pionix Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 mirach - bardzo fajne ale nie wiem czy te bąbelki nie są za duże ździebko. Nasuwa mi się też pytanie czy głębi ostrości podlega też to co widzimy jako refrakcję w szampanie czy to co widzimy przez kieliszek powinno być ostre? Pytam bo nie wiem a przyznam że mnie to zaintrygowało :)
mirach Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Dzieki, ciesze sie ze sie podoba. W zasadzie to ma byc pierdola, cala animka to nudne powolne obejscie 4 pokoji w domu, musialem cos dodac zeby mialo jakis klimat :) Sampling sproboje podciagnac na tyle na ile pozwala mi rendertajmy. Dof musi byc raczej renderowany bo i kamera i punkt ostrosci sa animowane. edit: pionix. a powiem ci ze nei wiem :) Szampan na lekki gloss w refrakcji, daje przez to wrazenie jakby sie troche para skroplila na szkle, ale tez nie widac za dobrze co sie dzieje z dofem w cieczy.
pionix Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Tak czy siak wygląda smakowicie zwłaszcza, że coś mnie dzisiaj suszy ;)
Neiraa Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 !Ewert zajeb* panoramka, ujęcie z telewizorem jest wypas, ale kanapa wygląda na kamienną. Mirach wporzo weselny klimat..mmniam!
JohnZi Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 a teraz mow jak to zrobiles:D zmiana topologii siatki w poly booscie?
mirach Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 super to wyszlo, wezelki itp. Powiesz cos o metodzie?
Tores Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Kilka teścików exteriorków. Modele z Autocada i miałem nic przy nich nie grzebać. Dodałem tylko własną dachówkę zrobiłem drogi i chodniki.
RA Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Dzięki za miłe słowa. :) Siatka: Co do metody, to to coś urodziło się walcem, który po pewnych modyfikacjach i FFD przerodził się w coś takiego: Dalsze grzebanie i mamy to: Tu już z górki. Zaznaczamy edge, eksportujemy do krzywych. Model wykorzystujemy jeszcze raz przy scatter dla węzłów. :) Wstyd się przyznać pewnie, ale nie wiem nawet co to jest polyboost. Tzn. teraz już wiem. 1
Neiraa Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 wooo.... o_O a to mnie zgięło z tymi węzełkami. Fajnie!
pressenter Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Ra: bez komentarza... Touch: Faktycznie tylko ten widok z góry się dobrze prezentuje, reszta... na pierwszym strasznie ludzie się wybijają ponad resztę. Taki... takie... a ja wiem? Zabawy.
!Ewert Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Szkoda że tak Ci sie na górze zlewa ta biel, bo naprawde fajny render :)
etyr11 Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 pressenter - no gitara, tylko tak jak !Ewert mówi - szkoda, że sciany zlewają się z sufitem przy oknach. lwf mam rozumieć? można o niego kiedyś pognębić?
palmer Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 pressenter :podloga git co to ten floorex i archshadersy ??? google mi wyrzuca jakies firmy (floorex) no i evermotion (archshaders ) -...to juz bardziej zwiazane z 3d :)
RA Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 To chodzi o teksturę, a nie producenta prawdziwej podłogi. :)
palmer Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 To chodzi o teksturę, a nie producenta prawdziwej podłogi. :) :) no tak wlasnie przebrnalem przez stronke evermoton ... hmm bardzo ciekawe - i bardzo ladnie wyglada ..... warto sie nauczyc ..... przeszukam google moze znajde jakis toturial jak to uzyc z vrayem o widze ze mozna sciagnac sample ze strony evermotion !
Touch Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Press, gites majonez, tylko ździebko jednak przesadzone przepalenia;) Touch: Faktycznie tylko ten widok z góry się dobrze prezentuje, reszta... na pierwszym strasznie ludzie się wybijają ponad resztę. A to a propos czego było, bo nie pamiętam, hyhy^^? Pozdr
Robertus Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Dawno nic nie robiłem dla siebie i tak mnie naszło na świnie :) Totalny speed ale chyba nie wyszło tak zle.
!Ewert Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 odbicia w swianiach nie takie fajne, ale i tak heh najlepszy jest ogon i to co jest pod nim. ;D
bartasm Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 (edytowane) Tak się zastanawiam... zna ktoś może projektanta lub model takowego krzesełka lub ma jakieś fajne refki? to krzesło to model PK9, autorstwa duńskiego designera Poula Kjaerholm'a z roku 1960. a tu test - a w zasadzie gotowy render fotela - bez post. Edytowane 5 Luty 2009 przez bartasm
RA Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 To chyba raczej szezlong, aniżeli fotel. :) A ja dalej w tym rybołówstwie... . .
grzegerz Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 zakręcony chłopak:D hehe świetne RA wciaż zastanawiam sie jak ty to zrobiłeś:P
pressenter Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 Szkoda że tak Ci sie na górze zlewa ta biel, bo naprawde fajny render :) No tak też mi się wydawało, przesadziłem z tym całym bloomem czy tam glowem. Dzięki. :) pressenter - no gitara, tylko tak jak !Ewert mówi - szkoda, że sciany zlewają się z sufitem przy oknach. lwf mam rozumieć? można o niego kiedyś pognębić? Oczywiście, możesz, ale to nie jest lwf. Dzięki. ;) pressenter :podloga git co to ten floorex i archshadersy ??? google mi wyrzuca jakies firmy (floorex) no i evermotion (archshaders ) -...to juz bardziej zwiazane z 3d :) Floorex to takie moje określenie dla podłogi (floor). Ten wyraz tak na prawdę nie istnieje. ;) Press, gites majonez, tylko ździebko jednak przesadzone przepalenia;) A to a propos czego było, bo nie pamiętam, hyhy^^? Pozdr Dzięki. A to było a propos Twojego ostatniego exteriora. ;) Edit:/ Aj, szlag, to do Toresa miało być. :| to krzesło to model PK9, autorstwa duńskiego designera Poula Kjaerholm'a z roku 1960. Uh, dzięki wielkie! :)
RA Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 zakręcony chłopak:D hehe świetne RA wciaż zastanawiam sie jak ty to zrobiłeś:P Zrobione na takiej samej zasadzie jak opisałem kilka postów wcześniej. :)
pressenter Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 Troszkę mi jakoś materiał zlewu i kranu nie pasuje, ale reszta... o kurteczka!
hcpiter Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 super bardzo mi sie podoba ale jak pisal press material kranu a raczej zlewu troszke nie wyszedl, podzielisz sie texturka frontu ? :)
palmer Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 SWRSC oświetelnie baardzo mi sie podoba, materialy wyszly bardzo fotorealistycznie - ...(z jednym malym wyjatkiem o ktorym pisali koledzy powyzej) ja poprosze o material blatu kuchennego :)
pionix Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 (edytowane) SWRSC a ja będę lizusem i powiem/napiszę że wszystko mi się podoba;) Czysto, ostro, ładnie. No i nie będę się rozdrabniał tylko poprosze od razu o całą scenę ze wszystkimi plikami ;P A ja też kuchenne klimaty wrzucę: Edytowane 6 Luty 2009 przez pionix
pressenter Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 (edytowane) Pionix: wciąż zbyt mało globalnie. Ja proponuję żeby Świerszczu eftepa u siebie postawił, i cały dysk udostępnił. ;) A wiz... część kuchenna, szczególnie ta szyba z podświetleniem, wygląda świetnie, ale od materiału na ścianie to mnie przynajmniej oczy rozbolały, a i kolor krzeseł chyba pasuje tam "jak w pysk strzelił", ale rozumiem, że to nie Twój projekt? Edit:/ Zapomniałem zapytać. Czy 3ds ma coś takiego jak orto w Autocadzie? Edytowane 6 Luty 2009 przez pressenter
pionix Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 Na ścianie to taka tapeta materiałowa w bardzo drobne paseczki. Co do projektu to nie ja:) SWRSC - czy mi sie wydaje czy masz VRayToona delikatnego?
SWRSC Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 dzięki za komenty: hcpiter - sorka, ale nie udostęponiam rzeczy za które płace :) palmer: reflect na faloff fresnel 15/100, gloss na 0.95 pionix: vray toona nie ma (nawet nie wiem jak to działa:P), a co do całej sceny to daj jeszcze adres korespondencyjny, wyslę Ci cały dysk backupowy ze scenami. Aha i zapomniałem dodać, że chyba pobiłem swoj rekord w czasie: DMC (12 sampli (sic!)) + LC, rozdziałka 5000px: 3h 10min. Jak widać zero szumów. Myślę, że jakbym jeszcze troszke posiedział to zszedłbym do 8 sampli DMC przy tej samej jakości.
Destroyer Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 DraB nieźle ;P kropelki bardzo fajnie, ale piana co ze szkalnki wygląda jakby jeszcze nie to, a poza tym to super ! :)
hcpiter Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 dzięki za komenty: hcpiter - sorka, ale nie udostęponiam rzeczy za które płace :) ok spoko, to moze napisz gdzie mozna kupic takie mapy bo chetnie zakupie.
arev Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 MMm, DraB, aż mi się zachciało piwa. Dobrze, że akurat się chłodzi ^^ Piana, a raczej textura, displace, procedural, czy co to tam jest, ma za dużą skalę. Jak zmniejszysz o połowę to powinno być nieco lepiej :) A ja tu z shaderkiem szczotkowanej stali (powlekanej) i lampkami:
demigod Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 arev fajne metal w pelni procedura lampki tez ladne co i jak zrobiles opisz jak mozesz :]
Rekomendowane odpowiedzi