Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Bonifatz, pionier - bardzo ładne testy :)

pressenter - jak dla mnie środkowa, tamte jakoś tak bez ikry ;)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pressenter - wersja 2 do mnie najbardziej przemawia chociaż zapożyczyłbym w niej 18% spokoju z wersji 3:)

Napisano

Jak dla mnie - wersja pierwsza, bo w drugiej za ciemne wyszlo to brazowe. Ale np. podloga w drugiej wersji jest o wiele lepsza.

Napisano

Pierwszy IMO swietny. Drugi - za mocne swiatlo od strony kamery, nie wyglada za przyjemnie.

Napisano

jakbyś jeszcze skopał white balance (więcej czerwieni), dodał do tego szum, kiepską kompresję i lekko poruszył kamerką i wyrenderował z Motion Blurem... miałbyś idealnie odwzorowane, kiepskie zdjęcie robione mydelniczką w trybie auto ;)

 

ale za to w pierwszym jest fajna podłoga :)

Napisano

Kuba wybacz, ale powtórzę słowa które powiedział kiedyś tweety - po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:) Pierwsze jak dla mnie bardzo fajne, ale ogólnie to troszkę pustawo. Super wyszła ta pufka po lewej. sam materiał jak i model.

Napisano

A mi się te Pionierowe kudły podobają, nie wydaje mi się żeby były za płaskie :)

 

Pionier - mógł byś powiedzieć coś nt. tego? to vray fur?

Napisano

pufa wygląda jak zmyślne 2d w sensie że płasko trochę ale klimat potrafisz wydobyć

Napisano

Kub@ Oja, ale ładne! Super światełko, bardzo mi się podoba. To LWF czy co? Wersja z flashem też świetnie wyszła, IMO bardzo realistycznie.

Napisano
po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:)

żeby spróbować czegoś innego? podnosić umiejętności ?

jak sądzisz Panie Trośku ??

Napisano

flasha dałem dla zabawy ot poprostu.. zwykły tescik. Pracka i tak nie idzie do żadnego portfolio.

@Razer - zwykły exponential. Jakoś wnętrza na exponentialu najprościej mi sie robi.

Napisano

Słabe nastawy i duża kompresja jpg mocno psuja te rendery

Napisano

Kub@ Czyli jednak exponential - fajnie, bo ja po różnych próbach i bolączkach też postanowiłem trzymać się tej metody przy wnętrzach. Muszę tylko więcej ćwiczyć żeby mi wychodziło tak fajnie jak u ciebie ;)

Napisano

Jedyne co mi sie nie podoba to zbyt szerokie deski na podłodze.

Ale generalnie wyszło super.

Napisano

Lis - Świetne, bardzo mi sie podoba to wnętrze. Zastłony to mat. 2 sided ?

 

odemnie krzeselko

 

elleqw.jpg

Edytowane przez Kub@

Napisano

Zasłonki to zwykły vraymaterial z translucentem. No i model z shellem.

Co do desek to one są takie szerokie. Nie mam teraz zdjęcia ale tą texturę robiłem na zamówienie z refki.

Napisano

Lis - to mi na testy raczej nie wygląda. Świetna robota.

Kub@ - nie znam fotela ale podłokietniki wyglądają na przyklejone a nie zamocowane. Szycia płasko wyglądają. Ogólnie wygląda to trochę twardo i niewygodnie. Więcej cienia na podłożu by się przydało bo trochę niknie spód.

Napisano

Lisie: cód, miód i orzechy! Podoba mi się jak jeszcze chyba żaden Twój interior do tej pory. Fakt, deski niesamowicie szerokie, ale jak takie miały być...

 

Powiedziałbyś coś o nastawach? Korzystasz z gammy 2.2? Jaki color mapping? Czym świecone? Na białe ściany dajesz jakiś override material czy zwykły vraymtl? Może da radęjakiś zrzut z viewportu z ustawieniem świateł? ;)

 

Oby więcej takich prac. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Renderowane na Exponential. Bez żadnych lwf.

Świecone po staremu. czyli Gradient ramp + Target direct.

No i oczywiście zabawa w shopie na maseczkach.

Pozdrawiam.

 

Edit: Render z maxa:

diffuseg.th.jpg

Edytowane przez Lis

Napisano

pokażesz render prosto z maxa? Wyszlo mega super. Najlepszy z Twoich interiorow chyba.

Napisano

Tores świetna posadzka to disp?

 

A ode mnie test ujęcia oraz światła

01copyx.jpg

Napisano

Lis: No widzę troszkę pracy włożone. A ja mam takie pytanko co do sofy, bo materiał przed i po się niesamowicie różni. Przewidujesz jakoś dobierając materiał w 3ds, jak on będzie wyglądał po postpro czy robisz to raczej na chybił-trafił?

 

Tores: przyjemnie.

 

Abell: Jakoś mało ostro i ujęcie kapkę do bani... ten krzaczor po prawej aż za dużo zasłąnia.

Napisano

W trakcie robienia sceny robię rendery próbne. na nich już testuję postprodukcję. w ten sposób wiem co da się wyciągnąć a czego nie.

Napisano

Lis Właśnie się zastanawiałem co sprawia że niektóre rendery wyglądają tak zaje.... Czy to jakaś konkretna metoda oświetlenia (chociaż twoja na specjalnie wyszukaną nie wygląda:), zasługa jakiś kosmicznych ustawień renderera (super jakość za cenę strasznie długiego czasu renderowania), a może umiejętność stworzenia realistycznych shaderów. A najprawdopodobniej to wszystko naraz plus postprodukcja w PS :)

Napisano

Lis: zdradzisz na jakim sprzęcie renderujesz że masz czas na próbne rendery z tak wysokimi ustawieniami?

 

Ps.Znakomita robota !

Napisano

Xiz0rbieżnik modelowałeś? i podoba mi się materiał felgi.

 

A ode mnie test oświetlenia, muszę jeszcze trochę rzeczy wymodelować dla budynku bo jest pusto na razie i widać co jest za drugą ścianą.

04calycopy.jpg

Napisano

Abell: U, jak dla mnie to przesadzasz z tązielenią, troszkę odejmij jej nasycenia.

 

A ja test światła do nowego projektu, ot żeby pusto nie było.

 

95149047.jpg

.

 

Szymon

Napisano

Xiz0r - opona wygląda jak chińska podróbka. Za mało gładka na bieżniku.

Abell - pokombinuj jeszcze z kadrem. Model trawki ok ale ja zrobiłbym źdźbła węższe. No i koniecznie pobaw się nad ich kolorystyką. Na razie to tylko jedna zielona plama. Co do mojego parkietu to wyostrzone tekstury dobra mapa reflect i bumpmapa.

pressenter - zimna podłoga ale ciepłe światełko. Świetnie to połączyłeś. Te podświetlane wnęki to klient tak chce czy twoja inwencja?

 

Edit: test dof'a

testmaterialow04.jpg

Edytowane przez Tores

Napisano

Tores: Dzięki. Projekt całkowicie mój, we wnękach węże świetlne typu led białe ciepłe. Projekt w trakcie, niestety z racji faktu, że jest jesień, pada, szaro i ogólnie wszystko mnie wnerwia nie mam weny, a wnętrze ma potencjał. :P

 

Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie.

Napisano

Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie.

 

Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę.

Napisano

pressenter - bardzo ładne światło. Na jakim color mappingu to zrobiłeś jeśli nie tajemnica? ;)

Napisano

Hehe, żadna tajemnica. Exponential + gamma 2.2. ;)

 

Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę.

 

Jak wywalisz skyportale to możesz mieć plamy. ;)

Napisano

no Lis. fantastic. najfajniejsze chyba jest światło przy samych ramach okiennych na ścianie:)

 

a ja wymodelowałem w rhino przejście między wymiarami, sorry za brak aa;)

53553096.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.