Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za komenty :)

fog to environment fog vraya, ale pewnie taki sam bez problemu mozna w ps dodac uzywajac zdeptha. Deszczyk w ps dorobiony - najpierw noise, potem filtr motion blur aby uzyskac smugi i levelsami na koniec zjechac. Potem oczywiscie mode 'screen' na calosc.

 

dla zainteresowanych link do budynku na ktorym sie wzorowalem :

 

http://www.nikiomahe.com/architecture-design/the-centre-for-sustainable-energy-technologies-china-by-mario-cucinella/

Napisano
Ot wrzucam takie coś co się urodziło podczas zabawy z realflow pod kątem zupełnie innej rzeczy. Od kształtu do kształtu i poskładałem takowego stwora.

Symulacja w RF, render w modo, świecone hdrką, postpro w PS. Myślę jeszcze nad wielokolorową wersją chociaż taka mroczniejsza chyba mi bardziej podchodzi.

W rozdziałce 3200x1800px -> KLIK

 

Pozdrawiam,

Mat

 

Bardzo fajnie.

IMHO - Glow na "hi-res'ie" troszkę za mocno rozświetla "drobnicę". Tak dokładna symetria niszczy efekt, bo sugeruje chodzenie na skróty. Wygląda jakbyś użył tylko jednego "splasza" (niektóre są bardzo zdeformowane [ctrl+t], popracuj "stamp'em". Jeśli to pod kątem WINA to możnaby dopracować kształt pustej przestrzeni pomiędzy skrzydłami i uzyskasz Kieliszek, możnaby wtedy spróbować dodać kieliszek przed ptaka, nie wiem tylko co z jego głową.

Napisano

Podoba mi się pomysł na render/scenę. Przeważnie wszyscy prezenują architekturę w ostrym słońcu lub w nocy. A tu przyjemny deszczyk-duży plus.

Napisano

jahred6 jestem daleki od nowobogackich dworków. Jedyne co mnie w architekturze pociąga to harmonia (nie mylić z symetrią), której w przedstawionym budynku, IMHO, brakuje.

Napisano
Bardzo fajnie.

IMHO - Glow na "hi-res'ie" troszkę za mocno rozświetla "drobnicę". Tak dokładna symetria niszczy efekt, bo sugeruje chodzenie na skróty. Wygląda jakbyś użył tylko jednego "splasza" (niektóre są bardzo zdeformowane [ctrl+t], popracuj "stamp'em". Jeśli to pod kątem WINA to możnaby dopracować kształt pustej przestrzeni pomiędzy skrzydłami i uzyskasz Kieliszek, możnaby wtedy spróbować dodać kieliszek przed ptaka, nie wiem tylko co z jego głową.

 

Heh, bo to jest zrobione z jednego splasha;) Zdeformowane (wyciagniete przez skalowanie) są tylko te, które leżą na ogonie. Kieliszek? Nie. To byłby kiepski pomysł. ctrl+t? Wiesz układanie tych kawałków odbywało się w modo. Nie w PS.;) Ps to tylko kolor, ten glow (no moze ciut przesadzony ale tak 20%).

A propos symetrii. Ptaki hmm raczej sa symetryczne. Staralem sie zroznicowac i delikatne roznice sa a ze konstrukcja ta sama? No coz. Czlowiek tez ma podobne rece lewa i prawa, roznica tkwi w detalach. Wiadomo mozna bardziej zroznicowac ale jak to taki fun z jednego splasha mysle ze jest ok. Podwaliny moze pod przyszly projekt gdzie splashe beda generowane pod projekt a nie re-use z innego:)

 

Pozdro,

Mat

Napisano
Pressenter- niestety musze stwierdzic ze wczesniejsze twoje wizualizacje bardziej mi sie podobaly. Idziesz raczej w ta gorsza jakosc. Duzy sharpen, problem z AA, kolory bardzo mocne. Wczesniejsze wizualizajcje twoje byly bardziej przyjemne i bardziej mi sie podobaly :)

 

No z ostrością troszkęfakt, przesadziłem. Co do kolorów to chciałem w zasadzie takie uzyskać, ale skoro za ostre to pomyślimy... dzięki. ;)

 

Color Maping typu LWF ? Fajnie ale te szumki i materiał sofy średni.

 

Tak, LWF. Wiem, że materiał sofy ssie, ale jakoś nigdy nie umiem sobie poradzić z białymi i szarymi. ;)

 

Zdecydowanie za dużo sztucznego światła. Brzydki materiał sofy. Renderowane qmc?

 

Ma być dużo sztucznego światła, w zasadzie dzienne jest włączone tylko dla lekkiego balansu. To projekt arch, więc raczej próbuję przedstawić oświetlenie. ;) Render irr+lc.

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

 

 

Ma być dużo sztucznego światła, w zasadzie dzienne jest włączone tylko dla lekkiego balansu. To projekt arch, więc raczej próbuję przedstawić oświetlenie. ;) Render irr+lc.

 

Pozdrawiam

Szymon

 

Nie chodzi mi o to żeby przedstawiać oświetlenie. Chodzi o to żeby obrazek był ładny i klientowi się spodobał. Wg mnie u Ciebie jest paradoks, dlatego że oświetlenie dzienne by w 100% wystarczyło a Ty dodałeś światła sztuczne które Ci dodały czasu renderowania i zepsuły wizke bo ta masa zdecydowanych cieni w ogolę mi się nie podoba - po prostu nie patrzy się na to przyjemnie. Może miał być lekki balast, ale wyszło tak że światło dzienne jest dodatkiem a powinno być odwrotnie.

Pozdr.

Napisano
Takie tam testy...

 

int61.jpg

 

Pozdrawiam

Szymon

 

Nie słuchaj ich. Jest super. Jakbyś skasował glow, poprawił teksturę tkaniny i wywalił te kiepskie hockery i stoliki byłoby idealnie.

Napisano
Nie słuchaj ich. Jest super. Jakbyś skasował glow, poprawił teksturę tkaniny i wywalił te kiepskie hockery i stoliki byłoby idealnie.

 

Krótko zwięźle i na temat :) ha ha

pressenter mi się bardzo podoba.

Napisano

Też tak uważam, jest bardzo estetycznie. A co do światła dziennego, owszem.... jest spora przewaga między światłem dziennym a sztucznym/fotometrycznym, ale proszę zauważyć, że mało co z tego oświetlenia z okien wpada do wnętrza.

Pressenter, jedziesz dalej...

Napisano

Dzięki, fajnie że się podoba projektantom. Uwagi wezmę do serca. :)

 

pressenter mi się bardzo podoba.

 

Hmm, pozwolę sobie założyć, że tam, po moim nicku, ma być przecinek, a jeśli nie to dzięki, cieszy mnie to. :D

Napisano

pressenter - ja bym się tylko w tym wypadku zastanowił nad podniesieniem kamery. Ogólnie lubię i nie mam nic przeciwko ujęciom z perspektywy żaby, ale tutaj conajmniej dziwnie wygląda spojrzenie pod blat barku ;)

No i jeszcze podłoga wygląda troche jak linoleum.

Poza tym solidnie, na potrzeby prezentacji projektu w 100% wystarczająco :)

 

morphe - chyba trzeba dla Ciebie założyć podforum ogrodnicze :D

Napisano

Pressenter- zgodzę się z hcpiterm, twoje wcześniejsze wizualizacje jakoś bardziej do mnie przemawiały (chodzi o rendering/światło/shadery)

 

Morphe- oj dałbym dużo, aby dowiedzieć się jak ty robisz ten shader liści :]

 

pozdr.

Napisano

Pressenter - nie daj się przekonać. ostatnia wizualka dopiero jest na wysokim poziomie, te poprzednie powypalane megakonstrasty z czarnymi dziurami to była zła ścieżka.

Napisano

junior, szhader.. hmm na tej brzozie? to juz ci kiedys pisalem, jak chcesz to wyslij mi swoj shder to ci podpowiem cos jeszcze, ale generalnie ja uzywam tego patentu co every wprowadzily gdzies kiedys w jakies drzewko.. dorbze dzialalo, wiec nie wymyslilem nic nowego :/

Napisano (edytowane)

zdeno: nie moja wina, że te czarne lakierowane obiekty są takie... czarne.

 

quadrozdj2.th.jpg

 

JunioR, hcpiter: U, a mi się totalnie tamta nie podoba, jak tak teraz na to patrzę. :P Poprzepalane, materiały strasznie tragiczne, starałem się właśnie uciekać od takiego stylu. :P Oczywiście, materiały zawsze mogą być lepsze, nie uważam się w ogóle za dobrego wizualiuzatora, ale zobaczymy, może przy następnym projekcie pójdzie lepiej. ;) Później pokażę końcowe efekty tego, to sami ocenicie.

 

Kozioo: dzięki. Fakt, troszkę chyba za nisko, ale ten blat wyleci, będzie tam znacznie niżej, tzn zupełnie inny układ. ;) Aha, i faktycznie podłoga wygląda jak linoleum, postaram się coś z tym zrobić.

 

Dzięki za komentarze.

 

Pozdrawiam

Szymon

Edytowane przez pressenter
Napisano (edytowane)

Łał, sadziłeś ręcznie czy to jakiś scatter? Na czym to liczone? Rozumiem, że proxy?

 

Edit:/

 

A i jeszcze taki jeden teścik

 

int62.jpg

 

Pozdrawiam

Szymon

Edytowane przez pressenter
Napisano

Witam

 

Sadzone GroudWizem. Roslinki to Vreyowe proxy.

Statystyki:

Roślin w scenie: 6

Instances: 50,649

Faces: 136,244,828

 

Renderowało się jakieś 20h na Core2Quad 6600 i 8GB ramu. Wilkość renderu 1920 x 1080. Wąskim gardłem jest ilość ramu. Procek chodził na 40-50% bo ciągle doczytywał geometrię z twardego dysku.

Renderowane przez backburnera chyba w 10 częściach.

 

JunioR - jeśli chodzi Ci o tą perspektywę powietrzną to zwykły fog z MAXa.

Napisano (edytowane)

pionix dziwna sprawa ze tak dlugo sie rendzilo, na 8gb renderowalem o wiele wieksze ilosci instancji . hmm Tyle ze ja uzywalem vray scattera.

Tutaj klatka w 1280x720 ok 40 minut max na octocore+ 8gb ram.

 

co do dlugosci renderingu szczerze odradzam opacity na lisciach , wydluza niemilosciernie !takze skasuj gdzie sie da :)

 

lasc.jpg

Edytowane przez Kub@
Gość Cornelius Scipio
Napisano

WTF ???!!!

Brak słów....

Napisano

Pionix woooooooooooooo superrr naprawde fajnei wyglada glebia

KUba hmmmm az nie wierze ze park w Branickich tak sie zmienil fote se cyknales w lato i tu szpan siejesz ehh tak nie mozna GRATULACJE swietne :]

Napisano (edytowane)

Kub@ - a żeś pozamiatał tera tym lasem!!! :D Szczena opada! :) Drzewa skąd? Gdzie by można takie cudeńka nabyć?

Co do mojego lasu to pewnie trzeba by go zoptymalizować. Dałem wszystko tak na szybko.

Edytowane przez pionix
Napisano

Kub@ to drzewa z którejś nowej everowej płyty? podzielił byś się opisem materiału liści? (czy w tym wypadku było opacity czy liście jako geometria sama?)

 

wyszło bardzo fajnie.

Napisano (edytowane)

drzewka to przerobione przeze mnie modele ze starej plyty, nie beda one dostepne. Liscie to geometria, diffuse + translucency nic nadzwyczajnego, promyki w after effects.

Fajnie ze sie podoba :)

Edytowane przez Kub@
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności