Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mirach - bardzo fajne ale nie wiem czy te bąbelki nie są za duże ździebko. Nasuwa mi się też pytanie czy głębi ostrości podlega też to co widzimy jako refrakcję w szampanie czy to co widzimy przez kieliszek powinno być ostre? Pytam bo nie wiem a przyznam że mnie to zaintrygowało :)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki, ciesze sie ze sie podoba. W zasadzie to ma byc pierdola, cala animka to nudne powolne obejscie 4 pokoji w domu, musialem cos dodac zeby mialo jakis klimat :)

Sampling sproboje podciagnac na tyle na ile pozwala mi rendertajmy. Dof musi byc raczej renderowany bo i kamera i punkt ostrosci sa animowane.

 

edit:

pionix. a powiem ci ze nei wiem :) Szampan na lekki gloss w refrakcji, daje przez to wrazenie jakby sie troche para skroplila na szkle, ale tez nie widac za dobrze co sie dzieje z dofem w cieczy.

Napisano

!Ewert zajeb* panoramka, ujęcie z telewizorem jest wypas, ale kanapa wygląda na kamienną.

 

Mirach wporzo weselny klimat..mmniam!

Napisano

Kilka teścików exteriorków. Modele z Autocada i miałem nic przy nich nie grzebać. Dodałem tylko własną dachówkę zrobiłem drogi i chodniki.

 

test1ak7.jpg

 

test3eo4.jpg

 

test2zr3.jpg

Napisano

Dzięki za miłe słowa. :)

Siatka:

siatkajn6.th.jpg

 

Co do metody, to to coś urodziło się walcem, który po pewnych modyfikacjach i FFD przerodził się w coś takiego:

36192449pq5.th.jpg

 

Dalsze grzebanie i mamy to:

85280146cw6.th.jpg

 

Tu już z górki. Zaznaczamy edge, eksportujemy do krzywych. Model wykorzystujemy jeszcze raz przy scatter dla węzłów. :)

Wstyd się przyznać pewnie, ale nie wiem nawet co to jest polyboost. Tzn. teraz już wiem.

  • Like 1
Napisano

Ra: bez komentarza...

 

Touch: Faktycznie tylko ten widok z góry się dobrze prezentuje, reszta... na pierwszym strasznie ludzie się wybijają ponad resztę.

 

Taki... takie... a ja wiem? Zabawy.

 

int1.jpg

Napisano

pressenter - no gitara, tylko tak jak !Ewert mówi - szkoda, że sciany zlewają się z sufitem przy oknach. lwf mam rozumieć? można o niego kiedyś pognębić?

Napisano

pressenter :podloga git

co to ten floorex i archshadersy ??? google mi wyrzuca jakies firmy (floorex) no i evermotion (archshaders ) -...to juz bardziej zwiazane z 3d

 

:)

Napisano
To chodzi o teksturę, a nie producenta prawdziwej podłogi. :)

 

:) no tak

wlasnie przebrnalem przez stronke evermoton ...

hmm bardzo ciekawe - i bardzo ladnie wyglada .....

warto sie nauczyc .....

 

przeszukam google moze znajde jakis toturial jak to uzyc z vrayem

 

o widze ze mozna sciagnac sample ze strony evermotion !

Napisano

Press, gites majonez, tylko ździebko jednak przesadzone przepalenia;)

 

Touch: Faktycznie tylko ten widok z góry się dobrze prezentuje, reszta... na pierwszym strasznie ludzie się wybijają ponad resztę.

 

A to a propos czego było, bo nie pamiętam, hyhy^^?

 

Pozdr

Napisano (edytowane)
Tak się zastanawiam... zna ktoś może projektanta lub model takowego krzesełka lub ma jakieś fajne refki?

chairtothedinningtableiu2.th.jpg

 

to krzesło to model PK9, autorstwa duńskiego designera Poula Kjaerholm'a z roku 1960.

 

 

 

a tu test - a w zasadzie gotowy render fotela - bez post.

 

gotowe1cj7.jpg

Edytowane przez bartasm
Napisano
Szkoda że tak Ci sie na górze zlewa ta biel, bo naprawde fajny render :)

 

No tak też mi się wydawało, przesadziłem z tym całym bloomem czy tam glowem. Dzięki. :)

 

pressenter - no gitara, tylko tak jak !Ewert mówi - szkoda, że sciany zlewają się z sufitem przy oknach. lwf mam rozumieć? można o niego kiedyś pognębić?

 

Oczywiście, możesz, ale to nie jest lwf. Dzięki. ;)

 

pressenter :podloga git

co to ten floorex i archshadersy ??? google mi wyrzuca jakies firmy (floorex) no i evermotion (archshaders ) -...to juz bardziej zwiazane z 3d

 

:)

 

Floorex to takie moje określenie dla podłogi (floor). Ten wyraz tak na prawdę nie istnieje. ;)

 

Press, gites majonez, tylko ździebko jednak przesadzone przepalenia;)

 

 

 

A to a propos czego było, bo nie pamiętam, hyhy^^?

 

Pozdr

 

Dzięki. A to było a propos Twojego ostatniego exteriora. ;)

 

Edit:/ Aj, szlag, to do Toresa miało być. :|

 

to krzesło to model PK9, autorstwa duńskiego designera Poula Kjaerholm'a z roku 1960.

 

 

Uh, dzięki wielkie! :)

Napisano
zakręcony chłopak:D hehe świetne RA wciaż zastanawiam sie jak ty to zrobiłeś:P

Zrobione na takiej samej zasadzie jak opisałem kilka postów wcześniej. :)

Napisano

SWRSC oświetelnie baardzo mi sie podoba, materialy wyszly bardzo fotorealistycznie - ...(z jednym malym wyjatkiem o ktorym pisali koledzy powyzej)

 

ja poprosze o material blatu kuchennego :)

Napisano (edytowane)

SWRSC a ja będę lizusem i powiem/napiszę że wszystko mi się podoba;) Czysto, ostro, ładnie.

No i nie będę się rozdrabniał tylko poprosze od razu o całą scenę ze wszystkimi plikami ;P

 

A ja też kuchenne klimaty wrzucę:

 

6003d3becdf739db.jpg

Edytowane przez pionix
Napisano (edytowane)

Pionix: wciąż zbyt mało globalnie. Ja proponuję żeby Świerszczu eftepa u siebie postawił, i cały dysk udostępnił. ;)

 

A wiz... część kuchenna, szczególnie ta szyba z podświetleniem, wygląda świetnie, ale od materiału na ścianie to mnie przynajmniej oczy rozbolały, a i kolor krzeseł chyba pasuje tam "jak w pysk strzelił", ale rozumiem, że to nie Twój projekt?

 

Edit:/ Zapomniałem zapytać. Czy 3ds ma coś takiego jak orto w Autocadzie?

Edytowane przez pressenter
Napisano

Na ścianie to taka tapeta materiałowa w bardzo drobne paseczki. Co do projektu to nie ja:)

SWRSC - czy mi sie wydaje czy masz VRayToona delikatnego?

Napisano

dzięki za komenty:

 

hcpiter - sorka, ale nie udostęponiam rzeczy za które płace :)

palmer: reflect na faloff fresnel 15/100, gloss na 0.95

pionix: vray toona nie ma (nawet nie wiem jak to działa:P), a co do całej sceny to daj jeszcze adres korespondencyjny, wyslę Ci cały dysk backupowy ze scenami.

 

Aha i zapomniałem dodać, że chyba pobiłem swoj rekord w czasie:

DMC (12 sampli (sic!)) + LC, rozdziałka 5000px: 3h 10min. Jak widać zero szumów. Myślę, że jakbym jeszcze troszke posiedział to zszedłbym do 8 sampli DMC przy tej samej jakości.

Napisano
dzięki za komenty:

 

hcpiter - sorka, ale nie udostęponiam rzeczy za które płace :)

 

ok spoko, to moze napisz gdzie mozna kupic takie mapy bo chetnie zakupie.

Napisano

MMm, DraB, aż mi się zachciało piwa. Dobrze, że akurat się chłodzi ^^

Piana, a raczej textura, displace, procedural, czy co to tam jest, ma za dużą skalę. Jak zmniejszysz o połowę to powinno być nieco lepiej :)

 

A ja tu z shaderkiem szczotkowanej stali (powlekanej) i lampkami:

thumb03te8.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności