SWRSC Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 że kiepsko :p brakuje mi cieniowania na tym śniegu.
hcpiter Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 piter pokaz poprawiona wersje jak mozesz:) aha i powiedz czy snieg robiles recznie czy jakims pflowem? :) No narazie nie moge niestety bo mam wszystko w pracy i musze renderenowac znowu calosc, ale wierz mi na slowo ;) A co do sposobu to tak jak wczesniej pisalem, recznie extrudowanie wybranych poly, TS, noise i to wszystko :) Pozdro !
Camel Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 NO proszę, mam na minibójkę taką łysinę. Co do ustawień, to mam light cache 800 i brute 64, antialias catmull-rom, image sampler adaptive dmc 1/10 i ustawienia adaptive amount 0,8, sample size 0,005 i global multiplier 2,5.. Ciagle ziarno jak shit, a powinny być miodne plony. Pomocy... Skajlajt portala nastawiłem aż na 256 i nic to nie pomogło :D
Camel Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 sample kręcę jak nie wiem, ale ściany to diffuse, więc ziarno to to naprawdę dziwne.
tob01 Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 chodzi Ci ze tylko diffuse zmieniony kolor? to nic, podkrec sample, daj min 20. Wywal portala i zmien sample swiatel na gdzies 25 i sprawdz czy coś pomoże
Camel Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 Ściany nie reflektują, to biały dyfuz. Jutro sprawdzę świało bo czasu nie mam :)
carlosss Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 mkeruj- teraz to tam na suficie jak by ktoś kredką czarną przejechał ;) tak to wygląda niestety
grzegerz Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 Odemnie takie cus, pare detali zapomialem wlaczyc jak dywan, ale trudno. Zastanawiam sie jak pojsc z kolorami czy ziemniej czy cieplej potraktowac.
Filip Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 Fajnie światełko i wnetrze, dla mnie kolorystyka jest ok.
patry Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 Zajedwabiste światło i materiał podłogi! :) Można wiedzieć jak oświetlane? :)
grzegerz Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 patry- Vray, swiatło to Vray plany w oknach z moca okolo 6, do tego GI, i Vray sun z mocą 0,015 to tyle nic nadzwyczajnego. ;P
viz.k Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 grigoriob spoko ale troszke za bardzo przepalone okna
JohnZi Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 Powoli zmierzam do konca. Jeszcze zostali pare baboli do poprawienia, typu doswietlenie przedniego nadkola, wywalenie swiecacej szyby, usuniecie krechy na progu i pewnie jeszcze sie cos znajdzie.
La R Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 No coż dżony, jak zwykle paskudnie, że się nie da patrzyć ;).
hcpiter Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 johny ale pojechales teraz :) Super studio i lakier, model rowniez !
pionix Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 JohnZi - boski lakier. Kurde ale piękny model :) indian - więcej czerni w tą skórę włóż.
biglebowsky Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 (edytowane) A teraz coś z zupełnie innej beczki, znaczy profesjonaliści renderują kulki :) Zaintrygowały mnie foty na http://www.boston.com/bigpicture/ A dokładnie to foty saturna A dokladnie to jego niezwykła górna warstwa atmosfery ktora dysorcjuje obraz no i w sumie to tylko o symulacje tego efektu w 3d chodziło, w naturze wygląda lepiej. Edytowane 25 Kwiecień 2009 przez biglebowsky
RA Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 Fajne masz kulki. ;) Niesamowite zdjęcia. Niewyobrażalna skala.
La R Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 Big L. kulki wyszły :). Georgas pierwszy plan w porządku.
Lis Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 Fajnie Georgas. chciało by się tam zobaczyć jakiegoś zwierzaka. ode mnie weekendowy żelbet:
RA Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 Coraz ciekawsze rzeczy tu pokazujesz Lis. :) Fajne kolory.
kozioo Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 Wow, świetne. Alphy drzewek poprawisz, wiec nie ma co się rozpisywać na ten temat. Pokaż większe, jeśli będziesz mógł :) I może coś na temat samego projektu, bo wydaje się ciekawy :)
KaeMS Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 A ode mnie takie nudne biura ... jak już skończycie pisać, że d.n.o. to powiedzcie jak by to urozmaicić nie ruszając projektu. Sorry, że tak hurtem ale nie mogłem się zdecydować, czy warto pokazywać.
NV Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 Warto :) Jest ładnie, jedynie widok za oknem mógłby być bardziej "przejarany" , a roślinka trochę "żywsza" , ale to już szczegóły. Klient pewnie zadowolony ;) Na ostatnim jakoś cienie dziwnie wyglądają, ale może mi się zdaje. 1
KaeMS Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 (edytowane) W tym pomieszczeniu cienie są dziwne, bo mimo oświetlenia dziennego trzeba zapalać światła (długie, wąskie, wysokie pomieszczenie z jednym oknem). Zresztą projekt tej klitki i tak się zmienił, więc podrzucę po zmianie światła. Stały klient - nawet jak czasami dostanie coś (moim zdaniem) totalnie spapranego to jest happy - i tu właśnie problem bo nigdy nie wiem czy tylko mi coś nie gra, czy faktycznie jest spie...one . Edytowane 26 Kwiecień 2009 przez KaeMS
JohnZi Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Hmm ktora wersja lepsza? mi osobiscie bardzie podchodzi druga, ale ja juz za dlugo na to patrze.
Marshall Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Według mnie jedynka. Może mi ktoś powiedzieć jak pozbyć się przepaleń przy oknach przy oświetlaniu interior-u? Vray + sun + sky. Ustawienia sun: enabled - tick invicible - tick turbidity - 3 ozone - 0,4 intens multi - 0,04 size - 4 shadow subdiv - 20 shadow bias - 0,5 photon emit radius - 127 Sky: sun node - sky turb - 3 ozone - 0,35 sun intens - 2 sun size multi - 1 sun invisible - puste Tak w ogóle to zaczynam się uczyć sun+sky więc proszę o rady. (spot 3d znam, a lubię znać opinie ludzi którzy się na czymś znają). Pozdr
Kub@ Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 przepalenia kontroluj color mappingiem. na exponential powinny całkowicie zniknać ale za to stracisz kontrast. Reinhard na 0,5 powinno być ok
RA Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Przepalenia powinno się raczej regulować ustawieniami świateł. Color mapping ingeruje w całą scenę, więc może się okazać, że robiąc dobrze jeszcze bardziej się sprawę popsuje.
Kub@ Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 oczywiście ze ingeruje w całą scene, ale prosciej zniwelowac burny przy oknie na exponentailu niż na linearze zachowując, jasność w całym pomieszczeniu.
RA Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Hm, no trochę bym się powykłócał. :) Na ratunek przychodzi to diabelstwo lwf. Ładnie rozświetla głębsze części pomieszczeń. Ale nie wiem jak to się ma z sun/sky, bo nigdy na poważnie z tego nie kożystałem.
Loki Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 test trawnika i stokrotek. Jakoś nie moge dojść do koloru trawy który by mi się podobał. Co myślicie ?
NV Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 za mało zróżnicowana ta trawka, taka zbyt idealnie zielona w jednym odcieniu.
NV Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Lepiej ale nadal to nie to ;) Aczkolwiek klient chyba na takim etapie by nie marudził.
Camel Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Loki :) idz zrób zdjęcie trawy i staraj się zrobić podobną do prawdziwej :D
NV Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Z całym szacunkiem ale takie porady to możesz ... to tak jakbyś sugerował, że jest idiotą i nie widział trawy / nie ma żadnej referencji.
Camel Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 oj oj :) trochę pozytywnego nastawienia... :D Do boju z trawą ;)
trosiek Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 człowieku, po prostu czasem warto nic nie napisać jak sie nie ma nic mądrego do powiedzenia.
Camel Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 dziękuję za taka refleksję serdecznie, więc przepraszam i nie pisze dalej.
Rekomendowane odpowiedzi