Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

dzieki! ciesze sie ze sie podoba

Jezeli chodzi o kwiatki to uzywam Particle painta + poligon w ksztalcie circla ustawiony na facing to the camera. Na osobnym passie wiec mozna uzyc do animacji. Trzeba uwazac z iloscia punktow w circlu bo mozna zarznac kompa ;)

Scena zajmuje w ramie prawie 4gb i renderowala sie na 2xXeon 2.0 przez okolo godzine.

 

Pozdrawiam

 

P.S.

wrzucam wersje ostateczna.

house_2.jpg

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

Bonifatz - zarąbista trawa i światło!

voyager - powalcz jeszcze odrobinę ;) Ekranik powinien chyba się bardziej jarzyć. Ładne materiały i model.

Napisano

Filip pokaż mi teksturkę dachówki displace, bo mnie naprawdę to interesuje, potrzebny mi taki drobiazg, ciekawe jak ta mapka wygląda... :P

Napisano

Dunablaster taka mapke sie robi w 5 minut... najpierw wymodeluj sobie jedna dachoweczke, pokopiuj i po prostu wyrenderuj z kamery ustawionej z góry mapę z depth ( jest w render elements).

  • Like 1
Napisano (edytowane)

trawatest01www.jpg

 

test trawnika do nowej wizki, szare kostki mają 8m wysokości, sorry za rozmiar obrazka - to fragment z docelowej rozdzielczosci

 

kamera na wysokosci 1.65m nad ziemią - render - jakies 3minuty fragment około 30% kadru na moim quadzie.

Edytowane przez Loki
Napisano

diffuse jeszcze nie dopracowane jest, na razie tylko jedna mapka - będę to ustawial jak elewację skoncze dla tych budynków zeby sie nie gryzla za bardzo. dzieki za szybką opinię :)

Napisano

Bonifatz - trawka wypas

Filip - dachówki jak w realu

Loki - trochę jednolity kolorek tej trawki

 

A tu moje testy dachówki robionej za pomocą gradientów maxowych. W bliskiej odległości widać kanty ale na dalekie chyba dadzą radę

dachowkigradientowe.jpg

 

i jeszcze taki test oświetlenia. Ciężko się pozbyć przepaleń w okienkach ale będę walczył dalej.

sunsky1715.jpg

Napisano

oświetlenie całkiem przyjemne ;) Dachówki mi zawsze sprawiaja problem a Tobie wyszły ładnie. To samo Filip świetne są i nawet niedługo się liczyło... no no no ^^

Napisano

i kolejny test ta sama scena -fragment chodnika z kostki granitowej - test granitu (trawa ta sama) brakuje oczywiscie kraweznikow - ktore dojdą jak wymodeluję :)

 

Displace + Diffuse + bump (produkcja własna , 3d studio + photoshop)

 

Render tego kawalka hmm jakies 6 - 8 minut

 

 

granittrawa001www.jpg

Napisano (edytowane)

2rf7a1d.jpg

 

Dum dum... Z mojej ulubionej "bajeczki" postać ^^ Fan fick kurde... x]

 

Nvidia - wykadrowałem, na przyszłość będę pamiętał, przepraszam.

Edytowane przez _Arti_
Napisano

Tak bez urazy ale jak pokazujesz sam model a tło jest mało istotne jak tutaj to mogłeś to wykadrować. Jak ktoś ma słabe łącze to potem czeka 5 min aż mu się te białe tło wczyta.

Napisano

_Arti_ - na reszcie jest coś innego niż wizki i wizki... ^^ Podoba mi się jako model i jako render... Ma swój klimat.

Napisano

Cześć.

Mam mały problem. Żarówka halogen z wykonanym wnętrzem tzn. dwie warstwy polygonów oddane tak jak w rzeczywistości. Po nadaniu materiału szkła wnętrze żaróweczki jest czarne. Nie mam pojęcia co to powoduje :/

Scena znajduje się w kuli polygony w dobrym kierunku , oświetlenie jest naprzeciwko żaróweczki. Wszystko jest OK ale żrówa wychodzi czarna , co za to moze odpowiadać ?

Napisano

Filip - będzie z ciebie dobry dekarz

 

A ja testuję światełko do nowego ujęcia. Pierwszy render prosto z maxa z dodanym glowem w shopie a drugi to takie moje postpro.

 

rend6b.jpg

 

rend6postpro.jpg

Napisano (edytowane)

1 lepszy - za tą aberrację powinni chłostać...

 

kadr tez mi się nie podoba, to co pokazywales wczesniej w wip bylo duzo lepsze.

Edytowane przez Loki
Napisano (edytowane)

No mi akurat bardzo się podobają prace gdzie widac abberację dlatego też dodaję ją w swoich renderach. Zobaczę jak w firmie się przyjmą.

Edytowane przez Tores
Napisano

Tores: taaak.. nie ma to jak udawać, że budynek za kilkadziesiąt milionów prezentuje "zdjęcie" wykonane aparatem z obiektywem pokrytym wazeliną. Aberacja to niedoskonałość optyczna. Jak chcesz kopać swoje rendery aberacją to Twoja sprawa, ale po prostu tandetnie to wygląda, nieprzyjemnie się na to patrzy i trąca amatorką dla kogoś kto na fotografii architektury zjadł zęby. Nic fajnego.

Napisano

tweety - w sumie masz rację, że klient ma inne podejście do tego tematu dlatego też dałem 2 wersje. Jak widzę abberacja poległa więc może z innej beczki. Pierwszy lepszy kolorystycznie czy może drugi jeżeli nie brac pod uwagę abberacji?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności