Bonifatz Napisano 28 Marzec 2009 Napisano 28 Marzec 2009 dzieki za mile slowa ... generalnie padam na twarz bo od wczoraj po pracy to dlubie... Tak to wszystko meshem jest.
Morphe Napisano 28 Marzec 2009 Napisano 28 Marzec 2009 ale paskudne ci to wyszlo :P ;) dzieki w podstawowce ladniej maluja :D:D:D 1
arch515 Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Trawa mistrzostwo Bonifatz !!! Prze zejefajnie możesz pokazać siatkę.. I coś powiedzieć o niej, te kwiatki białe to osobny model..Pozdrawiam.
hcpiter Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Bonifatz-super, szczegolnie trawka ! :) Pozdrawiam
Bonifatz Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 (edytowane) dzieki! ciesze sie ze sie podoba Jezeli chodzi o kwiatki to uzywam Particle painta + poligon w ksztalcie circla ustawiony na facing to the camera. Na osobnym passie wiec mozna uzyc do animacji. Trzeba uwazac z iloscia punktow w circlu bo mozna zarznac kompa ;) Scena zajmuje w ramie prawie 4gb i renderowala sie na 2xXeon 2.0 przez okolo godzine. Pozdrawiam P.S. wrzucam wersje ostateczna. Edytowane 29 Marzec 2009 przez Bonifatz
etyr11 Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Bardzo świetnie Bonifatz. Rewelacyjna kora na drzewie.
styczeń Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 ładne dachóweczki, długo liczyło z tym dispem?
arev Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Trochę się tam przenika na łączeniu, ale ujdzie. Nie-grafik nie zauważy :)
pionix Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Bonifatz - zarąbista trawa i światło! voyager - powalcz jeszcze odrobinę ;) Ekranik powinien chyba się bardziej jarzyć. Ładne materiały i model.
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Filip pokaż mi teksturkę dachówki displace, bo mnie naprawdę to interesuje, potrzebny mi taki drobiazg, ciekawe jak ta mapka wygląda... :P
Kub@ Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Dunablaster taka mapke sie robi w 5 minut... najpierw wymodeluj sobie jedna dachoweczke, pokopiuj i po prostu wyrenderuj z kamery ustawionej z góry mapę z depth ( jest w render elements). 1
Loki Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 (edytowane) test trawnika do nowej wizki, szare kostki mają 8m wysokości, sorry za rozmiar obrazka - to fragment z docelowej rozdzielczosci kamera na wysokosci 1.65m nad ziemią - render - jakies 3minuty fragment około 30% kadru na moim quadzie. Edytowane 30 Marzec 2009 przez Loki
SWRSC Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Loki, ładny displace, ale trawa jakas taka jednolita.
chudy Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 kurde. Jakby w mentalu displace działał jakoś normalnie...całkiem fajna trawka
Loki Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 diffuse jeszcze nie dopracowane jest, na razie tylko jedna mapka - będę to ustawial jak elewację skoncze dla tych budynków zeby sie nie gryzla za bardzo. dzieki za szybką opinię :)
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 trawa nie taki poważny problem :) KURCZĘ ! jak w blenderze mogę zrobić displace na dachu pod renderery Kerkythea albo Indigo :(
demigod Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 voyager fajne tylko to co Pionix pisze i może studio jeszcze pomęczysz ;] Loki bardzo ładne zielsko ps. Dunablaster Ty to dopiero aktywista jesteś (bez urazy oczywiście) http://img406.imageshack.us/img406/6316/56654045.jpg
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 ps. Dunablaster Ty to dopiero aktywista jesteś (bez urazy oczywiście) http://img406.imageshack.us/img406/6316/56654045.jpg LOL.. Moich wątków nie widziales? :P A poza tym mam serce pomagać innym i robić klimat, ja wiele gadam o 3d, bo od tego jestem uzależniony xD. zdaję sobie sprawę że tak dużo walnąłem :P wiele wątków mnie interesuje, więc jestem nierzadkim bytem :)
Tores Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Bonifatz - trawka wypas Filip - dachówki jak w realu Loki - trochę jednolity kolorek tej trawki A tu moje testy dachówki robionej za pomocą gradientów maxowych. W bliskiej odległości widać kanty ale na dalekie chyba dadzą radę i jeszcze taki test oświetlenia. Ciężko się pozbyć przepaleń w okienkach ale będę walczył dalej.
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 fajne oświetlenie sceny. a gradientowe dachówki... niezły pomysł nam tu walnąłeś ;o :)
Gość BiX Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 oświetlenie całkiem przyjemne ;) Dachówki mi zawsze sprawiaja problem a Tobie wyszły ładnie. To samo Filip świetne są i nawet niedługo się liczyło... no no no ^^
hcpiter Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Tores- mdly troszke ten interior :) Dachowki bardzo fajne. Pozdrawiam :)
Loki Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 i kolejny test ta sama scena -fragment chodnika z kostki granitowej - test granitu (trawa ta sama) brakuje oczywiscie kraweznikow - ktore dojdą jak wymodeluję :) Displace + Diffuse + bump (produkcja własna , 3d studio + photoshop) Render tego kawalka hmm jakies 6 - 8 minut
Filip Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Loki - nie chcę marudzić ale ta trawka jakaś za prosta i jednolita, bruk tez troche za mało wyrazisty i troche monotonny.
_Arti_ Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 (edytowane) Dum dum... Z mojej ulubionej "bajeczki" postać ^^ Fan fick kurde... x] Nvidia - wykadrowałem, na przyszłość będę pamiętał, przepraszam. Edytowane 30 Marzec 2009 przez _Arti_
NV Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Tak bez urazy ale jak pokazujesz sam model a tło jest mało istotne jak tutaj to mogłeś to wykadrować. Jak ktoś ma słabe łącze to potem czeka 5 min aż mu się te białe tło wczyta.
Filip Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Arti - podoba mi sie, całkiem ładnie ci wyszło.
Likki Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Well... ładnie ładnie, jednak ja bym jeszcze poeksperymentował, bo podbródek za nisko... dobra, joke :P Fajnie wyszło.
Gość BiX Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 _Arti_ - na reszcie jest coś innego niż wizki i wizki... ^^ Podoba mi się jako model i jako render... Ma swój klimat.
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Loki: bruczek jest ciut ciemniejszy i ostrzejszy w realu, trawa nawet, nawet, ale ważne ze testowałeś chodnik :)
Muminek Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Cześć. Mam mały problem. Żarówka halogen z wykonanym wnętrzem tzn. dwie warstwy polygonów oddane tak jak w rzeczywistości. Po nadaniu materiału szkła wnętrze żaróweczki jest czarne. Nie mam pojęcia co to powoduje :/ Scena znajduje się w kuli polygony w dobrym kierunku , oświetlenie jest naprzeciwko żaróweczki. Wszystko jest OK ale żrówa wychodzi czarna , co za to moze odpowiadać ?
SWRSC Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 sprawdz ray trace refraction/reflection depth czy masz odpowiednią ilość.
Filip Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Testy shaderów i mapek diplace. dachówek: http://www.fototube.pl/pictures/bd01.jpg
Marek G Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 ladne dachówki , moze pokazesz jak wyglada mapa disp ?
Camel Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Filip, jesteś debeściak :D musialbys powiedzieć o tym displace wiecej ;)
!Ewert Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Dachówki są po prostu ok, bez szału. Wymodeluj pozostałe części dachu i pokaż nam na domku ;)
Tores Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Filip - będzie z ciebie dobry dekarz A ja testuję światełko do nowego ujęcia. Pierwszy render prosto z maxa z dodanym glowem w shopie a drugi to takie moje postpro.
Loki Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 (edytowane) 1 lepszy - za tą aberrację powinni chłostać... kadr tez mi się nie podoba, to co pokazywales wczesniej w wip bylo duzo lepsze. Edytowane 1 Kwiecień 2009 przez Loki
Marshall Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 gdzieś wyczytałem że gdy aberracja jest przesadzona (tzn. jest ją widać), tzn. że została źle użyta
Tores Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 (edytowane) No mi akurat bardzo się podobają prace gdzie widac abberację dlatego też dodaję ją w swoich renderach. Zobaczę jak w firmie się przyjmą. Edytowane 1 Kwiecień 2009 przez Tores
tweety Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Tores: taaak.. nie ma to jak udawać, że budynek za kilkadziesiąt milionów prezentuje "zdjęcie" wykonane aparatem z obiektywem pokrytym wazeliną. Aberacja to niedoskonałość optyczna. Jak chcesz kopać swoje rendery aberacją to Twoja sprawa, ale po prostu tandetnie to wygląda, nieprzyjemnie się na to patrzy i trąca amatorką dla kogoś kto na fotografii architektury zjadł zęby. Nic fajnego.
Tores Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 tweety - w sumie masz rację, że klient ma inne podejście do tego tematu dlatego też dałem 2 wersje. Jak widzę abberacja poległa więc może z innej beczki. Pierwszy lepszy kolorystycznie czy może drugi jeżeli nie brac pod uwagę abberacji?
Rekomendowane odpowiedzi