Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

piter pokaz poprawiona wersje jak mozesz:) aha i powiedz czy snieg robiles recznie czy jakims pflowem? :)

 

No narazie nie moge niestety bo mam wszystko w pracy i musze renderenowac znowu calosc, ale wierz mi na slowo ;) A co do sposobu to tak jak wczesniej pisalem, recznie extrudowanie wybranych poly, TS, noise i to wszystko :)

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO proszę, mam na minibójkę taką łysinę.

miodmalina.jpg

Co do ustawień, to mam light cache 800 i brute 64, antialias catmull-rom, image sampler adaptive dmc 1/10 i ustawienia adaptive amount 0,8, sample size 0,005 i global multiplier 2,5.. Ciagle ziarno jak shit, a powinny być miodne plony. Pomocy...

 

Skajlajt portala nastawiłem aż na 256 i nic to nie pomogło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz coś z zupełnie innej beczki, znaczy profesjonaliści renderują kulki :)

 

saturn01.jpg

 

Zaintrygowały mnie foty na http://www.boston.com/bigpicture/

 

A dokładnie to foty saturna

 

saturn_03.jpg

 

A dokladnie to jego niezwykła górna warstwa atmosfery ktora dysorcjuje obraz

 

saturn_06.jpg

 

saturn_04.jpg

 

no i w sumie to tylko o symulacje tego efektu w 3d chodziło, w naturze wygląda lepiej.

Edytowane przez biglebowsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto :) Jest ładnie, jedynie widok za oknem mógłby być bardziej "przejarany" , a roślinka trochę "żywsza" , ale to już szczegóły. Klient pewnie zadowolony ;) Na ostatnim jakoś cienie dziwnie wyglądają, ale może mi się zdaje.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym pomieszczeniu cienie są dziwne, bo mimo oświetlenia dziennego trzeba zapalać światła (długie, wąskie, wysokie pomieszczenie z jednym oknem). Zresztą projekt tej klitki i tak się zmienił, więc podrzucę po zmianie światła.

Stały klient - nawet jak czasami dostanie coś (moim zdaniem) totalnie spapranego to jest happy - i tu właśnie problem bo nigdy nie wiem czy tylko mi coś nie gra, czy faktycznie jest spie...one .

Edytowane przez KaeMS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jedynka.

 

Może mi ktoś powiedzieć jak pozbyć się przepaleń przy oknach przy oświetlaniu interior-u?

Vray + sun + sky.

 

Ustawienia sun:

enabled - tick

invicible - tick

turbidity - 3

ozone - 0,4

intens multi - 0,04

size - 4

shadow subdiv - 20

shadow bias - 0,5

photon emit radius - 127

 

Sky:

 

sun node - sky

turb - 3

ozone - 0,35

sun intens - 2

sun size multi - 1

sun invisible - puste

 

Tak w ogóle to zaczynam się uczyć sun+sky więc proszę o rady.

(spot 3d znam, a lubię znać opinie ludzi którzy się na czymś znają).

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, no trochę bym się powykłócał. :)

Na ratunek przychodzi to diabelstwo lwf. Ładnie rozświetla głębsze części pomieszczeń.

Ale nie wiem jak to się ma z sun/sky, bo nigdy na poważnie z tego nie kożystałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności