arch515 Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 Dzięki wielkie. A ma ktoś może coś o montażu takich drzwi jak tutaj: http://www.lampeluna.pl/gallery/KH_apartment_08.jpg (bez futryny, od podłogi do sufitu), najlepiej jakiś rzut z góry w postaci przekroju może? :P Wiz ponownie by SansSerif gdyby co. ;) Edit:/ @down: one nie są przesuwne, a otwierane, jak normalne drzwi. Ta strona powinna wyczerpać twoje wątpliwości.. http://www.linvisibile.it/en/ Odnośnie drzwi bez przylgowych (tak potocznie zwanych ), resztę, co się widzi to raczej coś na wzór tego..Cały pic polega na profilach aluminiowych osadzanych już podczas robienia ścian..W Polsce wykonawcy raczej łapią się za głowę..Jak to widzom ten system ( Drogi)..I Raczej bazują na zawiasach wpustowych ( klamerki) mocowane najlepiej, po 4 bo mają tendencje do wyłamywania się, zwłaszcza jak drzwi wykonane są, Z MDF o większym współczynniku akustycznym (ciężar gęstości plus wymiar np: 230/105) mimo tego wykonać to ładnie i dobrze nie lada wyzwanie. Ze znalezieniem takiego okucia „kołek” góra dół… nie lada wyzwanie, no, ale Krakusy;) robią, tak zwany zawias rurkowy teleskopowy, z tego, co mnie poinformowano;) Pozdrawiam. 2
pressenter Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Arch515: Coś pięknego ten Twój post. Repik poszedł. ;)
Tores Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 miałem się zrelaksować w pracy więc wypłodziłem małą scenkę podczas testowania ścian z kamieni
Camel Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Ile czasu miałeś na relaks w pracy? :D Bardzo ładnie, dlaczego tylko zaszumione? Widzę trochę jasnych kropek po lewej stronie, i pod lampami na podłożu... Zacny render.
Tores Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Półtorej godzinki :) Kropki są bo kamienie mają displacement mapę więc i odbicie nie jest gładkie.
Airice Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 to śliczne po prawej przepuszcza światło z zeszwnątrz czy odbija? bo jak przepuszcza to cos tego światła we wnetrzu niewidac :) render mi sie bardzo podoba.. ale czy mógłbys powiedziec cóż za postać przemierza te okolice? :P
Marshall Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Tores pewnie jeszcze zjeść zdążyłeś spokojnie ;). Troszkę dziwnie to wygląda (ale to już czepianie się, bo pewnie efekt zamierzony) - cała scena w klimacie "x lat temu" razem z postacią a w ścianie przy podłodze i pod wodą mamy lampki ;). BTW wydaje mi się że kamień na podłodze za bardzo odbija (wnioskując z odbić tych lampek). To na temat A teraz nie na temat - wizkowcy - możecie podać jakieś strony skąd bierzecie refki/inspiracje (oprócz archdaily bo to znam), proszę? :) Pozdrawiam.
Tores Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Airice - to aztek niosący martwą kobietę na rękach. Na głowie ma pióropusz więc może mylnie wyglądać. Niestety moje możliwości czasowe nie pozwalały mi zrobić ich w 3d. Tarcza miała tylko przepuszczać lekko światło. Marshall - no namieszałem trochę w oświetleniu. Niektóre za mocno świecą więc odbicia wyszły za mocne. Co do refek to ja mam ułatwione zadanie bo u nas w biurze mają chyba wszystkie książki z nowoczesną architekturą i masę czasopism. Z chęcią bym z nich coś wydłubał ale czasu niema.
JohnyCa Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Efekt testów świecenia HDR-ką. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d728c2c354cc19b.html
pressenter Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam, moi drodzy, które lepsze? Oba rendery prosto z maxa, dodana tylko ramka i stempel . . Drugi jest w troszkę niższych parametrach, stąd szum i ostro skopane AA. Chodzi mi tutaj głównie o kolorystykę oraz światło. Edytowane 19 Czerwiec 2009 przez pressenter
Gość Cornelius Scipio Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Drugi znacznie lepszy.Odznacza się ciepłe światło,jedynie zmniejsz intensywność światła z sufitu podwieszanego. pzdr.
pressenter Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 (edytowane) Cornelius: dzięki. Faktycznie, nawet nie zwróciłem uwagi jak przejarałem. ;) Właśnie, tak a propos: wiem, że pytanie jest lamerskie, ale jednak... IESy łatwo jest dostosować do rzeczywistego światła, dzięki wartości lm, przeliczamy i voila, a jak to się ma do vraylightów? Jakie jednostki oddaje ich multiplier, i czy w ogóle jakieś, bo szczerze powiedziawszy to zawsze je na oko ustawiałem, ale im dalej w las tym więcej drzew, i chciałbym troszkę zgłębić ten temat? ;) Edit:/ Ah, i jeszcze ciekawi mnie czy można jakoś tak realnie oddać temperaturę vraylighta dzięki może jakiemuś przekształceniu kelvinów na... rgb? ... czy coś... O_o Edytowane 19 Czerwiec 2009 przez pressenter
Tores Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 JohnyCa - bardzo realistycznie wyszły śróbki. Ostatnio bawiłem się Hdrką podpiętą do vraylighta. Vraylight był ustawiony jako Dome. W książce do vraya widziałem, że wraz z obrotem horyzontalnym zmieniało się cieniowanie co jest oczywiste ale cienie tam były ostre jakby jakiś sun był podpięty do tego. Nie wiecie jak to mogło być zrobione? pressenter - mi bardziej pierwszy podchodzi mimo że zimniejszy bo możesz więcej z nim w shopie zrobić. Drugi ma takie przebarwienia i przejarania, że nie chciałbym takiego.
pressenter Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 pressenter - mi bardziej pierwszy podchodzi mimo że zimniejszy bo możesz więcej z nim w shopie zrobić. Drugi ma takie przebarwienia i przejarania, że nie chciałbym takiego. Hyhy, chciałem iść troszkę w stronę Archa515. xD Dzięki za komenty. Chciałem to rzucić do free stuff, ale programik nie jest mój, tylko niejakiego Karby, o którym na sieci nic znaleźć nie mogłem, a na program trafiłem totalnie przypadkiem i tylko na jednej stronce go znalazłem( http://derkauf.wordpress.com/2009/01/19/tip-and-tricks-loading-ies-lights-in-3ds-max/ ). Aplikacja to generator IESów, całkiem przyjemny w obsłudze, może komuś, oprócz mnie, się przyda. Link RS: http://rapidshare.com/files/185814938/ies_gen3.rar 1
pionix Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 pressenter - mnie się 1 bardziej podoba. Podłoga trochę zbyt różowa jak dla mnie ;) Takie tam biuro na szybko "bez pieszczenia" ;) Właściwie to test "pLWF" czyli połowicznego LWFa.
arev Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Bardzo fajne, ale czy tekstura na szkle nie jest zbyt ściśnięta w pionie?
Tores Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 pionix - fajnie, spokojnie, dobrze stonowane kolory czyli będzie się tam pracowało dobrze. Jakie masz ustawienia AA?
pionix Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 arev - może trochę ale niewiele. Tores - ustawienia takie jak w załączniku. Renderowane 2x wieksze a potem zmniajszane o 50%.
JohnyCa Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 arev - może trochę ale niewiele. Tores - ustawienia takie jak w załączniku. Renderowane 2x wieksze a potem zmniajszane o 50%. Tzn. w jakiej rozdzielczości renderujesz i ile Ci się to mieli?
pionix Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 (edytowane) Nie zawsze renderuję 2x większe:) Akurat w tym przypadku renderowane było 1700px dłuższy bok. A mieli się jak zawsze za wolno;) edit do dołu: Podłoga to wykładzina w takie jakieś paski. Nigdy jej nie widziałem i musiałem ją zrobć tylko z opisu słownego:) Edytowane 19 Czerwiec 2009 przez pionix
!Ewert Napisano 19 Czerwiec 2009 Napisano 19 Czerwiec 2009 Ej ziomek a co za podłogę tam masz? Przemysłowy parkiet - strzelam. renderki jak zawsze brzydkie i płaskie z nieproporcjonalnymi szklanami na jasia i nie zapalonymi lampami ;))heh Pozdr.
arch515 Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 pionix Ziom ziom.. Czysto, technicznie po prostu bajka.. Pozdrawiam.
Pussik Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 Taki speedzik 3dniowy. http://www.republika.pl/pussik/kanapa_post1600.jpg większa rozdziałka
heaven Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 omg. swietne pussik. leze i kwicze normalnie. omg ! mozesz zrobic zoomik na szwy ? i na to na dole lozka ? te fredzle ?
Pussik Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 Nie ma szwów, a frędzle były na szybkiego, więc nic fajnego... Najgorsze są jednak te splecione liny.. taaak mi się nie podobają, że chętnie je wywale. ;D Chyba, że ma ktoś pomysł co z nimi zrobić ewentualnie.
pressenter Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 Miało iść w sumie do Architektury, ale póxniej doszedłem do wniosku, że nie ma co zakładać nowego wątku dla takiego bzdeciku, poza tym jest jeszcze kilka błędów, których nie chce mi się poprawiać, więc niech będzie, że testowy. Rendery w zasadzie prosto z maxa, w PS dodane halo, ramka, i logo, żadnej zabawy z kolorami, żadnego sharpena. . . Pozdrawiam.
mirach Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 u mnie widać... zobacz w IE ;) obrazki kompytbilne tylko z jedna wlasciwa przegladarka? to chyba tak nie dziala ;)
Gość BiX Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 obrazki kompytbilne tylko z jedna wlasciwa przegladarka? to chyba tak nie dziala ;) na operze wczytuja sie dłuuuuuugo te obrazki od pressentera.. a na IE sa odrazu więc nie wiem :) chyba, że to tylko u mnie tak jest.
Tores Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 pressenter - pierwszy lepszy, świetne firaneczki, szkoda że tak pusto. Ta półka na drugim mi nie podchodzi. Może to kwestia tylko materiału. Podłoga wygląda trochę jak wklejana ale to może prze pustawe trochę wnętrze. Nie wiem jaką masz jej skalę ale za szerokie te klepki chyba są. W drugim zmieniłbym kolor po prawej stronie bo jak dla mnie to jest za niebiesko.
mirach Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Miala byc szybka wizka, skonczylo sie na 2 miesiacach poprawek i wybrzydzania klienta. Calosc na podstawie paru zdiec, oraz masie wymyslow klienta (stad np ten zielony dywanik w sypialni :) ). Byl do tego jeszcze exterior, ale wstydze sie pokazywac. pozdrawiam
jacekdrze Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 mirach szkoda Twoich umiejętności na takie rzeczy.. A tak ładne bardzo, czym świecone?
chudy Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 ogólnie całkiem spoko, ale drzwi od łazianki to ktoś strasznie wypolerował :P
Marshall Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 bardzo fajnie mirach IMO, ale designersko mi się w ogóle nie podoba, tak misz-masz. Pozdrawiam
pressenter Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 No cóż, ogólnie jest się czego czepiać, ale w zasadzie poza plamami pod sufitem to to by było już czyste czepialstwo. ;) Ładne światełko. No i nie daj się prosić, poka exterior, bo te kolumienki na tarasie zapowiadają coś fajnego. :D
mirach Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 (edytowane) No cóż, ogólnie jest się czego czepiać, ale w zasadzie poza plamami pod sufitem to to by było już czyste czepialstwo. wiedzialem ze zauwazycie :) Dzieki za mile slowa. Swiecone vray na exponential. Co do dezajnu, proces wygladal mniej wiecej tak: Tu macie zdiecie kuchni z innego budynku, zrobcie taka sama, tylko zamiast bialych drzwi dajcie wszedzie czarne (draft1). Nie, nie, to za ciemno wyglada, dajcie biale (draft2). To moze damy tak pol na pol? I tak dalej :) Exteriora poszukam, mam cicha nadzieje ze ostateczna wersje dla klienta ma moj wspolpracownik i bede mogl sie wykrecic ze nie mam dostepu do niej ;) Edit: niestety exterior sie znalazl :) Nie pisac ze swieci jak po wybuchu atomowki, jak nie swiecil to klientowi sie nie podobalo. Edytowane 22 Czerwiec 2009 przez mirach
carlosss Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 coś niedobrego ze skalą tych roślin po lewej i chodnika tak mi się wydaje
Fargate Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 SWRSC: bardzo przyjemne :) uchyl rąbka tajemnicy, czym świeciłeś? bo wygląda świetnie :)
SWRSC Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 w oknach vray lighty z niebieskim kolorem, w środku kilka ekranów (również vray light) doświetlających na ciepło. Czyli nic specjalnego.
!Ewert Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 Super Tomek ! :) Scena jak do archinteriors :)
Orangegraphics Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 podłoga bajecznie zrobiona, no świetnie to wygląda poprostu
heaven Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 SWRSC, ta lina przy schodach to spline + tekstura ?
jacekdrze Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 SWRSC dałoby się pokazać renderek prosto z maxa? ;>
Gość BiX Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 SWRSC - idzie złapać doła. Zacny renderek ;)
Rekomendowane odpowiedzi