Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
piter pokaz poprawiona wersje jak mozesz:) aha i powiedz czy snieg robiles recznie czy jakims pflowem? :)

 

No narazie nie moge niestety bo mam wszystko w pracy i musze renderenowac znowu calosc, ale wierz mi na slowo ;) A co do sposobu to tak jak wczesniej pisalem, recznie extrudowanie wybranych poly, TS, noise i to wszystko :)

Pozdro !

Napisano

NO proszę, mam na minibójkę taką łysinę.

miodmalina.jpg

Co do ustawień, to mam light cache 800 i brute 64, antialias catmull-rom, image sampler adaptive dmc 1/10 i ustawienia adaptive amount 0,8, sample size 0,005 i global multiplier 2,5.. Ciagle ziarno jak shit, a powinny być miodne plony. Pomocy...

 

Skajlajt portala nastawiłem aż na 256 i nic to nie pomogło :D

Napisano

sample kręcę jak nie wiem, ale ściany to diffuse, więc ziarno to to naprawdę dziwne.

Napisano

chodzi Ci ze tylko diffuse zmieniony kolor? to nic, podkrec sample, daj min 20.

Wywal portala i zmien sample swiatel na gdzies 25 i sprawdz czy coś pomoże

Napisano

Ściany nie reflektują, to biały dyfuz. Jutro sprawdzę świało bo czasu nie mam :)

Napisano

mkeruj- teraz to tam na suficie jak by ktoś kredką czarną przejechał ;) tak to wygląda niestety

Napisano

Odemnie takie cus, pare detali zapomialem wlaczyc jak dywan, ale trudno. Zastanawiam sie jak pojsc z kolorami czy ziemniej czy cieplej potraktowac.

 

 

 

65095349.jpg

12266799.jpg

51145622.jpg

Napisano

Zajedwabiste światło i materiał podłogi! :)

Można wiedzieć jak oświetlane? :)

Napisano

patry- Vray, swiatło to Vray plany w oknach z moca okolo 6, do tego GI, i Vray sun z mocą 0,015 to tyle nic nadzwyczajnego. ;P

Napisano

Powoli zmierzam do konca. Jeszcze zostali pare baboli do poprawienia, typu doswietlenie przedniego nadkola, wywalenie swiecacej szyby, usuniecie krechy na progu i pewnie jeszcze sie cos znajdzie.

 

testdonelow.jpg

Napisano

No coż dżony, jak zwykle paskudnie, że się nie da patrzyć ;).

Napisano

JohnZi - boski lakier. Kurde ale piękny model :)

indian - więcej czerni w tą skórę włóż.

Napisano

A teraz coś z zupełnie innej beczki, znaczy profesjonaliści renderują kulki :)

 

saturn01.jpg

 

Zaintrygowały mnie foty na http://www.boston.com/bigpicture/

 

A dokładnie to foty saturna

 

saturn_03.jpg

 

A dokladnie to jego niezwykła górna warstwa atmosfery ktora dysorcjuje obraz

 

saturn_06.jpg

 

saturn_04.jpg

 

no i w sumie to tylko o symulacje tego efektu w 3d chodziło, w naturze wygląda lepiej.

Edytowane przez biglebowsky

Napisano

Fajne masz kulki. ;)

Niesamowite zdjęcia. Niewyobrażalna skala.

Napisano

Big L. kulki wyszły :).

Georgas pierwszy plan w porządku.

Napisano

Fajnie Georgas. chciało by się tam zobaczyć jakiegoś zwierzaka.

ode mnie weekendowy żelbet:

hardcore1.jpg

Napisano

Coraz ciekawsze rzeczy tu pokazujesz Lis. :)

Fajne kolory.

Napisano

Wow, świetne. Alphy drzewek poprawisz, wiec nie ma co się rozpisywać na ten temat. Pokaż większe, jeśli będziesz mógł :) I może coś na temat samego projektu, bo wydaje się ciekawy :)

Napisano

A ode mnie takie nudne biura ... jak już skończycie pisać, że d.n.o. to powiedzcie jak by to urozmaicić nie ruszając projektu.

 

27wid1zmn.jpg

27widok2zmn.jpg

27widok3zmn.jpg

128dam1zmn.jpg

 

Sorry, że tak hurtem ale nie mogłem się zdecydować, czy warto pokazywać.

Napisano

Warto :) Jest ładnie, jedynie widok za oknem mógłby być bardziej "przejarany" , a roślinka trochę "żywsza" , ale to już szczegóły. Klient pewnie zadowolony ;) Na ostatnim jakoś cienie dziwnie wyglądają, ale może mi się zdaje.

Napisano

W tym pomieszczeniu cienie są dziwne, bo mimo oświetlenia dziennego trzeba zapalać światła (długie, wąskie, wysokie pomieszczenie z jednym oknem). Zresztą projekt tej klitki i tak się zmienił, więc podrzucę po zmianie światła.

Stały klient - nawet jak czasami dostanie coś (moim zdaniem) totalnie spapranego to jest happy - i tu właśnie problem bo nigdy nie wiem czy tylko mi coś nie gra, czy faktycznie jest spie...one .

Edytowane przez KaeMS

Napisano

Hmm ktora wersja lepsza? mi osobiscie bardzie podchodzi druga, ale ja juz za dlugo na to patrze.

 

rgblow.jpg

 

rgb2.jpg

Napisano

Według mnie jedynka.

 

Może mi ktoś powiedzieć jak pozbyć się przepaleń przy oknach przy oświetlaniu interior-u?

Vray + sun + sky.

 

Ustawienia sun:

enabled - tick

invicible - tick

turbidity - 3

ozone - 0,4

intens multi - 0,04

size - 4

shadow subdiv - 20

shadow bias - 0,5

photon emit radius - 127

 

Sky:

 

sun node - sky

turb - 3

ozone - 0,35

sun intens - 2

sun size multi - 1

sun invisible - puste

 

Tak w ogóle to zaczynam się uczyć sun+sky więc proszę o rady.

(spot 3d znam, a lubię znać opinie ludzi którzy się na czymś znają).

 

Pozdr

Napisano

przepalenia kontroluj color mappingiem. na exponential powinny całkowicie zniknać

ale za to stracisz kontrast. Reinhard na 0,5 powinno być ok

Napisano

Przepalenia powinno się raczej regulować ustawieniami świateł. Color mapping ingeruje w całą scenę, więc może się okazać, że robiąc dobrze jeszcze bardziej się sprawę popsuje.

Napisano

oczywiście ze ingeruje w całą scene, ale prosciej zniwelowac burny przy oknie na exponentailu niż na linearze zachowując, jasność w całym pomieszczeniu.

Napisano

Hm, no trochę bym się powykłócał. :)

Na ratunek przychodzi to diabelstwo lwf. Ładnie rozświetla głębsze części pomieszczeń.

Ale nie wiem jak to się ma z sun/sky, bo nigdy na poważnie z tego nie kożystałem.

Napisano

trawnik01.jpg

 

test trawnika i stokrotek.

 

Jakoś nie moge dojść do koloru trawy który by mi się podobał. Co myślicie ?

Napisano

za mało zróżnicowana ta trawka, taka zbyt idealnie zielona w jednym odcieniu.

Napisano

Lepiej ale nadal to nie to ;) Aczkolwiek klient chyba na takim etapie by nie marudził.

Napisano

Loki :) idz zrób zdjęcie trawy i staraj się zrobić podobną do prawdziwej :D

Napisano

Z całym szacunkiem ale takie porady to możesz ... to tak jakbyś sugerował, że jest idiotą i nie widział trawy / nie ma żadnej referencji.

Napisano

oj oj :) trochę pozytywnego nastawienia... :D

Do boju z trawą ;)

Napisano

człowieku, po prostu czasem warto nic nie napisać jak sie nie ma nic mądrego do powiedzenia.

Napisano

dziękuję za taka refleksję serdecznie, więc przepraszam i nie pisze dalej.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności