Posted September 27, 200519 yr Rozpoczynam w.i.p postaci nad ktora akrualnie pracuje ... C&c, podpowiedzi co do wersji detali i wszystko inne mile widziane :)
September 27, 200519 yr cześć Ola, fajny masz tornister kochanie ;) Rewelacja, ostry detalikk, świetny modelik, żyłki i zmarszczki na stopach - piękne! powodzenia w dalszej pracą życzę, Jest już super, a będzie jeszcze lepiej :D
September 27, 200519 yr Witam:) Model jak najbardizej ładny,a oto lista rzeczy które ja bym zmienił: *stopy(za dużo tych fałd) *cycki:)(bardziej na środek je!:P) *ręce od łokci w dół(z może powinienem powiedzieć"na zewnątrz")za duże,grube są *karczycho-chociarz nie,ładne jest:) *kamień bardzej kanciaskty powinien byc aha i jeszcze żyły na brzuchu:) nie myśl że mi sie nie podoba,bo jest dokladnie odwrotnie,to tylko moje skromne sugestie:) Ps.Daj jakiś inny widok,od tyłu np.
September 27, 200519 yr Że też jemu się chce te wszystkie fałdy dziobać. Bomba :D Śliczna Ola, nie ma co :P
September 27, 200519 yr Wchodze sobie i myśle że jakaś laseczka będzie a tu Klicek ;) Ładnie a nawet b. ładnie :) Zbrush będzie? Edit: co by nie mówić ale sutki to ma zabójcze :D Pozdrawiam
September 27, 200519 yr hmm...no naprawde szczegółowe... jak to otexturujesz to poprostu strach sie bac:D
September 27, 200519 yr niom satke to masz ladnie zageszczona :) az sie zamazuje ograz mi :) wygrlada smakowicie pokaz jak wyglada bez siatki ze skylightem :D (wiem ze jak ktos da ze skylightem to prosze o siatke hehe ale jkos tak mam :P)
September 27, 200519 yr rewelka, choć szczerze to się ładnej Oli spodziewałem ;D ale ten Ola jest też niesamowity, fajna szmatka ;) Detal powala, jak Ty to w Wingsie robisz :O ? texturki będą?
September 27, 200519 yr piekna robota piekny detalik mi sie tylko nie podoba reka od lokcia do palcow :) i glowa fajniej (mi by sie bardziej podobalo) gdyby usta byly zamiast brody czyli zeby broda byla ustami :) miales jakies referki?? jeszcze raz --> pozdro
September 27, 200519 yr czekaj,czekaj.....szukam szczeki bo mi spadla na ziemie jak zobaczylem te wszystkie szczegoliki:Pa tak na powaznie to super modelik,zdradz wszystkim troche swojego warsztatu:)powodzenia:)
September 27, 200519 yr niewiem jak to sie stalo ze nie azuiwazylem tego 1 obrazka... wypasior :) a te zylki to wogole
September 27, 200519 yr No, warsztat w duzej mierze zdradza siatka. Natomiast ciekaw jestem, jak poustawiałeś MS. Swoją drogą, gdybyś zrobił taką mapę MS dla tej postaci, np. poprzez naniesienie kolorków dla poszczególnych poly, to byłby to niezły materiał szkoleniowy dot. modelowania dla tych, którzy nie za bardzo czają o co chodzi z MS. (ja sam do niedawna nie wiedziałem, ale sza... :) ) Co do modelu: bardzo wyrazista postać, ciekawe połączenie humano - trollo - ida z kopytami a'la ... tapir? (tapiry są jednocześnie parzysto, i nieparzystokopytne, o ile pamiętam to z tyłu mają 4, a z przodu 3 kopyta). Model bardzo szczegółowy. Troszkę mnie razi ta symetria, ale to - mam nadzieję - poprawisz... Czy i kiedy nałozysz tekstury? Masz zamiar toto rigować i animować? Podsumowując: model - 9/10 (bo symetria), tekstura - 0/10 (zgadnij, czemu?) Ale i tak mi sie podoba. ;) Anyway pozdrawiam. :)
September 27, 200519 yr bardzo fajnie sie zapowiada Klicus, modelik mi sie podoba oczywiscie:) ! zBrush na wykonczeniu musi byc, pamietaj ;) powodzenia i pozdrawiam serdecznie ! Pionier
September 27, 200519 yr Wypasnie:) Chociaz jezeli to ma byc jeszcze detalizowane w Zbrushu to moze niepotrzebnie dodajesz zyly z poziomu poly? Utrudniasz zycie animatorowi ;> Przy takim kolosie stopy musialyby byc chyba znacznie dluzsze, zeby sie nie wywrocil. Do innych rzeczy sie nie przyczepiam, chociaz porownujac do ludzkiej anatomii znalazloby sie cos. ;) Twoje modele sa coraz lepsze, naprawde. Nadal potrafilbym poznac po twarzach kto jest ich ojcem;)
September 27, 200519 yr Author Dzieki chlopaki za komentarze :) xeav @ dzieki Leru @ dzieki dzieki Booombel@ napewno jeszcze duzo rzeczy sie zmieni, caly czas mam dylemat co do detali dlatego troche wolno mi sie modeluje Tymek @ tenx musi sie chciec :) tweety@ Dzieki zbrush bedzie prawdopodobnie tylko do uvw czyli Guv mapping jezeli sobie nie poradze z tym w wingsie :) modelu nie bede poprawial w zbrushu poniewaz chce zrobic na nim wszystkie detale metodami tradycyjnymi :) Baldack@ Dzieki postaram sie otexturowac :) Hatred @ dzieki bede wrzucal renderki ze sky jak tylko bedzie wiecej detali :) empeck @ Dzieki , tak robie to w wingsie :) no i bardzo chcialbym jakies fajne texturki zrobic :) nielot007 @ Dzieki wszystko co widzisz jest modelowane recznie , co do przedramienia poprostu chcialem ograniczyc ruchy nadgarstka dodajac wieksze kosci + 1 gratis co widac od miesnia, zeby zamach z ta kola ktora bedzie wieksza (narazie tylko przymiarka ) bylo mocniejsze :) Nad ustami jeszcze pomysle , co do refek to bardzo bardzo roznie :) lobo @ dzieki spoko zdradze tylko narazie nie wiem w jaki sposob :) RA @ dzieki bardzo hmm bede musial o to powalczyc :) shogunn @ dzieki , odezwe sie co do tego pomyslu do Ciebie na gg :) Pionier @ dzieki dzieki , z tym zbrushem to raczej nie w tej postaci, wiesz o co chodzi ;) Reanimator @ dzieki bardzo :) do Zb raczej nie bede wrzucal, staram sie zrobic max detalkow tradycyjnie co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem, co do tego modelu to w razie czego mam wersje tylko w kwadratach glowna bryle wiec w razie czego zbrushem bede mogl pojezdzic :) No co do stóp caly czas mam znimi problem postaram sie je powiekszyc :) dzieki Hehe fajnie ze potrafil bys poznac :D chveti @ dzieki bardzo , postaram sie zrobic jeszcze wiecej :) kome @ dzieki :) A narazie ide odpoczac troche i pozniej powalcze :)
September 27, 200519 yr Kolejna piekna postac :) , postepy to ty robisz milowe :) teraz jakbys jakas piekna texturke zrobil byloby wspaniale :)
September 27, 200519 yr Nie no fajna babka, bardzo fajnie że takie modele się pojawiają na forum. Pozdrawiam,
September 27, 200519 yr Ogolnie powiem tak- kompletnie nieanatomiczny, mimo to mi sie podoba. Zakladam ze takie bylo zalozenie. logika tez tutaj kuleje- dla przykladu- majac tak wielkie przedramiona, postac miala by wieksze miesnie ramion czy barkow, po to tylko by je wogule udzwignac, albo np tak wyrazne zyly wystepuja kiedy czlowiek ma bardzo maly procent tkanki tloszczowej, ponizej 10 procent, a u ciebie najwiecej jest ich na brzuchu. taka postac nie miala by sie prawa poruszac, ale- jesli taki byl zamysl to ok. wyglada to ciekawie. Widzialem kilka twoich modeli i widze ze radzisz sobie z siatka i nie gubisz sie w topologi i duzej ilosci detalu, ale nigdy nie widzialem rzeczy poprawnych anatomicznie, i mowie tu tez o twarzach. Jesli potraktowac model jako umowna, przerysowana, fantastyczna bardzo bryle, postac zyjaca w innym niz nasz swiecie, w ktorym obowiazuja inne zasady fizyki- ok, moze tak byc. Ja jednak jesli wkladal bym tyle energi w rzezbienie miesni, postaral bym sie nauczyc tez troche anatomi. Bardzo podobna do tej postac ale z poprawnie rozmieszczonymi miesniami zyskala by wiele moim zdaniem. Pozdrawiam i czekam z zaciekawieniem jak sie projakt rozwinie.
September 27, 200519 yr znalem kiedys jednego belzebuba uczeszczal na czarne mszy:) teraz jest wiezacy :) niezla pracka pozdro
September 28, 200519 yr Bardzo fajny, kosci nadgarstka za bardzo wystaja, robiles z-bruszem czy to reczny modeling?
September 29, 200519 yr bardzo fajny model ! tylko też bym był za powiększeniem/lekką zmianą stóp. Te żyły na brzuchu to fajny pomysł :) przy okazji gratulacje z okazji frontpejdża :) pozdrawiam
September 29, 200519 yr rewelka ! Jak dlugo nad tym pracowales ? Co do stopek to mi sie one b.podobaja :D
September 29, 200519 yr Klicek ty stary zboku :) - jeszcze troche a pory bedziesz recznie modelowal w poly :D Modelik boski :) - rozjebala mnie ta szmatka , drobny detal ale jak dopracowany !! jak juz tak odwaliles ten model - to mogles zrobic sznor taki z 3 nitek - bo teraz troche jak gumka wyglada Jestes moim potencjalnym kandydatem na zone :)
September 30, 200519 yr Jestes moim potencjalnym kandydatem na zone :) Ja żonę już mam, ale za to mogę Cię Klicek adoptować ;>
September 30, 200519 yr za późno Panowie , Klicek już jest moim synem właśnie zakończyłem tą całą robotę papierkową związaną z adopcją
September 30, 200519 yr Author Sorki chlopaki ze tak pozno sie odzywam ale od kilku dni mi net cos kiepsko chodzi jezeli mozna nazwac to w ogole "chodzeniem" no i mam troche roboty ale za kilka dni wrzuce apdejta :) empeck@ hehe normalnie siadam i sie mecze az cos wyjdzie ;) Petrik @ dzieki bardzo :) Predator@ dzieki pierw dokoncze model a pozniej sie zabiore za texturki :) Gotham@ dzieki dzieki :) biglebowsky@ dzieki :D belzebub@ dzieki postaram sie nad tym popracowac :) TrojkaT@ dzieki hcpiter666@ jeszcze nie wiem mowiac szczerze chcialbym zrobic ten model bardzo dokladnie jezeli chodzi o detale :) Vorek@ dzieki Vorek :) asfalton @ dzieki :) nermal@ reczny reczny modelik, z tymi kostkami to jeszcze zobacze :D hkropinski @ dzieki :) jaras @ dzieki ;) hindus@ dzieki ;) Synuś @ dzieki dzieki barton_fink @ dzieki za oswiadczyny ;D sznor zrobie oczywiscie z kilku nitek narazie poprostu go wsadzilem zeby bylo wiadomo ze bedzie :) hehe dzieki za oswiadczyny ;D Archangel @ dzieki :D hehe nie sprzedawajcie mnie ;)
September 30, 200519 yr chce miec z Toba dzieci :) super modelik, ja nie wiem jak ty to robisz w tym wing 3d , jak ja wszedlem do programu to od razu go skasowalem :) poprostu wymiatasz pozdrawiam !
September 30, 200519 yr Watek zamieni sie zaraz w forumowa orgie. ;) To ta Ola takie fluidy roztacza.
October 1, 200519 yr JA bym mu tylko te mięśnie barkowe zmiejszył a rozwinął bardziej motyla:D ale to moje zdanie. Model bardzo fajny a jeszcze fajniej by wyglądał zanimowany, te podskakujące zwały mięsa i falujące fałdy skóry ;0
October 1, 200519 yr no to chyba czas i na mnie ... stopy mi sie najmniej podobają ... odciagają troche uwage od gornej czesci postaci ktora i tak jest/powina byc ciekawsza :> w kazdym razie na dziesiec to tak osiem z plusem :> (jak na ciebie ;])
October 3, 200519 yr Jest cool... modelik ładnie wygląda. Uważaj jednak na kolana i brzuch (bo niby gruby, tłusty, a jednak jakby jednocześnie super umięśniony...). Co do animowania, to od czasu SkinWrap problem animowania ciężkich siatek w maxie zniknął :) Luzior... mi się podoba. :)
October 10, 200519 yr Jestem absolutnie pod wrażeniem. Zastrzeżeń oczywiście brak. Myślę jednak że tworzenie żył z poly nie jest dobrym pomysłem. Celujący model, ile ma polygonów?
Create an account or sign in to comment