Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dzieki za komenty :)

fog to environment fog vraya, ale pewnie taki sam bez problemu mozna w ps dodac uzywajac zdeptha. Deszczyk w ps dorobiony - najpierw noise, potem filtr motion blur aby uzyskac smugi i levelsami na koniec zjechac. Potem oczywiscie mode 'screen' na calosc.

 

dla zainteresowanych link do budynku na ktorym sie wzorowalem :

 

http://www.nikiomahe.com/architecture-design/the-centre-for-sustainable-energy-technologies-china-by-mario-cucinella/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ot wrzucam takie coś co się urodziło podczas zabawy z realflow pod kątem zupełnie innej rzeczy. Od kształtu do kształtu i poskładałem takowego stwora.

Symulacja w RF, render w modo, świecone hdrką, postpro w PS. Myślę jeszcze nad wielokolorową wersją chociaż taka mroczniejsza chyba mi bardziej podchodzi.

W rozdziałce 3200x1800px -> KLIK

 

Pozdrawiam,

Mat

 

Bardzo fajnie.

IMHO - Glow na "hi-res'ie" troszkę za mocno rozświetla "drobnicę". Tak dokładna symetria niszczy efekt, bo sugeruje chodzenie na skróty. Wygląda jakbyś użył tylko jednego "splasza" (niektóre są bardzo zdeformowane [ctrl+t], popracuj "stamp'em". Jeśli to pod kątem WINA to możnaby dopracować kształt pustej przestrzeni pomiędzy skrzydłami i uzyskasz Kieliszek, możnaby wtedy spróbować dodać kieliszek przed ptaka, nie wiem tylko co z jego głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie.

IMHO - Glow na "hi-res'ie" troszkę za mocno rozświetla "drobnicę". Tak dokładna symetria niszczy efekt, bo sugeruje chodzenie na skróty. Wygląda jakbyś użył tylko jednego "splasza" (niektóre są bardzo zdeformowane [ctrl+t], popracuj "stamp'em". Jeśli to pod kątem WINA to możnaby dopracować kształt pustej przestrzeni pomiędzy skrzydłami i uzyskasz Kieliszek, możnaby wtedy spróbować dodać kieliszek przed ptaka, nie wiem tylko co z jego głową.

 

Heh, bo to jest zrobione z jednego splasha;) Zdeformowane (wyciagniete przez skalowanie) są tylko te, które leżą na ogonie. Kieliszek? Nie. To byłby kiepski pomysł. ctrl+t? Wiesz układanie tych kawałków odbywało się w modo. Nie w PS.;) Ps to tylko kolor, ten glow (no moze ciut przesadzony ale tak 20%).

A propos symetrii. Ptaki hmm raczej sa symetryczne. Staralem sie zroznicowac i delikatne roznice sa a ze konstrukcja ta sama? No coz. Czlowiek tez ma podobne rece lewa i prawa, roznica tkwi w detalach. Wiadomo mozna bardziej zroznicowac ale jak to taki fun z jednego splasha mysle ze jest ok. Podwaliny moze pod przyszly projekt gdzie splashe beda generowane pod projekt a nie re-use z innego:)

 

Pozdro,

Mat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressenter- niestety musze stwierdzic ze wczesniejsze twoje wizualizacje bardziej mi sie podobaly. Idziesz raczej w ta gorsza jakosc. Duzy sharpen, problem z AA, kolory bardzo mocne. Wczesniejsze wizualizajcje twoje byly bardziej przyjemne i bardziej mi sie podobaly :)

 

No z ostrością troszkęfakt, przesadziłem. Co do kolorów to chciałem w zasadzie takie uzyskać, ale skoro za ostre to pomyślimy... dzięki. ;)

 

Color Maping typu LWF ? Fajnie ale te szumki i materiał sofy średni.

 

Tak, LWF. Wiem, że materiał sofy ssie, ale jakoś nigdy nie umiem sobie poradzić z białymi i szarymi. ;)

 

Zdecydowanie za dużo sztucznego światła. Brzydki materiał sofy. Renderowane qmc?

 

Ma być dużo sztucznego światła, w zasadzie dzienne jest włączone tylko dla lekkiego balansu. To projekt arch, więc raczej próbuję przedstawić oświetlenie. ;) Render irr+lc.

 

Pozdrawiam

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ma być dużo sztucznego światła, w zasadzie dzienne jest włączone tylko dla lekkiego balansu. To projekt arch, więc raczej próbuję przedstawić oświetlenie. ;) Render irr+lc.

 

Pozdrawiam

Szymon

 

Nie chodzi mi o to żeby przedstawiać oświetlenie. Chodzi o to żeby obrazek był ładny i klientowi się spodobał. Wg mnie u Ciebie jest paradoks, dlatego że oświetlenie dzienne by w 100% wystarczyło a Ty dodałeś światła sztuczne które Ci dodały czasu renderowania i zepsuły wizke bo ta masa zdecydowanych cieni w ogolę mi się nie podoba - po prostu nie patrzy się na to przyjemnie. Może miał być lekki balast, ale wyszło tak że światło dzienne jest dodatkiem a powinno być odwrotnie.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak uważam, jest bardzo estetycznie. A co do światła dziennego, owszem.... jest spora przewaga między światłem dziennym a sztucznym/fotometrycznym, ale proszę zauważyć, że mało co z tego oświetlenia z okien wpada do wnętrza.

Pressenter, jedziesz dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter - ja bym się tylko w tym wypadku zastanowił nad podniesieniem kamery. Ogólnie lubię i nie mam nic przeciwko ujęciom z perspektywy żaby, ale tutaj conajmniej dziwnie wygląda spojrzenie pod blat barku ;)

No i jeszcze podłoga wygląda troche jak linoleum.

Poza tym solidnie, na potrzeby prezentacji projektu w 100% wystarczająco :)

 

morphe - chyba trzeba dla Ciebie założyć podforum ogrodnicze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pressenter- zgodzę się z hcpiterm, twoje wcześniejsze wizualizacje jakoś bardziej do mnie przemawiały (chodzi o rendering/światło/shadery)

 

Morphe- oj dałbym dużo, aby dowiedzieć się jak ty robisz ten shader liści :]

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

junior, szhader.. hmm na tej brzozie? to juz ci kiedys pisalem, jak chcesz to wyslij mi swoj shder to ci podpowiem cos jeszcze, ale generalnie ja uzywam tego patentu co every wprowadzily gdzies kiedys w jakies drzewko.. dorbze dzialalo, wiec nie wymyslilem nic nowego :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeno: nie moja wina, że te czarne lakierowane obiekty są takie... czarne.

 

quadrozdj2.th.jpg

 

JunioR, hcpiter: U, a mi się totalnie tamta nie podoba, jak tak teraz na to patrzę. :P Poprzepalane, materiały strasznie tragiczne, starałem się właśnie uciekać od takiego stylu. :P Oczywiście, materiały zawsze mogą być lepsze, nie uważam się w ogóle za dobrego wizualiuzatora, ale zobaczymy, może przy następnym projekcie pójdzie lepiej. ;) Później pokażę końcowe efekty tego, to sami ocenicie.

 

Kozioo: dzięki. Fakt, troszkę chyba za nisko, ale ten blat wyleci, będzie tam znacznie niżej, tzn zupełnie inny układ. ;) Aha, i faktycznie podłoga wygląda jak linoleum, postaram się coś z tym zrobić.

 

Dzięki za komentarze.

 

Pozdrawiam

Szymon

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Sadzone GroudWizem. Roslinki to Vreyowe proxy.

Statystyki:

Roślin w scenie: 6

Instances: 50,649

Faces: 136,244,828

 

Renderowało się jakieś 20h na Core2Quad 6600 i 8GB ramu. Wilkość renderu 1920 x 1080. Wąskim gardłem jest ilość ramu. Procek chodził na 40-50% bo ciągle doczytywał geometrię z twardego dysku.

Renderowane przez backburnera chyba w 10 częściach.

 

JunioR - jeśli chodzi Ci o tą perspektywę powietrzną to zwykły fog z MAXa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix dziwna sprawa ze tak dlugo sie rendzilo, na 8gb renderowalem o wiele wieksze ilosci instancji . hmm Tyle ze ja uzywalem vray scattera.

Tutaj klatka w 1280x720 ok 40 minut max na octocore+ 8gb ram.

 

co do dlugosci renderingu szczerze odradzam opacity na lisciach , wydluza niemilosciernie !takze skasuj gdzie sie da :)

 

lasc.jpg

Edytowane przez Kub@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kub@ - a żeś pozamiatał tera tym lasem!!! :D Szczena opada! :) Drzewa skąd? Gdzie by można takie cudeńka nabyć?

Co do mojego lasu to pewnie trzeba by go zoptymalizować. Dałem wszystko tak na szybko.

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzewka to przerobione przeze mnie modele ze starej plyty, nie beda one dostepne. Liscie to geometria, diffuse + translucency nic nadzwyczajnego, promyki w after effects.

Fajnie ze sie podoba :)

Edytowane przez Kub@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności