Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Dzięki wielkie. A ma ktoś może coś o montażu takich drzwi jak tutaj:

 

http://www.lampeluna.pl/gallery/KH_apartment_08.jpg

 

(bez futryny, od podłogi do sufitu), najlepiej jakiś rzut z góry w postaci przekroju może? :P

 

Wiz ponownie by SansSerif gdyby co. ;)

 

Edit:/ @down: one nie są przesuwne, a otwierane, jak normalne drzwi.

 

Ta strona powinna wyczerpać twoje wątpliwości.. http://www.linvisibile.it/en/ Odnośnie drzwi bez przylgowych (tak potocznie zwanych ), resztę, co się widzi to raczej coś na wzór tego..Cały pic polega na profilach aluminiowych osadzanych już podczas robienia ścian..W Polsce wykonawcy raczej łapią się za głowę..Jak to widzom ten system ( Drogi)..I Raczej bazują na zawiasach wpustowych ( klamerki) mocowane najlepiej, po 4 bo mają tendencje do wyłamywania się, zwłaszcza jak drzwi wykonane są, Z MDF o większym współczynniku akustycznym (ciężar gęstości plus wymiar np: 230/105) mimo tego wykonać to ładnie i dobrze nie lada wyzwanie.

Ze znalezieniem takiego okucia „kołek” góra dół… nie lada wyzwanie, no, ale Krakusy;) robią, tak zwany zawias rurkowy teleskopowy, z tego, co mnie poinformowano;)

Pozdrawiam.

  • Like 2
  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ile czasu miałeś na relaks w pracy? :D

Bardzo ładnie, dlaczego tylko zaszumione? Widzę trochę jasnych kropek po lewej stronie, i pod lampami na podłożu...

 

Zacny render.

Napisano

to śliczne po prawej przepuszcza światło z zeszwnątrz czy odbija? bo jak przepuszcza to cos tego światła we wnetrzu niewidac :)

 

render mi sie bardzo podoba.. ale czy mógłbys powiedziec cóż za postać przemierza te okolice? :P

Napisano

Tores pewnie jeszcze zjeść zdążyłeś spokojnie ;).

 

Troszkę dziwnie to wygląda (ale to już czepianie się, bo pewnie efekt zamierzony) - cała scena w klimacie "x lat temu" razem z postacią a w ścianie przy podłodze i pod wodą mamy lampki ;). BTW wydaje mi się że kamień na podłodze za bardzo odbija (wnioskując z odbić tych lampek).

 

To na temat

 

A teraz nie na temat - wizkowcy - możecie podać jakieś strony skąd bierzecie refki/inspiracje (oprócz archdaily bo to znam), proszę? :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Airice - to aztek niosący martwą kobietę na rękach. Na głowie ma pióropusz więc może mylnie wyglądać. Niestety moje możliwości czasowe nie pozwalały mi zrobić ich w 3d. Tarcza miała tylko przepuszczać lekko światło.

Marshall - no namieszałem trochę w oświetleniu. Niektóre za mocno świecą więc odbicia wyszły za mocne. Co do refek to ja mam ułatwione zadanie bo u nas w biurze mają chyba wszystkie książki z nowoczesną architekturą i masę czasopism. Z chęcią bym z nich coś wydłubał ale czasu niema.

Napisano (edytowane)

Witam,

 

moi drodzy, które lepsze? Oba rendery prosto z maxa, dodana tylko ramka i stempel

 

int26.jpg

.

int27.jpg

.

 

Drugi jest w troszkę niższych parametrach, stąd szum i ostro skopane AA. Chodzi mi tutaj głównie o kolorystykę oraz światło.

Edytowane przez pressenter
Gość Cornelius Scipio
Napisano

Drugi znacznie lepszy.Odznacza się ciepłe światło,jedynie zmniejsz intensywność światła z sufitu podwieszanego.

 

pzdr.

Napisano (edytowane)

Cornelius: dzięki. Faktycznie, nawet nie zwróciłem uwagi jak przejarałem. ;)

 

Właśnie, tak a propos: wiem, że pytanie jest lamerskie, ale jednak...

 

IESy łatwo jest dostosować do rzeczywistego światła, dzięki wartości lm, przeliczamy i voila, a jak to się ma do vraylightów? Jakie jednostki oddaje ich multiplier, i czy w ogóle jakieś, bo szczerze powiedziawszy to zawsze je na oko ustawiałem, ale im dalej w las tym więcej drzew, i chciałbym troszkę zgłębić ten temat? ;)

 

Edit:/ Ah, i jeszcze ciekawi mnie czy można jakoś tak realnie oddać temperaturę vraylighta dzięki może jakiemuś przekształceniu kelvinów na... rgb? ... czy coś... O_o

Edytowane przez pressenter
Napisano

JohnyCa - bardzo realistycznie wyszły śróbki. Ostatnio bawiłem się Hdrką podpiętą do vraylighta. Vraylight był ustawiony jako Dome. W książce do vraya widziałem, że wraz z obrotem horyzontalnym zmieniało się cieniowanie co jest oczywiste ale cienie tam były ostre jakby jakiś sun był podpięty do tego. Nie wiecie jak to mogło być zrobione?

 

pressenter - mi bardziej pierwszy podchodzi mimo że zimniejszy bo możesz więcej z nim w shopie zrobić. Drugi ma takie przebarwienia i przejarania, że nie chciałbym takiego.

Napisano
pressenter - mi bardziej pierwszy podchodzi mimo że zimniejszy bo możesz więcej z nim w shopie zrobić. Drugi ma takie przebarwienia i przejarania, że nie chciałbym takiego.

 

Hyhy, chciałem iść troszkę w stronę Archa515. xD

 

Dzięki za komenty.

 

Chciałem to rzucić do free stuff, ale programik nie jest mój, tylko niejakiego Karby, o którym na sieci nic znaleźć nie mogłem, a na program trafiłem totalnie przypadkiem i tylko na jednej stronce go znalazłem( http://derkauf.wordpress.com/2009/01/19/tip-and-tricks-loading-ies-lights-in-3ds-max/ ). Aplikacja to generator IESów, całkiem przyjemny w obsłudze, może komuś, oprócz mnie, się przyda.

 

Link RS:

http://rapidshare.com/files/185814938/ies_gen3.rar

 

zrzut.th.jpgzrzut1.th.jpgzrzut2.th.jpgzrzut3.th.jpg

  • Like 1
Napisano

pressenter - mnie się 1 bardziej podoba. Podłoga trochę zbyt różowa jak dla mnie ;)

 

Takie tam biuro na szybko "bez pieszczenia" ;)

Właściwie to test "pLWF" czyli połowicznego LWFa.

 

1c55414f7b36f496.jpg

 

57bddbea984adc4c.jpg

 

d5e3b821efa3de9f.jpg

 

b68514223803f24f.jpg

Napisano
arev - może trochę ale niewiele.

Tores - ustawienia takie jak w załączniku. Renderowane 2x wieksze a potem zmniajszane o 50%.

 

Tzn. w jakiej rozdzielczości renderujesz i ile Ci się to mieli?

Napisano (edytowane)

Nie zawsze renderuję 2x większe:)

Akurat w tym przypadku renderowane było 1700px dłuższy bok. A mieli się jak zawsze za wolno;)

 

edit do dołu:

Podłoga to wykładzina w takie jakieś paski. Nigdy jej nie widziałem i musiałem ją zrobć tylko z opisu słownego:)

Edytowane przez pionix
Napisano

Ej ziomek a co za podłogę tam masz? Przemysłowy parkiet - strzelam.

 

renderki jak zawsze brzydkie i płaskie z nieproporcjonalnymi szklanami na jasia i nie zapalonymi lampami ;))heh

 

Pozdr.

Napisano

Nie ma szwów, a frędzle były na szybkiego, więc nic fajnego...

 

 

Najgorsze są jednak te splecione liny.. taaak mi się nie podobają, że chętnie je wywale. ;D Chyba, że ma ktoś pomysł co z nimi zrobić ewentualnie.

 

 

zoomj.jpg

Napisano

Miało iść w sumie do Architektury, ale póxniej doszedłem do wniosku, że nie ma co zakładać nowego wątku dla takiego bzdeciku, poza tym jest jeszcze kilka błędów, których nie chce mi się poprawiać, więc niech będzie, że testowy. Rendery w zasadzie prosto z maxa, w PS dodane halo, ramka, i logo, żadnej zabawy z kolorami, żadnego sharpena.

 

int28.jpg

.

int29.jpg

.

 

Pozdrawiam.

Napisano
obrazki kompytbilne tylko z jedna wlasciwa przegladarka? to chyba tak nie dziala ;)

 

na operze wczytuja sie dłuuuuuugo te obrazki od pressentera.. a na IE sa odrazu więc nie wiem :) chyba, że to tylko u mnie tak jest.

Napisano

pressenter - pierwszy lepszy, świetne firaneczki, szkoda że tak pusto. Ta półka na drugim mi nie podchodzi. Może to kwestia tylko materiału. Podłoga wygląda trochę jak wklejana ale to może prze pustawe trochę wnętrze. Nie wiem jaką masz jej skalę ale za szerokie te klepki chyba są. W drugim zmieniłbym kolor po prawej stronie bo jak dla mnie to jest za niebiesko.

Napisano

Miala byc szybka wizka, skonczylo sie na 2 miesiacach poprawek i wybrzydzania klienta. Calosc na podstawie paru zdiec, oraz masie wymyslow klienta (stad np ten zielony dywanik w sypialni :) ). Byl do tego jeszcze exterior, ale wstydze sie pokazywac.

 

kitchen_final.jpg

lounge_final.jpg

bedroom_final.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

No cóż, ogólnie jest się czego czepiać, ale w zasadzie poza plamami pod sufitem to to by było już czyste czepialstwo. ;) Ładne światełko. No i nie daj się prosić, poka exterior, bo te kolumienki na tarasie zapowiadają coś fajnego. :D

Napisano (edytowane)
No cóż, ogólnie jest się czego czepiać, ale w zasadzie poza plamami pod sufitem to to by było już czyste czepialstwo.

 

wiedzialem ze zauwazycie :)

Dzieki za mile slowa. Swiecone vray na exponential.

 

Co do dezajnu, proces wygladal mniej wiecej tak:

Tu macie zdiecie kuchni z innego budynku, zrobcie taka sama, tylko zamiast bialych drzwi dajcie wszedzie czarne (draft1). Nie, nie, to za ciemno wyglada, dajcie biale (draft2). To moze damy tak pol na pol? I tak dalej :)

 

Exteriora poszukam, mam cicha nadzieje ze ostateczna wersje dla klienta ma moj wspolpracownik i bede mogl sie wykrecic ze nie mam dostepu do niej ;)

 

Edit:

niestety exterior sie znalazl :) Nie pisac ze swieci jak po wybuchu atomowki, jak nie swiecil to klientowi sie nie podobalo.

exterior_s.jpg

Edytowane przez mirach
Napisano

w oknach vray lighty z niebieskim kolorem, w środku kilka ekranów (również vray light) doświetlających na ciepło. Czyli nic specjalnego.

Napisano

SWRSC - idzie złapać doła. Zacny renderek ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności