barel Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Bonifatz, pionier - bardzo ładne testy :) pressenter - jak dla mnie środkowa, tamte jakoś tak bez ikry ;)
pionix Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 pressenter - wersja 2 do mnie najbardziej przemawia chociaż zapożyczyłbym w niej 18% spokoju z wersji 3:)
Raju Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Jak dla mnie - wersja pierwsza, bo w drugiej za ciemne wyszlo to brazowe. Ale np. podloga w drugiej wersji jest o wiele lepsza.
Marek G Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 odemnie takie rendereki mebli biurowych i
michasEK4 Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Marek G biuro z zielonymi krzesełkami wyszło bardzo ładnie.
Raju Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Pierwszy IMO swietny. Drugi - za mocne swiatlo od strony kamery, nie wyglada za przyjemnie.
tweety Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 jakbyś jeszcze skopał white balance (więcej czerwieni), dodał do tego szum, kiepską kompresję i lekko poruszył kamerką i wyrenderował z Motion Blurem... miałbyś idealnie odwzorowane, kiepskie zdjęcie robione mydelniczką w trybie auto ;) ale za to w pierwszym jest fajna podłoga :)
trosiek Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Kuba wybacz, ale powtórzę słowa które powiedział kiedyś tweety - po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:) Pierwsze jak dla mnie bardzo fajne, ale ogólnie to troszkę pustawo. Super wyszła ta pufka po lewej. sam materiał jak i model.
Marcin Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 A mi się te Pionierowe kudły podobają, nie wydaje mi się żeby były za płaskie :) Pionier - mógł byś powiedzieć coś nt. tego? to vray fur?
Bonifatz Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 test dywanu VrayFur - mieszany tym smoke'm
Orangegraphics Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 bonifatz, napiszesz coś wiecej, gdzie wrzucasz tego smoke'a, w którą mapę, bend? initial direction?
routee Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 pufa wygląda jak zmyślne 2d w sensie że płasko trochę ale klimat potrafisz wydobyć
Razer Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Kub@ Oja, ale ładne! Super światełko, bardzo mi się podoba. To LWF czy co? Wersja z flashem też świetnie wyszła, IMO bardzo realistycznie.
Georgas Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:) żeby spróbować czegoś innego? podnosić umiejętności ? jak sądzisz Panie Trośku ??
Kub@ Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 flasha dałem dla zabawy ot poprostu.. zwykły tescik. Pracka i tak nie idzie do żadnego portfolio. @Razer - zwykły exponential. Jakoś wnętrza na exponentialu najprościej mi sie robi.
jlidesign Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Poprawka salonu + sypialnia 3ds max+ V ray + Photoshop CS
FF Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Słabe nastawy i duża kompresja jpg mocno psuja te rendery
Razer Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Kub@ Czyli jednak exponential - fajnie, bo ja po różnych próbach i bolączkach też postanowiłem trzymać się tej metody przy wnętrzach. Muszę tylko więcej ćwiczyć żeby mi wychodziło tak fajnie jak u ciebie ;)
arev Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 @jlidesign: spróbuj wybrać inny filtr AA bo sypie się na obiciu krzeseł. http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_image_sampler.htm - przykład 9.
grzegerz Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Lis- uuułaa ale fota, odstaje jedynie materiał kanapy:)
michasEK4 Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Jedyne co mi sie nie podoba to zbyt szerokie deski na podłodze. Ale generalnie wyszło super.
Kub@ Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 (edytowane) Lis - Świetne, bardzo mi sie podoba to wnętrze. Zastłony to mat. 2 sided ? odemnie krzeselko Edytowane 30 Wrzesień 2009 przez Kub@
Orangegraphics Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis-> Kosmos, napisz coś o nastawach swiatła prosze
Lis Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Zasłonki to zwykły vraymaterial z translucentem. No i model z shellem. Co do desek to one są takie szerokie. Nie mam teraz zdjęcia ale tą texturę robiłem na zamówienie z refki.
Tores Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis - to mi na testy raczej nie wygląda. Świetna robota. Kub@ - nie znam fotela ale podłokietniki wyglądają na przyklejone a nie zamocowane. Szycia płasko wyglądają. Ogólnie wygląda to trochę twardo i niewygodnie. Więcej cienia na podłożu by się przydało bo trochę niknie spód.
pressenter Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Lisie: cód, miód i orzechy! Podoba mi się jak jeszcze chyba żaden Twój interior do tej pory. Fakt, deski niesamowicie szerokie, ale jak takie miały być... Powiedziałbyś coś o nastawach? Korzystasz z gammy 2.2? Jaki color mapping? Czym świecone? Na białe ściany dajesz jakiś override material czy zwykły vraymtl? Może da radęjakiś zrzut z viewportu z ustawieniem świateł? ;) Oby więcej takich prac. ;) Pozdrawiam Szymon
Lis Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 (edytowane) Renderowane na Exponential. Bez żadnych lwf. Świecone po staremu. czyli Gradient ramp + Target direct. No i oczywiście zabawa w shopie na maseczkach. Pozdrawiam. Edit: Render z maxa: Edytowane 30 Wrzesień 2009 przez Lis 1
trosiek Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 pokażesz render prosto z maxa? Wyszlo mega super. Najlepszy z Twoich interiorow chyba.
Orangegraphics Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 gradient ramp czyli że w gi enviroment wrzucasz gradient symulujący niebo? żadnych świateł dodatkowych arealightów w oknach?
Tores Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis - ładne postpro test światełka i parkietu
Abell Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Tores świetna posadzka to disp? A ode mnie test ujęcia oraz światła
pressenter Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis: No widzę troszkę pracy włożone. A ja mam takie pytanko co do sofy, bo materiał przed i po się niesamowicie różni. Przewidujesz jakoś dobierając materiał w 3ds, jak on będzie wyglądał po postpro czy robisz to raczej na chybił-trafił? Tores: przyjemnie. Abell: Jakoś mało ostro i ujęcie kapkę do bani... ten krzaczor po prawej aż za dużo zasłąnia.
Lis Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 W trakcie robienia sceny robię rendery próbne. na nich już testuję postprodukcję. w ten sposób wiem co da się wyciągnąć a czego nie.
Razer Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis Właśnie się zastanawiałem co sprawia że niektóre rendery wyglądają tak zaje.... Czy to jakaś konkretna metoda oświetlenia (chociaż twoja na specjalnie wyszukaną nie wygląda:), zasługa jakiś kosmicznych ustawień renderera (super jakość za cenę strasznie długiego czasu renderowania), a może umiejętność stworzenia realistycznych shaderów. A najprawdopodobniej to wszystko naraz plus postprodukcja w PS :)
Użytkownik Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis: zdradzisz na jakim sprzęcie renderujesz że masz czas na próbne rendery z tak wysokimi ustawieniami? Ps.Znakomita robota !
Orangegraphics Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 takie moje coś, testy materiałów i studia:
Abell Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Xiz0rbieżnik modelowałeś? i podoba mi się materiał felgi. A ode mnie test oświetlenia, muszę jeszcze trochę rzeczy wymodelować dla budynku bo jest pusto na razie i widać co jest za drugą ścianą.
Orangegraphics Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 trawniczek ładny bardzo ,nie bieżnik dispem potraktowany i bumpem dodatkowo. dzięki
pressenter Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 Abell: U, jak dla mnie to przesadzasz z tązielenią, troszkę odejmij jej nasycenia. A ja test światła do nowego projektu, ot żeby pusto nie było. . Szymon
Tores Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 (edytowane) Xiz0r - opona wygląda jak chińska podróbka. Za mało gładka na bieżniku. Abell - pokombinuj jeszcze z kadrem. Model trawki ok ale ja zrobiłbym źdźbła węższe. No i koniecznie pobaw się nad ich kolorystyką. Na razie to tylko jedna zielona plama. Co do mojego parkietu to wyostrzone tekstury dobra mapa reflect i bumpmapa. pressenter - zimna podłoga ale ciepłe światełko. Świetnie to połączyłeś. Te podświetlane wnęki to klient tak chce czy twoja inwencja? Edit: test dof'a Edytowane 1 Październik 2009 przez Tores
pressenter Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 Tores: Dzięki. Projekt całkowicie mój, we wnękach węże świetlne typu led białe ciepłe. Projekt w trakcie, niestety z racji faktu, że jest jesień, pada, szaro i ogólnie wszystko mnie wnerwia nie mam weny, a wnętrze ma potencjał. :P Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie.
Tores Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie. Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę.
pionix Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 pressenter - bardzo ładne światło. Na jakim color mappingu to zrobiłeś jeśli nie tajemnica? ;)
pressenter Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 Hehe, żadna tajemnica. Exponential + gamma 2.2. ;) Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę. Jak wywalisz skyportale to możesz mieć plamy. ;)
polka dot Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 no Lis. fantastic. najfajniejsze chyba jest światło przy samych ramach okiennych na ścianie:) a ja wymodelowałem w rhino przejście między wymiarami, sorry za brak aa;)
Rekomendowane odpowiedzi