Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jakbyś jeszcze skopał white balance (więcej czerwieni), dodał do tego szum, kiepską kompresję i lekko poruszył kamerką i wyrenderował z Motion Blurem... miałbyś idealnie odwzorowane, kiepskie zdjęcie robione mydelniczką w trybie auto ;)

 

ale za to w pierwszym jest fajna podłoga :)

Napisano

Kuba wybacz, ale powtórzę słowa które powiedział kiedyś tweety - po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:) Pierwsze jak dla mnie bardzo fajne, ale ogólnie to troszkę pustawo. Super wyszła ta pufka po lewej. sam materiał jak i model.

Napisano

A mi się te Pionierowe kudły podobają, nie wydaje mi się żeby były za płaskie :)

 

Pionier - mógł byś powiedzieć coś nt. tego? to vray fur?

Napisano

Kub@ Oja, ale ładne! Super światełko, bardzo mi się podoba. To LWF czy co? Wersja z flashem też świetnie wyszła, IMO bardzo realistycznie.

Napisano
po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:)

żeby spróbować czegoś innego? podnosić umiejętności ?

jak sądzisz Panie Trośku ??

Napisano

flasha dałem dla zabawy ot poprostu.. zwykły tescik. Pracka i tak nie idzie do żadnego portfolio.

@Razer - zwykły exponential. Jakoś wnętrza na exponentialu najprościej mi sie robi.

Napisano

Kub@ Czyli jednak exponential - fajnie, bo ja po różnych próbach i bolączkach też postanowiłem trzymać się tej metody przy wnętrzach. Muszę tylko więcej ćwiczyć żeby mi wychodziło tak fajnie jak u ciebie ;)

Napisano (edytowane)

Lis - Świetne, bardzo mi sie podoba to wnętrze. Zastłony to mat. 2 sided ?

 

odemnie krzeselko

 

elleqw.jpg

Edytowane przez Kub@
Napisano

Zasłonki to zwykły vraymaterial z translucentem. No i model z shellem.

Co do desek to one są takie szerokie. Nie mam teraz zdjęcia ale tą texturę robiłem na zamówienie z refki.

Napisano

Lis - to mi na testy raczej nie wygląda. Świetna robota.

Kub@ - nie znam fotela ale podłokietniki wyglądają na przyklejone a nie zamocowane. Szycia płasko wyglądają. Ogólnie wygląda to trochę twardo i niewygodnie. Więcej cienia na podłożu by się przydało bo trochę niknie spód.

Napisano

Lisie: cód, miód i orzechy! Podoba mi się jak jeszcze chyba żaden Twój interior do tej pory. Fakt, deski niesamowicie szerokie, ale jak takie miały być...

 

Powiedziałbyś coś o nastawach? Korzystasz z gammy 2.2? Jaki color mapping? Czym świecone? Na białe ściany dajesz jakiś override material czy zwykły vraymtl? Może da radęjakiś zrzut z viewportu z ustawieniem świateł? ;)

 

Oby więcej takich prac. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano (edytowane)

Renderowane na Exponential. Bez żadnych lwf.

Świecone po staremu. czyli Gradient ramp + Target direct.

No i oczywiście zabawa w shopie na maseczkach.

Pozdrawiam.

 

Edit: Render z maxa:

diffuseg.th.jpg

Edytowane przez Lis
  • Like 1
Napisano

Lis: No widzę troszkę pracy włożone. A ja mam takie pytanko co do sofy, bo materiał przed i po się niesamowicie różni. Przewidujesz jakoś dobierając materiał w 3ds, jak on będzie wyglądał po postpro czy robisz to raczej na chybił-trafił?

 

Tores: przyjemnie.

 

Abell: Jakoś mało ostro i ujęcie kapkę do bani... ten krzaczor po prawej aż za dużo zasłąnia.

Napisano

W trakcie robienia sceny robię rendery próbne. na nich już testuję postprodukcję. w ten sposób wiem co da się wyciągnąć a czego nie.

Napisano

Lis Właśnie się zastanawiałem co sprawia że niektóre rendery wyglądają tak zaje.... Czy to jakaś konkretna metoda oświetlenia (chociaż twoja na specjalnie wyszukaną nie wygląda:), zasługa jakiś kosmicznych ustawień renderera (super jakość za cenę strasznie długiego czasu renderowania), a może umiejętność stworzenia realistycznych shaderów. A najprawdopodobniej to wszystko naraz plus postprodukcja w PS :)

Napisano

Xiz0rbieżnik modelowałeś? i podoba mi się materiał felgi.

 

A ode mnie test oświetlenia, muszę jeszcze trochę rzeczy wymodelować dla budynku bo jest pusto na razie i widać co jest za drugą ścianą.

04calycopy.jpg

Napisano (edytowane)

Xiz0r - opona wygląda jak chińska podróbka. Za mało gładka na bieżniku.

Abell - pokombinuj jeszcze z kadrem. Model trawki ok ale ja zrobiłbym źdźbła węższe. No i koniecznie pobaw się nad ich kolorystyką. Na razie to tylko jedna zielona plama. Co do mojego parkietu to wyostrzone tekstury dobra mapa reflect i bumpmapa.

pressenter - zimna podłoga ale ciepłe światełko. Świetnie to połączyłeś. Te podświetlane wnęki to klient tak chce czy twoja inwencja?

 

Edit: test dof'a

testmaterialow04.jpg

Edytowane przez Tores
Napisano

Tores: Dzięki. Projekt całkowicie mój, we wnękach węże świetlne typu led białe ciepłe. Projekt w trakcie, niestety z racji faktu, że jest jesień, pada, szaro i ogólnie wszystko mnie wnerwia nie mam weny, a wnętrze ma potencjał. :P

 

Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie.

Napisano

Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie.

 

Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę.

Napisano

Hehe, żadna tajemnica. Exponential + gamma 2.2. ;)

 

Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę.

 

Jak wywalisz skyportale to możesz mieć plamy. ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności