Skocz do zawartości

[postać] Ola (duzo obrazków)


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam:)

Model jak najbardizej ładny,a oto lista rzeczy które ja bym zmienił:

*stopy(za dużo tych fałd)

*cycki:)(bardziej na środek je!:P)

*ręce od łokci w dół(z może powinienem powiedzieć"na zewnątrz")za duże,grube są

*karczycho-chociarz nie,ładne jest:)

*kamień bardzej kanciaskty powinien byc

aha i jeszcze żyły na brzuchu:)

nie myśl że mi sie nie podoba,bo jest dokladnie odwrotnie,to tylko moje skromne sugestie:)

Ps.Daj jakiś inny widok,od tyłu np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, warsztat w duzej mierze zdradza siatka. Natomiast ciekaw jestem, jak poustawiałeś MS. Swoją drogą, gdybyś zrobił taką mapę MS dla tej postaci, np. poprzez naniesienie kolorków dla poszczególnych poly, to byłby to niezły materiał szkoleniowy dot. modelowania dla tych, którzy nie za bardzo czają o co chodzi z MS. (ja sam do niedawna nie wiedziałem, ale sza... :) )

Co do modelu: bardzo wyrazista postać, ciekawe połączenie humano - trollo - ida z kopytami a'la ... tapir? (tapiry są jednocześnie parzysto, i nieparzystokopytne, o ile pamiętam to z tyłu mają 4, a z przodu 3 kopyta).

Model bardzo szczegółowy. Troszkę mnie razi ta symetria, ale to - mam nadzieję - poprawisz...

Czy i kiedy nałozysz tekstury? Masz zamiar toto rigować i animować?

Podsumowując: model - 9/10 (bo symetria), tekstura - 0/10 (zgadnij, czemu?)

Ale i tak mi sie podoba. ;)

Anyway pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypasnie:)

 

Chociaz jezeli to ma byc jeszcze detalizowane w Zbrushu to moze niepotrzebnie dodajesz zyly z poziomu poly? Utrudniasz zycie animatorowi ;>

 

Przy takim kolosie stopy musialyby byc chyba znacznie dluzsze, zeby sie nie wywrocil.

Do innych rzeczy sie nie przyczepiam, chociaz porownujac do ludzkiej anatomii znalazloby sie cos. ;)

 

Twoje modele sa coraz lepsze, naprawde. Nadal potrafilbym poznac po twarzach kto jest ich ojcem;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki za komentarze :)

 

xeav @ dzieki

 

Leru @ dzieki dzieki

 

Booombel@ napewno jeszcze duzo rzeczy sie zmieni, caly czas mam dylemat co do detali dlatego troche wolno mi sie modeluje

 

Tymek @ tenx musi sie chciec :)

 

tweety@ Dzieki zbrush bedzie prawdopodobnie tylko do uvw czyli Guv mapping jezeli sobie nie poradze z tym w wingsie :) modelu nie bede poprawial w zbrushu poniewaz chce zrobic na nim wszystkie detale metodami tradycyjnymi :)

 

Baldack@ Dzieki postaram sie otexturowac :)

 

Hatred @ dzieki bede wrzucal renderki ze sky jak tylko bedzie wiecej detali :)

 

empeck @ Dzieki , tak robie to w wingsie :) no i bardzo chcialbym jakies fajne texturki zrobic :)

 

nielot007 @ Dzieki wszystko co widzisz jest modelowane recznie , co do przedramienia poprostu chcialem ograniczyc ruchy nadgarstka dodajac wieksze kosci + 1 gratis co widac od miesnia, zeby zamach z ta kola ktora bedzie wieksza (narazie tylko przymiarka ) bylo mocniejsze :) Nad ustami jeszcze pomysle , co do refek to bardzo bardzo roznie :)

 

lobo @ dzieki spoko zdradze tylko narazie nie wiem w jaki sposob :)

 

RA @ dzieki bardzo hmm bede musial o to powalczyc :)

 

shogunn @ dzieki , odezwe sie co do tego pomyslu do Ciebie na gg :)

 

Pionier @ dzieki dzieki , z tym zbrushem to raczej nie w tej postaci, wiesz o co chodzi ;)

 

Reanimator @ dzieki bardzo :) do Zb raczej nie bede wrzucal, staram sie zrobic max detalkow tradycyjnie co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem, co do tego modelu to w razie czego mam wersje tylko w kwadratach glowna bryle wiec w razie czego zbrushem bede mogl pojezdzic :) No co do stóp caly czas mam znimi problem postaram sie je powiekszyc :) dzieki

Hehe fajnie ze potrafil bys poznac :D

 

chveti @ dzieki bardzo , postaram sie zrobic jeszcze wiecej :)

 

kome @ dzieki :)

 

A narazie ide odpoczac troche i pozniej powalcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie powiem tak- kompletnie nieanatomiczny, mimo to mi sie podoba. Zakladam ze takie bylo zalozenie. logika tez tutaj kuleje- dla przykladu- majac tak wielkie przedramiona, postac miala by wieksze miesnie ramion czy barkow, po to tylko by je wogule udzwignac, albo np tak wyrazne zyly wystepuja kiedy czlowiek ma bardzo maly procent tkanki tloszczowej, ponizej 10 procent, a u ciebie najwiecej jest ich na brzuchu. taka postac nie miala by sie prawa poruszac, ale- jesli taki byl zamysl to ok. wyglada to ciekawie. Widzialem kilka twoich modeli i widze ze radzisz sobie z siatka i nie gubisz sie w topologi i duzej ilosci detalu, ale nigdy nie widzialem rzeczy poprawnych anatomicznie, i mowie tu tez o twarzach. Jesli potraktowac model jako umowna, przerysowana, fantastyczna bardzo bryle, postac zyjaca w innym niz nasz swiecie, w ktorym obowiazuja inne zasady fizyki- ok, moze tak byc. Ja jednak jesli wkladal bym tyle energi w rzezbienie miesni, postaral bym sie nauczyc tez troche anatomi. Bardzo podobna do tej postac ale z poprawnie rozmieszczonymi miesniami zyskala by wiele moim zdaniem.

Pozdrawiam i czekam z zaciekawieniem jak sie projakt rozwinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicek ty stary zboku :) - jeszcze troche a pory bedziesz recznie modelowal w poly :D

 

Modelik boski :) - rozjebala mnie ta szmatka , drobny detal ale jak dopracowany !!

 

jak juz tak odwaliles ten model - to mogles zrobic sznor taki z 3 nitek - bo teraz troche jak gumka wyglada

 

Jestes moim potencjalnym kandydatem na zone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki chlopaki ze tak pozno sie odzywam ale od kilku dni mi net cos kiepsko chodzi jezeli mozna nazwac to w ogole "chodzeniem" no i mam troche roboty ale za kilka dni wrzuce apdejta :)

 

empeck@ hehe normalnie siadam i sie mecze az cos wyjdzie ;)

 

Petrik @ dzieki bardzo :)

 

Predator@ dzieki pierw dokoncze model a pozniej sie zabiore za texturki :)

 

Gotham@ dzieki dzieki :)

 

biglebowsky@ dzieki :D

 

belzebub@ dzieki postaram sie nad tym popracowac :)

 

TrojkaT@ dzieki

 

hcpiter666@ jeszcze nie wiem mowiac szczerze chcialbym zrobic ten model bardzo dokladnie jezeli chodzi o detale :)

 

Vorek@ dzieki Vorek :)

 

asfalton @ dzieki :)

 

nermal@ reczny reczny modelik, z tymi kostkami to jeszcze zobacze :D

 

hkropinski @ dzieki :)

 

jaras @ dzieki ;)

 

hindus@ dzieki ;)

 

Synuś @ dzieki dzieki

 

barton_fink @ dzieki za oswiadczyny ;D sznor zrobie oczywiscie z kilku nitek narazie poprostu go wsadzilem zeby bylo wiadomo ze bedzie :) hehe dzieki za oswiadczyny ;D

 

Archangel @ dzieki :D

 

hehe nie sprzedawajcie mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest cool... modelik ładnie wygląda.

Uważaj jednak na kolana i brzuch (bo niby gruby, tłusty, a jednak jakby jednocześnie super umięśniony...). Co do animowania, to od czasu SkinWrap problem animowania ciężkich siatek w maxie zniknął :) Luzior... mi się podoba. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności