Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bonifatz - twa zieleń mnie podnieca :D

elegancko

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za mile slowa ... generalnie padam na twarz bo od wczoraj po pracy to dlubie...

 

Tak to wszystko meshem jest.

Napisano

ale paskudne ci to wyszlo :P ;) dzieki w podstawowce ladniej maluja :D:D:D

Napisano

Trawa mistrzostwo Bonifatz !!! Prze zejefajnie możesz pokazać siatkę.. I coś powiedzieć o niej, te kwiatki białe to osobny model..Pozdrawiam.

Napisano

dzieki! ciesze sie ze sie podoba

Jezeli chodzi o kwiatki to uzywam Particle painta + poligon w ksztalcie circla ustawiony na facing to the camera. Na osobnym passie wiec mozna uzyc do animacji. Trzeba uwazac z iloscia punktow w circlu bo mozna zarznac kompa ;)

Scena zajmuje w ramie prawie 4gb i renderowala sie na 2xXeon 2.0 przez okolo godzine.

 

Pozdrawiam

 

P.S.

wrzucam wersje ostateczna.

house_2.jpg

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Trochę się tam przenika na łączeniu, ale ujdzie. Nie-grafik nie zauważy :)

Napisano

Bonifatz - zarąbista trawa i światło!

voyager - powalcz jeszcze odrobinę ;) Ekranik powinien chyba się bardziej jarzyć. Ładne materiały i model.

Napisano

Filip pokaż mi teksturkę dachówki displace, bo mnie naprawdę to interesuje, potrzebny mi taki drobiazg, ciekawe jak ta mapka wygląda... :P

Napisano

Dunablaster taka mapke sie robi w 5 minut... najpierw wymodeluj sobie jedna dachoweczke, pokopiuj i po prostu wyrenderuj z kamery ustawionej z góry mapę z depth ( jest w render elements).

Napisano

trawatest01www.jpg

 

test trawnika do nowej wizki, szare kostki mają 8m wysokości, sorry za rozmiar obrazka - to fragment z docelowej rozdzielczosci

 

kamera na wysokosci 1.65m nad ziemią - render - jakies 3minuty fragment około 30% kadru na moim quadzie.

Edytowane przez Loki

Napisano

kurde. Jakby w mentalu displace działał jakoś normalnie...całkiem fajna trawka

Napisano

diffuse jeszcze nie dopracowane jest, na razie tylko jedna mapka - będę to ustawial jak elewację skoncze dla tych budynków zeby sie nie gryzla za bardzo. dzieki za szybką opinię :)

Napisano

trawa nie taki poważny problem :)

KURCZĘ ! jak w blenderze mogę zrobić displace na dachu pod renderery Kerkythea albo Indigo :(

Napisano
  demigod napisał:

ps.

Dunablaster Ty to dopiero aktywista jesteś (bez urazy oczywiście)

http://img406.imageshack.us/img406/6316/56654045.jpg

 

LOL.. Moich wątków nie widziales? :P A poza tym mam serce pomagać innym i robić klimat, ja wiele gadam o 3d, bo od tego jestem uzależniony xD. zdaję sobie sprawę że tak dużo walnąłem :P wiele wątków mnie interesuje, więc jestem nierzadkim bytem :)

Napisano

Bonifatz - trawka wypas

Filip - dachówki jak w realu

Loki - trochę jednolity kolorek tej trawki

 

A tu moje testy dachówki robionej za pomocą gradientów maxowych. W bliskiej odległości widać kanty ale na dalekie chyba dadzą radę

dachowkigradientowe.jpg

 

i jeszcze taki test oświetlenia. Ciężko się pozbyć przepaleń w okienkach ale będę walczył dalej.

sunsky1715.jpg

Napisano

fajne oświetlenie sceny. a gradientowe dachówki... niezły pomysł nam tu walnąłeś ;o :)

Napisano

oświetlenie całkiem przyjemne ;) Dachówki mi zawsze sprawiaja problem a Tobie wyszły ładnie. To samo Filip świetne są i nawet niedługo się liczyło... no no no ^^

Napisano

i kolejny test ta sama scena -fragment chodnika z kostki granitowej - test granitu (trawa ta sama) brakuje oczywiscie kraweznikow - ktore dojdą jak wymodeluję :)

 

Displace + Diffuse + bump (produkcja własna , 3d studio + photoshop)

 

Render tego kawalka hmm jakies 6 - 8 minut

 

 

granittrawa001www.jpg

Napisano

Loki - nie chcę marudzić ale ta trawka jakaś za prosta i jednolita, bruk tez troche za mało wyrazisty i troche monotonny.

Napisano

2rf7a1d.jpg

 

Dum dum... Z mojej ulubionej "bajeczki" postać ^^ Fan fick kurde... x]

 

Nvidia - wykadrowałem, na przyszłość będę pamiętał, przepraszam.

Edytowane przez _Arti_

Napisano

Tak bez urazy ale jak pokazujesz sam model a tło jest mało istotne jak tutaj to mogłeś to wykadrować. Jak ktoś ma słabe łącze to potem czeka 5 min aż mu się te białe tło wczyta.

Napisano

Well... ładnie ładnie, jednak ja bym jeszcze poeksperymentował, bo podbródek za nisko... dobra, joke :P Fajnie wyszło.

Napisano

_Arti_ - na reszcie jest coś innego niż wizki i wizki... ^^ Podoba mi się jako model i jako render... Ma swój klimat.

Napisano

Loki: bruczek jest ciut ciemniejszy i ostrzejszy w realu, trawa nawet, nawet, ale ważne ze testowałeś chodnik :)

Napisano

Cześć.

Mam mały problem. Żarówka halogen z wykonanym wnętrzem tzn. dwie warstwy polygonów oddane tak jak w rzeczywistości. Po nadaniu materiału szkła wnętrze żaróweczki jest czarne. Nie mam pojęcia co to powoduje :/

Scena znajduje się w kuli polygony w dobrym kierunku , oświetlenie jest naprzeciwko żaróweczki. Wszystko jest OK ale żrówa wychodzi czarna , co za to moze odpowiadać ?

Napisano

sprawdz ray trace refraction/reflection depth czy masz odpowiednią ilość.

Napisano

Filip, jesteś debeściak :D musialbys powiedzieć o tym displace wiecej ;)

Napisano

Dachówki są po prostu ok, bez szału.

 

Wymodeluj pozostałe części dachu i pokaż nam na domku ;)

Napisano

Filip - będzie z ciebie dobry dekarz

 

A ja testuję światełko do nowego ujęcia. Pierwszy render prosto z maxa z dodanym glowem w shopie a drugi to takie moje postpro.

 

rend6b.jpg

 

rend6postpro.jpg

Napisano

1 lepszy - za tą aberrację powinni chłostać...

 

kadr tez mi się nie podoba, to co pokazywales wczesniej w wip bylo duzo lepsze.

Edytowane przez Loki

Napisano

gdzieś wyczytałem że gdy aberracja jest przesadzona (tzn. jest ją widać), tzn. że została źle użyta

Napisano

No mi akurat bardzo się podobają prace gdzie widac abberację dlatego też dodaję ją w swoich renderach. Zobaczę jak w firmie się przyjmą.

Edytowane przez Tores

Napisano

Tores: taaak.. nie ma to jak udawać, że budynek za kilkadziesiąt milionów prezentuje "zdjęcie" wykonane aparatem z obiektywem pokrytym wazeliną. Aberacja to niedoskonałość optyczna. Jak chcesz kopać swoje rendery aberacją to Twoja sprawa, ale po prostu tandetnie to wygląda, nieprzyjemnie się na to patrzy i trąca amatorką dla kogoś kto na fotografii architektury zjadł zęby. Nic fajnego.

Napisano

tweety - w sumie masz rację, że klient ma inne podejście do tego tematu dlatego też dałem 2 wersje. Jak widzę abberacja poległa więc może z innej beczki. Pierwszy lepszy kolorystycznie czy może drugi jeżeli nie brac pod uwagę abberacji?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności