arch515 Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Kub@-Świetne Kuba!!!! Możesz opisać coś o fogu..i w czym robiony deszcz..jestem w tracie prezentowania domu w podobnym klimacie :) Naprawdę SUPER.
Kub@ Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 dzieki za komenty :) fog to environment fog vraya, ale pewnie taki sam bez problemu mozna w ps dodac uzywajac zdeptha. Deszczyk w ps dorobiony - najpierw noise, potem filtr motion blur aby uzyskac smugi i levelsami na koniec zjechac. Potem oczywiscie mode 'screen' na calosc. dla zainteresowanych link do budynku na ktorym sie wzorowalem : http://www.nikiomahe.com/architecture-design/the-centre-for-sustainable-energy-technologies-china-by-mario-cucinella/
sly Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Ot wrzucam takie coś co się urodziło podczas zabawy z realflow pod kątem zupełnie innej rzeczy. Od kształtu do kształtu i poskładałem takowego stwora. Symulacja w RF, render w modo, świecone hdrką, postpro w PS. Myślę jeszcze nad wielokolorową wersją chociaż taka mroczniejsza chyba mi bardziej podchodzi. W rozdziałce 3200x1800px -> KLIK Pozdrawiam, Mat Bardzo fajnie. IMHO - Glow na "hi-res'ie" troszkę za mocno rozświetla "drobnicę". Tak dokładna symetria niszczy efekt, bo sugeruje chodzenie na skróty. Wygląda jakbyś użył tylko jednego "splasza" (niektóre są bardzo zdeformowane [ctrl+t], popracuj "stamp'em". Jeśli to pod kątem WINA to możnaby dopracować kształt pustej przestrzeni pomiędzy skrzydłami i uzyskasz Kieliszek, możnaby wtedy spróbować dodać kieliszek przed ptaka, nie wiem tylko co z jego głową.
adam_m Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Podoba mi się pomysł na render/scenę. Przeważnie wszyscy prezenują architekturę w ostrym słońcu lub w nocy. A tu przyjemny deszczyk-duży plus.
Bacry Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 jahred6 jestem daleki od nowobogackich dworków. Jedyne co mnie w architekturze pociąga to harmonia (nie mylić z symetrią), której w przedstawionym budynku, IMHO, brakuje.
uzumakishadow Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 Bardzo fajnie. IMHO - Glow na "hi-res'ie" troszkę za mocno rozświetla "drobnicę". Tak dokładna symetria niszczy efekt, bo sugeruje chodzenie na skróty. Wygląda jakbyś użył tylko jednego "splasza" (niektóre są bardzo zdeformowane [ctrl+t], popracuj "stamp'em". Jeśli to pod kątem WINA to możnaby dopracować kształt pustej przestrzeni pomiędzy skrzydłami i uzyskasz Kieliszek, możnaby wtedy spróbować dodać kieliszek przed ptaka, nie wiem tylko co z jego głową. Heh, bo to jest zrobione z jednego splasha;) Zdeformowane (wyciagniete przez skalowanie) są tylko te, które leżą na ogonie. Kieliszek? Nie. To byłby kiepski pomysł. ctrl+t? Wiesz układanie tych kawałków odbywało się w modo. Nie w PS.;) Ps to tylko kolor, ten glow (no moze ciut przesadzony ale tak 20%). A propos symetrii. Ptaki hmm raczej sa symetryczne. Staralem sie zroznicowac i delikatne roznice sa a ze konstrukcja ta sama? No coz. Czlowiek tez ma podobne rece lewa i prawa, roznica tkwi w detalach. Wiadomo mozna bardziej zroznicowac ale jak to taki fun z jednego splasha mysle ze jest ok. Podwaliny moze pod przyszly projekt gdzie splashe beda generowane pod projekt a nie re-use z innego:) Pozdro, Mat
kamil.ochel Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 dunablaster bumpa wiekszego na plastik (lampy) i bedzie lepiej :D bo teraz wygląda jak odlew co do atomu (no prawie :P )
pressenter Napisano 16 Listopad 2009 Napisano 16 Listopad 2009 Pressenter- niestety musze stwierdzic ze wczesniejsze twoje wizualizacje bardziej mi sie podobaly. Idziesz raczej w ta gorsza jakosc. Duzy sharpen, problem z AA, kolory bardzo mocne. Wczesniejsze wizualizajcje twoje byly bardziej przyjemne i bardziej mi sie podobaly :) No z ostrością troszkęfakt, przesadziłem. Co do kolorów to chciałem w zasadzie takie uzyskać, ale skoro za ostre to pomyślimy... dzięki. ;) Color Maping typu LWF ? Fajnie ale te szumki i materiał sofy średni. Tak, LWF. Wiem, że materiał sofy ssie, ale jakoś nigdy nie umiem sobie poradzić z białymi i szarymi. ;) Zdecydowanie za dużo sztucznego światła. Brzydki materiał sofy. Renderowane qmc? Ma być dużo sztucznego światła, w zasadzie dzienne jest włączone tylko dla lekkiego balansu. To projekt arch, więc raczej próbuję przedstawić oświetlenie. ;) Render irr+lc. Pozdrawiam Szymon
!Ewert Napisano 16 Listopad 2009 Napisano 16 Listopad 2009 Ma być dużo sztucznego światła, w zasadzie dzienne jest włączone tylko dla lekkiego balansu. To projekt arch, więc raczej próbuję przedstawić oświetlenie. ;) Render irr+lc. Pozdrawiam Szymon Nie chodzi mi o to żeby przedstawiać oświetlenie. Chodzi o to żeby obrazek był ładny i klientowi się spodobał. Wg mnie u Ciebie jest paradoks, dlatego że oświetlenie dzienne by w 100% wystarczyło a Ty dodałeś światła sztuczne które Ci dodały czasu renderowania i zepsuły wizke bo ta masa zdecydowanych cieni w ogolę mi się nie podoba - po prostu nie patrzy się na to przyjemnie. Może miał być lekki balast, ale wyszło tak że światło dzienne jest dodatkiem a powinno być odwrotnie. Pozdr.
SansSerif Napisano 16 Listopad 2009 Napisano 16 Listopad 2009 Takie tam testy... Pozdrawiam Szymon Nie słuchaj ich. Jest super. Jakbyś skasował glow, poprawił teksturę tkaniny i wywalił te kiepskie hockery i stoliki byłoby idealnie.
jlidesign Napisano 16 Listopad 2009 Napisano 16 Listopad 2009 Nie słuchaj ich. Jest super. Jakbyś skasował glow, poprawił teksturę tkaniny i wywalił te kiepskie hockery i stoliki byłoby idealnie. Krótko zwięźle i na temat :) ha ha pressenter mi się bardzo podoba.
gientekwl Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 Też tak uważam, jest bardzo estetycznie. A co do światła dziennego, owszem.... jest spora przewaga między światłem dziennym a sztucznym/fotometrycznym, ale proszę zauważyć, że mało co z tego oświetlenia z okien wpada do wnętrza. Pressenter, jedziesz dalej...
pressenter Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 Dzięki, fajnie że się podoba projektantom. Uwagi wezmę do serca. :) pressenter mi się bardzo podoba. Hmm, pozwolę sobie założyć, że tam, po moim nicku, ma być przecinek, a jeśli nie to dzięki, cieszy mnie to. :D
Morphe Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 taki test odemnie, jak zwykle otoczenie wyszlo lepiej niz temat xD... no wiec.. niech bedzie ze test otoczenia :D link do wiekszego obrazka http://www.ledzki.com/lot1s.jpg
JohnZi Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 super ten lasek:) Wyglada troszke jak solidnie wykonana makieta:)
Morphe Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 no wlansnie troche sztucznie, co by zrobic zeby to troche urealnic, dodac atmosfery?
kozioo Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 pressenter - ja bym się tylko w tym wypadku zastanowił nad podniesieniem kamery. Ogólnie lubię i nie mam nic przeciwko ujęciom z perspektywy żaby, ale tutaj conajmniej dziwnie wygląda spojrzenie pod blat barku ;) No i jeszcze podłoga wygląda troche jak linoleum. Poza tym solidnie, na potrzeby prezentacji projektu w 100% wystarczająco :) morphe - chyba trzeba dla Ciebie założyć podforum ogrodnicze :D
JunioR Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 Pressenter- zgodzę się z hcpiterm, twoje wcześniejsze wizualizacje jakoś bardziej do mnie przemawiały (chodzi o rendering/światło/shadery) Morphe- oj dałbym dużo, aby dowiedzieć się jak ty robisz ten shader liści :] pozdr.
zdeno Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 Pressenter - nie daj się przekonać. ostatnia wizualka dopiero jest na wysokim poziomie, te poprzednie powypalane megakonstrasty z czarnymi dziurami to była zła ścieżka.
hcpiter Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 No raczej wizka tego typu wygladala o wiele lepiej niz ta wyzej. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=54857
Morphe Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 junior, szhader.. hmm na tej brzozie? to juz ci kiedys pisalem, jak chcesz to wyslij mi swoj shder to ci podpowiem cos jeszcze, ale generalnie ja uzywam tego patentu co every wprowadzily gdzies kiedys w jakies drzewko.. dorbze dzialalo, wiec nie wymyslilem nic nowego :/
zdeno Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 no ale ja mówiłem o takich http://pressenterdesign.com/testy/int57.jpg ogólnie kolega Press ma jakieś ciągoty do ultramega czarych sprzętów. Naogląda się filmików w sieci albo NBA i potem wsadza czerń gdzie popadnie , a sufit 255,255,254.
pressenter Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 (edytowane) zdeno: nie moja wina, że te czarne lakierowane obiekty są takie... czarne. JunioR, hcpiter: U, a mi się totalnie tamta nie podoba, jak tak teraz na to patrzę. :P Poprzepalane, materiały strasznie tragiczne, starałem się właśnie uciekać od takiego stylu. :P Oczywiście, materiały zawsze mogą być lepsze, nie uważam się w ogóle za dobrego wizualiuzatora, ale zobaczymy, może przy następnym projekcie pójdzie lepiej. ;) Później pokażę końcowe efekty tego, to sami ocenicie. Kozioo: dzięki. Fakt, troszkę chyba za nisko, ale ten blat wyleci, będzie tam znacznie niżej, tzn zupełnie inny układ. ;) Aha, i faktycznie podłoga wygląda jak linoleum, postaram się coś z tym zrobić. Dzięki za komentarze. Pozdrawiam Szymon Edytowane 17 Listopad 2009 przez pressenter
pionix Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 (edytowane) Postanowiłem posadzić kilka drzewek choć mojemu kompowi nie bardzo się ten pomysł spodobał;) Test czy to da radę się zrenderować. Link do full wersji http://images6.fotosik.pl/570/e310673012593a5a.jpg Edytowane 17 Listopad 2009 przez pionix
!Ewert Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 Jakie ładne idealne drzewa :) wszystkie są Twoje? Fajne krzaczki :)
pionix Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 Ja tylko sadziłem a sadzonki z everowej szkółki leśnej.
pressenter Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 (edytowane) Łał, sadziłeś ręcznie czy to jakiś scatter? Na czym to liczone? Rozumiem, że proxy? Edit:/ A i jeszcze taki jeden teścik Pozdrawiam Szymon Edytowane 18 Listopad 2009 przez pressenter
kamil.ochel Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 to ile to ma w takim razie poly? i jaki rendertime? :D bo wyszlo bossssko :*
JunioR Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 No Pionix świetnie wygląda ! Jak uzyskałeś ta różnicę miedzy odległościami gór ?
pionix Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Witam Sadzone GroudWizem. Roslinki to Vreyowe proxy. Statystyki: Roślin w scenie: 6 Instances: 50,649 Faces: 136,244,828 Renderowało się jakieś 20h na Core2Quad 6600 i 8GB ramu. Wilkość renderu 1920 x 1080. Wąskim gardłem jest ilość ramu. Procek chodził na 40-50% bo ciągle doczytywał geometrię z twardego dysku. Renderowane przez backburnera chyba w 10 częściach. JunioR - jeśli chodzi Ci o tą perspektywę powietrzną to zwykły fog z MAXa.
Kub@ Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 (edytowane) pionix dziwna sprawa ze tak dlugo sie rendzilo, na 8gb renderowalem o wiele wieksze ilosci instancji . hmm Tyle ze ja uzywalem vray scattera. Tutaj klatka w 1280x720 ok 40 minut max na octocore+ 8gb ram. co do dlugosci renderingu szczerze odradzam opacity na lisciach , wydluza niemilosciernie !takze skasuj gdzie sie da :) Edytowane 18 Listopad 2009 przez Kub@
demigod Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Pionix woooooooooooooo superrr naprawde fajnei wyglada glebia KUba hmmmm az nie wierze ze park w Branickich tak sie zmienil fote se cyknales w lato i tu szpan siejesz ehh tak nie mozna GRATULACJE swietne :]
kamil.ochel Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 lol masakra wszystkiego :P tylko troszkę szara winietka w lewym górnym rogu zdradza ze to render :D pozamiatałeś
adam_m Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Kub@ las rewelacja! Gratulacje. Chętnie zobaczyłbym making of... z tej produkcji.
trosiek Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Kub@ - element demoreela? świetnie Ci to wyszło :)
NV Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Kuba: Jak zrobiłeś te promienie słoneczne? , bo rozumiem, że one są już na poziomie renderingu (?).
pionix Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 (edytowane) Kub@ - a żeś pozamiatał tera tym lasem!!! :D Szczena opada! :) Drzewa skąd? Gdzie by można takie cudeńka nabyć? Co do mojego lasu to pewnie trzeba by go zoptymalizować. Dałem wszystko tak na szybko. Edytowane 18 Listopad 2009 przez pionix
Bonifatz Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 projekt wrócił do wipa... udało się rozciągnąć trochę termin oddania projektu. @Kuba : las jak marzenie :D
Loki Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Kub@ to drzewa z którejś nowej everowej płyty? podzielił byś się opisem materiału liści? (czy w tym wypadku było opacity czy liście jako geometria sama?) wyszło bardzo fajnie.
Kub@ Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 (edytowane) drzewka to przerobione przeze mnie modele ze starej plyty, nie beda one dostepne. Liscie to geometria, diffuse + translucency nic nadzwyczajnego, promyki w after effects. Fajnie ze sie podoba :) Edytowane 18 Listopad 2009 przez Kub@
arch515 Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 KUB@ zaje...daj większą rozdział kę :) ładne na pulpit.
Morphe Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 oj kubus kubus, animke miales dac a nie skrin szota ;) pozamiatalo by towarzystwem :P
Lis Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 Kub@ -> Bajer. Bonifatz -> Zabrudź trochę trawkę i płotek ten biały. Większy reflect na dachach może :)
hcpiter Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 O post pod postem :) Test materiału. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi