kiedyś była opcja żeby to zatrzymać i puścić w razie potrzeby. Także za 3 lata być może bledner będzie całkiem realną alternatywą 🙂
michalo Napisano 10 Lipiec 2020 Napisano 10 Lipiec 2020 Masz racje. Jakoś MD wcale nie zachwyca i nie jest to magiczny soft. Jest taka masa irytujących rzeczy w nim.. Kiedyś myślałem, że wszystko za mnie zrobi a teraz wcale go nie odpalam. A za 3 lata Blender będzie realną alternatywą dla wszystkich 😛 off: Ostatnio zaimportowałem do niego prawie 50 ml obj.. Oprócz tego, ze się zestarzałem przy tym, o dziwo wszystko było takie płynne że aż mi się łezka w oku zakręciła i go wyłączyłem😞 1
makak Napisano 23 Lipiec 2020 Napisano 23 Lipiec 2020 Dobre pytanie. To na razie tech demo, czym ma się stać C4D, cokolwiek ma to znaczyć 😉 Ale to Maxon, to nie wiem jak to się skończy. Choć strzelam, że będzie głównie skupiało się na motion design. W sumie większość rzeczy jak dodają, to głównie w to celują. Choć ostatnio UV poprawiali, które leżało od wieków bez poprawy.
gryzon Napisano 29 Lipiec 2020 Napisano 29 Lipiec 2020 Film zachęcający ale praca w tym sofcie jak tak odpychająca. Ostatnie 3 miesiące robię na niej na pełnych obrotach i to co tam widzę to mnie po prostu przeraża. Tzn. wiedziałem że jest źle ale nie spodziewałem się że aż tak bardzo tragicznie źle. Oczywiście rozumiem że to soft nr.1 i nic na to nie poradzimy, trzeba się nauczyć z tym żyć.
Destroyer Napisano 31 Lipiec 2020 Napisano 31 Lipiec 2020 "17 of the UK's largest architecture practices wrote a letter criticising the cost and lack of development of Revit" czyli nie tylko media & entertiment stoi w miejscu 🙂 https://www.dezeen.com/2020/07/30/autodesk-revit-bim-software-criticism-architects/ 1
Destroyer Napisano 6 Sierpień 2020 Napisano 6 Sierpień 2020 Kilka firm dołączyło się do listu otwartego powyżej, teraz już 35 architektonicznych firm z UK chce zmusić autodesk do pracy 🙂szanse raczej niewielkie ale zawsze to jakaś próba "One earlier and not public letter was sent by a group of 12 leading Australia- and New Zealand–based architecture firms to the sales director of Autodesk’s Asia Pacific arm in 2014." https://www.archpaper.com/2020/08/autodesk-previous-criticisms/
gryzon Napisano 7 Sierpień 2020 Napisano 7 Sierpień 2020 (edytowane) Jeśli oni mają się zabrać do pracy to pewnie najpierw z narzędziami inżynieryjno-architektonicznymi. Nim dojdą do narzędzi dla segmentu media/entertainment to wszyscy już zaczną używać innych softów 😄. Ciekawe czy dożyję takiego momentu, miło było by zobaczyć jakiś finał. Wielką opadającą kurtynę albo uderzenie pioruna na wysokości, cokolwiek...... Edytowane 7 Sierpień 2020 przez gryzon
KLICEK Napisano 11 Sierpień 2020 Autor Napisano 11 Sierpień 2020 https://www.awn.com/news/warnermedia-purge-continues-major-dc-comics-and-dc-universe-layoffs https://przykrasprawa.pl/
alex3d Napisano 18 Sierpień 2020 Napisano 18 Sierpień 2020 https://s2020.siggraph.org/attend/register/registration-levels/
Destroyer Napisano 21 Sierpień 2020 Napisano 21 Sierpień 2020 (edytowane) Malował tak ktoś teksturki? 🙂 Edytowane 21 Sierpień 2020 przez Destroyer
michalo Napisano 21 Sierpień 2020 Napisano 21 Sierpień 2020 (edytowane) To jakaś specjalna wersja pod oculus, czy każdą apkę da się tak otworzyć? (zbrusz plz plz plz) Edytowane 21 Sierpień 2020 przez michalo
Destroyer Napisano 21 Sierpień 2020 Napisano 21 Sierpień 2020 Raczej testowe coś, ale byłoby miło 😛 Swoją drogą filmik z 2018 a chyba nadal nie ma oficjalnie VRa, przynajmniej by się człowiek poruszał trochę w robocie 😄 1
Destroyer Napisano 21 Sierpień 2020 Napisano 21 Sierpień 2020 https://petapixel.com/2020/08/20/lightroom-app-update-wipes-users-photos-and-presets-adobe-says-they-are-not-recoverable/ upsi, industry standard, to big to fall 🙂 1 2
Destroyer Napisano 27 Sierpień 2020 Napisano 27 Sierpień 2020 https://threatpost.com/hackers-exploit-autodesk-flaw-in-recent-cyberespionage-attack/158669/ The hallmark of the attack is its use of a malicious plugin for Autodesk 3ds Max
Arturborubar Napisano 27 Sierpień 2020 Napisano 27 Sierpień 2020 (edytowane) o, wygląda nawet spoko...może pora zostawić 2019 Edytowane 27 Sierpień 2020 przez Arturborubar 4
KLICEK Napisano 27 Sierpień 2020 Autor Napisano 27 Sierpień 2020 dejum, nawet nie wieidzalem ze max ma takie fajne toole 😄
Pawelkos Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 11 hours ago, KLICEK said: dejum, nawet nie wieidzalem ze max ma takie fajne toole 😄 Nom teraz juz ma, albo raczej dopiero ma 😅
blinq Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 Wow w końcu jakiś fajny update. Fakt, że drobiazgi ale na pewno przydatne.
Pawelkos Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 3 minutes ago, blinq said: Wow w końcu jakiś fajny update. Fakt, że drobiazgi ale na pewno przydatne. To samo pomyslalem ze w sumie to drobiazgi w porownaniu co inne softy zwykle dostaja jako update. A tymczasem na forach ludzie pieja z zachwytu jaki to niezajbisty update. Chociaz musze przyznac ze to chyba jeden z lepszych jaki max otrzymal w ostatnim czasie i stad ta ekscytacja. Miejmy nadzieje ze to poczatek lepszego dla 3ds max 😁
Destroyer Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 No wygląda bardzo solidnie, swoją drogą teraz chyba każdy soft dostaje ten smart extrude czy to oficjalnie czy jako pluginy a pierwszym programem w jakim to widziałem już jakiśczas temu był znany przez wszyschich i powszechnie lubiany Rocker3f 🙂 Ciekawe kiedy coś do majki pokażą bo już sporo czasu minęło od ostatnich wieści i wersja 2021 już powinna wychodzić
le_chu Napisano 28 Sierpień 2020 Napisano 28 Sierpień 2020 W porownaniu z wczesniejszymi, ten update jest chyba na 3 lata do przodu juz 😉
Arturborubar Napisano 30 Sierpień 2020 Napisano 30 Sierpień 2020 UV packer do maxa za free https://www.uv-packer.com szybko pakuje:) 1
Jedaith Napisano 30 Sierpień 2020 Napisano 30 Sierpień 2020 Szkoda, że nie ma funkcji "lock overlapping", która bardzo by mi się przydała. Niemniej bardzo szybko działa 🙂
Destroyer Napisano 31 Sierpień 2020 Napisano 31 Sierpień 2020 (edytowane) Teraz max, houdini i cinema też mają cloth brusha 🙂 Edytowane 31 Sierpień 2020 przez Destroyer 3 3
Nezumi Napisano 31 Sierpień 2020 Napisano 31 Sierpień 2020 A propos cloth brusha to ostatnio zauwazylem ze 3DCoat mial to 4 lata temu... 1
Destroyer Napisano 31 Sierpień 2020 Napisano 31 Sierpień 2020 (edytowane) Miał ale było w bardzo surowej wersji, na początku tego roku pokazali coś dużo bardziej przyjaznego ale miało się oficjalnie pojawić dopiero w 3dcoat 2020 ale tyle im się schodzi, że teraz już nie wyjdzie 2020 tylko od razu 2021 i do końca tego roku 🙂 https://3dcoat.com/2021announcement/ Edytowane 31 Sierpień 2020 przez Destroyer 1
Destroyer Napisano 8 Wrzesień 2020 Napisano 8 Wrzesień 2020 To wygląda nawet nawet 🙂 Coś czuję że szykują się delikatne przetasowania w rendererach, redshift okropnie zwolnił z rozwojem, renderman przyspieszył i sięga dalej, octane też od jakiegoś czasu w natarciu a fstorm na razie nie planuje iść w rtx, vray w ostatniej wersji też ładnie podgonił z gpu i bardzo ułatwił optymalizację
michalo Napisano 20 Wrzesień 2020 Napisano 20 Wrzesień 2020 Ruszyły beta testy nowego Toolbaga Raytracing, texture painting, asset library. Testowałem alphe i muszę powiedzieć, że fajnie to wygląda. Raytracigng zrówna toolbaga z innymi rendererami. Malowanie tekstur jest spoko i zostawia darmowego quixel w tyle - pojawia się wreszcie alternatywa dla Paintera, ze znacznie lepszym silnikiem renderującym. Ulepszyli interface. Trochę zamieszali. Biblioteka assetów jest spora. Jest sporo skyów i materiałów do malowania. Dpchodzą nowe. Można wpisywać się na publiczną betę na fejsie. Wydajność pozostaje ta sama co w 3.08.https://www.facebook.com/groups/ToolbagUserGroup/permalink/4389828434391944/ 1 2
Destroyer Napisano 30 Wrzesień 2020 Napisano 30 Wrzesień 2020 bundle z programami corela za niewielki pieniądz https://www.humblebundle.com/software/be-a-creative-superhero?hmb_source=navbar&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=tile_index_4 2
Arturborubar Napisano 2 Październik 2020 Napisano 2 Październik 2020 W koncu wydali Hard Mesh dla 3ds maxa:) http://www.hard-mesh.com 3
michalo Napisano 15 Październik 2020 Napisano 15 Październik 2020 (edytowane) Może kogoś zainteresuje? Cały comic week wygląda bardzo ciekawie https://content.wacom.com/acton/media/43271/comic-week-by-wacom?fbclid=IwAR3l2zUyxhePfjTYrT3psTNTkohR1t9-HAbYQt48nD9n2FhRpABQlgtxfes Edytowane 15 Październik 2020 przez michalo 1
jefim Napisano 28 Październik 2020 Napisano 28 Październik 2020 (edytowane) Edytowane 28 Październik 2020 przez jefim 2
Destroyer Napisano 15 Listopad 2020 Napisano 15 Listopad 2020 Epic Games Invests in SideFX- epis stał się mniejszościowym inwestorem sidefx, zobaczymy co z tego wyjdzie, pewnie lepsza integracja, houdini engine wbudowany w UE, może jakiś lepszy viewport w hudym i bezpośrednie wsparcie do materiałów z UE, kto wie, poczekamy zobacyzmy co wyniknie z tego rozpychania się łokciami epica wszędzie gdzie się da https://www.sidefx.com/community/epic-games-invests-in-sidefx/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się